Şimdi Ara

HAVALANDIRMADAKİ AUTO TUŞU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
8.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Klima ve kaloriferde havayı yere cama ve karşıya vermek için manuel tuşlarla birlikte bir de auto tuşu var bu auto tuşu havayı yere mi cama mı ya da karşıya mı vereceğini neye göre belirliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Oto tusu klima icindir dogru. Autoya bastiginizda klima devreye girer. Ama otonun 3 tusa bastiginizdan farkli olan kismi arac ici sicakligi istediginiz derecede sabit tutmaya calisir. Siz auto yapmayip surekli 22 derecede 3 yonden hava ufletirseniz araciniz menfezden surekli 22 derece havayi sizin istediginiz miktarda atmaya calisir. Auto'da ise 22 dereceye yaklastikca attigi hava miktari azalir sonrasinda da az az hava atarak 22'de dengede tutar.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Araç Klima Sistemlerindeki "Auto" Tuşu

    Araç klima sistemlerinde bulunan "Auto" tuşu, iklimlendirme ayarlarını otomatik olarak yönetir. Klimanızı "Auto" moduna aldığınızda, araç dış sıcaklığı, güneş ışığının yoğunluğu ve içerideki yolcu sayısı gibi faktörleri algılayarak kabin sıcaklığını ve hava akışını otomatik olarak ayarlar.

    "Auto" tuşu, aşağıdaki işlevleri otomatik olarak kontrol eder:

    • Sıcaklık: Klimayı istediğiniz sıcaklığa ayarlar ve kabin sıcaklığını korumak için düzenler.
    • Hava Akışı: Havalandırma deliklerinden gelen hava akışını ayarlar ve kabinde eşit ısı dağılımı sağlar.
    • Havalandırma Modu: Dış hava veya iç hava sirkülasyonu arasında geçiş yapar.

    "Auto" modunu kullanarak, konforlu bir kabin sıcaklığı ve hava kalitesi sağlayabilir, böylece araç sürerken dikkat dağıtıcı olmayan bir ortam yaratabilirsin.

    "Auto" özelliği, BMW gibi birçok araç markasında "Klima Auto" veya "Klimada Auto" olarak bilinir ve klima tuşları üzerinde genellikle "Auto" sembolüyle belirtilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Auto'da hepsine veriyor. Bir ayarlama soz konusu degil butun menfezlerden havayi yolluyor. Zaten yonlendirme tuslarindan birine bastiginiz anda da auto kapanir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Auto'da hepsine veriyor. Bir ayarlama soz konusu degil butun menfezlerden havayi yolluyor. Zaten yonlendirme tuslarindan birine bastiginiz anda da auto kapanir.

    Ama benim konsolda hepsinin ayrı ayrı tuşu var zaten 3 üne birden bastığımda aynı olay gerçekleşiyor. Araç bmw e46 3.16i digital klima bir forumda auto tuşu klima içindir yazın kışın kalorifer kullanımı için değildir diye duydum doğru mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mel Gibsonn


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Auto'da hepsine veriyor. Bir ayarlama soz konusu degil butun menfezlerden havayi yolluyor. Zaten yonlendirme tuslarindan birine bastiginiz anda da auto kapanir.

    Ama benim konsolda hepsinin ayrı ayrı tuşu var zaten 3 üne birden bastığımda aynı olay gerçekleşiyor. Araç bmw e46 3.16i digital klima bir forumda auto tuşu klima içindir yazın kışın kalorifer kullanımı için değildir diye duydum doğru mudur?



    Oto tusu klima icindir dogru. Autoya bastiginizda klima devreye girer. Ama otonun 3 tusa bastiginizdan farkli olan kismi arac ici sicakligi istediginiz derecede sabit tutmaya calisir. Siz auto yapmayip surekli 22 derecede 3 yonden hava ufletirseniz araciniz menfezden surekli 22 derece havayi sizin istediginiz miktarda atmaya calisir. Auto'da ise 22 dereceye yaklastikca attigi hava miktari azalir sonrasinda da az az hava atarak 22'de dengede tutar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de Auto'nun benim araçta şöyle bir olayı var, fan yönü için konuşuyorum, mesela sıcağı seçerseniz ısınan hava yükselir prensibi ile sıcağı yoğun olarak aşağı veriyor, soğuk havada da sanırım tersi bir durum var. Hususi ölçmesem de gördüğüm kadarıyla böyle.
  • Benim bildigim yonu ve dereceyi sen seciyorsun, o dereceye ulasmak icin ne yapmasi gerektigine arac karar veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auto konumu cam , göğüs ve ayaklara sırayla verir , klimanın özelliğine göre ön camda buğu algılarsa , buğuyu çözer , araç içi ısı ayarlı dereceye geldiğinde gerekli kısmaları yapar. Bende klima-kalorifer genelde autudadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Bir de Auto'nun benim araçta şöyle bir olayı var, fan yönü için konuşuyorum, mesela sıcağı seçerseniz ısınan hava yükselir prensibi ile sıcağı yoğun olarak aşağı veriyor, soğuk havada da sanırım tersi bir durum var. Hususi ölçmesem de gördüğüm kadarıyla böyle.

    Aynen benim de gözlemim bu yönde oldu hep. Gmc, Nissan, Mercedes hepsinde aynı olay gerçekleşti. Kalorifer açıldığında eğer auto seçili ise ayaklardan veriyordu eğer klima açık ise direk yüze veriyordu ve bunun değiştiğini hiç görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HAVALANDIRMADAKİ AUTO TUŞU



    Bizim araçta AUTO basıldığında klima otomatik devreye girer ve ayarlanan dereceye göre hava üfleme ye başlar. Önce yüzünüze üfleme yapmaz. Ayarlanan dereceye uygun hava ilk başta verilemeyeceginden hava debisi düşük ve cama verilir. Birkaç dakika içerisinde soğuk veya sıcak tercihe göre uygun hava ana ızgara dan verilir. Bazen içerideki sensörler göre ayaklardan veya yanlardan olacak şekilde hava verilir.



    AUTO tusundan sonra dilenirse AC tuşuna basılarak yukarıda anlattığım işlem klima kompresoru devrede olmadan yapılır.



    Ön cama su fiskirtilginda iç sirkülasyon otomatik olarak kısa bir süre devreye girer böylece deterjan kokusu kabine girmesi engellenir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.