Şimdi Ara

Hearthstone: Heroes of Warcraft [ANA KONU] (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.750
Cevap
71
Favori
682.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    yok dostum yanlis anladin.. ben herhangi bir ispat pesinde degilim.. sadece merak ettim... buraya cikanlari ve arenada kac win ile aldiginizi yazarsaniz. karsilastirma yapmis oluruz... yoksa beta oyun kavga edecek degiliz

    Üst mesaja ekledim hocam ordan bakabilirsin Arena winleri ve paket içeriğini. 100 gold luk görevler gelmeye başladı gene sürekli 40 40 geliyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun rank 13 e kadar geldim. 3 win steak yapıyorum mage bozuyor, 5 win steak yapıyorum mage bozuyor. Magenin birine denk geldim 2 minyon koydu oyun başı daha sonra bana bütün oyun spell attı aldı oyunu. Rogue çok çaresiz kalıyor mageye karşı

    @L[A]hor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix

    Bugun rank 13 e kadar geldim. 3 win steak yapıyorum mage bozuyor, 5 win steak yapıyorum mage bozuyor. Magenin birine denk geldim 2 minyon koydu oyun başı daha sonra bana bütün oyun spell attı aldı oyunu. Rogue çok çaresiz kalıyor mageye karşı

    @L[A]hor

    Aynen hocam Mage kadar dengesiz karakter görmedim şu oyunda. Eskiden Rogue alıp demolishera veya Knif Juglera sthealt veriyorduk o bile bu kadar dengesiz olmuyordu.
  • Mage e nerf gelmesi lazım çok bariz. En basiti şu hero power ı bile minion a değilde sadece rakip heroya vurabilse bu bile artıdır.

    Artı olarak fireball ve pyro nun damage nin düşürülmesi ve flamestrike ın mana ihtiyacının bir kademe daha arttırılması gerekiyor kanımca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Mage e nerf gelmesi lazım çok bariz. En basiti şu hero power ı bile minion a değilde sadece rakip heroya vurabilse bu bile artıdır.

    Artı olarak fireball ve pyro nun damage nin düşürülmesi ve flamestrike ın mana ihtiyacının bir kademe daha arttırılması gerekiyor kanımca.

    flamestrike ın manası ve hero power normal bence. pyrobast ı 10 manaya veya secret kart üzerindeyken kullanılamaz duruma getirmek yeterli olur.
  • beyler lütfen biri kod atsın daha oynayamadım :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Mage e nerf gelmesi lazım çok bariz. En basiti şu hero power ı bile minion a değilde sadece rakip heroya vurabilse bu bile artıdır.

    Artı olarak fireball ve pyro nun damage nin düşürülmesi ve flamestrike ın mana ihtiyacının bir kademe daha arttırılması gerekiyor kanımca.

    Ayrıca 1 2 tane daha Faeri Dragon gibi kart gelmesi gerek daha yüksek çok yetersiz kalıyor mage karşısında belki spell damageden etkilenmeyen kart eklenebilir. Hero power için birşey diyemem 2 mana 1 damage çok büyük bir sorun değil fakat 4 mana 6 damage ve 8 mana 10 damage kartı çok mantıksız, bakıldığında ortada taunt varsa hiç bir hero tek seferde tek kart ile 10 damage veremiyor, Paladin 8, Rogue 4, Warior 7, Hunter 2, Warlock 4, Druid 4, Priest 5 damage verebiliyor. Kart kombolarına bakıldığında çok bariz uçurum olduğu ortaya çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3qzotix

    Bugun rank 13 e kadar geldim. 3 win steak yapıyorum mage bozuyor, 5 win steak yapıyorum mage bozuyor. Magenin birine denk geldim 2 minyon koydu oyun başı daha sonra bana bütün oyun spell attı aldı oyunu. Rogue çok çaresiz kalıyor mageye karşı

    @L[A]hor

    twitch tv'de Reckful nickli adamın maclarını izle adam zevk olsun diye fantastik deckler düzenliyor bugun bi rogue destesi yaptı herkes gülmekten oldü 5 mana yaptıktan sonra hero canı armorla birlikte 32 olan rank 10 'daki adamları tek 1 turda indiriyor bu gece yine yayını var kaçırma onu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asugan Han

    beyler lütfen biri kod atsın daha oynayamadım :(

    Kod kısmı geçti artık. Blizzard kod dağıtımını durdurdu, kenarda köşede saklamış olan varsa belki bulabilirsiniz yada yüksek fiyata satın alabilirsiniz.
  • Mage in hero power şöyle sıkıntı. Sizin yüksek damage li minion nuz var rakibin minion nu yok ediyorsunuz ama canınız 1 kalıyor. İşte böyle durumda 7-8 damage li minon tek hero power da yok ediliyor Mage le. Hiçbir hasar görmüyor üstelik Mage.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord De Seis -- 11 Ocak 2014; 20:39:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Mage in hero power şöyle sıkıntı. Sizin yüksek damage li minion nuz var rakibin minion nu yok ediyorsunuz ama canınız 1 kalıyor. İşte böyle durumda 7-8 damage li minon tek hero power da yok ediliyor Mage le. Hiçbir hasar görmüyor üstelik Mage.



