Şimdi Ara

HelpDesk Yazılımı Hk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Firma olarak biz OsTicket adında bir helpdesk yazılımı kullanıyoruz. Ücretsiz bir yazılım bu ancak biz yeni bir helpdesk yazılımına geçmek istiyoruz. Bildiğiniz önerebileceğiniz bir yazılım var mıdır? Ücretli veya ücretsiz olarak makul ücretlerde. Teknik ekip olarak aktif 2 kişi kullanacak ama teknik destek kullanıcısı olarak 3-4 kullanıcı ekleyebilmemiz lazım birisi admin olabilir. Şu anki kullanılan ticket sistemimizin çalışma mantığı dışarıdan müşterilerimiz bizlere mail atıyor bize ticket olarak düşüyor biz bunları sistem üzerinden cevaplıyoruz müşterilerimize mail olarak geri dönüş yapıyor. Ekstra olarak haftalık rapor çekebileceğimiz bir sistem olması bizler için yeterli. Şu anki kullandığımız sistem tam olarak stabil çalışmayabiliyor bazen daha düzgün bir sisteme geçmek istiyoruz. Yardımlarınız için teşekkürler.




  • bu işin mercedes'i jira'dır. bir araştırın.

  • Teşekkür ederim bir inceleyeceğim.

  • Zoho Desk

  • zoho yu test ettim aslında baya hoşuma da gitti ama yöneticim piyasada hangisi daha çok tutuluyorsa onlara yönelelim kaliteli olsun gibisinden bir istekte bulundu. Bende farklı alternatifler var mı diye bakıyorum ama aklımın bir ucunda zoho da var. Değerli yorumlarınız için teşekkürler. Ayrıca farklı sistemler sunarken ufak detaylarda rica edebilir miyim. Örneğin senin istediğine göre şu özelliği var kullanımı basit veya ücreti daha makul yada piyasada çok tutuluyor, desteği çok iyi gibi gibi.

    Tekrardan cevap verenlere şimdiden teşekkürler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.