Şimdi Ara

Honda Accord 2.4 nedir, ne değildir? (65. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.420
Cevap
38
Favori
158.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impeesa2.4

    quote:

    Orijinalden alıntı: CEPNİ_81

    Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    Ben 2 aydır 2.4 kullanıyorum. Yıllık yaklaşık 30000 km yol yaptığım için ilk önce benim niyetim 2.2 i-ctdi almaktı. Amacım lpgnin bagajda kapladığı yer, ayar vs. gibi sıkıntılarıyla uğraşmamaktı.

    Ancak 2.2 i-ctdi çok az sayıda var ve 200000 kmnin altında ve temiz diye nitelendirilebilecek bir araç bulmak gerçekten çok zor. Yaklaşık 6 aydır accord ilanlarını takip ediyorum benim temiz diye nitelendirebileceğim 1 tane 2.2 i-ctdi ilanı gördüm onu da şehir dışında olduğu için gitmeye fırsat bulamadım ve kaçırdım. Zaten araç 1 haftada satıldı. Daha sonra 2.4 motorlu olana yöneldim, 2.4 için seçenekler daha fazla.

    Yakıt olarak 2.4 benzinli ile 2.2 i-ctdi eşdeğer sayılır ( 2.4 için s.içi 13-14 lt s. dışı 9-10 lt/100km lpg // 2.2 i-ctdi için s.içi:7-7.5 lt ş.dışı:5.5 lt/100 km motorin olduğunu düşünürsek). Burada 2.4 versiyondaki otomatik vites konforunu da göz önünde bulundurmak gerekir. Performans olarak da 2.2 i-ctdi yüksek tork ve manuel vites ile 2.4 'ü çok aratmaz.

    Şahsım adına aynı tercihi sıfır kmde yapacak olsam yaptığım kilometreyi göz önüne alarak dizeli tercih ederdim. Ama aynı soruyu 10 yaşında ve ortalama 200000 km yapmış iki araç için cevaplayınca tercihim 2.4 ten yana oldu. Sonuçta bir tarafta sorunsuz bir motor ve otomatik şanzımana sahip bir benzinli araç var diğer tarafta ise her ne kadar sorunsuz olsa da kilometresi arttıkça yüksek bakım maliyeti çıkarma potansiyeli olan bir araç var ( turbo, enjektör, baskı balata vs.)

    Saygılar..



    Çok güzel bilgiler...

    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr


    quote:

    Orijinalden alıntı: impeesa2.4

    quote:

    Orijinalden alıntı: CEPNİ_81

    Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    Ben 2 aydır 2.4 kullanıyorum. Yıllık yaklaşık 30000 km yol yaptığım için ilk önce benim niyetim 2.2 i-ctdi almaktı. Amacım lpgnin bagajda kapladığı yer, ayar vs. gibi sıkıntılarıyla uğraşmamaktı.

    Ancak 2.2 i-ctdi çok az sayıda var ve 200000 kmnin altında ve temiz diye nitelendirilebilecek bir araç bulmak gerçekten çok zor. Yaklaşık 6 aydır accord ilanlarını takip ediyorum benim temiz diye nitelendirebileceğim 1 tane 2.2 i-ctdi ilanı gördüm onu da şehir dışında olduğu için gitmeye fırsat bulamadım ve kaçırdım. Zaten araç 1 haftada satıldı. Daha sonra 2.4 motorlu olana yöneldim, 2.4 için seçenekler daha fazla.

    Yakıt olarak 2.4 benzinli ile 2.2 i-ctdi eşdeğer sayılır ( 2.4 için s.içi 13-14 lt s. dışı 9-10 lt/100km lpg // 2.2 i-ctdi için s.içi:7-7.5 lt ş.dışı:5.5 lt/100 km motorin olduğunu düşünürsek). Burada 2.4 versiyondaki otomatik vites konforunu da göz önünde bulundurmak gerekir. Performans olarak da 2.2 i-ctdi yüksek tork ve manuel vites ile 2.4 'ü çok aratmaz.

    Şahsım adına aynı tercihi sıfır kmde yapacak olsam yaptığım kilometreyi göz önüne alarak dizeli tercih ederdim. Ama aynı soruyu 10 yaşında ve ortalama 200000 km yapmış iki araç için cevaplayınca tercihim 2.4 ten yana oldu. Sonuçta bir tarafta sorunsuz bir motor ve otomatik şanzımana sahip bir benzinli araç var diğer tarafta ise her ne kadar sorunsuz olsa da kilometresi arttıkça yüksek bakım maliyeti çıkarma potansiyeli olan bir araç var ( turbo, enjektör, baskı balata vs.)

    Saygılar..



    Çok güzel bilgiler...

    Teşekkürler.



    Rica ederim hocam ne demek. Ben de size teşekkür ederim hem bu konuyu açtığınız için hem de yapmış olduğunuz paylaşımlar için. 2.4 accord tercih ederken ciddi anlamda fayda sağladı bana bu konudaki paylaşımlar, aracı almadan önce baştan sona okudum. Şimdi aracımı 2 ay ve 6000 km kullandıktan sonra iyi ki almışım dedim. Şu an araçla ilgili kafamdaki tek soru işareti bir sonraki kasada 2.4 motorla Türkiye'ye gelmemiş olması . Gelmiş olsa bundan sonra kullanacağım araç o olurdu.

    Saygılar..




  • daha bugun benım emektar 528i ile kaldırdık bu canavarı

    arkadasımın hondası cok arastırdı ınce eledı sık dokudu ve ıstanbuldan aldı orj 170000km de
    hıc lpg takılmamış kılçık gıbı bır makına
    arac hem ıstanbulda computest e gırmıs hem ankarada efe de gırdı
    araba kusursuz

    benım 528 98 model ve km sı 370000 ve yaklasık 120000 km once lpg takılmıs

    gelelım efsane bulusmanın detaylarna

    otoyolda denendı araclar ben lpg ıle kalktım

    araclarımız 150km/h ye kadar kafa kafaya gıttı ama 150 den sonra ben uzamaya basladım helekı 190km/h den sonra arayı barız actım

    sonra bı kac defa daha denedık
    roll yaptık mesela roll de hıc dayanamadı benım emektera her rollıngde ılk anda bıle ben ondeydım

    ama şu bır gercekı 2,4 honda bence parasının tam karsılıgı bı arac ve gıdısıde bence gayetten tatmınkar

    aracı kullandım ve kalkmadan once benım emektara hıc sans vermıyordum cunku bana bmw den daha atak bı aracmıs gıbı gelıyordu

    uzun lafın kısası ben sevdım ve gidişide alamet

    ama nedense 150 den sonra bmw ye boyun eğiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alonewolf004

    quote:

    Orijinalden alıntı: CEPNİ_81

    Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    2.2 dizel ödüllü bir dizel motordur dezavantajı manueldir. ş.içi 7 litre ş.dışı 5 -5,5 litre derler yakıt tüketimine aynı değerleri lpgli bir accord ile yakarsınız.
    2.4 performans ve otomatik düşüneceniz var ise tercih sebebi olabilir.

    Teşekkürler , her zaman performans derim, otomatikge soğuk bakarim ama esim için otomatik şart. Zahmetinizden dolayı tekrar tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impeesa2.4

    quote:

    Orijinalden alıntı: CEPNİ_81

    Herkese selam tekrar. Accord da karar kildim sayilir. Yalniz 2.2 dizel veya 2.4 . fiyati 35 ila 40 arasi. Oneriniz ne olurdu acaba

    Ben 2 aydır 2.4 kullanıyorum. Yıllık yaklaşık 30000 km yol yaptığım için ilk önce benim niyetim 2.2 i-ctdi almaktı. Amacım lpgnin bagajda kapladığı yer, ayar vs. gibi sıkıntılarıyla uğraşmamaktı.

    Ancak 2.2 i-ctdi çok az sayıda var ve 200000 kmnin altında ve temiz diye nitelendirilebilecek bir araç bulmak gerçekten çok zor. Yaklaşık 6 aydır accord ilanlarını takip ediyorum benim temiz diye nitelendirebileceğim 1 tane 2.2 i-ctdi ilanı gördüm onu da şehir dışında olduğu için gitmeye fırsat bulamadım ve kaçırdım. Zaten araç 1 haftada satıldı. Daha sonra 2.4 motorlu olana yöneldim, 2.4 için seçenekler daha fazla.

