Şimdi Ara

Hepsiburada Telefon Rezaletinin Ağası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 den beri bu siteden alış veriş yaparım. Artık zırnık yok. Siz siz olun bu robotlardan alışveriş yapmayın. Robot dememin sebebi otomatik bir sistem kurmuşlar ve bunun dışında hareket etme inisiyatifleri yok.

    Ayın 8'inde verdiğim satıcısı hepsiburada olan telefon siparişini kargocudan teslim alırken kutuda hiç bir hasar yoktu. Fakat işgillendim çünkü boş kutu içinde gönderilmiş. Telefonun kutusu takur tukur sallanıyor. Dedim hadi ezik falan yok kutuda teslim aldım. Kutuyu açtım telefonun kendi kutusunda da bir hasar yok bandrolü açılmamış sıfır kutu. Yeni hat aldım falan 4, 5 gün geçti. Sonra telefona sim kartı taktım bataryasını taktım fakat telefon hiç bir şekilde açılmıyor. Dedim hiç şarjı yok herhalde ve şarja taktım bir kaç saat beklettim tepki yok. Ne şarj oluyor ne de telefon açılıyor. Bunun üzerine kolay iade süreçleri var sözde! Ayıplı ürün sattıkları için para iadesi talep ettim nedenine de ürün arızalı seçtim. Telefon gitti mesajları kontrol ettiğimde talebiniz uygun bulunmamıştır yazıyor. Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım tamam efenimler falan hop telefon bana geri geldi.

    Üstelik yine boş kutu içinde sallana sallana geri yollamışlar. Üzerine de telefonu teknik servisine gönderin diye not düşmüşler. Tabii ki teslim almadım geri iade ettim. Satıcısı hepsiburada olan ürünleri kendileri teknik servise yolluyorlar. Hem ben bu ürünü bu şekilde teknik servise yollasam diyecekleri şu, siz bu ürünü düzgün kargolamamışsınız kullanıcı hatası diye işin içinden çıkabilirler. Yıllardır amazondan elektronik ürün alırım matruşka gibi kutu içinde kutuya koyarlar, yanlarını hava poşetleriyle sallanmasın diye desteklerler.

    Müşteri hizmetlerini yine aradım. Telefonu teslim almadım. Paramın iadesini istiyorum dedim. Neymiş benim kolay iade seçerken "ürünün onarılmasını istiyorum" u seçmem gerekirmiş.
    Böylece teknik servise gönderebilirlermiş. Böyle bir kelime oyunu olamaz. Ürünü iade ederken zaten arızalı seçeneğini seçmişim açıklamasını yazmışım hala daha bana gönderi kodu alın tekrar gönderin diyor. Dedim ki o telefon bana bir daha geri gelmesin. Siz teknik servise gönderin. Kargolama şekilleriyle alakalı da defalarca şikayet oluşturdum. Talebinizi aldım ilgili birimlere aktardım demesine rağmen ürün ellerine ulaştıktan sonra yine başvurunuz uygun bulunmadı yazmaz mi. Benim şarteller attı. Hemen müşteri hizmetlerini aradım arkadaşım ürünün sizin tarafınızdan teknik servise gönderilmesini istiyorum dedim. Para iadesi için illa teknik servis raporu şartsa siz gönderin dedim. 2 haftayı geçti yeter oyaladığınız. Hala bana papağan gibi tekrar başvuru formu oluşturup ürünün onarılmasını istiyorumu seçmem gerektiğini söyledi. Yahu dedim siz git gel kargo ücreti vermeye bayılıyor musunuz diye sordum. Haklısınız falan, dedim siz oradan başvuruyu açın ürün hala sizin elinizde hafta sonu zaten kargolama yapmıyorsunuz. İlgili birime iletin dedim.

    Ben buradan gerekli bildirimi yaptım dedi ve işte efenim bunun ilgili birime ulaşması 48 saati bulabiliyor dedi. Güzel taktik o arada telefon bana geri gelir dedim. Ertesi gün bir daha aradım durumu sordum. Her arayışınızda başa dönüyorsunuz ve farklı bir kişiyle muhatap olmak zorundasınız. Konuşmalarım 10-15 dakika sürdü ve 12 farklı kişiyle muhatap oldum. O kadar çile bir durum ki sövmemeniz elde değil. Bu sefer ki bayan çok ilgili gözüküyordu. Süre baya uzamış sizi daha fazla mağdur etmemek için bizzat arayacağım dedi. Ürün teknik servise yollanacak dedi. Bir sürü söz aldım ve boş kutuda kargolama yapmamaları uyarısında defalarca bulundum. Ve bugün hop telefon yine bana geri dündü! 4 gün önceden uyarmama defalarca aramama bir dolu söz almama rağmen üstelik yine boş kutuda sallana sallana! Kargocu da tanıdık zaten anladı. Dedim almıyorum ben bunu geri gönder. Tamam abi falan gitti 2 dakika sonra geri geldi abi gönderi kodu gerek dedi. Sen gönderi kodunu al ben öğleden sonra geri gelir alırım dedi.

