21 Kasım'da Hepsiburada.com'dan ürün satın aldım. Satıcısı Hepsiburada idi ürünü aldıktan 1 saat sonra faturasını kestiler. Siparişlerime ürün düştü ve 27 Kasım kargolama 5 Aralık'ta ise ürünün tarafıma ulaşacağı bilgilendirmesi vardı. 27 Kasım geldi ürün hâlâ kargolanmadı müşteri hizmetlerini aradım. Ben durumu anlattıktan sonra bana talep açtılar talepte En geç 4 Aralığa kadar kargoya verileceği yazıyordu.
3 Aralığa kadar siparişlerimde hiçbir hareketlilik görmeyince tekrar müşteri hizmetlerini aradım. 3 Aralık akşamı bana siparişimin kargoya verildiği sadece sisteme düşmediği söylendi ve 5 Aralık'ta ürün elinizde olur dediler. Bugün 5 Aralık ürün hâlâ gelmedi. Bugün aradım müşteri hizmetlerini ve bana dedikleri şey ise siparişimin hâlâ kargoya verilmediği oldu. Daha 2 gün önce bir arkadaş bana ürünümün kargolandığını dediğini söyledim yanlış söylemiş herhalde dedi. Ben sipariş ederken alacağım tarihi gördüm ve razıydım fakat 14 gün geçmesine rağmen hâlâ kargoya dahi verilmedi. Ve müşteri hizmetleri beni yanlış bilgilendirip kargoya verildiğini iletti. Şimdi ise kargolanmadığını söylüyorlar.