    Yakıt olarak 2.4 benzinli ile 2.2 i-ctdi eşdeğer sayılır ( 2.4 için s.içi 13-14 lt s. dışı 9-10 lt/100km lpg // 2.2 i-ctdi için s.içi:7-7.5 lt ş.dışı:5.5 lt/100 km motorin olduğunu düşünürsek). Burada 2.4 versiyondaki otomatik vites konforunu da göz önünde bulundurmak gerekir. Performans olarak da 2.2 i-ctdi yüksek tork ve manuel vites ile 2.4 'ü çok aratmaz.

    Şahsım adına aynı tercihi sıfır kmde yapacak olsam yaptığım kilometreyi göz önüne alarak dizeli tercih ederdim. Ama aynı soruyu 10 yaşında ve ortalama 200000 km yapmış iki araç için cevaplayınca tercihim 2.4 ten yana oldu. Sonuçta bir tarafta sorunsuz bir motor ve otomatik şanzımana sahip bir benzinli araç var diğer tarafta ise her ne kadar sorunsuz olsa da kilometresi arttıkça yüksek bakım maliyeti çıkarma potansiyeli olan bir araç var ( turbo, enjektör, baskı balata vs.)

    Saygılar..



    Çok teşekkürler, düşüncelerin baskalari tarafından da paylasilmasi akilci hareket etmemize sebeb olacak inşallah. Öncelikle siteye emeği gecen ve paylasimlariyla bilgilerini sunan herkese tekrar tesekkur ederim. Accord 2.4 kesin ve son karar olacak. Rahmetli dedemin sözü olan " yan bakana dik cakarim " bu araç için soylenmis sanki :) . saygilarimla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar tüm forum takipçilerine, Ben de forum sayesinde 2,4 Accord hakkında epey bilgi sahibi oldum ve de 2.4 Accord sahibi olmak istiyorum. Bildiğiniz satılık 2.4 temiz, az km li var ise haberleşebilirmiyiz. İyi forumlar
  • arayan bulur
  • en baştaki ilk mesajı okudum, ara mesajları atlayıp buraya geldim...

    Araçtan abimde de var. Kendisi temiz bir şekilde ilk sahibinden aldı. Prims Tüp taktırdı gerçekten rahatlık, sürüş, yakış olarak iyi araba

    AMA!

    kesinlikle 190 beygirin hakkını veremiyor!

    Bunu 1997 model passat 1.8T ile karşılaştırarak diyorum. (manuel-lpg li)

    iki aracı da sürdüm ama passat hızlanma açısında çok daha iyiydi.

    Accord' u hem LPG ile, hem de benzin ile test ettim, sanırım Dar tork bandı+otomatik vites+ 100 kg daha ağır olmasında Passat' tan çok daha kötü idi. sanki 190 bg değil de, 130 bg lik bir araba gibi idi. Bunu tek sadece ben demiyorum

    Accordun motorunda sıkıntı yok, aklınıza gelmiş olabilir.

    accord:
    Maksimum güç 190 PS / 6800 rpm
    Maksimum tork 223 NM / 4500 rpm
    0-100 : 9.2 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.26 Cd (çok iyi bir değer)
    ağırlık: 1394 kg


    Passat:
    Maksimum güç 150 PS / 5600 rpm
    Maksimum tork 210 NM / 1750-4600 rpm (uuu baby)
    0-100 : 8.5 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.27 Cd
    ağırlık: 1280 kg (yanlış olabilir)




  • ironblood19 kullanıcısına yanıt
    Turbolu-manuel araçla, atmosferik-otomatik aracı karşılaştırmışsınız. Yine de 150'den sonra Accord'un yanına yaklaşamaz. Uzun süre hiç gidemez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elma-armut kıyaslamaları bitmiyor :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda accord 2.4 arac arıyorum, ilgilenen arkadaşlar özelden msj atabilir, iyi akşamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood19

    en baştaki ilk mesajı okudum, ara mesajları atlayıp buraya geldim...