    Diğer classların hero power ından fazla farkı yok.
  • Minion lara vurduğunda çok fark ediyor ama. 3-1 lik bir minion nu sadece mage le hasar almadan yok etmen mümkün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Minion lara vurduğunda çok fark ediyor ama. 3-1 lik bir minion nu sadece mage le hasar almadan yok etmen mümkün.

    o mantıkla priest te sadece kendine can bassın madem minyonlara basmasın :)
  • sıkıldım arenaya giresim gelmedi 2 deck açıyım dedim, idare eder ama defiasları yeni craftladıydım be

    Hearthstone: Heroes of Warcraft [ANA KONU]Hearthstone: Heroes of Warcraft [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nihonto -- 11 Ocak 2014; 22:42:01 >




  • Priest shadowform ya da bir kart ile heal yerine damage yapma olayı daha tehlikeli. Ama mage gibi çok destek kartı yok doğrudan damage yapan. Mage op olsa da rush ile dize geliyor. Herkesin bir zayıf noktası var tabi. Normal senin benim gibi minion atan sınıf olsa zaten mage olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rastgelelikte hata varsa ondan dolayı sıfırlama yapmak mantıklı evet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Mage e nerf gelmesi lazım çok bariz. En basiti şu hero power ı bile minion a değilde sadece rakip heroya vurabilse bu bile artıdır.

    Artı olarak fireball ve pyro nun damage nin düşürülmesi ve flamestrike ın mana ihtiyacının bir kademe daha arttırılması gerekiyor kanımca.

    Sadece rakip heroya vurabilse Hunter'ın hero ability ile kiyaslandığı zaman adaletsiz bir durum ortaya çıkar. Ya yepyeni bir hero ability vermeleri lazım ya da en azından sadece minionlara vurabilmesi lazım. Bunun dışında Flamestrike'ın 9 ya da 10 mana olması lazım ki hem boardun yaşama süresi artsın, hem de flamestrike atıldıktan sonra başka bir şey yapamayacağından emin olalım rakibin.

    Ayrıca niye 4 manaya niye Fireball 6 damage vuruyor da Mortal Strike 4 damage vuruyor diye merak ediyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi şöyle düşün,silahlara fazla buff verirlersepirate deck yapan warriorlar alır başını gider sonra Fireball çok mu vuruyor,evet. Ama mekaniksel değişiklik gelmediği sürece ,ki sanmıyorum sonuçta bunların hepsi wow'daki speller, mage burada da bir adım önde olacaktır.
  • 0RK kullanıcısına yanıt
    gokg kullanıcısına yanıt
    Bana kalırsa en çok Rogue ile oynadığım için onunla kıyaslama yapıcağım, Assasinate göz önüne alınırsa Fireballun en az 5 mana olması gerek, Gorehowl göz önüne alınırsada Pyroblast en az 8 mana olması gerek. Blizzard ve cone of cold için bir sözüm yok hero abilityde bana göre çok ses getirecek birşey değil. Ayrıca Coinin spell kategorisinden çıkartılması lazım.


    @0RK
    Sırf benim accountu wipelasınlar yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElwinVanDyke -- 12 Ocak 2014; 0:55:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuke General

    Şimdi şöyle düşün,silahlara fazla buff verirlersepirate deck yapan warriorlar alır başını gider sonra Fireball çok mu vuruyor,evet. Ama mekaniksel değişiklik gelmediği sürece ,ki sanmıyorum sonuçta bunların hepsi wow'daki speller, mage burada da bir adım önde olacaktır.

    İyi de bu kart oyunu, kimsenin diğerinden 1 adım önde olması söz konusu değil. Kartların arasında adalet olması gerekiyor. Classlara özel kartlar neutral kartlardan üstün olabiliyor. Örneğin Voidwalker 1/3 statları ile aynı manaya sahip olan Goldshire Footman kartından 1 hp daha fazla. Ya da Druid of the Claw 4/6, aynı manadaki Fen Creeper 3/6. Ama classlar arasında aynı mana cost kartlar arasındaki adaletsizlik Fireball örneği dışında başka yok herhalde.

    Baktığımız zaman Assasinate 5 mana, Siphon Soul 6 mana çünkü extradan 3 hp dolduruyor aynı görevi yapmasına rağmen. Arcane Shot 2 damage, Holy Smite 2 damage. Ama Mortal Strike'a baktığımız zaman Fireball'a göre daha güçsüz bir kart.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.