Şimdi Ara

Hepsiburadanın Efsane İndirim Yalanı -Sürat Kargo Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadanın efsane indirimlerinden Schwalbe 26x2.0 lastiklerden 2 adet aldım. Ürünün fiyatı gerçekten iyiydi şöyle ki benzer ürünün 700x38 olan versiyonunu bu yaz HB üzerinden aynı satıcıdan çift olarak yaklaşık 540 tl ye almıştım, bu lastikleri ise çift olarak 161 tl ye aldım. Buraya kadar hersey normal. Ancak ertesi gün baktım ürün yayından kalkmış HB yi aradım sorun yok gelecek dediler ki gelmedi. Satıcıyı aradım bu ürünü bu fiyata göndermemiz mümkün değil dediler. Tamam da zaten adı üzerinde efsane indirim siz bu ürünü ya bu fiyata koymayacaksınız ya da koyduysanız sorunsuz göndereceksiniz. Öte yandan benzer ürünü yazın 540 tl ye satınca sorun yoktu? ! Neyse Şikayetvarda yazı yazdım tweeterdan buldum tweet attım kargoya verildi ama ürün yaklaşık 1 haftadır sürat kargo İkitelli şubesinde "inisihbarıyok" diye bir ibare ile bekliyor sürat kargoyu aradım hb yi aradım şikayet konusu açtım ama ortada bir sonuç yok. Velhasılı kelam Hepsiburada bir ürünü 540 a satarsa sorun yok hemen gelir o ürün ama ola ki indirimli sattı bekle babam bekle. Tabi satıcının sorumluluğu ürünü kargoya vermek değil bana sorunsuz ulaşmasını sağlamaktır. Benim düşünceme ve satış sözleşmesine göre HB bana ürünü ulaştırmak zorunda. Kargoda kaybolmuşsa bana yenisini gönderir kargo firması ile sorunu arasında çözer. Benzer sorunu N11 ve Gitttigidiyor'da da yaşamıştım ama onlar hemen ilgilenmişler ve ürün bana ulaşmıştı. Hepsiburada ise resmen bir kenara attı ve ben bekliyorum. Bunun çözümü için ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum.







  • Mesela HB ürünü benim onayım olmadan iptal edebilir mi? Ne kadar zaman sonra göndermezse hakem heyete başvurabilirim? Başka bir çözüm yolu var mı?
  • Mağazalar kazık alışveriş yapma hepsiburada kazık n11 kazık gitti gidiyor kazık alışveriş yapma e ulan nerden yapacağız biz alışveriş?
  • Ben yıllardır HB den alışveriş yapıyorum. HB nin bu sektörde daha güvenilir bir imajı vardı gözümde. Mesela telefonu n11 veya GG deki x bir mağaza 3 bin tl ye satsa HB 3200 e satsa ben gider HB den alırdım ki garanti konusunda bir sıkıntı yaşamayayım. Ama bu siparişimde yaşadığım sıkıntı beni baya yıldırdı. Buna benzer sorunu GG ve N11 de yaşamıştım. Yine indirimli satılan ürünü mağaza göndermek istememişti. Bir bahane ile iptal ettirmek istemişti. Ama iki kurum da hemen olaya müdahil olmuş ve ürünüm bana ulaşmıştı. Ama Hepsiburada bu konuda bana tam bir hayal kırıklığı yaşattı. Geçen pazar verdiğim sipariş üzerinden yaklaşık 10 gün geçmiş olmasına rağmen hala sürat kargo ikitelli şubesinde bekliyor ve HB bu konuda resmen hiçbirşey yapmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarhunca -- 29 Ekim 2019; 16:29:4 >
  • 540TL'lik ürün hiç 160TL olabilir mi, böyle birşeyi aklın kesiyor mu? Belli ki hoax satış yapıyorlar. Mağaza satışı iptal edebilir ve bunun hiçbi yasal yaptırımı falan yok. Hoax satış yapmanın da yasal yaptırımı yok. Bir ürünün gerçek bedeli ne ise o bedeli ödeyip alırsanız sorun yaşamazsınız.
  • Ben bu ürünün benzerini zaten 540 tl ödeyerek almıştım. Bir ürün tabiki de normal fiyatından çok daha az fiyata satılabilir. Bunu reklam amaçlı yapabilir mesela mağaza. Görmüyor musunuz tv lerdeki hergün yayınlana efsane indirim reklamalarını ya da 11 kasım ya da Black friday reklamlarını. Yasal yaptırımı da paşa paşa olur zira siz satış sözleşmesi imzalıyorsunuz ve orada da açık açık satıcı bunu 30 gün içinde size ulaştırmak zorundadır yazıyor. Hukuki yaptırımı da hakem heyete gidersiniz ve satıcı da ya ürünü ya da benzerini size tedarik eder. Bilip bilmeden konuşacağınıza doğru düzgün yorum yapmanızı beklerdim. Ben satıcıyı kötü duruma düşürüp ürünü almadım o sattı. Ha niye sattı derseniz bundan ne kazancı var derseniz bundan kazancı reklamdır. 11 kasımda nasıl n11 reklam bütçesinden firmalara destek olup uygun fiyata satış yapıyorsa hepsiburada da efsane indirim günleriyle aynısını yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8643D86AA

