Şimdi Ara

Hepsiburadanın i550 kampanyasına son yetişenlerin yaşadığı sıkıntılar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
0
Favori
6.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bizi kesin sallicaklar gibime gelio elimizde yok diip
    yar olmayacak bu teli kullanmak ya bakalım
    snnkini srvise göndermişler mi peki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eren1984

    bizi kesin sallicaklar gibime gelio elimizde yok diip
    yar olmayacak bu teli kullanmak ya bakalım
    snnkini srvise göndermişler mi peki



    ellerine geçtiğin gün servise gönderilmiş. En azından HB sitesinde yazan bu.
  • bana cvp bile vermediler ürününüz elimize ulaştı die kargo takipten baktığımda ise sabah 9 da ellerinde olmuş gözüküyordu akşama kdr bi bilgilendirme yapmadılar ne diyeyim şimdi ben bunlara ?
  • mrb. arkadaşlar. yaklaşık bir haftalık i550w sahibiyim. bugüne kadar bir sorun yaşamadım.
    ancak 12.01.2009 akşamı, detayları atlıyorum, mac adresim 00:11:22:33:44:55 oldu ve wi-fi bağlantısında sorun yaşamaya başladım. sizin bu sayfayı okudum. dedim allah servise gönderecez galiba. bu arada önceki mac adresimi notepad dosyasına note etmiştim :))) tabi şaştım kaldım bu sorunu görünce.

    sonra sonra bir cesaret aşağıdaki şekilde telefonuma format attım.

    (BİLGİLER KAYGISIZ'DAN ALINTIDIR. UYGULAMA SORUMLULUĞU SİZE AİTTİR)
    Format: Telefon açıkken *#7370# tuşluyoruz ve güvenlik kodumuzu giriyoruz.
    Ön tanımlı güvenlik kodu:00000000

    veeee. eski mac adresim geri geldi :)) ve de wi-fimmm :))) programlar falan filan herbirşey gitti tabi :(((

    ben bu işi yaptım ve sorunum şimdilik düzeldi. ilerde tekrar karşılaşırmıyım bilmiyorum. sizin cihazlar için verilecek cevapları da dört gözle bekliyorum umarım tekrar sorun yaşamam. umarım yararlı olur.




  • BU DA DEĞİŞİK VE BAŞIMIZA GELEBİLECEK BİR SORUN TABİ AMA ÇÖZÜMÜNDEN ÇOK NEDENİNİ İRDELEMEK GEREKİYOR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bbilgin2000

    mrb. arkadaşlar. yaklaşık bir haftalık i550w sahibiyim. bugüne kadar bir sorun yaşamadım.
    ancak 12.01.2009 akşamı, detayları atlıyorum, mac adresim 00:11:22:33:44:55 oldu ve wi-fi bağlantısında sorun yaşamaya başladım. sizin bu sayfayı okudum. dedim allah servise gönderecez galiba. bu arada önceki mac adresimi notepad dosyasına note etmiştim :))) tabi şaştım kaldım bu sorunu görünce.

    sonra sonra bir cesaret aşağıdaki şekilde telefonuma format attım.

    (BİLGİLER KAYGISIZ'DAN ALINTIDIR. UYGULAMA SORUMLULUĞU SİZE AİTTİR)
    Format: Telefon açıkken *#7370# tuşluyoruz ve güvenlik kodumuzu giriyoruz.
    Ön tanımlı güvenlik kodu:00000000

    veeee. eski mac adresim geri geldi :)) ve de wi-fimmm :))) programlar falan filan herbirşey gitti tabi :(((

    ben bu işi yaptım ve sorunum şimdilik düzeldi. ilerde tekrar karşılaşırmıyım bilmiyorum. sizin cihazlar için verilecek cevapları da dört gözle bekliyorum umarım tekrar sorun yaşamam. umarım yararlı olur.


    Benim makinede *#7370# ile ben de formatladım (2 kez) ama format sonrası wifi sorunum devam etti.




