Şimdi Ara

Haberim olmadan Serviste aracımın Kaputu Boyanmış!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
1
Favori
5.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2017'nin 7. Ayında aracımın sol arka tekerine motosiklet çarptı ve tampon yaklaşık 5 cm kadar yarıldı. Aracı Balıkesir Renault akkaş sevisine götürdüm. Karşı taraf kazada hatalı olduğundan araç karşı tarafın sigortasından onarıldı. Onarma konusunda tampon ve farın değişmesi gerektiği söylendi. Farda herhangi bir hasar yok itirazıma bana tırnağı kırılmış dendi. Araç bu şekilde onarıldı ve 3700 TL civarı hasar kaydı oluşacağı söylendi. Faturayı istediğimde de tarafıma sigortaya göndereceklerini bana veremeyeceklerini söylediler. Aracı dün satmak için ekspertize götürdüğümde kaputun komple boyalı olduğu ortaya çıktı. Kazanın resimleri mevcut kaputta en ufak bir çizik bile bulunmuyordu oysaki. Alıcıda yanımda olduğundan direk servisi aradım. Kayıtlara baktılar aracın kaputunu kısmi boyayıp full vernik attıklarını söylediler. Halbuki bunun mümkün olmadığını eksperde full boyalı çıktığını söyledim. Hiçbir şekilde çiziği bile bulunmamasına karşın ve yine hiçbir şekilde bana danışılmadan aracın kaputu boyanmış. Artık sağlam kaputun başına serviste ne geldiğini bilmiyorum!
    Sonuç olarak alıcı uzaktan geldiği ve mahcubiyet yaşadığımdan araca 4 bin TL indirim yapmak zorunda kaldım. Aracın kaza fotoğrafları, eksper raporu mevcuttur.
    Artık serviste de başımıza bunlar gelecekse kimlere güveneceğiz? Aracın ilk sahibiydim. Artık Renault markasının yanından geçmem. Ben servisten hakkımı almak için tüm yollara baş vuracağım. Açıkçası bu işin peşini bırakmayacağım. Hakkımı helal etmiyorum. Yetkililerin zararımı karşılamasını ve özür dilemesini bekliyorum...
    Arkadaşlar bu geçen hafta şikayetvar sitesine yazdığım yazı. Ne arayan var nede soran. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Fikirlerimizi alabilir miyim?
    Haberim olmadan Serviste aracımın Kaputu Boyanmış!
    Haberim olmadan Serviste aracımın Kaputu Boyanmış!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi intibah400 -- 17 Ağustos 2019; 23:11:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçenlerde renault servisinde gördüğüm muameleyi anlatmıştım, müşteri memnuniyeti biteli çok oldu , müşteri = para.Büyük ihtimal lift e kaldırdiklarinda kaput tavana çarptı üçkağıtçı dolandırıcı hepsi bunların bu işin peşini bırakmayın.Exper raporları elinizde bulunsun konuşma kaydı alabiliyorsanız alın, bunlar kabul etmez sonra biz sağlam verdik derler.Bir başka yol daha var aslında tabi bu bizlere yakışmaz gidip camı çerçeveyi indirip o kaputu yalatmak onlara
    geçmiş olsun...:(

    malesef sorun renault ile ilgili değil, insanımız ile ilgili...ister honda, ister vw, ister başka marka olsun; servisi, bayii, ithalatçısı, 2.elde satanı, experi vs. bizim insanımız ve durumumuz ortada

    km düşüren, pert aracı kazasız/çiziksiz diye satan, orjinal diyerek çakma parça takan servislerimiz, sorun olmayan parçaları değiştiren, boyayan sigortadan talep eden tamircilerimiz vs vs sabaha kadar uzatmak mümkün ama konuyu herkes anlamıştır..

    insanımız değişmeden, eğitim/ahlak/vicdan/etik gibi değerlerden bu kadar uzak olduğumuz için sorunlarımız devam edecektir malesef..
    İzmir de Renault mais renser var genel servis,anahtarın tuşu içine kaçtı eleman tenezzül bile etmedi bakmaya direk 800 dedi.Yav dedim araba zaten 30 40 lira 800 nedir talisman olsa neyse dedim.Yalniz talisman 2000 lira dedi anahtarı sadece.Yolunacak kaz arıyorlar resmen ,neyse eyvallah dedim çıktım .Sanayi de adam, abi 100 liraya sustalı anahtar verelim sana dedi renault amblemli arabayada kayıt ederiz dedi hatta dur bir bakayım dedi adam yaptı anahtarı şaka gibiydi
  • Valla güzel memleketim de de böyle üçkağıtlar yapılıyorsa tuz kokmuş demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servis&muhattap vb falan diyorduk eskiden, simdi hepsinib yalan
    Oldugu cikti ortaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef öyle. Hani sanayide bilinmedik bir yere götürsem içim yanmayacak. Servis dedik elin yapmayacağını yaptı. Birde telefonda sakin sakin lokal boya attık, üstüne full vernik demezler mi? Aracı Adana'dan sattım. Alıcı İzmir'den ailesi ile geldi araç boyasız diye. Düştüğüm zor durumu siz düşünün... Resimlerden görüldüğü üzere kaputta bırakın hasarı bir çizik bile yoktu. O kadar telefonda konuştum ne dönen var nede soran.Artık servise araç bıraktığınmızda başını bekleyecez. Kimseye güven kalmadı. Tabi diğer markaları itham altında bırakmak istemem ama tüm bunlar Renault yetkili serviste başıma geldi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demekki keyfe keder boya böyle oluyormus. Servis bile bunu yapıyorsa artık sanayide ne dümenler dönüyordur kim bilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde renault servisinde gördüğüm muameleyi anlatmıştım, müşteri memnuniyeti biteli çok oldu , müşteri = para.Büyük ihtimal lift e kaldırdiklarinda kaput tavana çarptı üçkağıtçı dolandırıcı hepsi bunların bu işin peşini bırakmayın.Exper raporları elinizde bulunsun konuşma kaydı alabiliyorsanız alın, bunlar kabul etmez sonra biz sağlam verdik derler.Bir başka yol daha var aslında tabi bu bizlere yakışmaz gidip camı çerçeveyi indirip o kaputu yalatmak onlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun...:(

