Şimdi Ara

Hepsipay... Avantajlarını burada paylaşalım (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.391
Cevap
336
Favori
462.583
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim de aynı hala, müşteri temsilcisi de pek bir şey bilmiyor


    Hepsipay... Avantajlarını burada paylaşalım
  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Beceremedikleri işe girdiler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hani 5 Aralık’ta düzelecekti? Uygulamaya bugün güncelleme mi gelecek?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carpenic kullanıcısına yanıt

    Şuanda hayır. Yakında ATM’den de para yüklenebilecekmiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    Delinin biri kuyuya taş attı veya müşteri hizmetleri oyalamaca/kandırmaca/atmaca şeklinde bilgi verdi. Bu zamana kadar işine %100 şeklinde hâkim müşteri temsilcisi ile çok nadir rastladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antinatalizm -- 5 Aralık 2022; 13:37:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Antinatalizm A kullanıcısına yanıt

    Normalde uydurmuşlar derdim, fakat 5 Aralık tarihini verdiler. Neden kesinmiş gibi gün versinler ki? Arkasında bir dayanak olmalı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    Tarih vermece bir iş kurnazlığıdır. Amazon'da bile yaşadığım problemlerde uydurma tarih veren müşteri temsilcisi ile karşılaştım. Uğraşmamayım başımdan gitsin düzelirse düzelir düzelmezse bir daha yazsın başkası uğraşsın şeklinde ilerliyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt

    5 Aralık tarihinden sonra deneyin denildi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antinatalizm A kullanıcısına yanıt

    hocam maşallah ne çok biliyorsunuz:). Haber vereyim düzeldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen düzelmiş benim de eski kayıtlı ibanlar geri gelmiş, çektim parayı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski kayıtlı ibanlar geri geldi ve düzeldi. Ve İbana para gönderdim şuan sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zippeople Z kullanıcısına yanıt

    Bende, telefon uygulamasında karttan para yükleme düzelmedi hocam.

  • Arkadaşlar; emin olmamakla birlikte, Hepsipay'in içerisindeki parayı galiba artık 1 ay sonra çekebiliyoruz. Aralık'ta Hepsipay'de sadece 1 işlem yaptım. 15 işlem yazdığı halde, içerisindeki parayı IBAN'a gönderttirmiyor. Aylık işlem limitinize ulaştınız diyor. Sadece 1 kere IBAN'a göndermiştim. İkinci kez gönderttirmiyor. Limitin dolması imkansız. Hatta Aralık bile değil, 30 Kasım'da IBAN'a göndermiştim. Bugün ikinci gönderişim olacaktı. İşlem limitiniz doldu dedi.

  • Venomstr kullanıcısına yanıt

    Benim de kayıtlı IBAN'lar geldi. Yükleme yapabiliyorum. Ama Aralık ayında bir kere bile IBAN'a para göndermeme rağmen aylık kalan limitim 0 görünüyor. Bence genel bir hata var. Ayrıca limitler tekrar düşmüş :(

  • Venomstr kullanıcısına yanıt

    Benim iphone uygulamasında karttan para yükleme hep hatalıydı. Halen hata veriyor. Web sitesinden yükleme yapıyorum mecburen.

  • para cekme düzeldi ama aylık limiti düşürmüşler

    önce 500k gorunuyordu su an 5k görünüyor

    garip

  • pisst0n kullanıcısına yanıt
    Bende yükleme limiti 5 milyon çekim ise 23-24-25bin gibi bişi. Arada dağlar kadar fark var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antinatalizm -- 5 Aralık 2022; 19:24:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sonunda düzelmiş banka kartı kampanyalarında işe yarıyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackMon -- 5 Aralık 2022; 19:49:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.