Şimdi Ara

Hepsiburada rezaleti! Ne yapmam gerekiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şikayetvar.com a açtığım şikayet talebi bu arkadaşlar. Okuyup konu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Bilgisi olan arkadaşlar bundan sonra ne yapmam gerektiğini söyleyebilir mi?


    10 Ekim 2019 tarihinde Hepsiburada üzerinden 2 adet Samsung Galaxy j2 satın aldım. Telefonlardan birini sıkıntılı olduğu için iade talebi oluşturup geri gönderdim. İadem reddedildi, ama buna rağmen iade sebebiyle ilgili herhangi bir bilgi verilmedi, üstüne üstlük reddedilme bilgisi de tarafıma bildirilmedi. Talebim reddedilmesine rağmen telefon bana geri gönderilmedi. Müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmelerin 2 sinde de görüştüğüm hanımefendi ve beyefendi telefonumun kargoya verileceğini, talebi hızlandırmak için ellerinden geleni yapacaklarını söylediler. Ama telefon tabi ki tekrar kargoya verilmedi. Daha sonra Sikayetvar.com aracılığı ile bu konuyu şikayet olarak açtım. Hepsiburada yetkilileri beni aramaya tekrar tenezzül etmeyip, Şikayetvar üzerinden bana telefonun kargoya verildiği, ama kimse teslim almadığı için geri döndüğü yalanını söylediler. Ama telefon ne kargoya verildi, ne gelip geri gitti, ne de bununla ilgili bana bilgi verildi. Hepsiburada benim insanüstü güçler kullanıp telefonun kargoya verildiğini tahmin etmemi istiyor sanırım. Aradan 3 ay geçti, telefon hala elime ulaşmadı. Bu son Sikayetvar.com çağrımdır. Telefon hala ulaşmaz ise sizi mahkemeye vereceğim. Lütfen bana Şikayetvar üzerinden mesaj atmayın. Beni arayın! Kargom verildiğinde bana bilgi verin! Ben müneccim değilim, kargoya verdiğinizi tahmin edemem! Eğer bana sağlıklı bir geri dönüş yapılmazsa sizi şikayet edip, mahkemeye vereceğim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BisikletJantı -- 18 Aralık 2019; 17:59:17 >







  • Up, yardım lütfen.
  • Acıma bas mahkemeyi
  • Başbilen kullanıcısına yanıt
    Nasıl yapıcam, çok tecrübesizim yardımcı olabilir misiniz? Tüketici hakem heyetiyle çözülebilir mi?
  • Tüketici mahkemeleri ideal ve birde mesajları silme
  • Kanıta ihtiyacın olabilir ve konuşmaları bir ses kaydediciyle kaydet
  • Başbilen kullanıcısına yanıt
    Silebileceğim herhangi bir mesaj gelmedi ki hocam. Adamlar resmen takmıyor. Arıyorum ulaşamıyorum. Herhangi bir geri dönüş de alamıyorum.
  • Sonra geçen zamanla kargo mesajlarınısun
  • Hiç destekten bildirimde mi almadın
  • Başbilen kullanıcısına yanıt
    Kargodan hiç mesaj gelmedi. Ama destekten gelen bir kaç bildirim var lakin onlar da kayda değer birşey yok.
  • Bende de garantiye gidip gelmeyen telefon var. X teknomarketten aldığımız faturası v.s elimizde olan telefon gitti ve el koydular. Çokta detaylandırmak istemiyorum. Mahkeme hariç uğraşabildiğim kadar uğraştım nafile. Faturan varsa çalıntı ihbarı yap, son sim kart takan sensen muhatap bulamıyorsun.
  • Hepsiburada dan elektronik birşey alınacağı zaman satıcının hepsiburada olmasına dikkat ediyorum. Bir sıkıntı yaşanırsa anında müdahale ediyorlar. Ama farklı satıcılarda sorunlar olabiliyor.
  • Bankaya harcama itirazı yap daha hızlı alırsın paranı. 2 sene mahkeme ile uğraşma.
  • satıcı bizzat hepsiburada mıydı? Satış sözleşmesinde kimin adı varsa onu mahkemeye vermelisiniz.
  • hocam thh başvurun geç bile kalmışsınız keske ilk 15 günde başvuru yapsaydınız
  • HB.com merkezi var. Oraya gitmenizi tavsiye ediyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.