Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada dan urun satan bir sirket olarak konusuyorum bu aralar inanilmaz ilgisiz ve acemiler.usta kadrolarinin cogunu kaybediyorlar.bu arada bizlere musterilerin numaralari verilmiyor ve sorunlarin buyuyup uzamasi saglaniyor.suan hepsiburada.com sacma sapan bir sistemde gidiyor.emin olun cogu satici hepsiburada dan daha cok musteri memnuniyetine onem veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Santa_Monica

    Amazon gelsin bu kan emicilerden 1 tane kürdan almam. Teknosa da aynı bok, hepsiburada da hepsi aynı bokun laciverti. Bu ülke malesef edepsiz ahlaksız karaktersizlerle doldu taştı.

    Hani amazon hic ugrastirmadan iade alip para iade ediyor, sorun cikan urunleri saticiya, odetiyor ya, amazon geldiginde ne olacagini soyleyeyim; bizim insanimiz catir catir alisveris yapacak, telefon alacak, bilgisayar alacak sonra bunu iade edecek parasini alip baska bir urun alacak, adamlarin iyi niyetinin suyunu cikartacaklar. Bu forumda AMAZONDA KOLAY İADE,GARANTİLİ PARA İADESİ gibi basliklar acilacak, millet koylu kurnazligi edasiyla amazonu somurmeye calisacak ve her sey tersine donecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlancpaiN

    Allah sabır versin hocam.

    İşte internetten alışveriş yapmanın burası sıkıntılı, karşında muhattap bulamıyorsun, arayıp sayıp sövsen de bir şey değişmiyor. Şehrindeki bir mağazadan almış olsan en kötü ihtimalle mağazada elemanların&müdürün başından ayrılmaz başının etini yerdin yine hallettirirdin ama şimdi kimseyi görmeden yaptığımız için alışverişi herkes yüzsüz.

    Ben de bir parfüm aldım geçen ay, GG üzerinden, 550 lira para verdim, parfüm geldi, kutuyu açtıktan sonra görebildim batch kodunu, parfüm 2015 üretimi imiş, parfüm bildiğin kokmuyor, ya çakma gönderdiler ya bayat parfüm... karşımda muhattap yok. Satıcıya mesaj attım iade alamayız jelatinini açtığınız için diyor, GG'ye mesaj atıyorum, en azından attığım yorumu değiştireyim diye oradan da 1 aydır mesaj yok...

    Şimdi ben o parfümü boyner'den Sevil'den vs almış olsaydım orayı darma duman etmiştim. Benim de 550 liram yandı ama karşımda muhattap yok.

    Keşke ürünü kontrol ettikten sonra siteden satıcıya para onayı verseydiniz. Ürünü onaylamadan önce üç gün kontrol hakkınız var ürünün tarihinin geçmiş olduğunu anlayınca ödemeyi onaylamazdınız o zaman da tıpış tıpış parayı oderlerdi size




  • satıcı HB değilse ben ürün almıyorum hb den

    geçmiş olsun
  • Bende eylül ayında bir ürün sipariş ettim ürün bir hafta geç kargoya verildi 2. hafta elime ancak geçti. Sonrasında değişim talep ettik kargo bir hafta gelip almadı en son 29 eylül de alınan ürün hala satıcı firmaya teslim sürecinde.
  • teknoplus mı kırık gönderdi yoksa kargo mu kırdı nasıl anlaşılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fırtınam.. F kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de öyle düşünüyordum ancak durum şu şekilde gerçekleşti, ben ürünü açtım üstüme sıktım kullandım sonra etrafımdaki arkadaşlarıma soruyorum parfümün kokusunu alıyor musun diye, kimse alıyorum demedi, onun üzerine ben şüphelendim, sonra boynerdeki parfüm reyonunda çalışan kadına gösterdim parfümü, kutusu vs orijinal gibi gözüküyor dedi, koluna sıktı biraz bekledikten sonra dedi ki parfümün kokusunu kolumdan bile zor alıyorum, normalde bu parfümü sıkınca tüm etrafın anında bu parfüm gibi kokması gerekiyor dedi, onun üstüne şüphelerim iyice arttı ama çok geçti malesef...

    Hani ilk bakışta anlaşılabilecek bir durum değil malesef...