  • BİZİM SORUN BAMBAŞKAYDI CANIIIIM FORMAT MORMAT HAKGETİRE DURUMLARI SÖZ KONUSUYDU
    BU ARADA FETHİYE TV SANA BİŞEY SORCAM ÜRÜNÜM KARGODAN TAKİP ETTİİM KADARIYULA DÜN SABAH SAAT DOKUZDA ELLERİNE ULAŞMIŞ GÖRÜNÜYORDU AMA DÜN AKŞAMA KADAR HB DEN BANA MASJ GELMEDİ SNN KARGON ELLERİNE ULAŞTIKTAN NE KDR SÜRE SONRA SANA BİLGİLENDİRMEDE BULUNDULAR ?
  • way bee. demek daha beter sorun da varmış... en kısa zamanda çözülür umarım problemleriniz.
    eren 84 kardeşime katılıyorum. nedenini anlamak lazım. durduk yere bu tip sorunlar insanın canını sıkıyor.
    belki yeni bir firmware veya update ile OS daha stabil hale gelir. sanırım ingilizce yeni birşeyler var ama türkçesini beklemek lazım.
    ya da samsung'un kendi sitesinden güncel yazılım vermesini....
  • VAR TABİ BİZİM BAŞIMIZA GELDİ UMARIM BİR DAHA KİMSENİN BAŞINA GELMEZ BENCE SENDE BAŞIMA BÖYLE BÖYLE BİR SORUN GELDİ BİR DAHA OLMAMASI İÇİN NE YAPABİLİRİM DİYE Bİ SAMSUNG MÜŞTERİ DESTEK HATTINI ARA İSTERSEN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eren1984

    BİZİM SORUN BAMBAŞKAYDI CANIIIIM FORMAT MORMAT HAKGETİRE DURUMLARI SÖZ KONUSUYDU
    BU ARADA FETHİYE TV SANA BİŞEY SORCAM ÜRÜNÜM KARGODAN TAKİP ETTİİM KADARIYULA DÜN SABAH SAAT DOKUZDA ELLERİNE ULAŞMIŞ GÖRÜNÜYORDU AMA DÜN AKŞAMA KADAR HB DEN BANA MASJ GELMEDİ SNN KARGON ELLERİNE ULAŞTIKTAN NE KDR SÜRE SONRA SANA BİLGİLENDİRMEDE BULUNDULAR ?


    neredeyse anında sisteme arıza kaydı açtılar. Mailde bir sorun olmuş olabilir, sen HB sitesine gir ve "Müşteri Hizmeleri" > "Arıza Takibi" kısmına bir göz at derim.
  • WAY BE ŞANSLIYMIŞSIN DOSTUM
    BEN ADAMLARI ARADIM OĞUNLUKTAN DOLAYI SİZİN CİHAZINIZA SIRA GELMEMİŞ OLABİLİR DEDİLER NASIL Bİ ARIZA YOĞUNLUYSA ARTIK İKİ GÜNDÜR SIRA GELMEDİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eren1984

    WAY BE ŞANSLIYMIŞSIN DOSTUM
    BEN ADAMLARI ARADIM OĞUNLUKTAN DOLAYI SİZİN CİHAZINIZA SIRA GELMEMİŞ OLABİLİR DEDİLER NASIL Bİ ARIZA YOĞUNLUYSA ARTIK İKİ GÜNDÜR SIRA GELMEDİ



    HB.com'a hangi servise telefonumu verdiniz diye bugün sordum verdikleri cevap aşağıda... Devlet sırrı sanki :)


    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

    Sayın ***** ********,

    Sitemizden almış olduğunuz ve arızalı/ayıplı olması nedeniyle geri gönderdiğiniz ürününüz 09/01/2009tarihinde bize ulaşmış ve kayıtları alınmıştır. Ürününüz yenisi ile değişiminin yapılabilmesi için yetkili servise gönderilmiştir. Ürün yetkili servis tarafından incelenecek ve servis raporu doğrultusunda işlem yapılacaktır.

    Ürününüz için teknik servis ?yenisi ile değişim raporu? verdiği takdirde tedarikçi firma tarafından bize yeni ürün gönderimi yapılacaktır. Yeni ürün bize ulaştığında siparişinizde kayıtlı teslimat adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecektir.

    Ürünün teknik servis işlemleri tarafımızdan takip edilecek olup işlemleriniz ortalama 1 hafta içinde sonuçlandırılmaya çalışılacaktır. Teknik servis işlemlerinizde yaşanacak sorunlar hakkında size bilgi verilecektir.

