Şimdi Ara

Hangi yakıt türünü kullanmalıyız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Bu konu çok tartışıldı belki ama son indirimlerden sonra tekrar gündeme getirmek istedim.
    Yaklaşık 3 aydır 3.20d dizel araca sahibim.Bu zamana kadar 5-6 kez depoyu tamamen doldurdum.Bu alımlarda Total,Opet,BP,PO ve Shell karma olarak kullandım.

    Bazen katkısız dizel bazen katkılı dizel aldım.O zaman tabi 10 kuruş civarı bir fark vardı.

    Şimdi aralarında hiç fiyat farkı yok.Fakat ben halk arasında euro dizel olarak anılan katkılı dizelin hurafe olduğuna inanmaya başladım.Yani tamamen satış politikası olarak düşünüyorum.Ayrıca bu zamana kadar gördüğüm kadarıyla daha az menzil yapıyor araç katkılıda.Ama motor sesi az da olsa daha sessiz çalışıyor.

    Katkısız standart euro dizelde ise araba biraz daha gürültülü çalışıyor.Fakat çekiş,sürüş bakımından katkısızla arasındaki bir fark göremedim.Menzil daha fazla gidiyor gözlemlediğim kadarıyla.

    Sonuçta ikiside euro dizel.Birinde firmanın kendine göre koyduğu katkısı var diğeri ise ham dizel.

    İşin fiyatında da değilim.Sizce daha fazla menzil,biraz daha fazla ses ile katkısız euro dizel mi? Yoksa biraz daha az menzil ve ses ile katkılı euro dizel mi?

    Fikirlerinizi almak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caytem -- 25 Mart 2014; 15:21:50 >







  • çok tartıştık sonuca ulaşamadık biz....



    ikisininde viskozite değerleri aynı diye biliyorum yani menzil olayı biraz hurafe kalıyor aslında
  • e90 kasa var heralde sizde.

    Şöyle düşünün bu aracın motoru yapıldıgında daha katkılı mazot yoktu heralde, ona görede dizayn edilmedi bu yüzden normal euro dizel alsanız daha iyi olur gibime geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caytem

    Merhaba arkadaşlar

    Bu konu çok tartışıldı belki ama son indirimlerden sonra tekrar gündeme getirmek istedim.
    Yaklaşık 3 aydır 3.20d dizel araca sahibim.Bu zamana kadar 5-6 kez depoyu tamamen doldurdum.Bu alımlarda Total,Opet,BP,PO ve Shell karma olarak kullandım.

    Bazen katkısız dizel bazen katkılı dizel aldım.O zaman tabi 10 kuruş civarı bir fark vardı.

    Şimdi aralarında hiç fiyat farkı yok.Fakat ben halk arasında euro dizel olarak anılan katkılı dizelin hurafe olduğuna inanmaya başladım.Yani tamamen satış politikası olarak düşünüyorum.Ayrıca bu zamana kadar gördüğüm kadarıyla daha az menzil yapıyor araç katkılıda.Ama motor sesi az da olsa daha sessiz çalışıyor.

    Katkısız standart euro dizelde ise araba biraz daha gürültülü çalışıyor.Fakat çekiş,sürüş bakımından katkısızla arasındaki bir fark göremedim.Menzil daha fazla gidiyor gözlemlediğim kadarıyla.

    Sonuçta ikiside euro dizel.Birinde firmanın kendine göre koyduğu katkısı var diğeri ise ham dizel.

    İşin fiyatında da değilim.Sizce daha fazla menzil,biraz daha fazla ses ile katkısız euro dizel mi? Yoksa biraz daha az menzil ve ses ile katkılı euro dizel mi?

    Fikirlerinizi almak istedim.

    artık araba nasıl acı çekiyorsa bağırıyormuş işte katkısız euro diesel kullanın derim şu an lukoil kullanıyorum sıkıntı çıkarmıyor tabi birde cumartesi günü %6-7 indirim oluyor.Bu arada o katkını içinde azda olsa biyodizel var diye biliyorum (aslını bilenler varsa aydınlatsın bizi) ki common rail araçlarda biyodizel sorun yaratıyor, biyodizel varsa araç daha kısa sürede sorun çıkarır diye düşünüyorum.




  • İşin fiyatında degilsen euro tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.