    Araçtan abimde de var. Kendisi temiz bir şekilde ilk sahibinden aldı. Prims Tüp taktırdı gerçekten rahatlık, sürüş, yakış olarak iyi araba

    AMA!

    kesinlikle 190 beygirin hakkını veremiyor!

    Bunu 1997 model passat 1.8T ile karşılaştırarak diyorum. (manuel-lpg li)

    iki aracı da sürdüm ama passat hızlanma açısında çok daha iyiydi.

    Accord' u hem LPG ile, hem de benzin ile test ettim, sanırım Dar tork bandı+otomatik vites+ 100 kg daha ağır olmasında Passat' tan çok daha kötü idi. sanki 190 bg değil de, 130 bg lik bir araba gibi idi. Bunu tek sadece ben demiyorum

    Accordun motorunda sıkıntı yok, aklınıza gelmiş olabilir.

    accord:
    Maksimum güç 190 PS / 6800 rpm
    Maksimum tork 223 NM / 4500 rpm
    0-100 : 9.2 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.26 Cd (çok iyi bir değer)
    ağırlık: 1394 kg


    Passat:
    Maksimum güç 150 PS / 5600 rpm
    Maksimum tork 210 NM / 1750-4600 rpm (uuu baby)
    0-100 : 8.5 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.27 Cd
    ağırlık: 1280 kg (yanlış olabilir)


    Arabadan anlamayan adam yorumu bunlar yapma etme hocam. Sen o uuuvv baby kısmını turbodan kaynaklı erken tork aldığın için yaşıyorsun.yoksa accordun max .beygiri verdiği devire bak 6800 dd. Yani accord 6800 dak.devir çevirdiği an passat yalan olur. accordu her viteste manuel ve devirli kullanırsan anlarsın ne dediğimi. Accordun manueli yok maalesef ülkemizde .Hele accord manuel şanzuman olsa passat ilk kalkışta bile plaka okur. Accordda beygirler koşmaya başlarsa 150-160 dan sonra passat tutunamaz. Çoook defalar denendi passat 1.8 t ile. Bence sizdeki aracın subap ayarına falan baktırın ( Bakımlı olması çok önemli çünkü ) Ben çok defalar ankara gibi rakımı yüksek olan yerde 1.8 t geçtim , insignia geçtim.evet accord ilk kalkış biraz hantal ancak onun sebebi otomatik vites olması ve tork konvertöründen kaynaklı , araçtaki vsa yı kapatıp tip. viteste devir çevirip hızlanmaya başladığı an 190 hp gibi gidiyor. 230 km ye bir solukta çıkıyor 0-100 km si biraz hantal gibi görünsede ; 100-180 km hızlanması 0-100 km si 8 sn civarı olan herhangi bir arabadan daha iyidir.kısaca accord uzun yol arabası şehiriçinde evet biraz hantal cünkü devirlenmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öykü 2012


    quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood19

    en baştaki ilk mesajı okudum, ara mesajları atlayıp buraya geldim...

    Araçtan abimde de var. Kendisi temiz bir şekilde ilk sahibinden aldı. Prims Tüp taktırdı gerçekten rahatlık, sürüş, yakış olarak iyi araba

    AMA!

    kesinlikle 190 beygirin hakkını veremiyor!

    Bunu 1997 model passat 1.8T ile karşılaştırarak diyorum. (manuel-lpg li)

    iki aracı da sürdüm ama passat hızlanma açısında çok daha iyiydi.

    Accord' u hem LPG ile, hem de benzin ile test ettim, sanırım Dar tork bandı+otomatik vites+ 100 kg daha ağır olmasında Passat' tan çok daha kötü idi. sanki 190 bg değil de, 130 bg lik bir araba gibi idi. Bunu tek sadece ben demiyorum

    Accordun motorunda sıkıntı yok, aklınıza gelmiş olabilir.

    accord:
    Maksimum güç 190 PS / 6800 rpm
    Maksimum tork 223 NM / 4500 rpm
    0-100 : 9.2 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.26 Cd (çok iyi bir değer)
    ağırlık: 1394 kg


    Passat:
    Maksimum güç 150 PS / 5600 rpm
    Maksimum tork 210 NM / 1750-4600 rpm (uuu baby)
    0-100 : 8.5 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.27 Cd
    ağırlık: 1280 kg (yanlış olabilir)


