ya once arızyı soyleyeyım (bu arada hılıcevap yazamıyorum ilk forumum bıraz acemılık var:)) hafızaya 3-4 gb tan fazla bırsey atınca arıza verıyordu
ıste servıse verdım 2 hafta sonra bana uzerınde serı no olmayan baskasının fotoları vs. yuklu bırsey verdıler bende ertesı gun gerı verdım ustelık verdıklerı h320 de arızalıydı bana once kargoda karısmıstır dedıler sonra cemalettın beyle gorustum bana cıhazınızı bulacagız dedı 1 haftadır kayıp
ya bu ıs bu kadar basıt mı yapabılecegım bırsey yokmu benım
İlk önce geçmiş olsun. Tabiki bu kadar basit değil. Kendi hataları ve telafi etmeleri gerek. Kesinlikle yumuşama ve taviz verme, muhtemelen başka ürün vermeyi teklif ederler, daha iyi bir model olmadıkça sakın kabul etme. Kararlı tavrı görünce işin üzerine daha fazla düşüyorlar. Ayrıca onları sürekli rahatsız etmeni tavsiye ederim. Daha ciddi çalışmalarını sağlar. Hala bir sonuç alamazsan tüketici haklarına başvurabilirsin. Sana hangi hukuksal yollara başvurabileceğin konusunda yardımcı olurlar. Ayrıca bu başvurudan bahsetmende sonuca ulaşman konusunda yardımcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
yardımın ıcın tesekkurler bıraz daha sıkıstırayım bakalım ne olacak bu ısın sonucu
Olur mu öyle şey kaybettikleri gibi bulucaklar onu sana. Tüketici haklarına falan başvurabilirsin dava bile açabilirsin
hangi servis bu yaw?
iriver H320 değil mi bu? kim bakıyor aletlere?
geçmiş olsun.. bütün servislerde onarım süresi 30 iş günüdür.. bu süreyi geçtiği taktirde ürünün yenisini vermek zorundalar.. en fazla bu kadar bekle sonra bu konuda onları uyar sonuç alamazsan ya da oyalamaya çalışırlarsa tüketici mahkemesine başvuracağını söylersen işin hallolur..
vay be, çok şaşırdım nasıl böyle bir şey olur????
yukarıdakilerin dediği gibi, tüketici hakları mahkemesi falan bir şeyler var, oralara başvuracağını söyle. emin ol çok daha hızlı görülecektir işin.
ben h320 aldığım zaman kont bakıyordu servise. halen aynı firma mı??
oha.gif ee babanla falan git yada bi polis tanıdıgınla
benimde bir kargo firması kaybetmişti montumu,telefonda sürekli sizle çalışıyorduk arık çalışmıyacağız ve tüketici hakları mahkemesine başvurucam gibi sert ifadeler kullanınca bedelini ödediler.üstelik fatura ibraz etmeden kendi söylediğim bedeli ödettim!şimdi benim anlamadığım sen bu cihazı hangi servise gönderdin?benim h320mim varken hepsiburaadadan almıştım ve garantisi hala devam ediyor 2. sahibinin elinde şuan..kont a mı gönderdin?dediğim gibi ellerindeki senin razı olduğun başka bi cihazla değiştirebilirler yada bedelini isteyebilirsin!!sadece yumuşak davaranma
elinde garantiye gönderdiğine dair bir belge oldugu sürece hakkını arayailirsin resmi yollarla
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme