Şimdi Ara

Hattımı faturalıya taşımışlar acil sorum var?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom hattım Turkcell faturasız istediğim halde turkcell faturalıya taşınmış. Hattım yarın sabah açılıyor. Bayiden öğrendim bugün. Hat taşırken bişey belirtmemişlerdi çünkü. Hat açılır açılmaz faturalıyı faturasıza taşıyabilir miyim? Bu durumda fatura öder miyim? Faturasıza taşıdığım an, yeni müşteri kampanyalarından yararlanma hakkım olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hat açılır açılmaz paket tanımlanacağı için fatura yazar. Bayinin mok yemesi. Turkcell bayileri prim almak için yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durumu yaşayan 3. kişisin sanırım.

    Daha önce (yakın zamanda) yaşayan 2 kişi hat açıldıktan sonra müşteri hizmetleri aracılığıyla talep oluşturdu ve hattı bedelsiz faturasızda istediği tarifeye geçirmişlerdi. (yalan olmasın ama sanki 2. kez bu durumu yaşayan üye 1 aylık faturalı parası ödemişti)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Hocam peki faturalı nasıldır, avantajları var mıdır? Paket içeriğini öğrendikten sonra işime gelirse faturalıdan devam etmek mantıklı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalitelerini belli etmişler yine

    Ya kullanırsın 1 ay yada hat açılınca bayiyi şikayet edersin fatura ödetmezler sana taşımayı yapan kişiye de ceza verirler.
    Alacağı primide alamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattın açıldığı gün,haklıysanız bayi faturasıza geçirir. Evraklarda hangi tarifeyi seçtiğin yazar ve imza attınsa senin açından zor. Yok sen faturasız dedinse,bayi çaktırmadan faturalı yaptıysa hattın açılınca zaman kaybetmeden bayiye git,bas fırçayı düzeltirler. Forumda daha önce aynı durumda olan biri bayiye gittim faturasıza geçişimi yaptılar yazmıştı. Turkcell Müşteri Hizmetleri ile zaman kaybetme zira Bayi hatasını kabul etmeden Müsteri Hizmetleri senin iddianı dikkate almayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • butterfly.faced B kullanıcısına yanıt
    Şahsen faturalının bir zararını hiçbirinde görmedim.

    Avantajlımı değilmi bilemem, çünki hiç faturasız kullanmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Faturalinin karşılığına bir bak
    Olmazsa taahhüt yoksa geçersin faturanıza.kaldigin gün kadar paket bitirmediysen fatura çıkar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 7 gün içinde iade hakkın var. Tarifeyi. İstersen hemen başka hatta da taşıyabilirsin. Ama yine de görüş önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.