Firma olarak biz OsTicket adında bir helpdesk yazılımı kullanıyoruz. Ücretsiz bir yazılım bu ancak biz yeni bir helpdesk yazılımına geçmek istiyoruz. Bildiğiniz önerebileceğiniz bir yazılım var mıdır? Ücretli veya ücretsiz olarak makul ücretlerde. Teknik ekip olarak aktif 2 kişi kullanacak ama teknik destek kullanıcısı olarak 3-4 kullanıcı ekleyebilmemiz lazım birisi admin olabilir. Şu anki kullanılan ticket sistemimizin çalışma mantığı dışarıdan müşterilerimiz bizlere mail atıyor bize ticket olarak düşüyor biz bunları sistem üzerinden cevaplıyoruz müşterilerimize mail olarak geri dönüş yapıyor. Ekstra olarak haftalık rapor çekebileceğimiz bir sistem olması bizler için yeterli. Şu anki kullandığımız sistem tam olarak stabil çalışmayabiliyor bazen daha düzgün bir sisteme geçmek istiyoruz. Yardımlarınız için teşekkürler. |
Bildirim