aynen öyle yapcak bişi yok ama artık düştük bir kere ellerine
arkadaşlar. benim tel her kapalı tam şarj sonrası aptallaşıyo. mac adresi saçmalıyo. bir süre sona alet kendine geliyo. KVK Yetkili Servise vereceğim. bu gün konuştum. yaşadığım sıkıntıları anlattım. yeni bir sürüm varmış. muhtemelen onu yüklerler herhalde.
bence başarıya ver kvk saçmalıo çünkü ne desem semptom mu öle bişi diolardı
eren kardeşim uyarın için tşk.ler. kvk.nın web sitesindeki teknik hizmetler ile başarının web sitesindekini karşılaştırdım. hakikaten başarı uzak ara fark atmış. açıklamalar vs. vs. hem de yaşadığım yer hatay'da erişim noktaları varmış. galiba kargoya vermeme gerek kalmayacak. hem kvk'nın sitesinde samsung namına hiçbirşey yok!!!! ne teknik servis ne de satış bölümünde!!!! başarı coşmuş ama. adeta samsung benim işim çekilin der gibi. ben en iyisi başarıya vereyim :)
hocanın dediğini yap yaptığını yapma hesabı oldu bu ben sana başarı ya ver dedim ama kendim gidip kvk ya vermiştim şimdik pişmanım tabi neyse bnm yaşadığım sıkıntılaı yaşamadaığını sevindim
semptom :)) onarıma da cerrahi müdahale derler artık :)))
quote:
Orjinalden alıntı: fethiyetv
quote:
Orjinalden alıntı: eren1984
işte hb den gelen bilgilendirme şimdi ben bunlara hani ben servise gönderirsem siz tekrar servise göndermeyecektiniz diyecem ama yine o kalıp cümleleri ile bana zırvalıyıp canımı sıkacaklar en iyisi hiç bişi sölememek bunlara ha onlara sölemişsin ha duvara çünkü gözümde çok küçüldü hepsi burada bu da iade ettiğim ikinci ürün oldu onlara 3 ürün almıştım zaten
Sen de benim gibi hangi teknik servise verdiniz diye bir sorsana? Ne cavap verecekler merak ettim. Tamamen kopyala yapıştır türden bir cevap mı olacak diye
Bugün bir daha sordum bu sefer servisi söyledirler. Başarıya göndermişler.
hadi ya bnmkide ordadır muhtemelen bnm u 600 de serviste iki telimde samsung ikiside tadavide samsungtan soğudum ilk çıktığından beri hastasıydım sgh 600 den 800 den beri ama aşkım bitti aertık samsunga olan
arkadaşlar bende ocağın ilk hatası aldım telefonu benimde bataryada problem war ve video çekerken donmalar yaşıyorum nasıl oluyorsa anlamış değilim
iş iyice ucuz etin suyu yavan olur olayına dönmeye başladı yeni yeni gelen haberlerle
quote:
Orjinalden alıntı: fethiyetv
quote:
Orjinalden alıntı: fethiyetv
quote:
Orjinalden alıntı: eren1984
işte hb den gelen bilgilendirme şimdi ben bunlara hani ben servise gönderirsem siz tekrar servise göndermeyecektiniz diyecem ama yine o kalıp cümleleri ile bana zırvalıyıp canımı sıkacaklar en iyisi hiç bişi sölememek bunlara ha onlara sölemişsin ha duvara çünkü gözümde çok küçüldü hepsi burada bu da iade ettiğim ikinci ürün oldu onlara 3 ürün almıştım zaten
Sen de benim gibi hangi teknik servise verdiniz diye bir sorsana? Ne cavap verecekler merak ettim. Tamamen kopyala yapıştır türden bir cevap mı olacak diye
Bugün bir daha sordum bu sefer servisi söyledirler. Başarıya göndermişler.
