7 ay önce 27 aylık süperonline sözleşmesi imzalamıştım ama hattım kendi kendine iptal oldu. müşteri hizmetlerini aradığımda sistem hatası olduğunu 520 lira cayma bedeli ödeyebileceğimi söyledi. benim talebim olmadan hem hat iptal oluyor hem de cayma bedeli istiyorlar. ne yapmalıyım böyle bir durumda? ilk kez başıma böyle birşey geliyor. nasıl bir yol izlemeliyim? bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
quote:
Orijinalden alıntı: muradınaerdi
7 ay önce 27 aylık süperonline sözleşmesi imzalamıştım ama hattım kendi kendine iptal oldu. müşteri hizmetlerini aradığımda sistem hatası olduğunu 520 lira cayma bedeli ödeyebileceğimi söyledi. benim talebim olmadan hem hat iptal oluyor hem de cayma bedeli istiyorlar. ne yapmalıyım böyle bir durumda? ilk kez başıma böyle birşey geliyor. nasıl bir yol izlemeliyim? bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
ilçe binalarındaki tüketici hakem heyetine danışın, telefonla da bilgi veriyorlar