    Arabadan anlamayan adam yorumu bunlar yapma etme hocam. Sen o uuuvv baby kısmını turbodan kaynaklı erken tork aldığın için yaşıyorsun.yoksa accordun max .beygiri verdiği devire bak 6800 dd. Yani accord 6800 dak.devir çevirdiği an passat yalan olur. accordu her viteste manuel ve devirli kullanırsan anlarsın ne dediğimi. Accordun manueli yok maalesef ülkemizde .Hele accord manuel şanzuman olsa passat ilk kalkışta bile plaka okur. Accordda beygirler koşmaya başlarsa 150-160 dan sonra passat tutunamaz. Çoook defalar denendi passat 1.8 t ile. Bence sizdeki aracın subap ayarına falan baktırın ( Bakımlı olması çok önemli çünkü ) Ben çok defalar ankara gibi rakımı yüksek olan yerde 1.8 t geçtim , insignia geçtim.evet accord ilk kalkış biraz hantal ancak onun sebebi otomatik vites olması ve tork konvertöründen kaynaklı , araçtaki vsa yı kapatıp tip. viteste devir çevirip hızlanmaya başladığı an 190 hp gibi gidiyor. 230 km ye bir solukta çıkıyor 0-100 km si biraz hantal gibi görünsede ; 100-180 km hızlanması 0-100 km si 8 sn civarı olan herhangi bir arabadan daha iyidir.kısaca accord uzun yol arabası şehiriçinde evet biraz hantal cünkü devirlenmesi gerekiyor.

    arabadan anlamayan birisi lafınıza takıldım, yediremedim kendime, son 5-6 senedir artık ilgim yok ama 5-6 sene önce söyleseniz, ben ve yakın çevrem sizin bu lafınıza nasıl güleceğimizi şaşırırdık emin olun....

    yaşım 29, yaklaşık (yalan olmasın) 2. sayıdan itibaren (ferrari f50 vardı sanırım kapakta) 5-6 sene öncesine kadar hep otomobil dergileri-siteleri okudum inceledim...

    teorinin haricinde; Bu iki arabayı da kendim tecrübe ettim...

    örneğin, kağıt üzerinde daha iyi olan 1995 vectra Gtx 2.5 @ 170 bg (manuel) yine bizim sahip olduğum 1997 passat 1.8t' dan tokat yemişti...

    Kapışılan hızlar 120' den 220 kadar abartısız...

    Keşke o passatımız halen dursaydı da, bizzat deneyerek ikna edebilseydim.

    6800 dd maks güç veriyor ama tork dönüşümü yaptığınızda, yüksek devirdeki yüksek güç ile, düşük devirdeki düşük güç, aynı tork'u vermektedir.

    Hesabını yaptığınızda, accord 6800 DD 'deki torku, passat'ın 5600 dd' deki torkundan sadece %4,2 daha fazla ki bu hiç bir şey...

    Yani Otomatik vites yiyor bütün bu ve bunun gibi avantajları.

    Dayak yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanırmış misali, başka arabaya binmeyip, kendi arabası ile başkasınınkini kıyase eden de kendi arabasını ferrari sanıyor... Buna ben de dahilim, yanlış anlama.... nette 1.8t vs 2.4 honda youtube da kapışması var, 1 boy fark ile passat alıyordu sanırım.

    Accord 2.4 alır mıyım? manuel' i olsa düşünürdüm kesinlikle 97 passat alır mıyım? çok yaşlı artık, problem çıkartır




  • Yahu arkadaşlar...

    "TOKAT YEDİ" gibi kelamlar kullanan biriyle ağız dalaşına giriyorsunuz.



    Yapmayın, etmeyin...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Yahu arkadaşlar...

    "TOKAT YEDİ" gibi kelamlar kullanan biriyle ağız dalaşına giriyorsunuz.



    Yapmayın, etmeyin...



    Allah Allah.. beyimiz/hanımefendimiz nerenin lordu/düşeşi?

