< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
HEPSİBURADA VE KVK SERVİS AİRPODS REZİLLİĞİ (5. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
HB borsada rezil oldu ya, hiç üzülmemiştim. Gerçekten über scam firma.
-
Gerçekten rezalet ötesi olmuş. Keşke bu gibi durumlarda thh firmanın size birde tazminat ödemesine hükmetse, böyle olursa saçma şeyler yapmayı bırakırlar bence.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Okurken içim daraldı. Yazıdan değil servisin ve Hepsiburada'nın tutumundan. Adamı bu kadar uğraştırdıktan sonra hatasını kabul edip yeni ürün gönderirler en azından. Yuh. Klişe ama Amazon'un canını yiyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazondan şaşmamak lazım. Şarj kablosu almıştım üzerinden 1 sene geçtikten sonra kablo bozuldu. Amazona bildirdim. Direk ücret iadesi yaptılar sorgu sual olmadan. Elimdeki bozuk kablo ne olacak dedim. Sizde kalsın sorun yok dediler. Ben böyle müşteri hizmetine önem veren ikinci bir firma görmedim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Satıcısı Hepsiburada olan ürünlerden uzak duruyorum ben. 2020'de telefon almıştım, yamuk gönderdiler. THH'den 3-4 ay sonra paramı alabildim. Hele bir kargo şirketleri hepsijet var ki rezalet, normal mng, aras falan bin basar bunlara. Bir arkadaşa da kullanılmış telefon yollamıştı Hepsiburada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçtiğimiz gün airpods aramalarım sırasında sarı sitede gördüğüm bir ilan üzerine ordu’da bir beyefendiyi aradım.
Fotoğraflarını istedim, airpods kutusunda idragon yazan bir ibare olduğunu görünce kendisinden seri numarasını istedim. Nerede yazdığını bilmediğini iletti.
Sonrasında tarif ettim, dedim karadenizli adamdan dolandırıcı olmaz diyerek , beklemeye devam ettim.
Akşam vakitlerinde böyle bir numara yazmadığını söylemesi üzerine, internette bir bakayım dedim. İdragon ismi ile hb de 300 liraya satılan bu ürünü gördüm.
Kendisine bu ilanı gönderdiğimde KVK’dan aldığını ve airpods olarak kendilerine satış yaptıklarını iletti.
Ben almaktan vazgeçtim ama kendisini de yönlendirmek için durumu izah ettim. Kendisine 900 TL’ye bu ürünü KVK’nın sattığını yineledi. Bu ürünü iade edeceğini ve gerekirse hukuki süreç başlatacağını yazdı.
Ertesi gün ne oldu diye merak ettim, tekrar yazdım para iadesi aldığını iletti.
Şimdi bu hikayede bir gariplik var mı sizce ? Ben halen şaşkınım. İnsanlarımızı kandırıyorsanız, onlara yardımcı olabilecek bir ton insan olduğunu unutmasın kimse.
Eğer ki ben kazıklanmak üzereysem , onu da Allah’a havale ediyorum. Kocaman idragon yazan bir ürünü de airpods diye satmaya çalışan biri var ise, ona da yazıklar olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tam da şu sıralar HB’den satıcısı yine HB olan Airpods Pro almaya niyetliydim. Apple, Gürgençler vs internet sitelerinde 3.700 TL gösterirken HB’de nasıl 2.980 oluyor diye işkillenip biraz ertelemiştim. Sanırım iyi yapmışım. 10/10 Rezalet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer bir HB-KVK sorununu iPad’de yaşamıştım. Ekran sorunlu gelmişti, 2 ay uğraştım değişim için. Ürün 4 defa gitti geldi. En son sorunu şikayetvara yazarak çözmüştüm. Konuyu oraya taşıyınca hemen arayıp binbir özürle değişimi yaptılar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
hepsiburada alışverş en son 8 sene önce falan yapmısımdır.. istedikleri kadar indirmli ürün vs satsınlar almam aldırmam.. mağduriyetim olmadı ama her önüne gelenin satış yapabildiği korsan bir yer oldu artık. .bildigin sanal pasaj oldu. hani olur ya kaçak, çakma ürünlerin satıldıgı vs... yüksek bedeller ödedigimiz ürünler için 100 200 tl kar edicem diye böyle yerlerde ugrasmayın.. 3 kurus fazla verin kafanız rahat olsun.. kafa rahatlıgı çok önemli arkadaslar her konuda
-
Cihaz yeni olunca apple da gitsen rapor veriyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam beni yanıltan hepsiburadanın tutumu oldu. Siz servis raporunu alın bize ürünü gönderin biz değiştiririz dediler. Ben de inandım ve güvendim onlara. Dediğiniz gibi en doğru olanı ilk başta hakem heyetine gitmekmiş.
-
Çok haklısınız hocam. 26 kasım sipariş tarihim. Bugün olmuş herhangi bir gelişme yok durumda. Bana iki aydır yaşattıkları bu olaylar için tazminat ödemeye mahkum kalsalar eminim bu şekilde davranmazlar.
-
Hocam 17.12.2021 tarihinde şikayetvara da yazdım ama bir sonuç alamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 24 Ocak 2022; 22:21:9 > -
Çok haklısınız hocam. 100 tl için app storedan almadım kulaklığı ama çok pişman oldum işin sonunda.
-
-
Hocam THH'ye vermiştiniz değil mi? THH sürecini takip edin bence bu saatten sonra. Bir de KVK ve Hepsiburada firmalarına buradaki konu başlığını iletin (zaten yapmıştınız sanırım). Kepazeliği ve ahlak yoksunluğunu herkes görmeli ki (ki görüyor) onlarda gerekeni yapsınlar. Ekşi Sözlük'de bir seçenek. Maalesef %100 haklı olduğunuz halde size eziyet ediyorlar.
Bir de şu noktayı anlamadım hocam: Siz şikayete konu kusurlu (kullanılmış) ürünü tekrar geri mi istediniz ve neden? Sıfır (yeni) başka bir ürün ve dolayısıyla başka bir seri numaralı ürün göndermiş olmaları gerekmiyor mu zaten? Ben tam anlayamadım galiba.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Ocak 2022; 11:10:17 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet Onur Hocam tth'ye vermiştim zaten.
Ben geri istemedim hocam. Depo ve müşteri hizmetleri arasındaki iletişimsizlikten kaynaklanıyor bence bu sorun. Önceki mesajımda da dediğim gibi, sabah aradılar durumu inceliyoruz, ilgili departman ile görüşüyoruz dediler. Meğerse kullanılmış ürünü çoktan kargoya verip bana göndermiş depo kısmı. Müşteri hizmetlerindeki kızın haberi bile yok bu durumdan.
Kvk servisi de tth ye şikayet etsem mi acaba ? Yoksa hiç karıştırmayım olay hb nin üzerinden mi devam etsin karar veremedim.
-
-
Sıfır ürün gelmeden elinizdekini yollamayın bence.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X