Şimdi Ara

hepsiburada.com a dava açacağım yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 2 ay 7 gün önce hepsiburada.com a modemi garantiye vermiştim.ellerine ulaştığını söylediler neyse aradan baya zaman geçti ne zaman göndereceklerini sordum işlemlerinin devam etttiğini biter bitmez yollayacaklarını söylediler neyse gönderdikten 1 ay sonra işlemlerini bittiğini ve o hafta içinde yolluyacaklarını söylediler bende tamam dedim o hafta geçti gelmedi tekrar mesajla sordum yine o hafta içinde geleceğini söylediler yine gelmedi ve tam 1 aydır aynı yalanı söylediler gelmedi bugün göndereli 2 ay 7 gün oluyor 2 gün önce bi mail gönderdiler 26/11/2009 da yolladık diye fakat bütün kargoları gezdim öyle bi şey yok yine yalan dolan ve mesajlarıma 15 günde cevap vermedikleri oldu bütün kayıtlarda duruyor kendim kaydettim pc me daha sonra telefon etttim müşteri hizmetlerine bağlanmak için fakat nerdeee tam müşteri hizmetlerine bağlanacak bekleyin derken bekle bekle telefon kapanıyor yüzüme bağlamıyorlar benimle resmen dalga geçiyorlar artık sinirime çok dokundu bende yüce yargıya başvurmak istiyorum fakat bu konularda bilgim olmadığından önce sizlerle paylaşayım dedim acaba ne yapabilirim tam olarak bu yaptıkları daha detaylı ama ben özetledim acaba bunlar davayı kazanabilmek için yetermi yalan söyledikleri de ap açık ortada mesajlarımda kayıtlı lütfen bilgisi olanlar yardım etsin.İnsanları aldatmanın cezasını çeksinler saygılarımla







  • hepsiburada.com un suyu ısındı artık
  • hocam detayli bi yardim almak ve bilgi edinmek istiyorsan herhangi bir avukata git anlat olayi..
  • hepsi buradada bu sıralarda acaip sıkıntı var kredi kartıyla aldı isen bankana yaz satışa itiraz et ürünü satın aldıgını ama ürün eline ulaşmadıgını bildir satışi iptali iste bak ozaman nasıl hemen arıyorlar seni.. banka nın müşteri hizmetlerini ara muhtemelen dilekçe yazıp fakslamanı isteyecektir
  • hepsiburada yı anlamak zor bazen çok güzel çalışıyorlar bazen sorunlar oluyor
  • Batsa da kurtulsak.
  • aydın dogan ın sıkıntıları oraya da yansıdı sanırım şirket zordamı nedir önceleri hiç sorun yoktu şimdi hızlı aldan alıyorum ihtiyaçları
  • Dava açmak modemden daha pahalıya patlar. isterseniz şikayet sitelerine yazın durumu.
  • şikayet sitelerine yazdım ama o kadar yüzsüzce bi durum ki oraya biz müşterimize gerekli bilgiyi verdik yazmışlar sırf hikaye yalancılıktan kim ölmüş hesabı pazartesi günü ilçe kaymakamlığa gidip şikayet dilekcemi yazacağım hakem heyetinin kararına göre dava ya kadar gider dava da davacı masraflarını hepsiburada ya yıkacağım yalan söylediklerinin tüm belgeleri var elimde mesajlarda ki yalanlar felan hepsinin belgeleri var o nedenle yapacağım gerekeni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xx-red-lord-xx

    şikayet sitelerine yazdım ama o kadar yüzsüzce bi durum ki oraya biz müşterimize gerekli bilgiyi verdik yazmışlar sırf hikaye yalancılıktan kim ölmüş hesabı pazartesi günü ilçe kaymakamlığa gidip şikayet dilekcemi yazacağım hakem heyetinin kararına göre dava ya kadar gider dava da davacı masraflarını hepsiburada ya yıkacağım yalan söylediklerinin tüm belgeleri var elimde mesajlarda ki yalanlar felan hepsinin belgeleri var o nedenle yapacağım gerekeni


    Hukuki islerden hic anlamam, ama okudugum kadari ile hak talep edecekleri hicbir durum yok neredeyse, hepsiburada hakkinda bu siralar -ki bende dahil- bircok kisi sikayetci, ama sizinki biraz daha artik bardagi tasiran diye tabir edilebilecke bir noktada, umarim hukuki yolla olumlu bir sonuca ulasirsiniz, pesini birakmayin derim ..