    Konunuza bir şey demedik, güzelce hazırlanmış...

    tek bir şey yazdık, görüşümü belirttim, ben miyim diyen?! Honda Fan' larının hışmına uğradım Forum'dan...

    neyse size kumda iyi oynamalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironblood19 -- 27 Mart 2015; 17:51:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood19

    quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Yahu arkadaşlar...

    "TOKAT YEDİ" gibi kelamlar kullanan biriyle ağız dalaşına giriyorsunuz.



    Yapmayın, etmeyin...



    Allah Allah.. beyimiz/hanımefendimiz nerenin lordu/düşeşi?

    Konunuza bir şey demedik, güzelce hazırlanmış...

    tek bir şey yazdık, görüşümü belirttim, ben miyim diyen?! Honda Fan' larının hışmına uğradım Forum'dan...

    neyse size kumda iyi oynamalar





    Hocam valla, kasmayın siz.

    Bunlara...




    ...gerenk yok.

    Tokatlayın siz bizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yahu yeni kasaları bile yürüyemiyor. Eskisi nasıl gelsin. Trabzon'dan,Samsun'a kadar gelebildi. Sonra o sanayiye, ben İstanbul'a. Davlumbaz falan yerlerde. Ortalık toz duman. Üzülmüştüm arkadaşa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_ari








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volvole -- 27 Mart 2015; 18:30:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood19

    quote:

    Orijinalden alıntı: öykü 2012


    quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood19

    en baştaki ilk mesajı okudum, ara mesajları atlayıp buraya geldim...

    Araçtan abimde de var. Kendisi temiz bir şekilde ilk sahibinden aldı. Prims Tüp taktırdı gerçekten rahatlık, sürüş, yakış olarak iyi araba

    AMA!

    kesinlikle 190 beygirin hakkını veremiyor!

    Bunu 1997 model passat 1.8T ile karşılaştırarak diyorum. (manuel-lpg li)

    iki aracı da sürdüm ama passat hızlanma açısında çok daha iyiydi.

    Accord' u hem LPG ile, hem de benzin ile test ettim, sanırım Dar tork bandı+otomatik vites+ 100 kg daha ağır olmasında Passat' tan çok daha kötü idi. sanki 190 bg değil de, 130 bg lik bir araba gibi idi. Bunu tek sadece ben demiyorum

    Accordun motorunda sıkıntı yok, aklınıza gelmiş olabilir.

    accord:
    Maksimum güç 190 PS / 6800 rpm
    Maksimum tork 223 NM / 4500 rpm
    0-100 : 9.2 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.26 Cd (çok iyi bir değer)
    ağırlık: 1394 kg


    Passat:
    Maksimum güç 150 PS / 5600 rpm
    Maksimum tork 210 NM / 1750-4600 rpm (uuu baby)
    0-100 : 8.5 sn
    Rüzgar Sürtünme katsayısı: 0.27 Cd
    ağırlık: 1280 kg (yanlış olabilir)


    Arabadan anlamayan adam yorumu bunlar yapma etme hocam. Sen o uuuvv baby kısmını turbodan kaynaklı erken tork aldığın için yaşıyorsun.yoksa accordun max .beygiri verdiği devire bak 6800 dd. Yani accord 6800 dak.devir çevirdiği an passat yalan olur. accordu her viteste manuel ve devirli kullanırsan anlarsın ne dediğimi. Accordun manueli yok maalesef ülkemizde .Hele accord manuel şanzuman olsa passat ilk kalkışta bile plaka okur. Accordda beygirler koşmaya başlarsa 150-160 dan sonra passat tutunamaz. Çoook defalar denendi passat 1.8 t ile. Bence sizdeki aracın subap ayarına falan baktırın ( Bakımlı olması çok önemli çünkü ) Ben çok defalar ankara gibi rakımı yüksek olan yerde 1.8 t geçtim , insignia geçtim.evet accord ilk kalkış biraz hantal ancak onun sebebi otomatik vites olması ve tork konvertöründen kaynaklı , araçtaki vsa yı kapatıp tip. viteste devir çevirip hızlanmaya başladığı an 190 hp gibi gidiyor. 230 km ye bir solukta çıkıyor 0-100 km si biraz hantal gibi görünsede ; 100-180 km hızlanması 0-100 km si 8 sn civarı olan herhangi bir arabadan daha iyidir.kısaca accord uzun yol arabası şehiriçinde evet biraz hantal cünkü devirlenmesi gerekiyor.