Arkadaşım öncelikle yaşadığın problem için geçmiş olsun. Moralini bozmak istemem ama benimde başıma gelen i550w vakasını anlatmak istiyorum. Hepsiburada'dan 20.11.2008 tarihinde Samsung i550w telefonu aldım. Telefon elime ulaştığımda kontrol ettim kamerayı açtığımda bir ölü piksel olduğunu farkettim. Neyse dedim ve ertesi gün telefonu Hepsiburada'ya sorunu ve değişim istediğimi belirten bir notla gönderdim. Onlar da telefonu ellerine ulaşır ulaşmaz Başarı'ya gönderdiler. Başarıyla yaklaşık 25 gün süren mail ve telefonlaşmalar sonucu telefonumun Samsung'a gönderildiğini söylediler. Yani demek istediğim benim gibi sıfır telefon alıpta bozuk çıkan ve geri gönderdiğiniz telefonlar Başarı'da neredeyse 20-25 gün incelendikten sonra (Başarının servis kalitesini beğenenlere duyrulur) Samsung'a gidiyor. Yani telefon en az 20-25 gün Başarı servisinde yatıyor. Bunu nerden biliyorsun diye sorarsanız Başarıya hemen hemen hergün telefon ettim. Belki 20 sefer aramışımdır Başarıyı. Her arayışımda telefona çıkan personele tekrar tekrar IMEI numarasını verip sorgulattırmaktan bıkmıştım. Her neyse. Yaklaşık 5-6 gün kadar sonra Samsung'dan telefonumun değişim onayı çıktı. (Bu arada Samsung'u da en az 3-4 kez aramışımdır.) İnanın bana Samsung Başarı'ya değişim onayı verdikten sonra Başarının telefonu Hepsiburada'ya yani Bostancı'dan Ümraniye'ye göndermesi hemde kuryeyle yaklaşık 4 günü buldu. (Ayrıca Başarı'ya kuryeyi de 2 sefer arattırdım). Değişen yeni telefonum Hepsiburada'ya ulaşınca bir oh çektim. Hepsiburada'da ellerine ulaşır ulaşmaz telefonumu bana gönderdiler. Velasıl kelam değişen yeni telefonum 06.01.2009 tarihinde elimdeydi. Yani telefonumun değişmesi için tam 46 gün bekledim. Bayram arasını saymassak 40 gün. Belki siz benim kadar şanssız değilsinizdir ama size tavsiyem Başarıyı telefonla arayın ve onlara telefonunuzun akibetini ve de Samsung'a gönderilip gönderilmediğini sorun. Eğer göndermişlerse Samsung'u (4447711) i arayıp oradan telefonunuzun durumunu öğrenin ve işlemleri biraz daha hızlandırmalarını söyleyin. Neyse arkadaşlar biraz uzun oldu ama kusura bakmayın. Başıma gelenleri paylaşmak istedim. Saygılar
yapma yaa bu kdr korkutma lütfen bu kdrda kötü olamaz hani ne oldu 30 gün kanunu off offf bana siz gönderirseniz biz göndermeyiz demişlerdi en çok o canımı sıkıyor şimdi benim
Arkadaşlar bu garanti olayında 15 gün içerisinde giderilmemesi durumunda ithalatçı yada imalatçı firmanın benzer özelliklerde bir ürünü tüketiciye göndermek zorundadır diye bir yasa varmış, haberiniz varmı böyle birşeyden yani ? Bu yasa kişisel elektronik ürünlerdede geçerlimi?
ben heç duymadım ama
hepsi burada.com telefonum kendilerine ulaştıktan ancak bir hhafta sonra başarayı gönderebilmişler şu kronolojiye bakar mısınız bana telefonu siz servise göndeirseniz biz göndermeyiz diyorlar tamam diyorum ben burdan servise gönderiyorum servis raporu ile birlikte ellerine gönderiyorum hem servise yinede gönderiyorlar hemde 1 hafta geç gönderiyorlar mesaj atıyorum 3 gündür cevap yok arıyorum yarım saat açan yok nasıl bir firmadır bu ben anlmadım yani
bu arada değişim talebim kabul görürde ellerinde i550 bulunmazsa bana aynı özelliklerde bir cihazı fiyat farkı olmadan vermeyi önereceklermiş atıyorum samsung g810 ben kabul etmezsem fiyat farkı talep ederek farklı bir model önereceklermiş yine atıyorum innovate i8510 yani böyle bir şey gerçekten varsa süper olur
quote:
Orjinalden alıntı: eren1984
bu arada değişim talebim kabul görürde ellerinde i550 bulunmazsa bana aynı özelliklerde bir cihazı fiyat farkı olmadan vermeyi önereceklermiş atıyorum samsung g810 ben kabul etmezsem fiyat farkı talep ederek farklı bir model önereceklermiş yine atıyorum innovate i8510 yani böyle bir şey gerçekten varsa süper olur
g810 ile fiyat farkı istemeden değişim yapabileceklerini kim söyledi sana? merak ettim.
NOT: 15 işgünü geçen tamirlerde teknik servis muadili bir ürünü müşteriye kullanması için vermesi gerekmektedir. Kanunlar böyle.
samsung destek hattı söyledi bu cihaz hiç biyerde satılmıyor dedim yoksa ne yapacaksınız dedim aynı özelliklerdeki bir cihaz size ücretsiz önerilir dendi bnmde aklıma aynı özelliklerdeki ilk cihaz samsungtan g810 geldi daha ucuz olupta aynı özelliklere sahip başka cihaz var mı acaba sizde
g810 umduk bugün aradılar adamlar i560 teklif ettiler ayıp bu yaaa
quote:
Orjinalden alıntı: eren1984
g810 umduk bugün aradılar adamlar i560 teklif ettiler ayıp bu yaaa
benim de aklımdan i560 geçmişti.. g810 vereceklerini sanmıyorum ama yine de bastırın. i560'da wi-fi yok aynı özelliklerde değil diyebilirsiniz.. eğer aradaki fark için makul bir fiyat isterlerse beğendiğiniz başka bir modelde olabilir. ama tutup da liste fiyatı üzerinden fark isterlerse o sakat işte..