  • Benzeri bir durum da benim başıma geldi. 10 Eylül'de hb.com'a arızalı olarak gönderdiğim modem servisten 50 küsur günde dönmedi, artık üretilmediği için muadili bir modem verilecek dediler, o da olmadı. O zamana kadar kaç kere yazıştım hatırlamıyorum. Bekledim, bekledim ve en sonunda "30 iş günlük yasal süreyi aştınız, para iadesi istiyorum" dedim. Bunu da birkaç defa tekrarlamam gerekti tabii. En sonunda para iadesini yaptılar.

    Şimdi de eksik gönderdikleri bir ürünü teslim bile almadan kargoda bıraktım, geri gitmiş, arıza kaydı açmışlar! Bakalım kaç günde sonuçlandırıp paramı geri ödeyecekler merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 11 Aralık 2009; 15:32:15 >
  • adamlara aynı kredi kartına aynı anda 2 tane ürün siparişi veriyorum bide bunları bana birlikte gönderin diye de belirtiyorum ama onlar bana bunları teker teker yolluyolar...(Ellerinde olmasına rağmen)

    kafaları güzel herhalde..
  • bu konu kapanır birazdan. sonuçta dh'ye reklam veriyo adamlar
  • Bende hepsiburada.com da baya bir alışveriş yapmıştım genelde 2-3 günde elime ulaşmıştı satın aldığım şeyler. Yalnız arakadaşa aldığım bir notebook 8 günde geldi.

    Ayın 15 inde çok sevdiğim bir arkadaşım var ve ona bir saat satın aldım siparişide 2 saat kadar önce verdim. Şimdi korkmayada başladım ürün ellerinde yokmuş üretici firmadan bekleniyor diyor. İnşallah çok geç göndermezler vallahi bu sefer zamanında gelmesin bir daha tek çöp almam.
  • İstediği kadar kapatsınlar. İnsanlar şu anda hepsiburada.com'un müşterilerine yaşattığı yüzlerce-binlerce ciddi sıkıntıyı DH'tan değil, sikayetvar.com gibi sitelerden okuyor. O yüzden buradan silinse ne olur, silinmese ne olur.

    Üstteki mesajın sahibi; bence sen siparişini hemen iptal et, git eski usul, elden falan al hediyeni. Yoksa ayın 15'inde mahçup olursun, benden söylemesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 11 Aralık 2009; 16:24:16 >
  • Desene hapı yuttuk. Üfff ya aptallık bende böyle önemli birşey Hepsiburada.com dan alınırmı. O modeli bir kaçtane saatçi gezdim bulamamıştım. Bir yöndende mecbur kaldım. Şimdi iptal etsem para hemen hesabıma geri yatıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil

    Desene hapı yuttuk. Üfff ya aptallık bende böyle önemli birşey Hepsiburada.com dan alınırmı. O modeli bir kaçtane saatçi gezdim bulamamıştım. Bir yöndende mecbur kaldım. Şimdi iptal etsem para hemen hesabıma geri yatıyor mu?


    hemen iptal ve başka yerden al.
    o ürün eline en az 15 günde gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil

    Desene hapı yuttuk. Üfff ya aptallık bende böyle önemli birşey Hepsiburada.com dan alınırmı. O modeli bir kaçtane saatçi gezdim bulamamıştım. Bir yöndende mecbur kaldım. Şimdi iptal etsem para hemen hesabıma geri yatıyor mu?


    valla bende parfüm sıpariş ettim ellerinde yokmuş tedarikçiden bekliyorlar 1 hafta olacak yarın mailleştik hepsiburadaya güvendigim için sparişi iptal etmedim yollarlar insallah beklemedeyim yani
  • bende dh de reklamı olan bimeksden indirim var diye 3 adet ürün aldım 2 si sorunlu çıktı.
    bugün kargoya verdim bakalım değerlendireceklermiş. hadi hayırlısı....
    ..indirim dedikleride başka yerde daha ucuzunu buldum ama aldık bi kere..
  • bende aynı sorunu yaşadım bir ekran kartı yüzünden kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyetine başvurdum sorun gayet güzel bir şekilde çözüldü
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.