    arabadan anlamayan birisi lafınıza takıldım, yediremedim kendime, son 5-6 senedir artık ilgim yok ama 5-6 sene önce söyleseniz, ben ve yakın çevrem sizin bu lafınıza nasıl güleceğimizi şaşırırdık emin olun....

    yaşım 29, yaklaşık (yalan olmasın) 2. sayıdan itibaren (ferrari f50 vardı sanırım kapakta) 5-6 sene öncesine kadar hep otomobil dergileri-siteleri okudum inceledim...

    teorinin haricinde; Bu iki arabayı da kendim tecrübe ettim...

    örneğin, kağıt üzerinde daha iyi olan 1995 vectra Gtx 2.5 @ 170 bg (manuel) yine bizim sahip olduğum 1997 passat 1.8t' dan tokat yemişti...

    Kapışılan hızlar 120' den 220 kadar abartısız...

    Keşke o passatımız halen dursaydı da, bizzat deneyerek ikna edebilseydim.

    6800 dd maks güç veriyor ama tork dönüşümü yaptığınızda, yüksek devirdeki yüksek güç ile, düşük devirdeki düşük güç, aynı tork'u vermektedir.

    Hesabını yaptığınızda, accord 6800 DD 'deki torku, passat'ın 5600 dd' deki torkundan sadece %4,2 daha fazla ki bu hiç bir şey...

    Yani Otomatik vites yiyor bütün bu ve bunun gibi avantajları.

    Dayak yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanırmış misali, başka arabaya binmeyip, kendi arabası ile başkasınınkini kıyase eden de kendi arabasını ferrari sanıyor... Buna ben de dahilim, yanlış anlama.... nette 1.8t vs 2.4 honda youtube da kapışması var, 1 boy fark ile passat alıyordu sanırım.

    Accord 2.4 alır mıyım? manuel' i olsa düşünürdüm kesinlikle 97 passat alır mıyım? çok yaşlı artık, problem çıkartır

    Adamım bende 37 yaşındayım. Güzel kardeşim ; daha geçen hafta audimi a6 2.7 bi turbo 320 hp ( hafif kurcaladık ) evdeki 4. Araba olduğu için sattım. Bugüne kadar da gc8 impreza turbo gt , volvo 1.9 t4 ( manuel )gibi oldukça hızlı araçlara sahip oldum bilen bilir. ( Üstelik turşu haliyle değil ilk sahibi olarak .) O dediğin 1.8 t araca 8 ay bindim az çok arabadan anlarım sahibi olmuşluğumda vardır.Konuya gelecek olursak Şu an eşimde cruze 2.0 d manuel var. 2.4 accord 160 km den sonra cruze 2.0 d yi yavaş yavaş ayırıyor bizzat denendi . ( cruze 2.0 d 163 hp ). O cruze senin hasta olduğun 1.8 t passatı ne yapar biliyor musun ? Kısa mesafede veya hafif düzlükte .Tekrar söyleyeyim evet hafif trafikte veya uzun olmayan bir düzlükte passat 1.8 t , turbo olmasının avantajını ve manuel oluşunu kullanarak önde olacaktır. fakat daha yüksek hızlarda ve daha uzun bir düzlükte otobanda ( iki aracıda stock kabul edersek) accordun önde olacağı kesindir denenmiştir. Diğer bir konu You tube videolarında sti geçen şahin de var . Evet 1.8 t fena bir araba değil ancak uzunda 2.4 e ciğeri yetmez bizzat denenmiştir.Ha , ben Honda manyağı değilim ancak bir cl9 2.4 accord da 1.8 t den daha arabadır daha keyiflidir uzunda çook daha ciğerlidir. Ayrıca manuel ve turbo makinayla , atmosferik ve otomatik vitesli tork konvertörlü aracı kıyaslayarak arabadan ne kadar anladığını gösterdin . Bence kumda sen oyna kovayı ben sana ankaradan yollarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi öykü 2012 -- 27 Mart 2015; 20:35:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.