Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.199
Cevap
51
Favori
516.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bktheboss kardeşim iyi hoş söylüyonda burda sadece saçtan bahsediyoruz yani dünya genelinde tek el olan bişey değil ilaç yapıp çıkarabiliriler ama olay hidrojendekinde bambaşka bi olay :)

    Sen kalk dünyada en çok bulunun elementle tamamen yenilenebilir enerjiyi kullan makinaları hareket ettir ; dünyada kıtalar arası savaşı çıkaracak olan petrolü anında yok et varmı böyle bi güzellik :)

    Senin burda yazdığın ancak demogoji olur başka bişey olmaz ;)
  • oguz6577, dostum demogoji falan demişsin de..

    sanırım teknik bir eğitiminin pek olmamış, olması da gerekmiyor elbette yanlış anlama, gerçekten fizik kimya bilgin yok ama öğrenmek istiyorsan, sorunu netleştir sana açıklamaya çalışayım neden dünya patent ofislerine hergün yukarıdaki gibi sistemlerin geldiğini ve istisnasız hepsinin doğa koşullarına ters olduğunu.

    Saygılarımla..
  • Doğa koşullarına okadar ters şeylere izin verilmişki hala üretimde sen hangi doğa koşullarından bahsediyorsun ..... Hayatımızın heryerine sentetik ürünleri sokmuşlar ufaklıktan sentetik ürünleri kullanmaya başlayanların sağlıklarını biliyoruz ... :(((( yazık kendi kendimize insan ırkını hastalıklı bi varlık yapıyoruz doğar doğmaz yada doğmadan bana doğadan bahsetme herşeyin parayla döndüğünü gayet iyi biliyoruz ....

    Hala diretiyosun arkadaşım yok patent yok sen bilmiyon yok etmiyon fln filan işte..... Gerekli eğitime sahibim emin ol ;) Neyin ne olduğunu görüyoruz biliyoruz araştırıyoruz......
  • Konu çok çok uzun en iyisimi demogoji yapmayalım.... ;) Para için milleti ağlatıyorlar sağlıklarıyla oynuyorlar ... Al domuz gribi çıktı aşısı çıktı patent alındı milyonlarca kişi kullandı noldu yalan oldu yokmuş öyle bişey bu işi çıkartıp yapanlar ne oldu köşelik oldu ;)))

    Daha birsürü kurmaca söyleyebilirim sana ;) Ama burdaki konuyla alakası yok......
  • Oğuz, dostum haklısın bu forumda negatif havalara gerek yok, otomobillere sevdalı erkekler olarak buradayız hepimiz sonuçta, benim yorum yapma sebebim bu konuların profesörü olduğumdan değil, yalnız bir miktar da olsa bu sektörde olgunlaştığımdan şüphemin olmaması, ben ne chip tuning yapılmasın ne de hidrojen sistemlerinden hiç bahsedilmesin diyorum, ben sadece biraz şu saksılarımızı çalıştıralım artık diyorum, isteyen arabasına istediği eklemeyi yapabilir, ama birileri çıkıp da henüz bilimsel açıdan teyit edilmemiş sonuçlarla bir ürün veya bir sistemi şunu başarıyor diye duyurmaya başlarsa, hiç kusura bakmasın benim gibi dur arkadaş diyen birileri daha mutlaka çıkacaktır, çıkmazsa asıl kötü olan zaten..

    Saygılarımla,
  • Buradaki paylaşımdaki amacımız; özellikle hidrojen konusunda katılımcıların bilgilendirilmesi, bu sistemin verimli bir şekilde kullanılarak fayda sağlanmasına yöneliktir. Bundan ticari olarak faydalanmaya çalışan insanların sorgulanması buradaki bilgilerin paylaşılması ile gerçekleşebilir.
    Yenilenebilir enerji kaynakları (güneş, rüzgar vb.) ile üretilecek hidro oksijen (HHO) gazı yakıt ekonomisi, ısınma ve diğer gereksinimler için kullanılabilir.

    Dikkat!!! Bu bir saç ilacı değildir!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jumel -- 29 Kasım 2011; 1:21:42 >
  • Nükleer enerji mesela en basitinden :) Santral haline getirilmiş enerji üretiliyor enerji üretirken çok fazla ısındırğı için su ile soğutuluyor yada sıvı azotla orasını tam bilmiyorum peki bi sızıntı olsa hangi kurum bunun hesabını verebilir ... Al ozman belgeyi izin verilen belgeleri :)))) Anladınız siz onu Ama nedir önlemi alınmış bi şekilde işletiliyor bunada izin veriliyor iyi hoş güzelde bi sızıntı yada çok büyük bi doğal felaket yanında doğal olmayan madde için çok doğal ama yaşam için doğal olmayan bişey hem doğayı sonra üzerinde yaşadığı varlıkları Mefta eder....... fln fln fln Şimdi;

    2 elementi ayrıştır biri yansın diğeri yaksın..... Peki fosil yakıt nedir onuda ayrıştır havayla karıştır odaya gönder ver kıvılcımı patlasın :)))) Ohh sefam olsun tamamda fosilden hayvan gibi kir çıkıyor zararlı gazlar fln fln bunun için teknoloji geliştiriyorlar fln filan eee ne oluyor gene kirli gaz çıkıyor sanki farklı bişeymi oluyor gelgelelim hidrojeni gönder oda patlıyor :))) Yandıkdan sonra çıkan gaz tamamen doğal zarar petrolinkinden kat be kat az yada hiç yok onun testine bakmadım ..... E be arakdaş petrole teknoloji geliştiriyonda niye buna geliştirmiyon hem daha teferruatsız ...... Daha basit sistemler ...... Offfff bu insan evladı çok mu akıllı sanıyor kendini.....




  • çok büyük hata en azından bu mesajın içine "hidrojen yakıt sisteminin bir saç ilacı olmadığını bildiğinizi açıkça bütük fontn boytları ile yazmanız gerekiyordu şimdi anlatmak istediğinizi anlamıyanlar çıkacak büyük ihmal ve daha kötüsü bunu ilk kendilerinin farkettiğini sanıp gururla klavyelerine sarılacaklar bu maksi büyük sivri akıllılar söz konusu ürünün saç ilacı olmadığını tescil etme gayreti ile size itiraz edecekler

    quote:

    Orijinalden alıntı: bktheboss

    Arkadaşlar selam,

    Sizinle bir gün New York Times'da okuduğum bir makaleyi paylaşacağım. Yukarıdaki konuyla alakasız gibi gelecektir başta ama biraz düşünürseniz ne kasdettiğimi anlayacaksınız.

    Bilirsiniz erkeklerin en büyük problemlerinden biri saç dökülmesidir. Piyasaya neredeyse her ay yeni bir şampuan, krem ya da hap çıkar, saç dökülmesine engel olduğunu hatta yeni saçlar çıkarttığını iddia eden. Çoğumuz da bu pembe tabloya dayanamaz satın alırız. Bir gün New York Times'da bununla ilgili bir cümle vardı: ''..değerli okurlarımız, sizi temin ederiz ki, günün birinde gerçekten saç çıkartan bir ilaç icat edilirse, bilin ki o gün gazetemiz kapağında bu ürün manşet olacaktır!! ..''

    Saygılarımla..




  • Okuduğunu anlamayanlara cevap vermek gelmiyor içimden.
  • Arkadaşlar, konuyu, teknik ayrıntılarını bilmemekle beraber, ucundan kıyısından takip ediyorum. Bu tip şeylere kıymet veririm. Benim sözüm -benim sözüm de değil aslında bilimsel yayınlardan aktaracağım- ,burun kıvıran, kendisi koplekslik, atalet vb. hastalıklarla kıvranırken-tabiki bu tipler hasta olduklarını da bilmezler, hatta kendilerini çok sağlıklı ve zeki sanırlar-, herkesi de kendi gibi, yani yeni ve güzel hiçbirşey yapamaz, görürler. Özellikle bu Toprağın İnsanını tabiii. Lafı uzattık, bunlara şu bilimsel gerçeği sunuyorum:

