Şimdi Ara

Hararet Sorunu(?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Citroen c3(2008)aracımda kontağı çevirdiğimde 'engine temperature is too high' uyarısıyla beraber hararet lambası yanıyor bu 3 kere belirli aralıklarda başıma geldi ancak doğal olarak yeni kontak çevrildiği için motorda hararet yok, müşür değiştirildi sonra yeniden yaptı. Sadece kontak çevirdiğimde olmadı araç yürürken de başıma geldi 2-3 kez. Yaklaşık 1000-1500 km yol yaptım 5-6 kez başıma geldi sanayide usta müşür değiştirdi başka bişey bulamadı. Ne yol açar buna ? Sabit sokette sorun olabilir mi acaba nasıl anlarız bunu varsa ?
    Ek olarak fan açılıyor üst kademeden yalancı hararet sonucu yani fanda sıkıntı yok araç bilgisayara bağlanıp kademeli fan kontrolü de yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gondor41 -- 19 Temmuz 2020; 17:58:9 >



  • usta yan sanayi parça kullanmış olabilir. psa araçları orijinal dışı parçalarda sorun çıkarıyor.
  • Soketten ecuya giden kabloda sıkıntı vardır
  • araç ilk çalıştırmada bu hatayı veriyorsa ve müşür yenilendiyse beyinde sıkıntı olabilir.
  • Eski aracım Fiat puntomda bu arıza akü zayıf olduğu için olmuştu, aküye baktınız mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bediboy -- 19 Temmuz 2020; 23:29:37 >
  • Yetkili servisten 1 adet orjinal hararet müşürü alın ve arıza kaydını silip yola devam edin , sorun devam ederse termostat müşürünüde kontrol edin . Psa ampülünde bile orjinal olmayan ampül asla almayın yan sanayiye gelmez .
  • tamamen farazi yorumum;
    1-radyatör içi hava var
    2-termostat arızası
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    hocam parça orijinal kullanıldı, arıza silindi araç 20 km yol yapıp park edildi 2 gün sonra aynı sorunu yaptı ilk çalıştırmada. Aküden olabilir mi acaba bir kontrol ettirmek lazım
  • bediboy kullanıcısına yanıt
    Akü kışın tekletiyordu ilk çalıştırmada(marş yemeyip tarih vs sıfırlatıyordu) havalar ısınınca o sorun olmadı ama bir kontrol ettirmek lazım belki de..
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Orijinal müşür kullanıldı ancak araç sürekli arıza vermiyor anlamadığım nokta orada, sorunların yarısından çoğu ilk marşta yaşandı yada ilk 2-3 km de. Bir kere otobanda geredeyi tırmanirken yaşandı soğukta hava 3 derece idi. 1000-1500 km yol yaptım 5-6 kez yaşandı bu olay
  • benim aracında aküsü 5 sene önce gümlemişti enjektör arızası yazmıştı sonra akü değiştirdim düzeldi. Geçende yolda giderken yağ basınç arızası dedi. Dedim akü gitti herhalde bir daha yaptı. Sonra çekiciye bindirdim aracı. Sanayiye gittik müşür bozukmuş 70 lira verdim halloldu...

    müşür değilse akü değilse kablo değilse ecu. citroen yanlız cins araba . abimdeki araçta mesela habire stop ampulü patlıyor. lastik basınç sensörü mesela aldık uymadı. saçma sapan bir elektronik aksam var. Zaten psa dan şikayetçi olanda elektronik yüzünden şikayetçi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gondor41

    Akü kışın tekletiyordu ilk çalıştırmada(marş yemeyip tarih vs sıfırlatıyordu) havalar ısınınca o sorun olmadı ama bir kontrol ettirmek lazım belki de..
    Aküyü değiştir bida dene kesinlikle aküden
  • Kışın o hataları veren aküyü en kısa zamanda değiştirin. Yolda bırakmadan.
  • sissil S kullanıcısına yanıt
    evet elektronik benim de bazen sinirimi bozuyor stop ampulu benimde patladı geçen yaz, kışın da sol şoför camı inince kalmıyordu arada bir, park yerine gelip 5 dk camı kaldırmaya uğraştığımı biliyorum düğmeye abanarak, yazın düzeldi:))
  • 1)Hocam aracın fan acıyor mu 90 derecede bir kontrol edin eğer açmıyorsa fan sigortasını kontrol edin
    2)Aynı arıza verdiginde eğer su kabına dokunduğunuzda soguk ise termostat ve devirdaim(metal kasnaklı) alarak değişim yapmanızı tavsiye ederim
    3) Müşürleri kontrol ettirin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.