Şimdi Ara

Hepsiburada Daniel Hechter Parfüm & Bavul seti eksik ürün geliyor dikkat edin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, ben 14 haziran 2018 tarihin de Hepsiburada' dan Babalar günü için 2 adet Daniel Hecther parfüm + bavul seti aldım. Kargolar 18 haziran 2018 de geldi. Fakat kutuyu açtığımda bavul içinde Parfüm olması gerekirken parfüm çıkmadı. Dolayısıyla çok şaşırdım daha önce başıma böyle bişey gelmedi satıcısı hepsiburada'nın bizzat kendisi. Diğer kargo kolisini de korktuğum için açmadım büyük ihtimal onda da parfüm eksik gönderilmiş çünkü el yordamıyla bakınca ikisi de aynı ağırlıkta. Müşteri temsilcisini arayıp durumu bildirdim. Iade işlemlerini başlattım. Siz forumdaşlarıma sorum şu ki iade sürecinde hepsi burada herhangi bir pislik yaparmı? Sizler yıllar yılı bu işlerin içindesiniz. Kah indirimlerle sıcak fırsatlarla, kah indirim kuponları ve kodlar ile bir çok satış sitesinin piri olmuş insanlarsınız. Beni bu süreçte bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. Kafam gerçekten karışık çünkü set olduğu için aynı gönderim koduna sahip dolayısıyla kargoyu teslim almış görünüyorum sistemde. Bu işten zarar görmeden ücretimi nasıl iade alabilirim. Hepsiburada çirkefleşip -hayır kardeşim biz ürünü gönderdik sana dermi? Yardımlarınızı bekliyorum deneyiminize ihtiyacım var şimdiden Teşekür ederim..


    Edit; Hepsiburada iadelerin sadece aras kargo tarafından gerçekleştiğini belirterek aras kargo'ya iletilmek üzere kod numaraları verdiler. Şuan 2 gün oldu aras kargo'yu bekliyorum defalarca aramama rağmen henüz evime gelen giden olmadı.


    Edit: Arkadaşlar malesef Ürünüm den birinin iadesini gercekleştirmediler. İnanın ne ürün gönderdiklerini kendileri hadi bilmiyor bir daha da ders oldu Hepsiburada gerçekten de bazı insanların anlattığı gibi sorumsuz ve lakayık bir firma haline gelmiş. Kargo kodunu aldığınız an gelen kargo ne olursa olsun kabul etmiş sayılıyorsunuz defalarca müşteri hizmetleriyle konuşmama rağmen sonuç alamadım. Başımın gözümün sadakası olsun diyorum onlara. Burda yardım etmeye çalışan bütün arkadaşlara da teşekür ediyorum.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celestialbeing -- 29 Haziran 2018; 17:5:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • diyeceğini zannetmiyorum. süreç başlamışsa iade işlemi gerçekleşir inşallah.

    benim de telefon kılıfıyla ilgili iade işlemim olmuştu. kılıf kırık geldi. kırılan yeri de kargoyu aldığımda incelerken görmemin imkanı yok. hb'yi aradım anlattım işte çok ayrıntı yer kırılmış vs. ilk başta olmaz dediler sonra kabul ettiler. akşamına parasını iade ettiler ama kılıfı geri almadılar. aradım, kılıfı nasıl geri yollayacağım dedim. mağduriyetiniz için özür dileriz, kılıf için bir daha kargoya gidip işlem yapmanızı istemedik, dedi. vallahi şaşırdım kaldım. kılıf hala paketinde duruyor evde.
  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Adres vereyim kargo senden.



    Konuyu açan arkadaş durumu bildir yardımcı olurlar. Mağdur etmezler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikisinin satıcısı da hb olmasına rağmen aynı anda gelmeyebilir parfümler hocam, 3-4 gün sonra gelebilir. Bunu da netleştir.
  • Zodiac Killer Z kullanıcısına yanıt
    Kılıf için mi istanbuldaysan elden vereyim iphone 6 plus kılıfı eve gidince foto atarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bi bardak soguk su ic

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    Kılıf için mi istanbuldaysan elden vereyim iphone 6 plus kılıfı eve gidince foto atarım
    Iphonem yok ama kılıf bebek bezi için lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zodiac Killer Z kullanıcısına yanıt
    Kılıf bu. Sağ üst köşesi kırık

    Hepsiburada Daniel Hechter Parfüm & Bavul seti eksik ürün geliyor dikkat edin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada dan çok şikayetçi olanlar da var benim gibi çok memnun olanlar da. Bir satıcıdan küçük ucuz bir ürün almıştım kutunun içinden eksik ve farklı ürün çıktı ben de iade işlemi başlatıp aras kargo kuryesine teslim ettim 1 haftanın sonunda ürünü teslim almaya gelen aras kargo kaybetti ürünü. Buna rağmen hepsiburada ilk başta özür amaçlı hediye çeki verdi ve konun incelendiğini söyledi. Daha sonra da pek arayıp sormadım zaten verdikleri hediye çeki üründen biraz daha pahalıydı. Daha sonra tekrar aradılar aras kargoyla iletişime geçin diye ben de dedim yok şubeye ulaşamıyorum hep meşgul, merkezi arayınca da şubeyi arayın diyorlar dedim. 1 hafta falan daha geçti en son yine aradılar işte tekrar hediye çeki verelim falan dedi ben de gerek yok önceden de çek vermiştiniz kullandım onu iade gibi olmuş oldu zaten dedim. Müşteri temsilcisi de biz yinede size çeki tanımlayalım isterseniz şikayet kaydını kapatırsınız dedi bende zaten bir şeyler alacaktım tamam konu kapanmış olsun dedim ilkinden daha pahalı bir hediye çeki daha tanımladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 19 Haziran 2018; 12:44:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus

    ikisinin satıcısı da hb olmasına rağmen aynı anda gelmeyebilir parfümler hocam, 3-4 gün sonra gelebilir. Bunu da netleştir.
    Hocam müşteri hizmetlerini 3 defa bilgilendirmek için aradım sonrasında gelecek diye bir bilgi paylaşılmadı. Bu ürünleri babalar günü için 2 arkadaş kartımdan almıştık hani geç gönderdikten sonra zaten bit anlamı yok. Aras kargoyu iade için aradık bütün gün bekledim gelen giden yok, halen bekliyoruz kuryeyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    Adres vereyim kargo senden.