    YARATICI DÜŞÜNCE, GELİLŞİM VE İLERLEME YOLUNDA KAÇINILMASI GEREKEN CÜMLELER:
    - Lütfen gerçekçi olalım.
    - Gülünç olmayalım.
    - Çok aşırı bir değişiklik.
    - Bu daha önce denenmişti.
    - Bu bizim problemimiz değil.
    - Komuta katı bu fikri benimsemez.
    - Hiç kimse bunu daha önce denemiş mi?
    - Siz önümüzdeki yüz yılı yaşıyorsunuz.
    Bu çalışmalara emek veren arkadaşları saygıyla selamlıyorum!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi custi -- 12 Ekim 2011; 0:38:43 >




  • Arkadaşlar, aşağıda açıklayacaklarım umarım hidrojen ile ilgili düşüncelerinizde yol olmanıza yardımcı olur:

    Bugüne kadar ne çeşit yakıt kaynaklarımız oldu bir hatırlamaya çalışalım: Odun, kömür, petrol, doğalgaz , bunların hepsi de doğaya zarar verir hepimiz biliyoruz.

    Neden bunları kullanmaya devam ediyoruz peki biliyor musunuz? ÇÜNKÜ bunlar VAR da ondan. Bizim yaptığımız sadece bunları dünya üzerinde bulundukları noktadan alıp yakmak.

    Hidrojen'e gelince, beyler dünyanın herhangi bir yerinde Hidrojen yok, yani diğerleri gibi kolayca bulup çıkartacağımız bir hidrojen havzası yok. Olamaz da zaten. Bu gaz bilinen en hafif element. Dünyanın hiçbir noktasında sıvı veya katı halde bulunamaz, olsa olsa eser miktarda atmosferin en üst katmanlarında vardır, oraya çıkıp toplamak için bir formülünüz varsa bakın bu işe yarar.

    Hemen diyeceksiniz biliyorum, suyun içinde hidrojen mu, her taraf deniz değil mi diye. Böyle bakarsak çevremiz hidrojen kaynıyor gibi görünecektir ama sorun şu: En basit şekliyle anlatmaya çalışacağım. Suyun içindeki hidrojeni alıp depolamak ve sonra temiz enerji için yakmak istiyorsun diyelim, 1 litrelik bir pet şişedeki suyun içinden hidrojenini almak için, atıyorum, 1 adet kalem pil tüketiyor ol, pil bitti elinde hidrojen gazı var bir miktar şu an, şimdi bu gazı yakmak istiyorsun ki içindeki enerjiyi alasın, amaç buydu öyle değil mi, ne oluyor biliyor musun, o elde ettiğin hidrojeni yaktığında eline geçen enerji başta harcadığın kalem pili bile doldurmuyor, buna ENTROPİ deniyor, aman bunun geyiğine lütfen girmeyelim çok uzar..

    Ben Hidrojen gazlı sistemlere ya da başka teorik yakıt tasarrufu sistemlerine karşı değilim. SADECE otomobillere özel ilgisi olan bir makine mühendisiyim, bilmenizi istediğim TEK ŞEY şu: Otomobiller CANLI değildir, siz marşa basmadıkça harekete geçmezler, marşa bastığınızda yaptığınız şey aslında depodaki yakıtı motora göndermeye başlamanızdır. YANİ otomobilin içinde her ne oluyorsa, o gelen yakıt sayesinde oluyordur. Yakıt tasarrufu için SİZİN yapabileceğiniz tek şey aracınızı hafifletmek ve rüzgar,lastik dirençlerini azaltacak modifikasyonlar yapmaktır. Daha az yakıtla aynı performansı sağlayan bir motor yapmak KOLAY bir iş değildir. Hayallerimizden bahsetmek zevkli olabilir ama iş teknolojiye gelince lütfen kusura bakmayın hayatınızı bu amaca adamanız, yıllarınızı vermeniz ve yılmaksızın aynı heyecanla araştırmaya devam etmelisiniz.

    Saygılarımla,




  • Sn. jumel'in son test sonuçlarından bu yana dolu bir ifade göremiyorum.
    Konu bir süre için bilimsel yardım ve deneysel bir konu olup çok güzel bir çizgi bulmuştu. Ama son zamanlar görünüyor ki yine diğer sitedekilere benzemeye başlamış.

