Şimdi Ara

Honda Accord 2.4 nedir, ne değildir? (64. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.420
Cevap
38
Favori
158.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesekkur ederim bilmiyom ama xenon bu araclara cok yakisiyo su ana kadar bi sikintida yasamadim cok sukur dediginiz gibi bi sikinti yasarsam sökturcem sonucta once guvenlik bide bu logoyu metalik düz almak istiyorum satin alabilecegim bi link paylasirsaniz sevinirim ben baktimda bulamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, vergi ile alakalı bir sorunum var.Vergi dairesinde plaka girildiğinde araç Honda accord 2.4 yazıyor.Kasko değer listesinde ise executive de yazıyor.Senin aracın kasko değeri yazmıyor dıye, işlemimi yapmadılar.Sigorta birliğine fax çekip kasko değerini belirlet dediler. Böyle bir durumda kalan var mı? Ne yapmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön frenler yavaş yavaş ötmeye başladı. Balataların değişmesi gerekli. Şimdi ismini hatırlamadığım bir forumda (belkide burada) balataları her ustanın değiştiremeyeceği, honda servisi olması gerektiği, balataların değiştikten sonra vsa'nın sıfırlanması gerektiği yazıyordu. Bu sizce doğru bir bilgi mi?..
    Birde trw mi yoksa ebc green stuff mı alsam karar veremedim. Kullanan varsa green stuff gerçekten bir fark yaratıyor mu? Almaya değermi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: griaragorn

    Ön frenler yavaş yavaş ötmeye başladı. Balataların değişmesi gerekli. Şimdi ismini hatırlamadığım bir forumda (belkide burada) balataları her ustanın değiştiremeyeceği, honda servisi olması gerektiği, balataların değiştikten sonra vsa'nın sıfırlanması gerektiği yazıyordu. Bu sizce doğru bir bilgi mi?..
    Birde trw mi yoksa ebc green stuff mı alsam karar veremedim. Kullanan varsa green stuff gerçekten bir fark yaratıyor mu? Almaya değermi...

    Bence her usta değiştiremez diye bir kaide yok. Vsa ışığı balatalardan dolayı yanıyorsa balataları değiştikten sonra obd cihazına bağlar ışığı söndürür. Bunun dışında forumun ustaları Balataları ebc green stuff, diskler değişecekse trw öneriliyor.
  • imbatlykin kullanıcısına yanıt
    Yok vsa ışığı yanmıyor. Balatalar değişirken Vsa sıfırlama diye bir şey okumuştum. Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eplek

    Arkadaşlar, vergi ile alakalı bir sorunum var.Vergi dairesinde plaka girildiğinde araç Honda accord 2.4 yazıyor.Kasko değer listesinde ise executive de yazıyor.Senin aracın kasko değeri yazmıyor dıye, işlemimi yapmadılar.Sigorta birliğine fax çekip kasko değerini belirlet dediler. Böyle bir durumda kalan var mı? Ne yapmalıyım?

    kendi sistemlerindeki hatanın suçunu sana yükleyip uğraştırmak istiyorlar
    ben olsam mahkemeye verirdim, doooğru bölge idari mahkemesine
  • www.hondaaccordturkey.biz
    Arkadaslar hepinizi bekleriz cok faydali olacak sadece accord kullanicilari ve severleri icin bi site her konuda yardim alabileceginiz bi site her accord kullanicisin kullanmasi gerekn bi site

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apaçi forumu olmaz umarım kısa sürede.

    Bir de BÜYÜK HARF kullanımından vazgeçmenizi öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O tür sitelerin ömrü pek uzun olmuyor ama hayırlısı olsun.
  • Arkadaşlar hepinize merhaba,

    Öncelikle konuyu başlatan Fatih Bey başta olmak üzere paylaşım yapan herkese teşekkür ederim.
    Konuyu bir süredir takip ediyorum ve tamamını okudum, gerçekten çok değerli bilgiler mevcut.
    Sonunda ben de 2006 model Honda Accord 2.4 aracımla aranızdayım, aracı almaya karar vermemde buradaki bilgilerin çok faydası oldu.
    Araç makyajlı kasa; yol bilgisayarı, elektrikli katlanır yan aynalar, karartmalı iç dikiz aynası, far sensörü (makyajsız versiyonda var mı bilmiyorum), yeni tip direksiyon ve vites topuzu, orijinal 9 kollu 17" jantlar mevcut.