    Lanet olsun dedim. Tekrar kolay iade oluşturdum. Bu sefer ürünün onarılmasını istiyorumu seçtim. Orada 10 tane madde var. Hepsi de benzer maddeler. Bir maddede ürünüm arızalı geldi servis raporu yok yazıyor, aradım teyit aldım. O değilmiş. Neyse oluşturdum ve bana site gönderi kodu vermedi. Talebiniz onay bekliyor yazıyor. Yine müşteri hizmetlerini aradım. Sisteme girmesi 24 saati bulabiliyor ben size hemen gönderi kodu veriyorum diyerek yurtiçi kargo kodunu verdi. Bu sırada kargocuyu bekliyorum her şey hazır. Hop 3 saat sonra sistemde yazdığı şu "ürününüzü aras kargo bilmem ne koduyla gönderebilirsiniz." Hoppa Aras alaka? Benim şarteller attı iyice.

    Aradım böyle bir gönderi kodu yok diyor aras ile gönderin diyor. Yahu 3 saat önce arkadaşla konuştum bana gönderi kodunu verdi hatta böyle olacağını bildiğim için adama sen bana bu kodu veriyorsun da ben bu başvuru formunu iptal edeyim mi? diye sormama rağmen gerek yok dedi. Kadın bana gönderi kodu görünmüyor demez mi. Ya nasıl olur böyle böyle. Dedim sen beni daha yetkili birine bağla abartmıyorum telefonda 10 dakika beklettiler. Ve yeni bir yüz daha nasıl yardımcı olabilirim diyor. Arkadaşlar o kadar sinir bir süreç ki her yeni kişiye her şeyi baştan anlatmak. Kodu bende göremiyorum size yeni yurtiçi gönderi kodu tanımlayacağım dedi. Dedim her şeyi iyice çorba edeceksiniz ortada 3 gönderi kodu olacak. ben ayarlarım falanlar yine bir dolu vaat hatta bekleyin dedi ve telefon yüzüme kapandı. Yine aradım yine her şeyi baştan anlattım. Bu sefer çıkan adam bana ilk verilen gönderi kodunu tarattı ve hop bingo. Sistemde hala aktif! Dalga mı geçiyorsunuz dedim. Haklısınız efenimdimler falan dedim arkadaşım bak başka bir sorun çıkmasın. Bu ekran nasıl güncellenecek aras ile gönderin diyor. O önemli değiller falan siz gönderin müşteri hizmetleri mesajlarında kargo takip numarasını bize bildirin arkadaşlar düzeltir. Yine tüm sözleri aldım ilk aldığım gönderi koduyla kargocuyu bekliyorum. La dedim saat 4 oldu bu gelmeyecek herhalde işi garantiye almak için. Kargo firmasının şubesini aradım arkadaşı tarif ettim ismimi bıraktım ben onu arayacağım şimdi zaten saat 6'ya kadar süresi var gelir dedi. Geldi mi? Tabii ki hayır. Yarın kendim kargo şubesine gidip vermem gerek.

    22 gün geçti ve telefon daha teknik servise gitmedi bile! 3 gün onlara gitmesi sürer. 20 gün teknik servis rapor süresi var. Her şey yolunda giderse gasp edilen paramı 2 ay sonra alabiliyorum. Bu süre zarfında da telefonsuz kalıyorum. 1 hafta önce konuştuğum 7. falan müşteri temsilcisi bir de demez mi. Telefon ayıplı bile olsa tamir edilip size gönderilebilir! Dedim resmen satış sözleşmesini çiğniyorsunuz. Bana para iadesi ya da bir üst model ile değişim hakkı sunmanız gerek dedim. 15 kere falan telefon trafiği sürdü 22 gün geçti. İnanın her yeni müşteri temsilcisine olayı baştan anlatmak onların anlamasını sağlamak! O kadar gerildim ki sabahtan beri kahvaltı bile yapmadım. Sinirden sigara yakıp duruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subkick -- 30 Mayıs 2017; 20:24:15 >







  • internetten kitap dışında hiçbir şey alınmaz.



    geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.