Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.199
Cevap
51
Favori
516.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel
    Buradaki paylaşımdaki amacımız; özellikle hidrojen konusunda katılımcıların bilgilendirilmesi, bu sistemin verimli bir şekilde kullanılarak fayda sağlanmasına yöneliktir. Bundan ticari olarak faydalanmaya çalışan insanların sorgulanması buradaki bilgilerin paylaşılması ile gerçekleşebilir.
    Yenilenebilir enerji kaynakları (güneş, rüzgar vb.) ile üretilecek hidro oksijen (HHO) gazı yakıt ekonomisi, ısınma ve diğer gereksinimler için kullanılabilir.
  • Merhaba HHO meraklı arkadaşlar uzun zamandır bizde bu konuda çalışıyoruz. Haziranda beklentilerimiz hazır olacak diye tahmin etik ancak çalışmalarımız hala devam ediyor.
    aramıza çok faydalı arkadaşlar katıılmış en azından ciddi ciddi araştırmalar yapıyorlar. öncelikle teşekür ederim Jumel beye.
    Sonuç bazı arkadaşlar bilimsel veya amatörce yaklaşımlar sonucunda form baştan iyi okunur takip edilirse bu olay yeni olmadığını Amerika ve kanadada yıllarca bu çalışmaların yapıldığını
    göreceklerdir.
    AncakSistem doğru çalışıyor ancak eksiklerin olduğunu ve bu eksiklerin giderildiğinde sistem başarılı olacağını defalarca yazdık ve söyledik.
    Amerikada bu sistemi araştıran bizim gibi çok ciddi yatırım yapan firmalar var.
    Binlarce amatörcede çalışmalar var.
    Gelilen nokta : İp uçları şöyle sıralanabilirnir
    1-Az enerji ile (Amperle) çok Hidrojen üretimi
    2-Motora (aynı lpg) sistemi gibi injekte etmek
    3-yanma esnasında hava ile iyi karışım yaptırmak
    4-hava oranıyla Hidrojenin miktarının iyi ayarlanması
    5-kabrotörlü motorlar gibi geçici 4/5 litre hazır Hidrojen deposu olması
    6-Ve ya Hidrojen için Özel motor tasarlanması (bu en doğru seçim)
    Bunlar olmasa olmaz bütün yapılacak çalışmalarda mutlka bu yukarıdaki durumlar göz önünde bulundurulması gerklidir, Aksi taktir de gerisi boş çalışmalardır.
    Biz 10Am ile 5/6 litre özel Elektirik akımıyla Hidrojen üretmeyi başardık ancak Motor'a verme aşamasında çalışmalarda şu an sıkıntılar yaşıyoruz.
    Bu sorunlarda hal olduğunda burdan tabiki sizlere gereken bilgiler vereceğiz. Ancak Bilimsel ve akademik çalışmalar bitmedende satmayı veya piyasaya sunmayı düşünmüyoruz.
    Hepinize iyi çalışmalar.




  • HFuel-systems, geröekten çok merak ettiğim bir soru var. Bu soruyu sorarken nere mezunusunuz diye de sormayacağım.

    Sadece şurdan bir giriş yapayım. Alaylı mısınız? Mektepli mi?

    ***Mektepliden kastım da herhangi bir mühendislik fakültesi mezunu musunuz?
  • Bu arada arkadaşlar,

    Sistemini bagaja kuranlar için söylemek istiyorum.
    Bagajınızda woofer gibi titreşim üreten bir ekipmanınız varsa şunu dikkate alın.
    Hücrenin somunları çözülüyor ve sızıntı oluşuyor. Dikkatinizden kaçarsa korozif sıvı aracınıza zarar verebilir.

    Somunlar fiberli olduğu için fazla güvenmiştim. Sanırım kontra somuna da ihtiyaç var.
  • Sayın akustika Belçikalıyım Aerodinamik mühendisiyim ve (birazcık mektepli oldum!)
    Sistemi Bagaja kayanlara tavsiyen doğru ancak amatörce yapılmış bir hho-cel değilse zaten çift fiberli Somunludur!
  • Çift fiberli somundan kastınız arka arkaya kontra atılmış 2 adet fiberli somun ise ve sizin yaptığınızı iddia ettiğiniz ve bırakın teknik resmini
    fotoğrafını bile göremediğimiz sistemde kontra olarak fiberli somunlar kullanmış iseniz, ben sistemimi kırarım.
    Bu kadar diyorum. Kırarım. Kimse kimseye yok amatörce yok falanca diye artistlik yapmasın.

