Şimdi Ara

Hayat Kararır Avea'yla

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir hat açtırmak ne kadar zor olabilir ki?
    Söz konusu olan Avea'ysa zor değil imkansız bile olabilir.

    Bu alttaki yazdıklarımı okumak bile size çok zor gelecek, bıkacak, bunalacak ve tamamını okuyamayacaksınız. Oysa sizin okumaktan bile bunalacağınız şeyi avea bana 2 aydan uzun süredir yaşatıyor!

    3 ay önce Avea Prime Mini tarifesine geçmek için eski avea hattımı iptal ettirip hat aldım, eşe-dosta mesajla veya arayarak yeni numaramı verdim, bankalarda, çalıştığım kurumda cep numaramı güncelledim.
    2 hafta sonra hattı aldığım Avea İletişim Merkezinden aradılar 'eksik evrak var, getirmezseniz hattınız kapanacak' dediler, aldım götürdüm.

    Birkaç gün sonra Avea'dan eksik evrak olduğu, tamamlamazsam hattımın kapanacağıyla ilgili mesaj geldi. AİM'ni aradım, üstüme kayıtlı bir fatura gerekiyormuş. Asker olduğum için üstüme fatura olmadığını söyleyince son aya ait kredi kartı ekstresi veya ikametgah götürürsem hallolur dediler. Komutandan izin alıp bankaya gittim, son aya ait imzalı, kaşeli kredi kartı ekstresi alldım. AİM'ne götürdüğümde 'ama bu olmaz ki' dediler. Ekstre istediniz, işte ekstre dedim 'ama hani maille size yollanıyor ya onun gibi olacak bu olmaz' dediler. Akla zarar bu sözlerden sonra oradan çıktım, avea.com'dan gerekli evraklar kısmını açtım, alternatif belge olarak ikametgah götürülebileceğini öğrendim. Mesai saati geçtiği için ertesi gün tekrar izin alıp, 2 saat yol gidip ikametgah çıkarttım teslim ettim ve işlemin tamamlandığıyla ilgili imzalı bir kağıt istedim. Eksik evraklar teslim alınmıştır yazan imzalı-kaşeli bir kağıt verdiler...

    Yaklaşık bir hafta sonra Avea'dan yine mesaj geldi.
    Eksik evrak olduğu için hattım kapatılacakmış... YİNE EKSİK EVRAK!!! İnanılır gibi değil. Yine müşteri hizmetlerini aradım, evrakları verdiyseniz kapanmaz, o mesaj standart herkese gönderilen mesaj dediler.

    Bir hafta sonra hattım aramalara kapatıldı...

    Müşteri Hizmetlerini aradım, durumu anlattım ve hattımı açtılar.
    Birkaç gün sonra Avea'dan eksik evrağım olduğu, en yakın avea iletişim merkezine teslim etmezsem hattımın kapatılacağı mesajını aldım. Müşteri hizmetlerini aradım, bunun sistem kaynaklı bir sorun olduğunu, hatımın kapatılmayacağını söyledi.

    Tekrar mesaj geldi. AİM'ni aradım, kimlik fotokopisi ve ikametgah gerekiyor, eski bir stajyer personelin hatası nedeniyle sorun çıktığını söylediler. Tekrar ikametgah çıkarttım, götürdüm, kimlik fotokopisi çektiler. Artık bu iş tamam, sorun çıkmayacak dediler.

    Yine Aveadan aynı mesaj geldi.

    Hattı aldığım Cevahir AVM'deki Avea İletişim Merkezi'ni aradım, evrakların kargolandığını söyledi, teyit etmek için beni bekletti ve evrakların ilgili birime ulaştığını söyledi. Müşteri hizmetlerini aradım, hattınız kapatılmayacak dedi...

    Bugün hattımın tamamen kapanmasıyla şok oldum. Hafta içinde tüketici haklarına başvurup şikayette bulunacağım. Kaybettiğim saatler, şu yoğun zamanımda insanları arayamamam, önemli şeyler için etrafımdaki insanlardan telefon istemek zorunda kalmam... Eksik evrak için saatlerce yol gitmem, mesai saatlerini harcamam...

    Kolay yoldan hattı kapattırıp bir vodafone veya turkcell hattı almadığım için, avea'ya sorunu düzelteceği yönünde güvendiğim için kendimi suçlamam da ayrı bir stres kaynağı oldu.

    Hasılı kelam: Avea kalitesizliğin diğer adıdır, hayal kırıklığıdır,
    AVEA pişmanlıktır.

    Hafta içinde elimdeki 'eksik evraklar teslim alındı' yazan kağıt, müşteri hizmetleriyle olan görüşmelerimin gün ve saatleri ve ses kayıtlarıyla birlikte tüketici haklarına başvuracağım ve ayrıca adli makamlara da müracaat edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratkaya -- 1 Ocak 2015; 23:58:12 >







  • Eyvah eyvah....

    Rezillik resmen...

    Geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: True_Sun

    Eyvah eyvah....

    Rezillik resmen...

    Geçmiş olsun...

    Çok teşekkürler. Şu anda hattım kapalı. Telefonsuz kalmak hakikaten büyük dert.
  • Amatör firma başka ne denebilir ki.
    Allah sabır versin kardeşim. Bir daha da Avea kullanma ucuz etin yahnisi işte.
    Bu arada hayırlı teskereler.
  • Bayinin sucu var bence turkcellde bende yasadim bu olayi 3 gune bi hat actiriyorum anlar kapatiyo ben actiriyodum bende avea ya tasidim 4 yildir kafam rahat gecmis olsun bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: True_Sun

    Eyvah eyvah....

    Rezillik resmen...

    Geçmiş olsun...

    Merhaba, size ulaşabileceğimiz irtibat numaranızı iletmeniz halinde tarafınıza dönüş yaparak yardımcı olmak isteriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AveaDestek

    quote:

    Orijinalden alıntı: True_Sun

    Eyvah eyvah....

    Rezillik resmen...

    Geçmiş olsun...

    Merhaba, size ulaşabileceğimiz irtibat numaranızı iletmeniz halinde tarafınıza dönüş yaparak yardımcı olmak isteriz.

    Pm attım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratkaya -- 6 Ocak 2015; 15:04:20 >
  • Of Of Of vallaha sabırlı adammışsın kardeşim..
  • Burada yazdıklarım üzerine avea'dan arandım, belki bu sefer düzeltirler diyerek büyük bir saflıkla olanı biteni anlattım, ilgili eleman yardımcı olacağını söyledi. Ara ara arayarak süreçle ilgili bilgi verdi.

    En son hattı aldığım avea iletişim merkezinin hatası olduğu, bayiye gereken yaptırımın uygulandığı, hattımın tekrar açılacağı söylendi. Ancak herhangi bir avea bayisine giderek yeni sözleşme imzalamamın yeterli olduğu söylendi. Gittim ve yeni sözleşme imzaladım.

    Sonra ne oldu tahmin edin.
    Hattım açılmadı.

    Bir de 'kendi isteğinizle iptal ettirdiğiniz 0553xxxx numaralı hattınızın 114TL borcu bulunmaktadır. Ödememeniz halinde haciz gibi bir mail geldi. Aradım nasıl bu kadar yüksek bir fatura olabileceğini sordum, mms göndermişsiniz, interneti aşmışsınız falan dediler. 3 kez 5 TL internet paketi aldım ki bundan sonra hız düşüp sınırsız oluyor zaten.

    Her neyse, AVEA pişmanlıktır. Üç kuruş fazla verin insan gibi hizmet alın.

    Ayrıca bakınız:

    https://eksisozluk.com/entry/49422318

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.