    Araç 195000 kilometrede, 4 parça boya var, değişen parça yok. Alırken 2 farklı kaportacıya gösterdim, ikisi de değişen parça olmadığını söyledi. Ufak tefek sürtme ve çizik nedeniyle 4 parça boyanın da 9 yaşında ve siyah renkli bir arabada normal olduğunu düşünüyorum.

    Kilometre konusuna gelecek olursak; aslında daha düşük kilometreli bir araç almayı planlıyordum, acelem de yoktu. Ama hem aracın makyajlı kasa olması, hem de forumdaki arkadaşların tecrübeleri kilometre konusundaki ısrarımı kırdı. Açıkçası burada aracın makyajlı kasa olması daha etkili oldu, aracı aldığımda Türkiye genelinde yaklaşık 135 ilan içerisinde tek makyajlı kasa buydu, bildiğim kadarıyla şu anda makyajlı kasa ilanı yok. Açıkçası kaçırmak istemedim. Hem yetkili servis hem de araç muayene kayıtları kilometreyi doğruluyor. Özellikle Ankara piyasasında 2004-2005 model temiz araçlara 38-39bin TL istendiğini göz önünde bulundurursak sırf makyajlı kasa olduğu için 3-4bin fazla vermiş oldum, aracı 42000 TLye aldım.

    Aracımda Prins marka lpg kiti mevcut. Şehiriçi trafiğe çok girmeden ( ortalama hız yaklaşık 45 km ) 100 kmde 11.4 lt lpg tüketimi hesapladım. Bu ölçümde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 10,4 lt gösteriyordu. Aracın bakımıyla beraber supap ayarı da yaptırdım, tüketimin biraz daha düşeceğini tahmin ediyorum henüz ölçmedim.

    Bu arada sabah ilk çalıştırmada özellikle hava sıcaklığının sıfırın altında olduğu zamanlarda direksiyondan sürekli bir uğultu sesi geliyor, ısınınca geçiyordu. Bakım yapılırken direksiyon pompası o-ringleriyle beraber direksiyon hidroliği değişti ve hidroliğin olduğu plastik depo sökülerek temizlendi. Şimdilik sorun çözüldü gibi görünüyor, ses falan kalmadı.

    Araçla ilgili 15 günlük izlenimlerim bu kadar..Herkese keyifli forumlar..




  • Arkadaşlar hepinizi saygıyla selamlıyorum. ankarada km si düşük bi accord arayışı içindeyim. sattıgım arabam civic 1.4 is 98 modeldi. 4 sene hiç arıza vermedi 350.000 kmde sattım :) bana km.si düşük çevresinde veya ilanda önerebileceginiz bir araç varmı teşekkür ederim şimdiden. bu arada siteye yeni üye oldum 50 sayfa forumu okuyabildim aktif olarak burda kalmayı düşünüyorum kazasız belasız sürüşler herkese. tekerinize taş degmesin selamlar...
  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
  • yeni aldığım 2.4 accorda honda servisine götürdüm sağolsun çok ilgilendiler yapılan işlemleri ve fiyatı aşağı yazıyorum

    işçilik kısmı: YIKAMA, SON KONTROL, Motor yağı ve yağ filtresi değişimi, otomatik şanzuman yağı (ATF-Z1), Motor Soğutma Suyu (tip II) Değişimi, Hava Filtresi değişimi, yakıt filtresi değişimi, polen filtresi değişimi, fren hidroliği değişimi, Otomatik şanzuman dış filtre değişimi, Aracı lifte alma ve bakıma başlama, lastiklerin kontrolü, lastiklerin rotasyonu, lastiklerin balans ayarı, rölanti devri ayarı, subap boşluğu ayarı, Rotbaşları, Dir. kut. ve civ. kontrolü, süspansiyon parçalarının kontrolü, Alt süspansiyon bağlantılarının sıkılması, aks körüklerinin kontrolü, direksiyon körüklerinin kontrolü, Tahrik kayışları kontrolü, Eksoz sistemi kontrolü, yakıt hattı (motor odası) kontrolü, Tüm sıvı seviye ve sızıntıların kontrolü, dış lambaların kontrolü, fren hatları (abs, VSA) kontrolü, ön ve arka fren balata kontrölü, el freni ayarının kontrolü, far kontrolü, test sürüsü, Yakıt hat kontrolü araç altı, akü performans ölçümü,