    Varsa bir sisteminiz bir iddianız hiç olmadı resmini koyun, yalandan da olsa bir teknik resim koyun inanayım.

    Bizim yaptığımız ürün budur diyerek yabancı sitelerden koyduğunuz resimleri görmedim sanmayın. Bunu ortaya çıkaranlara karşı da sessiz kaldığınızı o forumda yer alan herkes de görmüştü.


    Buyurun bu forumda bizim yaptığımız diye koyduğunuz resim ve yazışmalar,

    http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=66743.560


    Burada da sizin kiti kopyalayan firmanın internet sitesi,

    http://www.drive60mpg.com/hho_diesel_motors.html


    Yazıktır, günahtır, ayıptır.


    Hadi bunuda geçtim, bu ürününüzü çalan amatör firmanın kuru tip hücrelerininde somun bağlantılarını buradan inceleyenilirsiniz;http://www.drive60mpg.com/hho_dry_cells.html

    Gerçi burada kullanılan pullar otoblokaj sağlayan tepki momentli kavisli pullar gibi olduğu için normal somun kullanılmış. Yani değil fiberli somun çift somun dahi değil.

    İnceleyin efendim, inceleyin. İnceledikçe incelin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akustika -- 20 Ekim 2011; 14:16:21 >




  • Açıkçası bana, sanayide yıllarca somun sıkıp tornavida çevirip kendine yılların hatrına bu işin profesörüyüm diyen sanayi ustalarını andırıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    Açıkçası bana, sanayide yıllarca somun sıkıp tornavida çevirip kendine yılların hatrına bu işin profesörüyüm diyen sanayi ustalarını andırıyorsunuz.


    aman hocam ne yaptınız, kendini uyanık zannedenlerin sahtekarlıklarını ortaya döktünüz, ama utanacaklarını zannediyorsanız işte onda biraz şüpheliyim.selamlar.
  • Akustika Sözlerine dikkat et ne ayıbı bunların hepsi bizim ürünümüz yakında buraya ve sizede bir adet yolarız hediyemiz olur teknik ve teknoloji görün (made in Türkiye) tartışmıyacağım yanlız şunu söylemek istiyorum
    Çalışmayan yalan dolan şeyleri satmıyoruz ve kimsenin de parasını almıyoruz!
    Siz bu kişilerle dalaşın biz yanlız doğru bilgileri paylaşıyoruz.
    Kimseye burdan eleştirmiyoruz Ümit vermiyoruz Yazık olan Olmayan çalışmıyan HHO-cell leri satmaya çalışılıyor.
    Sizde bu kişileri destekliyorsunuz! yazık olan bu
    Sanayii kelimesi telafus edilmiyorken bu ülkede biz Avrupadan sanayii ülkemize transfer ediyorduk. bunuda belirteyim zamanı gelince öğrenirsiniz Tam kim olduğumuzu.
    Türkiye'nin 1980 yılından beri gelişen sanayisine verdiğimiz destekten dolayı gururluyuz ve hiçte pişman değiliz (Hemde yabancı uyruklu olmamıza ramen) Ama Bu Ülkede yaşayan Türklerin bir çoğundan da Türküz ve bundan da gurur duyoruz.
    Sizin sizteminizi ben eleştirmedim KIRMAYIN saklayın emek vermişsiniz. Şunu demek istedim bu sistemler zaten var binlerce uğraşmanıza gerek yok al tak hepsi aynı! demek istedim yüksek Amperlerle üretilen Hidrojen Tasaruf sağlamaz
    Doğru karışım olmasa yanmada faydası olmaz, vs bunu demek istedim tecrübelerimize dayanarak siz Cıvataya takılmışsınız! bırakın bu işleri Bizim HHO-CELL imalatlarımız Titanyum plakalardan ve mümkün olduğu kadar uzun ömür ve plakaların araları tıkanmasın çabuk diye uzun zamandır paslanmaz plakaların sorun çıkardığını anlatmaya çalıştık neyse siz daha iyisini biliyorsunuz. özür
    saygılarımla




