Şimdi Ara

Hepsiburada MSI Monitör İade Sorunsalı (sorun çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    18 mayıs tarihinde hepsiburada üstünden MSI Optix MAG272C monitörünü satın aldım, üründe beyaz zeminde siyah yazı veya tam tersi siyah zeminde beyaz yazılarda ghosting sorunu olduğundan ve baş ağrısı yaptıtğından dolayı iade etme kararı aldım, sadece oyunlarda ghosting sorunu olsa dert etmezdim ama normal internet kullanımında dahi baş ağrısına sebep olmasından dolayı 20 mayıs tarihinde iade talebinde bulundum araya bayram girdiğinden dolayı ürünü tam hatırlamıyorum ama 26 veya 27 mayısta teslim aldılar, ürün iade kısmına ''ürünü beğenmedim cayma hakkımı kullanmak veya iade etmek istiyorum'' yazmıştım, bugün farkettimki ''İade talebiniz uygun bulunmadı'' diyor başka bir sebep yazmıyor, 14 günlük yasal hakkım olduğu halde hiçbir sebep göstermeden nasıl uygun bulunamadı diyebiliyorlar,iadeden dönen ürün daha elime geçmedi bundan sonraki süreçte nasıl bir yol izlemem lazım?

    üründeki soruna örnek youtube videoları:











    İade reddine itirazımdan sonra ürün iadesi kabul edilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 11 Haziran 2020; 22:50:18 >







  • Monitör sadece değil elektronik eşya alınacaksa internet üzerinden alınmamalı alınacaksa da sonunu düşünmek gerek
  • İnternet alışverişinden insanları bıktırdınız ya helal olsun ya neden güvenli bir şekilde yollanmıyor ki artık illa gidip alacak mıyız bu yüzden evden rahat rahat bakıp da alamıyoruz artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fıratorak

    Monitör sadece değil elektronik eşya alınacaksa internet üzerinden alınmamalı alınacaksa da sonunu düşünmek gerek
    Aynen bir terslik çıkıyor illa ki hiçbir şey gidip bakıp almanın huzurunu vermiyor artık ya
  • Aynı durum geçen sene başıma geldi, önce servise gönderdiler, sonra "uygun bulunmadı" cevabını verdiler. Düzenli takip ettiğim için bana geri gönderilmeden önce uyardım, iade yapıldı, son iki mesaj şöyle:

    Hepsiburada MSI Monitör İade Sorunsalı (sorun çözüldü)
  • leventserdar kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim cevap için benzer bir şekilde bir mesaj atacağım, daha önce yılardır hepsiburadadan bir çok alışveriş yapmama rağmen hiçbir sorunum olmamıştı gerçi iadede bulunmamıştım daha önce ondan da olabilir, mönitör iadesinde böyle bir durumla karşılasınca şaşırdım açıksası ama bu bana ders oldu.
  • 6 haziranda aldığım 2bin tllik monitörü bugün iade almışlar. Ben kutusunu dikkatlice açıp içinden çıkan kabloları kullanmamıştım. Ertesi gün iadeye verdim aldığım gibi.

    Sanırım satıcının hepsiburada olması ve hızlı bir şekilde iadeye vermek etkili oldu.
  • Bende güç kablosu ve usb kablosu dışında açmamıştım, kablo poşetinde yırtık dışında ürünü aldığım gibi iade ettim, ne tek bir çizik ne tek bir kusura sebep oldum, eğer kablo poşetindeki yırtıktan dolayı iade talebimi kabul etmedilerse çok yanlış.
  • Ürün iade reddine yaptığım itiraz kabul edilmiş olup geri ödemesi yapılmıştır, her ne kadar hafif uğraştırdılarsada en azından sorun çözülmüş oldu. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 11 Haziran 2020; 22:50:44 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.