    değişen parçalar: yağ filtresi, karter tapa pulu, motor yağı (5w30)A 4,2 lt, ATF Z1 oil-2.8lt , şanzuman kapak tapası, honda antfiriz/soğutma suyu 5.3lt, Radyatör musluk cont, hava filtresi, benzin filtresi, polen filtresi, fren hidroliği dot4, otomatik şanzuman yağ süzgeci, (subab ayarı)

    tutar: 890 türklirası




  • Teşekkür ederim sağolun..
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-125-binde-2004-accord-199209205/detay/ ilandaki aracımı satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
  • Merhaba arkadaşlar. Epeydir 2.4 arıyorum, temiz ve tercihen km düşük. Bildiğiniz varsa lütfen haber edin. Teşekkür ederim şimdiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SELAM , uzun zamandır hondasizim :) 96 euro civic sonrasında 2005 civic sahibi olmuştum. Şimdide accord lara sardim. 2.4 özellikle , yalniz Volvo S 60 larda gönlüme girmeye basladi . bilgisi olan varsa kiyaslama yapabilirimi. Suphesiz dikkate alacagim bilgilerinizi. Şimdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEPNİ_81

    Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    2.2 dizel ödüllü bir dizel motordur dezavantajı manueldir. ş.içi 7 litre ş.dışı 5 -5,5 litre derler yakıt tüketimine aynı değerleri lpgli bir accord ile yakarsınız.
    2.4 performans ve otomatik düşüneceniz var ise tercih sebebi olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEPNİ_81

    Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    Ben 2 aydır 2.4 kullanıyorum. Yıllık yaklaşık 30000 km yol yaptığım için ilk önce benim niyetim 2.2 i-ctdi almaktı. Amacım lpgnin bagajda kapladığı yer, ayar vs. gibi sıkıntılarıyla uğraşmamaktı.

    Ancak 2.2 i-ctdi çok az sayıda var ve 200000 kmnin altında ve temiz diye nitelendirilebilecek bir araç bulmak gerçekten çok zor. Yaklaşık 6 aydır accord ilanlarını takip ediyorum benim temiz diye nitelendirebileceğim 1 tane 2.2 i-ctdi ilanı gördüm onu da şehir dışında olduğu için gitmeye fırsat bulamadım ve kaçırdım. Zaten araç 1 haftada satıldı. Daha sonra 2.4 motorlu olana yöneldim, 2.4 için seçenekler daha fazla.

    Yakıt olarak 2.4 benzinli ile 2.2 i-ctdi eşdeğer sayılır ( 2.4 için s.içi 13-14 lt s. dışı 9-10 lt/100km lpg // 2.2 i-ctdi için s.içi:7-7.5 lt ş.dışı:5.5 lt/100 km motorin olduğunu düşünürsek). Burada 2.4 versiyondaki otomatik vites konforunu da göz önünde bulundurmak gerekir. Performans olarak da 2.2 i-ctdi yüksek tork ve manuel vites ile 2.4 'ü çok aratmaz.

    Şahsım adına aynı tercihi sıfır kmde yapacak olsam yaptığım kilometreyi göz önüne alarak dizeli tercih ederdim. Ama aynı soruyu 10 yaşında ve ortalama 200000 km yapmış iki araç için cevaplayınca tercihim 2.4 ten yana oldu. Sonuçta bir tarafta sorunsuz bir motor ve otomatik şanzımana sahip bir benzinli araç var diğer tarafta ise her ne kadar sorunsuz olsa da kilometresi arttıkça yüksek bakım maliyeti çıkarma potansiyeli olan bir araç var ( turbo, enjektör, baskı balata vs.)

    Saygılar..




  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.