    Yakında bende nasipse deneysel kısıma geçeceğim. Katkıda bulunabilirsem ne mutlu.
    Herkese çalışmalarında başarılar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    Sn. jumel'in son test sonuçlarından bu yana dolu bir ifade göremiyorum.
    Konu bir süre için bilimsel yardım ve deneysel bir konu olup çok güzel bir çizgi bulmuştu. Ama son zamanlar görünüyor ki yine diğer sitedekilere benzemeye başlamış.

    Yakında bende nasipse deneysel kısıma geçeceğim. Katkıda bulunabilirsem ne mutlu.
    Herkese çalışmalarında başarılar dilerim.

    hocam yapılanlar arasında hiç bilimsel bir şey yok aslında konu tamamen kit denemelerinden ibaret onun kiti çok enerji çekiyor bununki az onun kiti çektiği elektirikten fazla gaz çıkartıyor ötekininki değil hiç bir kit sahibi şu aküyü söküp hakikaten araca hiç yük bindirmeden bu sistemin işe yaradığını denemeye cesaret etmedi. bu konuda yapılan hidrojen jeneratörü yani amerikayı yeniden yeniden yeniden keşfetmekten başka bir şey değil herkes söylüyor bu jeneratörler harcadıkları enerjiden daha verimli değil diye ama kimse yapmıyor




  • Arkadaşlar, şimdiye kadar burada paylaştığımız bilgileri, gerekli hesaplamaları başka bir forumda bulmanız zordur. Bunları araştırmak, uygulamak ve burada paylaşmak büyük bir emek ve zaman almaktadır.

    Boşuna dememişler, ne kadar bilirsen bil, anlattıkların karşındakinin anlayabileceği kadardır ancak.
    Oysa ki, başından beri konunun çok yönlü olduğu ve farklı bilimleri kapsadığı ve bu yüzden paylaşımların önemli olduğunu söyledik.
    Burada birçok hesap kitap yaptık, elektrik, elektronik, kimya, farklı malzemeler ve özelliklerinden bahsettik. Bunlardan bahsederken tamamen bilimsel yaklaşımdan yana olduğumuzu söyledik. Yapılan bazı tez çalışmalarını paylaştık. Araçtan bağımsız bir enerji kaynağı ya da özellikle ısı olarak kaybedilen enerjinin geri kazanılmasına yönelik bazı çalışmalar yapılabileceğinden bahsettik. Paylaştığım video da, benzin buharı katkısının etkisini de sizlere gösterdim. Ne yazık ki bu konuda da ,katılımcı arkadaşlardan beklediğim tepkiyi alamadım. Birileri bekliyor ki; şu kadar tasarruf yaptım, sistemi şu şekilde kullandım, armut piş, ağzıma düş. Kes, kopyala, yapıştır, sat. Oldu....
    Bir de, birileri kalksın, bilimsel hiçbir şey yok desin....Yanarım emeklerime...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Arkadaşlar, şimdiye kadar burada paylaştığımız bilgileri, gerekli hesaplamaları başka bir forumda bulmanız zordur. Bunları araştırmak, uygulamak ve burada paylaşmak büyük bir emek ve zaman almaktadır.

    Boşuna dememişler, ne kadar bilirsen bil, anlattıkların karşındakinin anlayabileceği kadardır ancak.
    Oysa ki, başından beri konunun çok yönlü olduğu ve farklı bilimleri kapsadığı ve bu yüzden paylaşımların önemli olduğunu söyledik.
    Burada birçok hesap kitap yaptık, elektrik, elektronik, kimya, farklı malzemeler ve özelliklerinden bahsettik. Bunlardan bahsederken tamamen bilimsel yaklaşımdan yana olduğumuzu söyledik. Yapılan bazı tez çalışmalarını paylaştık. Araçtan bağımsız bir enerji kaynağı ya da özellikle ısı olarak kaybedilen enerjinin geri kazanılmasına yönelik bazı çalışmalar yapılabileceğinden bahsettik. Paylaştığım video da, benzin buharı katkısının etkisini de sizlere gösterdim. Ne yazık ki bu konuda da ,katılımcı arkadaşlardan beklediğim tepkiyi alamadım. Birileri bekliyor ki; şu kadar tasarruf yaptım, sistemi şu şekilde kullandım, armut piş, ağzıma düş. Kes, kopyala, yapıştır, sat. Oldu....
    Bir de, birileri kalksın, bilimsel hiçbir şey yok desin....Yanarım emeklerime...



