Şimdi Ara

Hepsiburada.com Mağduriyetim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba,

    20.12.2016 tarihinde hepsburada.com üzerinden satıcısı tekramarket olan intel i5 6600 işlemciyi 713 TL karşılığında satın aldım. Olaylar tabi ki bundan sonra başlıyor.

    Ürünü pek tabi fiyatının makul olmasından dolayı ve hepsiburada.com'u kullanan bir arkadaşımın önerisiyle gönül rahatlıyla aldım. Alışverişin ardından yaklaşık 36 saat geçmesine rağmen kargoya verilmediği için hepsiburada.com'u aradığımda bana ürünün gün içerisinde kargolanacağı iletildi. Fakat birkaç saat sonra maillerimi kontrol ettiğimde ''Ürün tedarik edilemediği için siparişinizi iptal ettik ve 10 TL hediye çekini hesabınıza tanımladık.'' tarzında bir yazı okudum.

    Sonra farkettim ki Tekramarket adlı şirket benim işlemciyi direk satıştan çekmiş ama diğer bütün ürünler satılmaya devam ediyor ve biraz araştırmaya başladım. Tekramarket.com ardından n11.com üzerinden Tekramarket firmasının mağazalarını kontrol ettiğimde durumun öyle olmadığını; ürünü ben uygun fiyata aldığım için siparişi iptal edip '' Ürünü tedarik edemiyoruz.'' yalanının arkasına sığındığını gördüm çünkü bütün sitelerde satış yapıyorlar. Bu yeterli gelmez diyerek firmayı aradım.

    Telefon görüşmem: ''Ben i5 6600 almak istiyorum stoklarınızda bulunuyor mu?'' dediğimde satış temsilici '' evet satıyoruz gün içerisinde yollayabiliriz'' dedi.

    Ürünü alırken bildiğiniz üzere satıcı ve alıcı ''Mesafeli Satış Sözleşmesi'' içeriğinde bulunan haklarla korunmaktadır. Orada da şöyle bir ibare var :

    ''Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.''


    Özetleyecek olursak hepsiburada.com üzerinden yapmış olduğum bu alışveriş ile tamamen haklı olmama rağmen mağdur ediliyorum. Bu duruma karşı tutumum hiçbir şekilde değişmeyecektir ve hakkımı sonuna kadar savunacağım.

    Bu yazıyı yazmamdaki tek sebep tüketicilerin bilinçlenmesidir. Ayrıca konuyla ilgili olan gelişmeleri ekleyerek ileride sorun yaşan insanlar için bir örnek teşkil etmesini istiyorum.

    1. Durum: Şuan ki durum 22.12.2016 : Hepsiburada.com şikayetim üzerine dün 2 ve bugün 1 adet olmak üzere 3 adet şikayet kaydı oluşturdu ve 24 saat içersinde geri döneceklerini belirttiler. Satıcı firmayla ürünün stoklarında olup olmadığını öğrenmek dışında muhattap olmadım.

    2. Durum: Hepsiburada.com hala inatla temin edilememektedir demekteydi. Bende Tekramarket.com'u aradım ve arkadaşlar durumu gayet net bir şekilde izah ettiler. Sorunun hepsiburada.com'dan kaynaklandığını sitenin güncellenmesi esnasında fiyatlarda böyle bir düşüş olduğunu ilettiler. Ürünü zaten sattıklarını fakat hepsiburada.com un satışları iptal ettiğini ilettiler. Kendilerinden özür diliyorum.

    Konu netlik kazandı hepsiburada.com kendi hatasının bedelini bana ödetmeye çalışıyor. Fakat er ya da geç yılmadan haksız olanlar cezasını ödeyecek. Bu ülkede haklı her zaman mağdur edilmemeli. Başlığı o yüzden değiştiriyorum.

    3. Durum: 30.12.2016 güncelleme, firma inatla hatalarını kabul etmeyip tedarik edilemedi yalanının ardına saklanıyor. 10 un üzerinde şikayet kaydı açtırdım ama herhangi olumlu bir geri dönüş alamadım. En kısa sürede Tüketici Hakem Heyetine gidip gerekli işlemleri başlatacağım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sidwalker -- 30 Aralık 2016; 18:49:6 >







  • verdiğin parayı hesabına geri yatırmadılarmı
  • Helal olsun. Hakkinizi arayin. Sabra gore serbet veren bu esnaflikla yakindan uzaktan iliskisi olmayan saticilar desifre edilmeli..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simone Simons

    verdiğin parayı hesabına geri yatırmadılarmı

    Kredi kartı ile 5 taksitle almıştım. Ödemeyi bankaya yaptıklarını fakat bankanın bu ödemeyi 5 ay boyunca taksitle ödeyeceğini söylediler.

    İptal sonrası bu tutarı illaki geri ödeyeceklerdir. Fakat ürünü almama rağmen '' Stokta yok tedarik edemiyoruz.'' diyerek indirimli aldığım ürünü satmaktan kaçmaya çalışıyorlar tam bu noktada benim mağduriyetim ortaya çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Helal olsun. Hakkinizi arayin. Sabra gore serbet veren bu esnaflikla yakindan uzaktan iliskisi olmayan saticilar desifre edilmeli..

    Kesinlikle. Daha kötüsü bu işin içinde yalan var. Umarım her biri müşterinin kıymetini anlamaya başlar. Tam tersi olsa ben pahalıdan alsam 1-2 gün sonra ucuzlasa acaba ürünü geri alırlarmıydı? Hiç sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sidwalker -- 22 Aralık 2016; 19:34:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sidwalker

    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Helal olsun. Hakkinizi arayin. Sabra gore serbet veren bu esnaflikla yakindan uzaktan iliskisi olmayan saticilar desifre edilmeli..

    Kesinlikle. Daha kötüsü bu işin içinde yalan var. Umarım her biri müşterinin kıymetini anlamaya başlar. Tam tersi olsa ben pahalıdan alsam 1-2 gün sonra ucuzlasa acaba ürünü geri alırlarmıydı? Hiç sanmıyorum.

    Turkiye de almazlar fakat amazondan dediginize benzer durumlarda aradaki farki geri alan kullanicilar var.



    Tucarette bu devirde karsilikli esitlikten fazlasi gerekiyor. "Musteri herzaman haklidir" lafi her nekadar abarti da olsa, musterinin hakki daha fazla olmali ki gunumuz ekonomisi donsun.



    Nitekim ekonomi tuketim toplulugu olmayla donuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.