    Ürününüzün durumunu sitemizde "MÜŞTERİ HİZMETLERİ / ARIZALI ÜRÜNLERİM / BEKLEYEN BİLDİRİMLERİM BÖLÜMÜNDEN " 201*****
    bildirim numarası ile takip edebilirsiniz.



    Yaşanan sorun nedeniyle siz değerli müşterimizden özür diler anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla?




  • dostum gerçekten sana çok nazik ve de hızlı davranıyorlar bana 36 saat sonra falan ürünü teslim aldık diye bilgilendirmede bulundular ürünü göndermeden önce servise gönderip bize gönderirsek tekrar bizim ürününüzü servise göndermemize gerek kalmaz deiler amma velakin yinede göndermişler bnm servis raporuma rağmen boşu boşuna zaman kaybetmiş oldum kvk ile boşa gitti zamanım yol paralarım ah ulan hepsi burada sana
  • işte hb den gelen bilgilendirme şimdi ben bunlara hani ben servise gönderirsem siz tekrar servise göndermeyecektiniz diyecem
    ama yine o kalıp cümleleri ile bana zırvalıyıp canımı sıkacaklar en iyisi hiç bişi sölememek bunlara ha onlara sölemişsin
    ha duvara çünkü gözümde çok küçüldü hepsi burada bu da iade ettiğim ikinci ürün oldu onlara 3 ürün almıştım zaten

     Hepsiburadanın i550 kampanyasına son yetişenlerin yaşadığı sıkıntılar


     Hepsiburadanın i550 kampanyasına son yetişenlerin yaşadığı sıkıntılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eren1984 -- 13 Ocak 2009; 22:34:18 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eren1984

    işte hb den gelen bilgilendirme şimdi ben bunlara hani ben servise gönderirsem siz tekrar servise göndermeyecektiniz diyecem
    ama yine o kalıp cümleleri ile bana zırvalıyıp canımı sıkacaklar en iyisi hiç bişi sölememek bunlara ha onlara sölemişsin
    ha duvara çünkü gözümde çok küçüldü hepsi burada bu da iade ettiğim ikinci ürün oldu onlara 3 ürün almıştım zaten



    Sen de benim gibi hangi teknik servise verdiniz diye bir sorsana? Ne cavap verecekler merak ettim. Tamamen kopyala yapıştır türden bir cevap mı olacak diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERPmühendisi -- 14 Ocak 2009; 10:19:54 >




  • yok be adamlar onada tenezzül etmezler sana verdikleri cevap ile bana verdikleri farklı oluo seviolar cnm bunlar seni bana cihazını servise yolla rapor al öyle yolla hızlı olr derken demek oyalamak istemişler off off ama söylediğini denemek için yine de yapicam
  • al işte dedğini yaptımda ne oldu

    14.01.2009 13:21:52 RE :

    ürünümü hangi firmaya gönderdiğinizi ve de işlemlerin ne zaman sonuçlanacağını öğrenebilir miyim?

    14.01.2009 13:45:16 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.


    Ürün tarafımıza ulaşmadan sizlere bilgi aktarılması maalesef mümkün olmamaktadır.

    Bilginize...
  • tabi bunun üzerie ben ne yaptım öyle başa böyle traş dedim ve şunları yazdım

    14.01.2009 14:10:44 RE :

    ürün tarafınıza ulaştı ama gönderdim sizde servise gönderdiğinizi söylediniz hiç birşeyi kontrol etmeden cevap yazıyorsunuz bakın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eren1984

    tabi bunun üzerie ben ne yaptım öyle başa böyle traş dedim ve şunları yazdım

    14.01.2009 14:10:44 RE :

    ürün tarafınıza ulaştı ama gönderdim sizde servise gönderdiğinizi söylediniz hiç birşeyi kontrol etmeden cevap yazıyorsunuz bakın



    Kusura bakma, seni de uğraştırdım, sinir sahibi oldun

    HB'nın müşteri ilişkisi çok zayıf ve kesinlikle hb'dan alışveriş yapmak istemiyorum, Allah biliyor....

    Samsung i550w başka yerde 3 kuruş daha pahalı olsaydı dışarıdan alırdım inan ama HB indirimi ve worldplay club puan kampanyası ile bana 339 ytl'ye denk geldi. HB dışında bulabildiğim en ucuz i550w media markt idi o da 550 YTL idi.... 200 YL de az para değil, bile bile ladese girdik işte....




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.