    "Boşuna dememişler, ne kadar bilirsen bil, anlattıkların karşındakinin anlayabileceği kadardır ancak"

    seni bir çok kişinin takdir etmesine sebep olan yapmış olduğun her şeye rağmen sonunda bunu söylüyor olmak ne kadar acı değil mi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bktheboss

    Hemen diyeceksiniz biliyorum, suyun içinde hidrojen mu, her taraf deniz değil mi diye. Böyle bakarsak çevremiz hidrojen kaynıyor gibi görünecektir ama sorun şu: En basit şekliyle anlatmaya çalışacağım. Suyun içindeki hidrojeni alıp depolamak ve sonra temiz enerji için yakmak istiyorsun diyelim, 1 litrelik bir pet şişedeki suyun içinden hidrojenini almak için, atıyorum, 1 adet kalem pil tüketiyor ol, pil bitti elinde hidrojen gazı var bir miktar şu an, şimdi bu gazı yakmak istiyorsun ki içindeki enerjiyi alasın, amaç buydu öyle değil mi, ne oluyor biliyor musun, o elde ettiğin hidrojeni yaktığında eline geçen enerji başta harcadığın kalem pili bile doldurmuyor, buna ENTROPİ deniyor, aman bunun geyiğine lütfen girmeyelim çok uzar..

    Ben Hidrojen gazlı sistemlere ya da başka teorik yakıt tasarrufu sistemlerine karşı değilim. SADECE otomobillere özel ilgisi olan bir makine mühendisiyim, bilmenizi istediğim TEK ŞEY şu: Otomobiller CANLI değildir, siz marşa basmadıkça harekete geçmezler, marşa bastığınızda yaptığınız şey aslında depodaki yakıtı motora göndermeye başlamanızdır. YANİ otomobilin içinde her ne oluyorsa, o gelen yakıt sayesinde oluyordur. Yakıt tasarrufu için SİZİN yapabileceğiniz tek şey aracınızı hafifletmek ve rüzgar,lastik dirençlerini azaltacak modifikasyonlar yapmaktır. Daha az yakıtla aynı performansı sağlayan bir motor yapmak KOLAY bir iş değildir. Hayallerimizden bahsetmek zevkli olabilir ama iş teknolojiye gelince lütfen kusura bakmayın hayatınızı bu amaca adamanız, yıllarınızı vermeniz ve yılmaksızın aynı heyecanla araştırmaya devam etmelisiniz.

    Saygılarımla,


    sayın bktheboss, bu konu başlığında uzunca bir süredir tartışılan ve araştırılan bir konuda geçmiş sayfaları okumadığınızı veya dikkatlice okumadığınızı düşünüyorum çünkü benzer bir durumda aşağıda yazacaklarıma benzeyen cevaplar verilmişti.
    aslında konuya çok iyi bir katkı sağlamışsınız, bizim de ısrarla vurgulamak istediğimiz klasik termodinamikte (hacim, basinç, sıcaklık, enerji, entropi vs ilişkisi) ifadesini bulan entropi dir. diyoruz ki;
    1876 yılında Alman mühendis Nikolaus Otto tarafından bulunan içten yanmalı motorların verimi, o dönemlerdeki %3-5′lik verimden bugün iyi bir motorda %20-25′lere kadar çıkartılmıştır, motordaki ve aktarma organlarındaki sürtünmeden oluşan kayıpların yanında kullanılmayan termal enerji de söz konusudur ama ayrıca önemli bir başka husus da motorun yanma odasına gönderilen yakıtın tamamen yakılamaması sorunudur. işte kullanım anındaki hidrojeni üreten sistemde oluşan HHO burada devreye girmektedir ve motorun esas yakıtının tamamen yakılmasını sağlayan bir unsur olmaktadır.böylece yakıtın tamamen yakılamamasından kaynaklanan israf önlenmektedir, yoksa daha az enerji harcayıp daha fazla enerji elde edelim, "haydi devridaim makinesi icat edelim" yada "simyacı olalım simyacı" gibi bir düşünce içerisinde değiliz :)
    saygılar




  • hukukcu076 mhmtabi yorumunu beğendi
  • Sayın mehmetabi, öncelikle ben de yorumunuzu beğendim, alıntı yapılması da ayrıca hoşuma gitmiyor değil, teşekkürler...

