Şimdi Ara

Bir kapı boyalı bir kapı değişmiş araç?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Kuga araç bakıyoruz, bir kapı değişmiş bir kapı boyalı bir araç. Km’si düşük. Yetkili bayiiden garantili. Söylenene göre mağaza müdürü tarafından kullanılmış test aracı değil. 7000 tl’lik hasar kaydı çıkıyor. Söylene göre bir kamyon paralel olarak sürtmüş yandan hasar bundan dolayı.

    Kapı durumları aklıma takıldı ileride satarken çok sıkıntı yaşar mıyız? Emsallerine göre araç bir tık daha ucuz.



  • fotoğrafları varsa bakın, bilinçli alıcı ile sıkıntı yaşamazsınız normalde fotoğrafını gösterirsiniz gerekirse. zaten bir tık ucuz alıp bir tık ucuz satacaksınız bu durumda mecburen, bir tık da bekleme süresi ekleyebilirsiniz satışa belki

    fotoğrafta araca kalıcı hasar verecek kadar kötü görünmüyorsa tabi. tampon ucu sürtmüş araca fiyat kırmak için bunun şasi yerinden oynamıştır abi diyen var da.
  • Fiyat ne istiyorlar
  • Araç parça kasko vs..yükseldi 7000 normal ama asıl mesele kaç papel istiyirler muadillerine göre 3-4 bin azsa alınır
  • Ben değişenden pek haz almıyorum nedese.

    Locak boya = çizik sürtme iken değişen kaza demek gibi geliyor bana.

    O yüzden boyalı aracı alırım ama değişen bana göre değil. Ucu açık.
  • Expere + ustaya gösterin araba takla armamışsa tavanında direklerinde aksında sorun yoksa alınır. Millete bakma yok ben değişensiz almam yok çizikli almam derlerde almazsanız almayın bir alan bulunur. Bende araba alırken boya değişenden çok arabanın paketine ve rengine bakarım. Mesela beyaz ve gümüş gri araba asla almam şirket arabası gibi basit ve vasıfsız bana göre şuanki aracımı alırken 6 ay boyunca bakır kahve araba aradım ama istediğimi bulamadım bütçeme göre o yüzden zarzor füme buldumda aldım ve 2 kapısı birden değişik 5 bin tl hasar kaydı var o zamanlar hatasızı 43-45 bin arasıydı ben 36 bine almıştım 3 yıldır biniyorum tık ses çıkmadı yağ değişiminden başka servise gitmedi rutin frenleri falan değişti o kadar saat gibi. Bide kmsi yüksek araba alınmaz ne kadar bakım yaparsan yap 100 binden sonra arabanın motoru sağlam kalsana döşemesi kapıları konsolu alt takımları bilmem neresi eskiyo tangır tungur ediyor leş gibi koltukları heryeri soyuk çizik konsolu beş para etmez o saatten sonra araba hatasız olsa kaç yazar ben asla almam.




  • Kapı içlerine baktırın. Kapı içlerinde boya yoksa fiyatı da değişensiz versiyonuna göre uygunsa düşünmeden alın gitsin. Kapı içleri ve direkte boya yoksa kaza büyük değildir zaten.

    Boyalı değişenli araba candır. Ucuza alır ucuza satarım. Hem de o sürttü, bu çarptı derdi olmaz kafamda. Çarparlarsa boyalı kısım yeniden boyanır. Yeter ki boyanın değişenin sebebi ciddi bir kaza olmasın. Onu da dediğim gibi kapı içleri ve direklerden anlayabilirsiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ecar limon kullanıcısına yanıt
    Kapı içleri ve direklerdeki boyayı veya işlemi anlamanın püf noktalarını söyleyebilir misiniz?
  • Boya makinesiyle ve gözle kontrol edilmeli dikkatlice.
  • değeri piyasasından 7-8 bin lira daha düşükse alınabilir. sonuçta değişen var boya pek önemli olmayabilir ama değişen önemlidir.
  • Arabanın değişenine takılmayın, şase direk sorunsuzsa alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    değeri piyasasından 7-8 bin lira daha düşükse alınabilir. sonuçta değişen var boya pek önemli olmayabilir ama değişen önemlidir.
    Değişen önemlidir gibi bir genellemeye gitmek doğru değil. Gidin yetkili servislere bakın. Değişim yazılan parçaların %70 i tamir edilebilecek iken değişen parçalardır. Çünkü servis doğrultmayla vs uğraşmak istemez. Çamurluğu düzeltmeye harcayacağı zamanla 10 tane yeni çamurluk boyayıp monte eder. Ayrıca müşteri memnuniyeti açısından da onarım yerine değişim her zaman yetkili servislerin tercihidir. Müşterinin düzeltilip boyanmış bir parçaya "bu olmamış" deme ihtimali değişmiş bir parçaya göre çok daha fazladır. O yüzden servis değişim yazar geçer. Parasını da kasko ödeyeceğinden müşteri de ses çıkarmaz bu duruma. Araç üzerinden çıkan hasarlı parçalar da toplu halde çıkmacılara satılır. Onlar da o parçaları bazen doğrudan bazen de ufak düzeltmeler yaparak satarlar. Eğer ki tüm değişen parçalar bir daha kullanılmayacak olduğu için değiştirilseydi çıkmacılarda kaporta parçası bulamazdınız. Çünkü bahsettiğim gibi çıkmacılara kaporta parçaları servislerde değişen parçalardan gelir.

