arkadaşlar 8 gün önce hepsiburada.com a sipariş verdim.6 gün önce siparişimin aras kargo ya verildiğine dair e-mail aldım.dün kargoya gitiiğimde böyle bir paketin kendilerine verilmediğini söylediler.sözkonusu siteye 2 defa mesaj yazdım(çünkü irtibat tlf no ları yok)ciddiye alıp cevap bile yazmadılar.sözde iletişim çağında bir sanal mağaza 16 saatte müşterisinin mesajına cevap bile yazamıyor.anladım ki bana cevap vremeyen bu site siparişlerimi zaten hemen gönderemez ve beni kandırma yoluna gider.bu ilk ve son alışverişimden sonra bana güvenilir müşterisini ciddiye alan bir mağaza önerebilirmisiniz.?şimdiden tşklr.
tlf no sadece oradamı olmalı yoksa böyle bir site bir köşeye iletişim no yazamaz mı.evet paketim biraz önce geldi.bana aras kargo ile gönderilmiştir msj ına rağmen ups le geldi
bencede arkadaslar ülkemizde herseyin internet üzerinden olduguna bakmayın gercekten sadece hepsı burada degıl hepsı bole bunların sımdı ısım vermek ıstemem ama bı sıte daha aynı sekılde gıdıp kendım alsam daha az zman tutardı ama karttan cektıklerı ıcın mecbur beklıyorum ıkı aydır bı kartı....