  • Sayın Hfuel-systems, bu işler sadece buraya yazmakla olmuyor. Siz gönderin, sisteminizi test edelim. Söylediğiniz gibi dakikada 10A. ile 5 litre gaz üretiyorsa alacaklar arasında ilk sıraya beni yazın. Araca uygulamaya da gerek yok, söylediğiniz miktarda gaz üretsin yeter.
    Bu arada, gerçekten bir şeyler üretmeye çalışan ve paylaşıma değer veren arkadaşlara teşekkür ederim. Şimdiye kadar merak edipte, istediğim bilgiye ulaşamadığım pek azdır. Bu da kesinlikle, bilgisini, deneyimini ve emeğini paylaşan insanlar sayesindedir. Bu konuda bildiklerimi paylaşmayı da ben bir borç olarak gördüm. Saygı ve selamlarımla...
  • 1.6litre 1.000kg standard bir arabanın kayda değer bir tasarruf etmesi için benzin hidrojen karışımı denir bilen varmı?
    optimum sistem ile bir birim hidrojen için kaç amper gerek?
    elektiriği farklı yerlerden almak bir çözüm olurmu örneğin ;

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    turbo araçların yanma odasına ekonomik bir şekilde hava basöayı amaçlar egzos çıkışındaki atık akımından faydalanır eğer sorun elektirik akımı ise ekonomik tubo çalışma prensibi ile araca ekstra elektirik üretilebilinir yani daha az pal ile bir salyangoz tasarlanıp ucuna kompressör değilde bir elektrik dinamosu döndermesi sağlanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nazır -- 21 Ekim 2011; 17:03:38 >




  • Jumel Yazmıyoruz İnceliyoruz Evela neyle karşı karşıyasın Bunu bilecen ezbere gidersen yol uzar.
    önce analiz edecen yani okuyacan kaynakları karıştıracan icat yapabilmen için yapılanları inceliyecen'ki fark bulasın!
    BU HHO-cell lerden nasıl faydalanır MOTORDA ki etileri nelerdir buınları bilecen bunun içinde Tavsiyem şu kaynağı en az 10 kere okursanız! O zaman bir şeyler anlamaya başlarsınız bu yoldan çıkarak dış kaynaklı
    bilgileri de eklediğiniz zaman bir şeyler ortaya çıkacaktır O zaman birbirimize daha seviyeli ve bilinçli yaklaşırız.
    kaynak:( BUJİ ATEŞLEMELİ MOTORLARDA YAKITA HİDROJEN İLAVESİNİN MOTOR PERFORMANSINA VE EGZOZ EMSYONLARINA ETKİNİN DENEYSEL ANALİZİ) İHSAN BATMAZ GAZİ Ünüversitesi
    ilk ben talibim falan sözlere gerek yok yukarda saydığım konuları ilk çözen Dünyada olay olacaktır zaten.
    Bizim yaptığımız meycut motor sistemlerine uyarlama ve Yeni %100 Hidrojen ile çalışan motor üzerinde çalışmalar yapıyoruz, bunları yaparkende sizlere (ilgili arkadaşlara) bilgi vermek istedik başka amacımız yok,
    Bu çalışmalarıda Türkiyede yapmaktanda gurur duyuyoruz en azından Dünyada bu işlerle ilgili firmalarladan geri kalmadan takip etmeye çalışıyoruz elimizden geldiği kadar.
    meraklılara Dünyada sayılı çalışmaları yapılan (Wankel motor) larla çalışma yapan bir firmayız neden wankel derseniz hidrojen'le çalışan buji ateşlemeli motorlarda enyi performans alınan motor olduğu için.
    günümüzde hidrojen depolamak zor ve pahalı olduğu için Hidrojeni çok üretebilmek ve depolanmadan kullanmak pirensipi üzerinde çalışmalarımızı devam etiriyoruz.
    Bunun içindirki az enerji ile çok Hidrojen üretmek ve motora veriş esnasında doğru oranda gazı injekte etmek.
    yukarıdaki Kaynakta bu konular Hocamız tarafından Deneysel olarak çok iyi anlatılmaktadır.
    Saygılarımla