    Kısaca özetlemek gerekirse boyası var, değişeni var, hasar kaydı var diye kafaya takmayın. Gidin güvenilir bir yerde ekspertiz yaptırın. Sonuca göre aracı alıp almamaya karar verin.




  • ecar limon kullanıcısına yanıt
    güzel söylüyorsunuz ama burası türkiye.

    iki parça değişen var diyor mesela adam, bi bakıyorsun evet teoride hakikaten iki değişen var, ama pratikte arabanın önüyle arkası komple birbirine yeniden eklenmiş. önü 96 arkası 2000 model gibi. al sana iki parça değişen

    tabi bu benim görüşüm, şahsen değişen parçası olan bir arabayı prensip gereği almıyorum. zamanında hyundai ix35 sahibi iken bir zincirleme kazaya kurban gitmiştik, bizim arabada tam ortada kalmıştı ve ön tampon, ön kaput, bagaj kapağı, arka tampon ne yazık ki komple değişmişti. satana kadar anam ağladı, kaputu değiştiğini gören araçtan vazgeçiyordu. çok büyük zarar ettim satarken. hem de araç kaskodan yetkili serviste tamir edilmişti... tabii ki değişen 'orijinal' bir parça boyanmış/tamir edilmişe göre daha temiz olur, ama bu türkiye pazarında işlemiyor. adam değişenin d'sini duydu mu hemen kaçıyor ya da fiyat kırıyor...




  • Birbirine eklenmiş araba ile sadece kapısı kaputu değişmiş arabayı ayırt edemeyen ekspertize, ustaya yahut adı her neyse gitmeyin zaten. Sizin bahsettiğiniz ekleme işleminin yapılabilmesi için mutlaka aracın yapısal parçalarında boya olması gerekir. 1-2 parça değişeni olan araba ile eklenmiş araba arasında dağlar kadar fark vardır. Kapı içlerinden, direklerden yapılacak bir boya kontrolü ile kolaylıkla anlaşılır.

    Benim demek istediğim her değişenli, hasar kayıtlı arabaya önden arkadan eklenmiş araç muamelesi yapılmaması gerektiğidir. Gidilir, araca bakılır, baktırılır. Ciddi bir kazası olmadığı tespit edilir ise sonrasında kaç parça değişeni varsa ona göre bir fiyat teklif edilir. Değişenli araçta alıcının fiyat kırmak istemesi en doğal hakkıdır zaten. Çünkü satarken ondan da fiyat kırmasını isteyecekler. O sebepten değişenli araba değişensiz olanına göre daha ucuza alınır ve daha ucuza satılır. Değişensiz fiyatına satmak isterseniz tabi ki satamazsınız. O sebepten alırken araca ederinden fazla para vermezseniz satarken de zarar etmezsiniz.




  • iki kapı değişen den kasıt , ön ve arka iki kapı farklı demek :) yani ortadan ekli. genelde iki parça değişenli araçlar öyle oluyor.
  • Ya neyin tribi bu expere sok şase sağlamsa direk sağlamsa ucuzada veriyorsa al, pimpirikli adama ne araba satarım nede arabasını alırım. Forum çöplük oldu arabada 1 değişen var alınır mı diye konu açmış resmen.
  • Değişenli araba almak daha bile iyi sayılır, aynı paraya daha iyi araca binersiniz hem de biri sürtecek derdiniz olmaz nasılsa büyük oranda değer kaybetmiş. Yeter ki kaza fotoğrafları olsun ve kaza ufak bir şey olsun onun dışında takılmazdım ben olsam.
  • Tek parça kapıydı çamurluktu bunların değişimini bende dert etmezdim. Tabiki hatasız araçla aynı para istenmediği sürece. Kaput olsaydı belki daha titiz düşünebilir.

    7 bin 10 bin hasar kaydı bile normal yeni araçlar için. Megan 4 ün arka tamponu ve sensörleri kasko kapsamında yetkili serviste değişti diye 7 bin tl kayıt çıktı bir arabada. Artık normal rakamlar...
  • Konuyu unutmuşum bile arkadaşlar, bilgi vereyim.

    Aracın kaza fotoğraflarını isteyip baktım. Kaza kamyon ile yapılmış ağır bir kaza değil.

    2016 model 105 binde 1.5 dci qashqai aracımızı (tamamen orjinal) satmıştık kuga istiyorduk ama ikinci el kullanılmış araç için içimiz rahat etmedi. İkinci el kuga parasına sıfır 1,6 otomatik qashqai aldık yine, tabiki kuga ile aynı değil ama memnunuz.

    Arkadaşın biri buna konu mu açıyorsun tarzı bir şeyler yazmış da günümüzde millet 2000 km pert araçları expertiz raporlarıyla orjinal diye alıyor. Açın bakın yüzlerce olay var youtube’da. Bunlar ufak paralar değil bizler için tabi ki elli kere düşüneceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matizkafalar -- 28 Haziran 2019; 3:5:23 >
  • Kuga bela
    Değişen bela
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.