    Bakın, ben Boğaziçi üniversitesinde üç yıl kimya mühendisliği okudum, sonra motorlara olan aşırı ilgim sebebiyle makine müğendisliğine geçtim aynı üniversitede ve mezun oldum, istesem daha da okumaya devam ederdim ama gerçek hayatın okumakla geçirilmemesi gerektiğine inandım, şu an otomotiv imalat sektöründe faaliyet gösteren bir şirketin sahibiyim, işimiz sıfırdan iç dış aksesuarlar tasarlamak ve üretmek, kolay oldu sanmayın ama şu an beş kıtaya ihracat yaptığımı ve normal bir türk vatandaşı olduğum için sizin de bundan gurur duymanızı beklediğimi belirtmek istiyorum.a duyuyorum

    Şu hidrojen işine gelince, ben HHO diye birşeyi kimya okurken hiç duymadım, az önce baktım da internet kaynıyor bununla ilgili jeneratör tasarımlarıyla, bakın, öncelikle 'bakın' kelimesi için özür diliyorum çoğu zaman negatif bir algıya neden olur, ama başka kelime de şu an söylemek istediğime karşılık gelmiyor ne yazık ki...

    İçten yanmalı motorlar 100 küsür yıl önce icat edildi ve artık bunlarla ilgili değişim projelerinin ortaya çıkması son derece normal, sizler işte bir şekilde hidrojen gazından faydalanarak yakıt tüketimini azaltmak ve/veya motordan elde edilen gücü arttırmak gayesindesiniz. Bunda en ufak bir sorun yok tarafımca. Ben kendimin yeni motor fikirlerini buraya yazmaya başlasam sizin bu hidrojen sisteminizden çok daha ilgisini çekecektir herkezin. İnanın bana bu konuda ciddiyim ama benim aldığım mühendislik eğitimi bu çoğu teorik fikri bir sonraki sabah daha kendimin elimine etmesine neden oluyor.

    Sizin hidrojen işi de böyle kusura bakmayın, tabiki de okudum en baştaki onlarca yazıyı, zaten ben bu foruma üye falan da değildim, ilk mesajımı okursanız şöyle başlar:'.. artık yorum yapmak zorunda kaldığım için üye oldum...'

    Arkadaşlar, hidrojen ya da başka bir metod, yakıt tasarrufu yapmanızı sağlayamaz, siz güncel içten yanmalı motor tasarımına bağlı olduğunuz sürece yakıt tasarrufunun böyle kolay çözümleri olamaz, şöyle anlatayım, 20 yıl önce bütün motorlar karbüratörlüydü, şimdi motorlar hem daha güçlü hem daha az tüketiyor neden çünkü yakıt enjeksiyonunu icat ettiler, eğer siz de illa da hidrojen olsun diyorsanız bana böyle bir sistemle gelin, mevcut motordan bir sistemi siliyor olmalı ki birazcık ilgimi çeksin, ama zaten eğer böyle bir sistem bulursanız, içinde ister hidrojen olsun ister lahana turşusu, burada paylaşacağınızı hiç sanmam, buluşun ekonomik değeri zaten sizi onu korumaya doğal olarak itecektir.

    saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bktheboss
    Bakın, ben Boğaziçi üniversitesinde üç yıl kimya mühendisliği okudum, sonra motorlara olan aşırı ilgim sebebiyle makine müğendisliğine geçtim aynı üniversitede ve mezun oldum, istesem daha da okumaya devam ederdim...


    sayın bktheboss, bir kişi bana "bakın" dediğinde (her ne kadar bakınız demesinin daha şık olacağını düşünsem de) insana duyduğum saygıdan dolayı bakarım , alınmayın ama arkasından bazı sıfatlar içeren etiket tanımlaması gelirse işte o zaman biraz tedirgin olurum.

