< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
HEPSİBURADA VE KVK SERVİS AİRPODS REZİLLİĞİ (3. sayfa)
-
-
Hocam hiç uğraşmadan tüketici hakem heyetine gidiyorsun. Elindeki tüm ss, belge, rapor, fatura, görsel ne varsa ek 1-2-3-4-5... şeklinde dosyaya ekleyip derdini güzelce buraya yazdığın gibi oraya da yazıyorsun. Yazı içinde söylediklerine delil olan ekleri de belirtirsin. Ek 1'de görüldüğü üzere vs. diye. Dosyayı oluşturup hakem heyetine veriyorsun. Biraz beklersin ama 6-7 ay sonunda paranı şak alırsın. Servis raporu falan varsa elinde zaten kazanman yüzde 99 falan ama tabi o kadar ay bekledikten sonra o paraya yenisini alabilir misin sanmıyorum. Eklemen lazım ama zararın neresinden dönersen kardır.
Yok ürünün içine değişim istiyorum notu bırakın falan nedir? İnstagram sayfası mı bu? Bu nasıl profesyonellikten uzak bir çözüm yoludur?
-
Siz direkt apple servislerine gitseydiniz bence. Ankara, ankamall'de 2 farklı versiyon kulaklık verdim garantiye. İkisini de değiştirdiler. Hatta bunları kontrol etmiyorlar, yalandan bekletip sorun var deyip değiştiriyorlar.
Ses sorunu, tiz sorunu var deyince, oturup saatlerdir müzik dinleyerek tespit edecek halleri yok. Bu işin bug'unu buldum hatta. Garanti bitmeye 3 ay kala götür değiştiriyorlar. Maksat pilleri yenilenmiş olsun 😃
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
amazondan son 2 ayda 20 bin tl lik alışveriş son 2 senede toplam 50 bin tl alışveriş yaptım yaklaşık 10 adet üründe sıkıntı çıktı ama hemen iade aldılar yerine yenisini aldım 1 sene kullandığım bozulan telefonumu bile iade aldılar servisle muhatap ettirmediler beni.
yurtdışı gönderilerinde vergi indirimi iadesi yaptılar
satın aldığım ürün bana geldiğinde 1 hafta sonra fiyatı düşünce düştüğü farkı hesabıma iade ettiler
kargo gecikmesinden dolayı hesabıma hediye çeki tanımladılar
beyaz eşya da satsalardı amazondan başka e ticaret uygulaması yüklemezdim telefonuma
beyaz eşyalarımı mecbur hepsiburadadan alıyorum ki o yönden sıkıntı yaşamadım
ama elektronik küçğk ev aletleri vs amazondan başka yerden almam pahalı olsa bile
servis vs muhatap olmak istemiyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cihaz yeni olunca apple da gitsen rapor veriyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hiç hb bulaşmadan direkt Apple garantisinden değiştiremez miydiniz? Çünkü Apple hemen yenisini veriyor diye biliyorum kulaklıklarda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam , geçmiş olsun. KVK’dan hiç bi ürün almam.
Amazon gibi siteler varken neden buraları tercih ediyorsunuz ? Klon ürün satan siteler bunlar. Pahalı ve Apple ürünlerini müşteri dostu yerlerden alın.
Peşini bırakmaz isen sıfır ürünü alırsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fiyatı yüksek garantisi önemli uzun süre kullanıcağım teknolojik ürünlerim için tercihim amazon. isterse 100-200 daha pahalı olsun.
orta vadede kullanacağım eğer amazon da yoksa tercihim hepsiburada (yine de daha ucuz yer varsa oradan alırım.)
aksesuar tarzı vs ürünler için n11
kıyafet ev ürünleri gibi ucuz şeyler için trendyol
geri kalan incik boncuk ufak tefek şeyler için gittigidiyor.
-
Bir ürünün fiyati o kadar uçuk olursa,
Her türlü katakulli döner o işte😉
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ülke zaten şaka gibi, satılan ürün sıkıntılı, satış sonrası hizmet sıkıntılı, hiç bir işimiz doğru değil. Allah kolaylık versin.
-
Sorma hocam, ben de monitör aldım 1 tane ölü piksel çıktı. 3 veya üzerinde olursa değişim yaparız diye inat ediyorlar. Ben de en son pes ettim artık 3 tane ölü piksel çıkmasını bekliyorum :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bana da servis 1 tane ölü pikseli kabul etmiyoruz en az 3 tane olması lazım dedi. O durumun eskiden olduğunu artık geçerli olmadığını söylediğimde de Gayrisafi yurtiçi hasıla için böyle bir karar aldık (Ne alakaysa). Türkiye'deki tüm monitör servisleri de bunu uygular dedi. Ben de vazgeçmiştim ama şimdi THH'ye mi başvursam diyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam, hakkınızı arayın. Fakat piyasaya bakınca, o monitörü veya dengi monitörü verdiğiniz ücrete alamıyorsanız, kararınızı verdikten sonra THH'ye başvurun. Ya da direk başvurun, uzun sürüyor. İstediğiniz zaman (savunma kısmına geçilmeden önce olabilir) ilgili kuruluşu arayarak iptal edebilirsiniz.
-
Geçmiş olsun dostum,hepsiburada dan çok alışveriş yaptım,satıcılarından sıkıntı yaşamadım,en son hepsiden aldığım kargo kutusu kapalı ve boş geldi 27 gün beni oyaladilar.Icine aldığım ürünü koymadan boş yollamışlar.
Üstüne düşmesem ihale bana kalacaktı.
Uzun süredir amazon prime üyesiyim.1 kulaklık aldım.Fiziki olarak kulakda durmuyordu yolladım .12 saat geçmesdi iade alınıp para iadesi verdi.
Diyeceğim amazon harici başka bir yerden o kulaklığı almış olsaydım, hijyen koşulları vs derken hayatta geri almazlardi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam buna benzer bir sorunu ben de yaşadım Air 3 ile. Direkt olarak değiştirdiler. Eğer bulunduğunuz yerde apple store varsa kesinlikle oraya götürün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam geçmiş olsun. Umarım Kısa zamanda çözülür, hakkınızı arayın mutlaka. Ben uzun zamandır hb üzerinden alışveriş yapmıyorum sırf böyle yaşanılan problemler yüzünden.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de şimdilik o yüzden şikayet etmedim.Monitörün fiyatı 2 katına çıkmış :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam çok haklısınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size de çok geçmiş olsun hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X