    + onay vermesem bile iade edemiyordum çünkü gg diyor ki parfüm kozmetik ürünlerinde satıcı ne derse o, satıcıyla konuşunca da eğer jelatinini açtıysan ben iade kabul edemem diyor adam zaten.. yani her türlü elimde patladı malesef.




  • Hepsiburada.com dan türksit bonuş şef koltuk aldım. Mobilya ürünlerinde %18 KDV indirimi + Ücretsiz kargo diyordu. Ürünün fiyatı 195TL idi. Sepette indirimle 165.75 olması lazım. öyle yazıyordu. Spete ekliyorum fiyat 194.99 oluyor. aradım MH yi kontrol etti evet haklısınız indirimli olması lazım dedi. 5dakika sonra siteyi yeniledim oda ne indirim ibaresi kalkmış. 2 Gün sonra tekrar kontrol ettim geriye gelmiş.Ben ürünü 165.75e aldım. Normal satışı 195idi. Şimdi bakıyorum 235TL olmuş ürün.Ürüne yorum yapmak istiyorum sünger yoğunluğu düşük kollar çok adi, akıllı vida ile tutturulmuş yazıyorum. Ama o da ne yorumum yayınlanmıyor. Kimse Hbnin eline düşmeşin aman aman.
  • Amazonun çakallar için kendini koruma yöntemleri vardır, kaç ülkede çalışıyorlar. Sırf bizim burada kendini zeki zanneden tipler yoktur merak etmeyin önlem alırlar. :D

    Baktı yürümüyor o zaman politika değiştirmez, çeker gider. Amazonu amazon yapan büyük olup müşteri odaklı çalışması zaten, o olmayacaksa bir anlamı kalmıyor.
  • hb den nadiren alışverişim oluyor. yaparsam direkt kendisinden alıyorum. geçenlerde saat aldım arızalı çıktı , değişim yapılsın dedim iade ettiler parayı uğraştırmadan. kendi malının arkasında duruyor deneyimlediğim kadarıyla ama diğer mağaza sorunlarıyla uğraşmıyorlar sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avei21

    hb den nadiren alışverişim oluyor. yaparsam direkt kendisinden alıyorum. geçenlerde saat aldım arızalı çıktı , değişim yapılsın dedim iade ettiler parayı uğraştırmadan. kendi malının arkasında duruyor deneyimlediğim kadarıyla ama diğer mağaza sorunlarıyla uğraşmıyorlar sanırım

    Benim hb den çok alışverişim oldu neredeyse hiç sorun yaşamadım, özellikle kıyafet alımlarında da çok iade yaptım yine sıkıntı yaşamadım. İlk oldu bu televizyon olayı, o da konuyu açtıktan sonra çözüldü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    teknoplus mı kırık gönderdi yoksa kargo mu kırdı nasıl anlaşılacak

    Orasını bilmiyorum ama technoplus iadeyi kabul etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FLowme131


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    teknoplus mı kırık gönderdi yoksa kargo mu kırdı nasıl anlaşılacak

    Orasını bilmiyorum ama technoplus iadeyi kabul etti.

    Sesini duymuşlar sosyal medyanın gücü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Tüketici haklarına dilekçe verin. Sizi haklı bulurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sosyal medyaya yansımasa zor çözülürdü muhtemelen. Bu başlığın linkini falan attınız mı adamlara hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 6 Ekim 2017; 22:26:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hbyi aradım. 24 saat içerisinde arancaksınız dediler. Hala ne arayan var ne soran. Ahhh ahhhh
  • Hepsiburada'dan uzak durun arkadaşlar. Vakti zamanında 200tl iademi, 1,5 hafta bekletip beni delirtmişlerdi. Her konuda ilgisizler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

    Hepsiburada'dan uzak durun arkadaşlar. Vakti zamanında 200tl iademi, 1,5 hafta bekletip beni delirtmişlerdi. Her konuda ilgisizler.

    vaay :D 1.5 haftada ne katlamşlardır o 200tl yi
  • Buraya konu acmasaydin ve uyelerde konuyu ustte tutmasaydi zor çözülürdü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kırık olduğunu görünce hiç kabul etmeyip geri gonderseydin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.