    Konuyu açan arkadaş durumu bildir yardımcı olurlar. Mağdur etmezler
    İnşallah hocam babalar gününe bir hediye alalım dedik hevesimiz kursağımızda kaldı inan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam bilgilendirme için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keremec kullanıcısına yanıt
    Güven verici bir yorum oldu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburada malesef dürüst müşteriyi sevmiyor.Banada kullanılmış ekranında ölü piksek olan telefon gönderdiler.Ölü piksel olduğunu belirterek şikayet açtım garantiye yollayın dediler ve almadılar.Halbuki beğenmedim diye şikayet dosyası açsaydım direk alacaklardı.Araya tanıdık koyup iade ettirdim.Üründe eksik varmış,kırık,çatlak varmış belirtmeyin beğenmedim diyip iade edin.O zaman hemen alıyorlar..
  • yapay zekanın hakim olduğu, müşteri memnuniyetini askıya almış bir kurum oldu maalesef, 19 yıllık üyeliğimi gözlerini kırpmadan puf yaptılar bana verdikleri maddi ve manevi zararı misli misli çıkarıyorum bir tanıtım sms veya e-mail ile bana ulaşmaları halinde hukuki işlem başlatılacağından haberleri yok ama

    Benzer sorunu yaşadım, 15 günden fazla sürdü işlem, geri ödemeyi hediye çeki olarak tanımladılar yaklaşık %40 kesinti yaparak!




  • bende o lparfümden almayı düşünüyordum parfümü gelince kokusunu kalıcıgını söyleyebilirmisin .?ayrıyeten bavul nasıl saglammı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çiz

    bende o lparfümden almayı düşünüyordum parfümü gelince kokusunu kalıcıgını söyleyebilirmisin .?ayrıyeten bavul nasıl saglammı
    Hocam uzak durun, parfümün gelmediğini belirttiğim de 11 iş günü içinde talebimin değerlendirileceği şöyledir. Bende kızıp siparişi iade etmek istediğimi söyleyip sitesinden iade başvurusu yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    diyeceğini zannetmiyorum. süreç başlamışsa iade işlemi gerçekleşir inşallah.

    benim de telefon kılıfıyla ilgili iade işlemim olmuştu. kılıf kırık geldi. kırılan yeri de kargoyu aldığımda incelerken görmemin imkanı yok. hb'yi aradım anlattım işte çok ayrıntı yer kırılmış vs. ilk başta olmaz dediler sonra kabul ettiler. akşamına parasını iade ettiler ama kılıfı geri almadılar. aradım, kılıfı nasıl geri yollayacağım dedim. mağduriyetiniz için özür dileriz, kılıf için bir daha kargoya gidip işlem yapmanızı istemedik, dedi. vallahi şaşırdım kaldım. kılıf hala paketinde duruyor evde.
    Tabi istemezler 40-50 kuruşa maaliyeti olan kılıflara 30-40 lira isterlerse ben olsam ben de geri almam o ürünü. Çünkü adamın zararı olmuyor ki.
  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    burada konu ürünü geri alıp almamalarından ziyade müşteriye olan yaklaşımları.

    en azından aramalara cevap verip mağduriyetimizle ilgileniyorlar. bu zamana kadar sadece bu sorunla karşılaştım. hbden son 2 senede 10.000 lira üzerinde alışveriş yaptım. bana göre güzel oran bu. hatta hepsiekspress seçmememe rağmen ürünleri hepsiekspress ile yolluyorlar.

    ben ürün alacağım zaman satıcı hepsiburada olan ürünü alıyorum. ondan sorun yaşamıyorum. sorun yaşayanların %80 civarı farklı satıcılardan dolayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    burada konu ürünü geri alıp almamalarından ziyade müşteriye olan yaklaşımları.

    en azından aramalara cevap verip mağduriyetimizle ilgileniyorlar. bu zamana kadar sadece bu sorunla karşılaştım. hbden son 2 senede 10.000 lira üzerinde alışveriş yaptım. bana göre güzel oran bu. hatta hepsiekspress seçmememe rağmen ürünleri hepsiekspress ile yolluyorlar.

    ben ürün alacağım zaman satıcı hepsiburada olan ürünü alıyorum. ondan sorun yaşamıyorum. sorun yaşayanların %80 civarı farklı satıcılardan dolayı.
    Tamam işte ben de şunu söylemeye çalışıyorum: aldığın ürün maaliyeti olmayan kıytırık altı üstü bir kılıf olduğu için yıkama yağlama çekmişler sana. Bir telefon alsan, laptop alsan aynı sorunu yaşasan mahkemelik olmadan dönmezsin.

    Ayrıca sorun yaşayanların %80'i HB dışı satıcıdan alanlar falan değil, kafanızdan istatistik uydurmayın. Direk HB'den alıp da o kadar çok sorun yaşayan var ki. Genelleme yapmayın. Azıcık DH'de araştırma yapsanız HB hakkında birçok konu bulursunuz sorun yaşayan kişilere ait.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 20 Haziran 2018; 17:33:40 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.