    quote:

    beş kıtaya ihracat yaptığımı ve normal bir türk vatandaşı olduğum için sizin de bundan gurur duymanızı beklediğimi belirtmek istiyorum


    ne güzel, umarım ülkemize katma değer sağlıyorsunuzdur.

    quote:

    Şu hidrojen işine gelince, ben HHO diye birşeyi kimya okurken hiç duymadım, az önce baktım da internet kaynıyor bununla ilgili jeneratör tasarımlarıyla, bakın, öncelikle 'bakın' kelimesi için özür diliyorum çoğu zaman negatif bir algıya neden olur, ama başka kelime de şu an söylemek istediğime karşılık gelmiyor ne yazık ki...


    önemli değil ben alınganlık göstermem, yine bakarım, HHO sadece yazma kolaylığı olsun diye H2 ve O yerine kullanılıyor ama aslında 2 H2 + O2 manası taşıyor,

    quote:

    Arkadaşlar, hidrojen ya da başka bir metod, yakıt tasarrufu yapmanızı sağlayamaz, siz güncel içten yanmalı motor tasarımına bağlı olduğunuz sürece yakıt tasarrufunun böyle kolay çözümleri olamaz, şöyle anlatayım, 20 yıl önce bütün motorlar karbüratörlüydü, şimdi motorlar hem daha güçlü hem daha az tüketiyor neden çünkü yakıt enjeksiyonunu icat ettiler, eğer siz de illa da hidrojen olsun diyorsanız bana böyle bir sistemle gelin, mevcut motordan bir sistemi siliyor olmalı ki birazcık ilgimi çeksin, ama zaten eğer böyle bir sistem bulursanız, içinde ister hidrojen olsun ister lahana turşusu, burada paylaşacağınızı hiç sanmam, buluşun ekonomik değeri zaten sizi onu korumaya doğal olarak itecektir.

    saygılarımla,

    yeni bir sistem için amerikayı tekrar keşfetmemize gerek yok, yapanlar yapmış zaten, bir sürü örnek var, aşağıdaki bağlantılarda bunlardan sadece bir tanesi olan BMW çalışmasını görebilirsiniz. katkılarınız için teşekkürler.

    http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/efficientdynamics/phase_1/hydrogen_introduction.html
    http://www.youtube.com/watch?v=N675mHss_uQ




  • sayın mehmetabi, ben BMW'nin hidrojenle ilgili çalışmaları zaten yıllardır takip ediyorum, 5 yıl 6 ay BMW'de çalıştığımı söylemek zorunda kalıcam yine negatif birşeyler bulacaksın, adamlar hidrojen gazını elde etmeyi geçip onu yüksek basınçta kaza anında tehlike yaratmayacak şekilde depolayacak yöntemleri yıllardır test ediyorlar, hatta videolarından birinde 30mt yükseklikten içinde hidrojen dolu bir tanka ağırlık attılar patlamadığını kanıtlamak için ki bu en az üç yıl önceydi, siz nerden çıkardınız benim hidrojene falan karşı olduğumu...

    benim ısrarla anlatmaya çalıştığım, öyle sizin iki tane kavanozu bir şekilde hidrojen üretir hale getirip sonra onu silindire gönderip de yanma performansını arttırmanızın mümkün olmadığı değil, böyle bir teknolojinin son derece büyük finansmanlar gerektirdiği, aralıksız denemeler yapılması gerektiği ve hepsinden önemlisi bilimsel gerçekler ışığı altında profesyonelce uğraşılması gerektiği. Ben hidrojene karşı değilim ki, bu hidrojen olmaz helium olur yarın farketmez. Benim iddia ettiğim tam olarak şu:

    Sizin o hidrojen sisteminiz GERÇEKTEN yakıt tasarrufu sağlıyorsa, ne diye bu forumda yazışıp duruyorsunuz? Açıkçası ben kendim uğraşmış olsam ve test sonuçlarıyla hipotezlerim kanıtlanmış olsa, nerelere başvuracağımı çok iyi biliyorum.

    sizin gayeniz ne? sorum bu...

    saygılarımla,




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.