Şimdi Ara

hepsiburada gönderilmeyen ürünün gönderildi ve teslim edildi gösterilmesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
606
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    16 Eylül de hepsiburada.com sitesinden 10 parçadan oluşan bir sipariş verdim, (sipariş no. 251742839) satıcısı Hepsiburada.com olan 7 kalem parça tek seferde gönderildi ancak Cevahir sehpalı merdiven ürünüm gönderilmediği halde gönderildi gibi gösterilmiş. 25 günden beri kargo firması, Hepsiburada arasında manyak oldum. Müşteri hizmetleri ile konuşuyorum, mesaj atıyorum hiç bir netice yok. Bir ara hepsiburada sitesinden mail atıyorlar ürün neydi diye ama cevapla yapamıyorsunuz attığını mail geri geliyor. (sanırım dalga geçiyor)

    O gün Hepsiburada bana bir adet 30x30 cm lik bir koli ile gönderim yapılıyor ama bu merdivenin içine sığması zaten mümkün değil. Artık canıma tak ettiği için dün tüketici haklarına şikayet ettim ama başka ne yaptırım yapabilirim? 25 günden beri ürünü veya paramı iade etmemelerinin bir cezası olmalı, ticaret bakanlığına şikayet edebilir miyim?

    Bugün 10 Ekim halen 200 TL'lik ürünüm bulunamadı kayıp, paramda iade edilmiş değil, müşteri hizmetlerinde bir sürü kaydım oldu umurlarında değil.

    Şimdi birkaç gün içinde 1500-2500 tl lik telefon alacağım, söz konusu sitede kampanya var ama alır mıyım?? Bütün o kaliteli hizmetleri sizden paranızı alıncaya kadar, aldıktan sonra umurlarında değilsiniz, ki şikayet var da 10 gün önce şikayet oluşturdum, müşteri memnuniyeti filan olsa şimdiye kadar halledilirdi. TV reklamı verseler de, çok büyük olduğunu iddia etseler de durum basit, kanuni boşlukları sonuna kadar kullanarak paranızı da sizi de birgüzel kullanıyorlar bilginiz olsun, bu siteden bir şey alırken iki kere düşünün derim.



    hepsiburada gönderilmeyen ürünün gönderildi ve teslim edildi gösterilmesi

    hepsiburada gönderilmeyen ürünün gönderildi ve teslim edildi gösterilmesi







  • Bu satırları okuyan herkesin gördüğü gibi bugün 14 Ekim oldu, halen 200 TL'lik ürünüm kayıp, paramda iade edilmiş değil, müşteri hizmetlerinden bir cevap yok, arıyorum kayıt oluşturuyorlar o kadar, ölü taklidi yapmakta. Sizin paranız gitmiş hizmet alamamışsınız umurlarında değil. Bütün o kalite, hizmet vs tv reklamlarında kalıyor.

    Konuyu tüketici haklarına taşımıştım, bu gün bankama harcama itirazında bulunacağım bilgin olsunwww.hepsiburada.com

    Müşteri hizmetlerin şu anda bana cevap vermeye tenezzül etmeyebilirwww.hepsiburada.com ancak 200 TL değil, 200 bin TL de versen bu satırları İnternetten bana sildiremeyeceksin, bu gün 23 kişi görmüş olabilir ama her google.com, yandex.com aramasıyla beraber daha çok insan görecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_kid1 -- 14 Ekim 2019; 10:8:25 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.