Hangi arabanın side olmaısnı isterdiniz benim En büyük isteğim Bİr Lamborghini AMma Parma Yetmez ikincisi ise bir MAZDA lantis Yada Subaru İmpreza Birde TABİKİ EN BABASI FORD MUSTANG MACH1 KEşke biri bende olsa HAyatta başka bişey istemem bide benzin parası tabiki.
En çok İstediğimde Bu arabaların birinde Giderken SEAN PAUL'un GEt Busy şarkısını dinlemek AH aH Ölürüm Be Ah biri olsa[wand] Aşağıdakilere bir bakın .
Bir dizel passat yeter, bu arabalarin vergilerini asla ödeyemezsin ve de söyledigin gibi benzin dayandiramazsin.
en iyi araba
vergisi az olan ve az benzin harcayan
arabadır
baska bi düşüncesi olan varsa soylesin
en iyi araba sahip olmaktan ve kullanırken mutlu olduğun arabadır
vergisi az olan? az benzin harcayan? kişiye göre değişken kriterler bunlar
mitsubishi carizma
az benzin yakıyor iyi kaçıyor :))))))))
bal974 öyle söylemişsinde o arabayi ömrünün sonuna kadar kullanmayacaksın ya, elbet bir gün satacaksın ve işte o zaman göreceksin, eko arabayı herkes almak isteyecektir,
en iyi araba az yakan, iyi kaçan ve de kolay satılan arabadır, bunun sana göresi bana göresi yok.
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by tosunpasa</i> <br />bal974 öyle söylemişsinde o arabayi ömrünün sonuna kadar kullanmayacaksın ya, elbet bir gün satacaksın ve işte o zaman göreceksin, eko arabayı herkes almak isteyecektir,
en iyi araba az yakan, iyi kaçan ve de kolay satılan arabadır, bunun sana göresi bana göresi yok. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
Çoğunluğa uygun olanı vardır. Senin söylediğin otomobili bir araç olarak gören çoğunluğun fikrini yansıtabilir. Ama bana uymuyor.
Ben otomobil satın alırken aman kaca satarım, ne kadar zamanda satarım, satarken zarar etmeyeyim diye gidip herkesin kullandığı, her köşe başında olan otomobillerden kullanmam. Kolay satılan bir otomobil olması benim için hiçbir zaman iyi bir otomobil kriteri olmamıştır ve olmayacaktır da. Bu benim tercihim.
İmkanlarım ölçüsünde zevkle kullandığım otomobiller aldım ve kullanıyorum.
"en iyi araba az yakan, iyi kaçan ve de kolay satılan arabadır"
demişsin. Bana sorarsan kriterler çok daha fazlalaştırılabilir. Az yakan ve iyi kaçan, ee o zaman turbo dizel almak gerekecek, benzini kokluyor, performansı da çok kötü değil. Ama satın alırken ilk fiyatı yüksek...
Otomobilin sorunsuz olması da iyi otomobil yapan kriterlerden birisidir, sorun yaşamadan, tedirgin olmadan otomobilimi tam performans kullanmak isterim.
Konfor da bir otomobili iyi yapan kriterlerdendir. Gİdip de kliması olmayan, hidrolik direksiyonu vs. aksesuarı olmayan bir otomobile az yakıyor ve iyi kaçıyor diye iyi diyemeyiz.
Ve bazı otomobiller vardır ki bu şartların hiçbirini sağlamayabilir ama sahipleri için vazgeçilmez olmuşlardır. Ford Mustang, Shelby Cobra, Rolls Royce, Jaguar, Cadillac, VW Kaplumbaga ve aklıma gelmeyen bir sürü model bu kriterlerin büyük kısmını sağlamaz ama milyonlarca hayranı olan üretimlerdir.
Son diyeceğim ise herkesin otomobili kendisine iyidir. :-))))
Yavs İsterse Çok Yaksın Sadece Soylediklerimin İBrisinin biri bende olsun baska bisey istmemem Mazda Lantisler Tabiki Modifiyeli BAhceli 7 DEn Sean Paul Get busy i dinleyerek bi kere gecsem Bahçeli 7 deki salakları gorunce kafayi yiyiyom.....
bir tutkudur VW
Bal974 benim kapımda araba var, arkadasinda var, onunki 2003 corolla, benimki 98 model broadway Corolla ortalama 160 filan yakiyor broadway ise 120 civari, arkadas o kadar para sayip almasina ragmen dogru dürüst binemedi, niye mi? cok basit 3-4 günde bir benzinliğin önüne cekip 40-50 milyon verince insanin binesi kalmiyor. ben ona göre daha fazla bindim, eger arabayi kapinin önünde sergilemek icin aliyorsan lafim yok, ama bineceksen, işe arabayla gidip geleceksen ozaman yakit cok önemli.
iyi arabaya binmemissin dersen o zaman söyle söyleyim, amerikadayken cok güzel arabalara da bindim, (2004 model Pontiac Grand prix(3800 c.c), 2003 model Fort mustang coupe(3800 c.c)) Ama olay en sonunda yine yakita geliyor. bu bahsettigim arabalar 3 günde 20 galon yakitin irzina geciyorlar. petrol kralinin ogluysan komaz, ama degilsen acaip sarsar. [url]www.edmunds.com/media/2003/laautoshow/04.pontiac.grand.prix/04.pontiac.grandprix.f34.50.jpg[/url]
Arabasi olanlar bilir uzak bir yere giderken ilk önce kac para yakar diye icinden hesap yaparsin daha sonra gidersin... yakıt cok önemli.....
çok param olsa ford mustanglerin 65 (sanırım) modelleri varya ondan isterdim simsiyah olacak süper araba yaa
Peugeot 206 GTI Subaru Impreza Turbo Elenor
<b>bal974</b> e katılıyorum...
Kimse yakıtın önemsiz olduğunu söylemedi ama bir araba alırken sırf yakıta bakmak bence akıl karı değil...
Ultra zengin olsam mclaren F1:
Ama o kadar param olsa araba değil bunu kullanırıdım:
:)
ARaba tutkudur Bu ne Boyle ucacanmı Ucmak Yerine Asfaltta gitmeyi tercih ederim :))
Gelin siz ANADOL'dan şaşmayın--tabi bulabilirseniz!
İleride mutlaka sahip olmak istediğim bir marka var o da Porsche... herhangi bir model olabilir ( 914 dışında ) ama Porsche olsun yeter... 1962 911S de olur 1982 911 Turbo da olur farketmez...
Ama madem fantezi yapıyoruz Porsche Carrera GT ya da 959 derim. ( Hiçbir zaman alamayacak olsam bile )
valla ben italyan işin deki mini lere hasta oldum çıkşta baya etkilendim ama uno yla aynı şeyleri yapamadım
Lotus Esprit S4 Turbo V12 motor 380kadran 550 beygir 960kg ağırlık. benim favorim. denenmiş ve henüz geçilememiş bir rekoru var: araba 350 vurunca içindeki şöförü ile birlikte ağırlık sadece 600grama düşüyor. yani resmen uçuyor araba.aerodinamyc olayı muazzam. tabi bu arabaya sahip olanın birde benzin istasyonu olması gerekiyor.