    malesef sorun renault ile ilgili değil, insanımız ile ilgili...ister honda, ister vw, ister başka marka olsun; servisi, bayii, ithalatçısı, 2.elde satanı, experi vs. bizim insanımız ve durumumuz ortada

    km düşüren, pert aracı kazasız/çiziksiz diye satan, orjinal diyerek çakma parça takan servislerimiz, sorun olmayan parçaları değiştiren, boyayan sigortadan talep eden tamircilerimiz vs vs sabaha kadar uzatmak mümkün ama konuyu herkes anlamıştır..

    insanımız değişmeden, eğitim/ahlak/vicdan/etik gibi değerlerden bu kadar uzak olduğumuz için sorunlarımız devam edecektir malesef..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DesertEagle67

    Geçenlerde renault servisinde gördüğüm muameleyi anlatmıştım, müşteri memnuniyeti biteli çok oldu , müşteri = para.Büyük ihtimal lift e kaldırdiklarinda kaput tavana çarptı üçkağıtçı dolandırıcı hepsi bunların bu işin peşini bırakmayın.Exper raporları elinizde bulunsun konuşma kaydı alabiliyorsanız alın, bunlar kabul etmez sonra biz sağlam verdik derler.Bir başka yol daha var aslında tabi bu bizlere yakışmaz gidip camı çerçeveyi indirip o kaputu yalatmak onlara
    İstanbul da baday otoya iki seferdir gidiyorum. İlgi alaka sorun çözümü konularında çok memnun kaldım. Daha önce kullandığım vag grubu servislerinden çok daha iyi ve hızlı hizmet aldım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    İzmir de Renault mais renser var genel servis,anahtarın tuşu içine kaçtı eleman tenezzül bile etmedi bakmaya direk 800 dedi.Yav dedim araba zaten 30 40 lira 800 nedir talisman olsa neyse dedim.Yalniz talisman 2000 lira dedi anahtarı sadece.Yolunacak kaz arıyorlar resmen ,neyse eyvallah dedim çıktım .Sanayi de adam, abi 100 liraya sustalı anahtar verelim sana dedi renault amblemli arabayada kayıt ederiz dedi hatta dur bir bakayım dedi adam yaptı anahtarı şaka gibiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yet ili servisler öyle müthiş yerler değiller arkadaşlar. Yetkili servis çalışanı çok akrabam ve tanıdığım var. Hiç de hayal ettiğiniz gibi değil. Hiç şaşırmadım yapılanlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu cevap çerçevelik. Konunun özü gerçekten. Millette yetkili servislere bir saygı var ya :) İşin özü bir tane güvenilir sağlam usta bulacaksınız parçaları kendisi satmayan. En olmadı çaresiz kaldığınız durumlarda özel servis ya da yetkili servise gidersiniz. Şahsi görüşüm bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Memlekette böyle şeyler normal durumlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deryadeniz76 D kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız. Yok Özel servismiş, yok yetkili servismiş boş. Önce insanda Allah korkusu, oda yoksa dürüstlük olacak. Başka bir yerden duysam inanmazdım başıma gelenleri. Demek ki aracın ilk sahibi olsan da ekspertiz yaptırmak gerekiyormuş. Araba piyasasında insanlara güvenmek çok zor. Kul hakkından söz eden yok. Peki arkadaşlar bu durumda sizce ne gibi yollara baş vurmalıyım? Yoksa olan olmuş bir bardak soğuk iç mi dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 064 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah. Valla milletin morali bozulmasın diye çok ayrıntıya girmiyorum :) yoksa yetkili servise araba bırakmaya korkarız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı satmışsınız bile hocam daha yapılcak bişey yok, geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Servisleri günahım kadar sevmem

    Geçmiş olsun.4 Bin tl falan geçtim alıcı karşısındaki mahcubiyet yeter :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 18 Ağustos 2019; 23:24:14 >
  • Yetkili servisi insanımız matah bir şey zannediyor. Çalışanlar canından bezmiş senin malını mı düşünecek? Daha geçenlerde yedek parça sormaya gittiğimde adam tertemiz focusu lifte yanaştırırken alet kutusunu tamponla itekliyordu. Aynı servis benim aracın kaputu da derin iki çizikle verdi. Yıkarken olmuş. En güzeli sanayide başında bekleyip yaptırmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buolay mahkemelıkmış
  • Benzeri de benim başıma geldi. Aracın motoru sorun çıkardı, komple motor yaptırdım. Araç hazır sanayiye girmişken ön arka tampon da boyansın tertemiz olsun dedim. Aracı almaya gittim, kontrol ettim. Sorun görünmüyor. Bagajı açtım baktım, bir tuhaflık var. Dikkatimi çekti inceledim, bagaj kapağı boyanmış. Bagaj kapağı kanamıyor ve plaka ışıklarım yanmıyor. Halbuki bagaj ile ilgili sorunum yok ve bagaj kapağında boya yoktu. Şimdi nur topu gibi bir boyalı parçam daha oldu ve boyalı yerlerde zımpara izi var. Geri bırakıp düzeltilttirdim sorunları, ama parça boyandı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.