  • Orijinalden alıntı: HFuel-systems

    Tavsiyem şu kaynağı en az 10 kere okursanız!
    kaynak:( BUJİ ATEŞLEMELİ MOTORLARDA YAKITA HİDROJEN İLAVESİNİN MOTOR PERFORMANSINA VE EGZOZ EMSYONLARINA ETKİNİN DENEYSEL ANALİZİ) İHSAN BATMAZ GAZİ Ünüversitesi
    ilk ben talibim falan sözlere gerek yok yukarda saydığım konuları ilk çözen Dünyada olay olacaktır zaten.
    Bizim yaptığımız meycut motor sistemlerine uyarlama ve Yeni %100 Hidrojen ile çalışan motor üzerinde çalışmalar yapıyoruz, bunları yaparkende sizlere (ilgili arkadaşlara) bilgi vermek istedik başka amacımız yok,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jumel -- 29 Kasım 2011; 1:24:26 >
  • Hfuel-systems,size yazdığım cevap kesinlikle samimi ve olması gerektiği gibi saygı çerçevesinde idi. Sizin gibi birine cevap verdiğim için kızmıştım kendime, ancak burada kimseyi kandıramayacağınızı bilmeniz açısından yazıyorum. Akustika arkadaşın da dikkat çektiği gibi yazdıklarınızdan ve üslubunuzdan; sağlam, teknik bir altyapıya sahip olmadığınız açıkça belli oluyor. Siz 10 A. ile dakikada 5-6 litre hho gazı üreterek dünyada olay olmuşsunuz zaten. Daha ne uğraşıyorsunuz? Tabii 220V ile derseniz herkes buna güler.
    Siz o verdiğiniz çalışmayı 40 kere de okusanız, anlayacak kapasitede olmadığınızı zaten açıkça gösteriyorsunuz. Aradığınızda bunun gibi bir çok çalışmaya rastlarsınız. Orada, söz konusu olan hidrojen ile hho'nun farkında bile olmadığınız gayet açık. Titanyum plaka kullanıyoruz diyerek kimseyi aldatmayın, titanyumla olmaz bu iş.
    Çift fiberli somun da ''sözde'' bir AERODİNAMİK MÜHENDİSİ'nin malzeme bilgisine hiç yakışmamış. Güldürmeyin kendinize!!! Daha ağır cümleler kurmaktan zor alıkoydum kendimi, bunu da bilin lütfen. Sizin o %100 hidrojenle çalışan motor projenizi zaten yaptılar, araştırın biraz. İşkembeden sallamayın, karşınızda çoluk çocuk yok! Forumun ilk sayfalarında da polemiğe girdiğiniz Sn. Betelguz sistemi gönderip test ettirecek kadar açık yürekli davranarak, samimiyetini ortaya koymuştur. Bir daha da sizinle tartışıp zaman harcamam, bunu bilesiniz. Gölge etmeyin buraya.Bir elektrokimya kitabı alında okuyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jumel -- 24 Ekim 2011; 15:07:49 >




  • Sn. Hfuel-systems,

    Merakımdan soruyorum, yanlış anlaşılma olmasın. Tekirdağ'daki kene çıkartma kartları ve ürünleri satışını yapan araştırmacı kişi siz misiniz?
  • Öncelikle merhabalar yazınızın başını ve sonunu okuyabilecek kadar vakit bulabildim.
    fakat yakıt tasarrufu konusunda iki nokta kafama takıldı vakit ayırıp cevaplarsanız çok sevinirim.
    1-) Motora yakıcı gaz kanalından yanıcı gaz verilecekse yakıt hava karışımının tekrar kalibre edilmesi gerekmezmi. sonuçta yanıcı miktarı artmış olacağından verimli bi yanma elde edilemeyip yanmamış yakıt egzoz vasıtasıyla atılacaktır. (diye düşünüyorum)
    2-) Karbon atomu yanma işleminden sonra karbon di oxit e dönüşür çünkü oxijenle tepkimeye girmiştir. H2 yakılmasındada "O" kullanıldığından ortaya çıkacak materyal benim kanımca tekrar "Su" dur.
    yüksek ısıda olacağından çok inceltilmiş su buharı şeklinde olacağı kanasındayım. bu su buharı bizim motor içi ve egzoz çıkışlarımızı temizleyip emisyonu azaltıp bide korozyona sepep olup da iki gün sonra sırasıyla ogzoz sübaplar ve silindirleri elimize almamıza sepep olmazmı.

    Diye bi aklımdan geçirdim ama açıklarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXx_xXx
    1-) Motora yakıcı gaz kanalından yanıcı gaz verilecekse yakıt hava karışımının tekrar kalibre edilmesi gerekmezmi. sonuçta yanıcı miktarı artmış olacağından verimli bi yanma elde edilemeyip yanmamış yakıt egzoz vasıtasıyla atılacaktır. (diye düşünüyorum)

    sadece yanıcı gaz (h2) değil aynı zamanda yakıcı gaz (O2) de veriliyor, üretimde H ve O ayrıştırılmıyor, birlikte kullanılıyor (HHO)

    quote:

