Şimdi Ara

Hat değerlerim çok iyi, hızım 3mb

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, geçen hafta 16mbps ye kadar tarifeye sahip internet bağlattım. Evde hat olmadığından ttnet görevlisi gelerek direkten hat çekerek bağladı. Hat değerlerim gayet iyi olmasına rağmen hızım sanki akk ye takılmış gibi 3mb yi geçemiyordu bir türlü. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm sorunun kendilerinden kaynaklı olmadığını dediler ama benden kaynaklı da değil? 2 farklı bilgisayarda, 2 farklı modem kullanarak gerek wireless kullanarak gerek ethernet kullanarak her kombinasyonu denedim. Herhangi bir değişiklik yok. Dünkü değerlerim;

    Downstream Upstream
    SNR Marjı : 31.3 16.9 db
    Hat Zayıflaması : 8.8 3.0 db
    Veri Oranı : 8192 797
    kbps Max Oranı : 23540 1241 kbps
    CRC : 0 0

    Dün forumdan attığım mailden sonra bugün değerlerde bir değişme farkettim;
    SNR Marjı:16.7 16.8 db
    Hat Zayıflaması:8.8 3.1 db
    Veri Oranı:16381 797 kbps
    Max Oranı:23096 1241 kbps
    CRC:0 0

    Değerlerin şu anki hali bu şekilde olup hız testimde download 2-3 arası çıkıyor upload 0.10-0.40 arası.
    Sorun şu ki aldığım hat değerleri internet olarak yansımıyor.
    Konu hakkında bilgisi olan yardım edebilecek herkesin fikrine ihtiyacım var. Teşekkürler







  • TTNet kullanıcı adının değiştirilmesini talep et. Yada komple hesabında sıfırlama yapsınlar.
    Alternatif olarak kullanıcı hesabını silip tekrar oluşturabilirler.
    Mevcut kullanıcı adının kotası dolmuş görünüyordur.
  • Denedim dns değişikliği; ttnet ve google dns lerini denedim. Otomatik al seçili şu an. Pek bi fark etmedi. :(
  • Hattınızı vdsl2 ye geçirin bence bütün sorunlarınız çözülür.Tek masraf modem masrafı olur
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine durumu anlattığımda akk ye girmemiş görünüyorsunuz demişti. Peki böyle bir talepte bulunsam fatura vs. de sıkıntı çıkar mı? Ya da hiç talepte bulunmasam 10 gün sonra aysonunda kendiliğinden düzelir mi? İnanın ttnet i aramaktan bıktım artık. son çare buraya yazıyorum zaten. 10 gün sonra kendi başına düzelecek bir şeyse beklemeyi tercih ederim. :(
  • Furkan.Akbekmez F kullanıcısına yanıt
    eylülde atamam olacak bulunduğum yerden başka bir şehre gitme olasılığım yüksek. 1-2 ay için yeni modem masrafı yapmak istemiyorum. belki gittiğim yerde vdsl olmaz yada fiber olur bir de ona modem almak gerekecek.
  • zinthy Z kullanıcısına yanıt
    Şuanki vdsl2 modemlerin hepsi fiber destekli zaten.Şuanki sorun için profili silinip yazılması lzım diye arıza kaydı açtırırsanız düzelir.Biz öyle arıza açıyoruz benzeri durumlarda
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Cevaplarınız için teşekkürler .

    Müşteri hizmetlerini aradım;
    10. kez olmuştur sanırım DNS ayarlarını tekrarlattılar,
    hat değerleriniz normal bizle alakalı bir sorun yok dedi,
    teknik destek(bilgisayarcıdan) destek alın dedi ve başından attı. ısrarla diyorum 2 farklı modem 2 farklı bilgisayar ve ayrıca 1 telefondan denedim. Yok anlamıyorlar..

    Hesap sıfırlanması ya da profil silinip tekrar yazılması gibi bir şeyi kabul etmedi. Öyle bir şey yapmıyoruz teknik destekten(bilgisayarcıdan) yardım alın dediler. Sanki ben şizofrenim, "psikyatr a git sen" dermişçesine...
    Nefret ettim nerden bulaştım şu ttnet'e!
  • DNS ile hız arasında bağlantı kuran beyinsizle zaten kendini meşgul etme.Teknik konudan anlayan birileri iste diyeceğim ama çok nadir denk gelir.

    Senin sorununu müşteri hizmetleri halledemez. Sorunu halledecek birim Türk Telekomda.
    O yüzden en güzeli santral tarafından aranmak istediğini ve müşteri hizmetlerinin sorununu çözemediğini belirten bir arıza kaydı açtır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.