Şimdi Ara

Hangi internet sağlayıcısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline ile etmediğim kavga kalmadı müşteri hizmetleri saçma sapan şeyler söyleyip 7 gün bekleyin ekip gelcek şu gelcek diyerek oyalıyor aboneliğimi iptal edicem ve farklı bit internet sağlayıcısından alıcam hangi internet sağlayıcısını tavsiye edersiniz bıktım artık her hafta Superonline 'ı arayıp tartışmktan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • süperonline fp acısından uanda en iyisi ve geri kalanlara gelirse adsl ise en ucuz şuanda göknette ona gec bence zaten adslde sıkıntılar coktur
  • Superonline fp olarak çok iyi ama 2 at içinde 200 kes aramışımdır 48 saat 7 gün bekleyin diyip duruyolar evde internet yok nasıl çözüceklerini bilmiyolar bilmem ne formu filan ondan dolduruğ duruyolar yarın o söyledikleri ekip gelip sorunu çözmesse aboneliğimi iptal edicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi hizmet saglayicisi kimdir orasi tartisilir ama en iyi musteri hizmetleri uydunette :)
    3-4 gundur uydunet kullaniyorum en ufak sikayetimde en gec 15 dk sonra birisi geliyor eve :) sanirim aurekli devriye geziyorlar. Benim modem memnuniyetsizligimden dolayi ayni gun icinde 4 kez geldiler ve 2 kez sifir modem taktilar :)
    Bolgenizde uydunet varsa 1 hafta deneyin zaten ceza odemeden iptal edebiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone supernet bağlattım.Şuan çok memnunum.Akk 60 gb olmasına rağmen 140gb download yaptım hızımı hala kesmediler.saniyede 1,4mb indiriyorum:)
  • paranla rezil olmak kadar insana koyan baska birsey yoktur herhalde. superonline dan biraderim de sikayetci. 2 sene boyunca karinca hizinda internet, hatta surekli bir lag ve baglantinin donmasi.
  • sarpm S kullanıcısına yanıt
    1 gün önce şöyle bir olay oldu internet hızının yavaşlığı için aradım durumu belirttim müşteri temsilcisi sistemden birkaç bir şey yaptı modem ayarları ile ilgili sonra hızda bir değişiklik olmadığı için arıza kaydı oluşturdu ben ne zaman arasam arıza kaydı oluşturuyorsunuz dedim evin alt yapısını kontrol etmeye daha önce 3 kez gelmişlerdi 4. kontrolü yapmak için de bir sonraki gün geldiler gelen ekip ankastre den modeme kadar gelen bütün kabloları sıfır döşedi akşam eve gittiğimde hız testinde download hızım 0,66 çıktı tekrar aradım hız sorunu nedeni yüzünden Tuğçe isminde bir müşteri temsilcisi vardı durumu anlattam daha 12 saat önce evin bütün alt yapısı değişmiş iken yaptığı işlemler hiç bir işe yaramadı ve söylediği tek şey arıza kaydı oluşturması gerektiği oldu o an sinirden kendimi parçalamak istedim dalga geçer gibi iş yapıyorlar onlar yüzünden geçen ay 1 hafta internetsiz kaldım müşteri temsilcisinin bana vermediği bilgi yüzünden aboneliğimi iptal etmişler ödevimi yapamadığım için dersten kaldım dönemim uzadı ve bunun telafisini 1 aylık fatura ücreti alınmayacağını bildirerek yaptılar böyle lanet olası bir sistemleri var 1 aylık fatura umurum da değil sadece dalga geçer gibi iş yapıyorlar her hafta en az 2 gün aramam gerekiyor ki interneti verimli kullanabileyim şuanda bir sıkıntı yok fakat illaki bir sıkıntı çıkacak ve onları tekrar aramam gerekecek sonra zar zor 1 hafta belki daha az iyi bir hizmet sağlamış olacaklar bir öğrenci olarak bunlara nasıl dava açılır onun peşindeyim sütten ağızlarının yanması lazım deyimini yaşamaları lazım bence şirket olarak.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.