    2-) Karbon atomu yanma işleminden sonra karbon di oxit e dönüşür çünkü oxijenle tepkimeye girmiştir. H2 yakılmasındada "O" kullanıldığından ortaya çıkacak materyal benim kanımca tekrar "Su" dur.
    yüksek ısıda olacağından çok inceltilmiş su buharı şeklinde olacağı kanasındayım. bu su buharı bizim motor içi ve egzoz çıkışlarımızı temizleyip emisyonu azaltıp bide korozyona sepep olup da iki gün sonra sırasıyla ogzoz sübaplar ve silindirleri elimize almamıza sepep olmazmı.

    oluşan su baharı yüksek sıcaklık ve basınç altında motordan atılacaktır ama daha sonraki egsoz bölümlerinde (özellikle son susturucu ve çıkış borusu) yoğunlaşma gerçekleşebilir ve korozyona sebep olabilir, motor bloğu ve silindir kapağı ile egsoz manifoldunun olumsuz etkilenmemesi için motoru durdurmadan önceki son 1-2 dakikada HHO sisteminin kapatılması iyi olur diye düşünüyorum, bu sürede normal yakıtı ile çalışan motorun üreteceği ısı enerjisi oluşabilecek su/su buharının tamamen uzaklaştırılıp,o bölümlerin kurumasını sağlayacaktır.




  • Merhaba aranıza bende yeni katılıyorum. Hidrojen enerjisi üzerine araştırmalarım var. Burdada beyin firtinası güzel paylaşımları görünce slm vereyim dedim.

    Araçlarda uygulanan bu sistemde akımı mı sabitlemek yoksa voltajımı sabitlemek mantıklı? Eğer akımı sabitlersek korozyon ve diğer kötü şartlara bağlı olarak voltaj artacaktır ve dolayısıyla aküden çekilen güç zamanla artacaktır. Üretilen hidrojen ve oksijen debi değeri sabit olmasına rağmen çekilen güç aratacaktır. Biz farkında olmadan akünün bitme durumu meydana gelecektir.

    Sizin bu konudaki düşünceleriniz nelerdir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hidro Tekno -- 28 Ekim 2011; 19:18:14 >
  • Selam arkadaşlar. Bende hidrojen ile ilgili çalışmalar yapmak istiyorum.
    Arabam opel astra 1.6 bu arabaya takviye yakıt için h2 düşünüyorum.

    Elektroliz için genelde aku kullanılmakta. Aklıma egzos çıkışı (turbo misal) gelmişti önceki mesajlardada bu dile getirilmiş.

     hidrojen yakıt tasarruf sistemi


    Birde elektroliz olayının gaza bağlı olarak yükseltilmesi daha çok akım verilemsi gibi veya bağzı olayları düşününce aklıma
    Arabanın emiş kısmı yani filitre kısmı geldi o kısımda bir hava yardımı elektrik üretsek. hava emişe göre voltajın otomatik olarak artışıda sağlanabilir.

    birde arabanın ön tarafına hava ile dönen bir pervane şeklinde elektrik üretimi yapılabilir.Buda arabanın hızına göre elektrik üretimi değişecektir.

    Yukarda söylediklerime göre bu elektrik üretimin avantaj ve dez avantajları ne olabilir.

    İstenilen voltaj/Amper üretebilme olasılıgımız varmı ?

    Herkese kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanber_kav -- 29 Ekim 2011; 13:28:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanber_kav

    Selam arkadaşlar. Bende hidrojen ile ilgili çalışmalar yapmak istiyorum.
    Arabam opel astra 1.6 bu arabaya takviye yakıt için h2 düşünüyorum.

    Elektroliz için genelde aku kullanılmakta. Aklıma egzos çıkışı (turbo misal) gelmişti önceki mesajlardada bu dile getirilmiş.

    Birde elektroliz olayının gaza bağlı olarak yükseltilmesi daha çok akım verilemsi gibi veya bağzı olayları düşününce aklıma
    Arabanın emiş kısmı yani filitre kısmı geldi o kısımda bir hava yardımı elektrik üretsek. hava emişe göre voltajın otomatik olarak artışıda sağlanabilir.

    birde arabanın ön tarafına hava ile dönen bir pervane şeklinde elektrik üretimi yapılabilir.Buda arabanın hızına göre elektrik üretimi değişecektir.

    Yukarda söylediklerime göre bu elektrik üretimin avantaj ve dez avantajları ne olabilir.

    İstenilen voltaj/Amper üretebilme olasılıgımız varmı ?

    Herkese kolay gelsin.


    Güzel fikirler ama nacizane düşüncem bu gibi yöntemlerle çok düşük miktarda elektrik üretilebilir. Buda elektrolize çok az miktarda etki edecektir. Bunları yapmaya değermi diye düşünemk lazım.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.