Şimdi Ara

Hepsiburada.com TELEFON ve TABLETLERİ iade almıyor. Dikkat edin . Alışveriş yapmadan önce düşünün!! (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
1
Favori
15.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
97 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Yanlışım varsa düzelt kardeşim ama ürünü hangi siteden alıyorsan orası sorumludur n11 içinde mağza açmış birinden ürün aldıysan n11 sorumludur morhipodan geçen hafta satıcısnın farklı olduğu ayakkabı aldım 1100 liraya bi hafta sonra ayakkabı yalı sporda %50 indirime düştü 15 gün cayma hakkımı kullandım iade ettim bi kaç kem küm oldu 21 gün inceleme falan alıcaz ben dedim morhipoyu bilirim başka biyer bilmem sizin güvencenizee aldım t.h.h ye gidiyorum para yattı
  • WizardArms kullanıcısına yanıt

    Doğru olanı yapmışsınız. Sonuçta morhipo, n11 gibi siteler aracı olurken bu firmalar ile bir sözleşme yapıyor ve cayma hakkı da dahil olmak üzere tüm kurallara uyacaklarına dair taahhüt alıyorlar.

  • WizardArms kullanıcısına yanıt

    N11 sorumluluk almıyor aradan çekiliyor

    mahkemeye ver diyip çıkıyorlar ben de muhattap olmuyorum Amazon’dan ürün alıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında doğru söylüyorsunuz ben de bir keresinde n11 den aldığım arızalı bir ürün için direkt firma ile görüşmek zorunda kalmıştım. N11 yeteri kadar ilgilenmedi. 1 ay sonra firma iade almıştı, ama uğraştırmıştı maalesef.

  • surfer kullanıcısına yanıt

    Firma İade almasa thh vereceksin 5-6 ay sürecek, Bazen thh den karar çıksa bile icraya veremiyorsun senden önce icraya vermiş olanlar oluyor kısaca N11 ve Firma yamuk yaparsa çok büyük sıkıntı çıkıyor

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Haklısın. Sanıyorum bundan. Sonra doğru düzgün müşteri haklarına saygı duyan sadece amazon.com var. Ama sikayet.com a girip baktığımda Amazon için de bir hayli şikayet var.

  • surfer kullanıcısına yanıt

    amazon desteğe ulaşmak yerine onlar şikayet var a yazıyor sorunumu çözün diyor çoğu bu şekilde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Zaten öyle olsun mümkünse. En azından 1 tane büyük firma olsun müşterisini üzmeyen. Daha da kötüye gitmeyelim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakmayın da sizin gibi sorunlu kişilerin e-ticaret sitelerine üye olmaları yasaklanmalı. Bunları yazarken hiç utanmadınız, hiç vicdan muhasebesi yapmadınız mı? Kullan, iade et, üstelik sorumsuz ürün. Sonra kullanılmış ürün başkasına gitsin, o da gelsin konu açsın.

    Azalarak bitmeniz dileğiyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Fuego kullanıcısına yanıt

    Konuyu baştan sona okusaydınız kimin vicdanlı kimin acımasız olduğunu daha iyi anlardınız. Önce üslubunuzu düzeltin. Sonra da konuyu iyice okuyup anlayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Fuego kullanıcısına yanıt
    Bence siz konuyu okumadınız konu sahibi değilim fakat irite etti yazdıklarınız satıcıların yaptığı çakallıklardan bunalmış biriyim bence dükkan sahibisiniz zorunuza gidiyor sizin Allahtan 6502 sayılı kanun var ki sesinizi çıkaramıyosunuz anca buraya yazıyosunuz sizinde bitmeniz dileğiyle
  • Merhabalar, aynı dertten muzdaribim.

    samsung'u aradım, 1 günlük telefona "çizik" raporu verdiler. arayınca da "kişiselleştirilmiş, siz buna sim sokmadınız mı" diye iade almayacaklarını söylediler, ne yapalım dedim. servisimize getirin incelesinler, iade olabileceğine dair uygunsa rapor veririz dedi. bekliyorum telefonun gelmesini şimdi, direkt servise gidicem bakalım. hayır işin komik kısmı, bana dedikleri şey "biz bunu direkt geri satamayız". arkadaş, zaten satmaman gerekmiyor mu? al, samsunga götür, jelatinini falan toplasın tekrar satışa hazır hale gelsin? sen kimsin de acaba bu kararı verebiliyorsun? samsung dese ki "yok aga telefonun içinden geçmişin" inanırım rüyamda tekmelemişimdir falan derim. ama hepsiburada diyince bolca cümle sarfettim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scorn kullanıcısına yanıt

    Benden de servis raporu istediler ama götürmedim. Çünkü benim tüketici olarak öyle bir yükümlülüğüm yok. Çok gerekiyorsa kendileri göndersinler. Ben tüketici hakem heyeti kararını bekleyip ona göre hareket edeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başvurdum aslında, ama 1 ay sürecek en az. hiç de erken sonuca gitmiyor maalesef. bir ay kullanmayı da göze alamadım, sonra "ee ama bu artık cidden kullanılmış" diyebilirler. kullanmayayım, kenarda kalsın da diyemiyorum, telefon lazım

  • scorn kullanıcısına yanıt

    Siz nasıl isterseniz öyle yapın tabi. Yedek telefon yoksa telefona zarar vermemeniz gerek kullanırken. Zarar verirseniz iadede sorun çıkar. isterseniz rapor almayı öyle iade etmeyi deneyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar merhabalar,

    samsung servisi "fiziki hiçbir sorun yoktur, tüm fonksiyonları çalışmaktadır" diye rapor verdi. aradım iade talebimi yeniliyorum, raporu da aldım dedim yeniden kod gönderdiler, kargoya verdim. bakalım ne olucak. eğer kabul ederlerse emsal olur, etmezlerse hakem heyetini kovalıycam bu esnada da telefonu kullanmayı düşünüyorum. nihayete erdiğinde zaten 15 günü geçmiş olacak, karar haksız hükümden olayı çıkar. telefonun kullanılmış olduğuna da bakamazlar diye düşünüyorum

  • scorn kullanıcısına yanıt

    Bence iyi yapmışsınız, madem rapor istiyorlar siz de almışsınız. Bakalım gönderin, bu kez umarım kabul ederler. Gelişmelerden haber edersiniz.

  • Ben 1 günlük arızalı ürünü iade edemedim 1 ay servis raporu bekledim servis sorun yok diyip geri yolladı sonra tekrar yolladım 3 ay da anca kabul etti şerefsizler almayın bu firmadan ürün


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • surfer kullanıcısına yanıt
    Sizin yaşadığınız sorunu bende yaşıyorum şu an 32 gb ipad 8. Nesil aldım ve yetersiz geldi hafızası . Thh başvurdum . Çok pişmanım bilmiyordum böyle “kurumsal bir şirket” olduklarını . Apple dan alsaydım şu an bunlarla uğraşıyor olmazdım ...
  • Bohemian eve kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle apple da. Apple ın yetkilendirdini reseller şirketler de iade konusunda sorun çıkarmıyorlar. Ama hepsiburada ne yazık ki iyice saçmalamış durumda. Pek çok kişi şikayetçi. Ben de konuyu açtıktan sonra farkettim. Herkese aynı şeyi yapıyorlar maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.