    aklıma bu geldi nedense
    https://www.youtube.com/watch?v=IQKoG4zX4Ac&feature=youtu.be
    Doğrudur gelmesi normal. Çünkü bazı arkadaşlar forumda vakit geçirirken artık düşünce şekli değişir. Mesela yazın 270 tl satılan ürünün benzeri şu anda bazı mağazalarda 120 tl ye kadar düşmüştür ama bu arkadaşlar ülen mağazaya bak 120 tl ye satılacabilen ürünü 270 tl ye satan mağaza var demez de ürünü ucuzu satıp bundan dolayı da reklam yapan mağaza satışına sahip çıkmayınca alıcıya çakallık yapıyor der. Bu kişi mağaza sahibi midir sanmam. Büyük ihtimalle alıcıyla aynı pozisyonda bir tüketicidir. Ama mağazalar bu tipten tüketiciler yüzünden hem reklam yapmaya hem reklamlarının gereklerini yerine getirmemeye devam eder. Çünkü bu alıcılar çakallığın da tüketici hakkının da ne demek olduğunu bilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarhunca -- 29 Ekim 2019; 17:48:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8643D86AA

    aklıma bu geldi nedense
    https://www.youtube.com/watch?v=IQKoG4zX4Ac&feature=youtu.be
    Haa mesela bu şöyle bir durum da olabilirdi. Mesela bu indirim günlerinde 5000 ilk bir tv bu çeşit mağazalarda 3000 tl ye satılabilir ve mesela şu anda bunu yazan kişi bu fırsatı görüp kredi kartına 4-5 taksitle bu ürünü alabilirdi. Ama mağaza benim yaşadığım gibi bir durumu yaşatıp ürünü iptal edebilirdi ve bu kişi kartından kesilen 3000 tl yi ancak 4-5 taksitte geri alabilirdi. Kredi kartı limiti hiç kullanmadığı bir ürün yüzünden düşmüş olurdu. Ve belki de tv için ayırdığı o limiti kullanamadığı limit yüzünden birkaç ay daha tv alamayabilirdi. İşte o zaman anlardı ki indirime inanıp mağazaya güvendiği için alışveriş yaparak çakallık yapan kendisi değildir. İndirim yaptım deyip reklam yapıp sonra da bu fiyata bu ürünü satamam diyen mağazanın yaptığı yanlıştır. Ama tabi bunları düşünmek belli bir eğitim ve kültür gerektirir. Zamanla bu anlayışa erişiriz belki.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.