Şimdi Ara

Honda Civic 2020 ELEGANCE FC5 Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    Hocam katiliyorum size ama scala pek begendigim bir model degil polo platformu üzerine kuruldugu icin. Cok cagma c segment.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    Gitmeyen Corolla

    0 100 12.1 sn

    Giden Civic lpg

    0 100 11.6 sn

    0.5 sn için ,senede 10 bin km için lpgyle uğraşıp eski boş Civic alsın arkadaş yeni Corolla yerine.

    Hesap makinesi mi vereyim yoksa siz mi mesajı silersiniz ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 23 Kasım 2024; 9:17:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JeuroS kullanıcısına yanıt

    1250 liraya 2022 1.5 flame x pack Corolla satılıyor

    Civicin dolu olan tek tarafı kitlesinin viiitekkk palavraları.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 23 Kasım 2024; 9:20:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    1.5 güncel toyota motoru müthiş ekonomik bir motor. 2 gündür şirket aracını bıraktım Yaris'i kullanıyorum hayran kaldım yine ekonomisine. 301 1.6 dizel ile 5.0 litre ile gidip geldiğim trafiği birebir aynı kullanımla 5.6 litre ile bitiriyorum. Corolla biraz ağırdır büyüktür 1 litre fazla yaksın en fazla, yine çok iyi.


    Fiyatı takip etmiyorum son dönemde pahalıdır ucuzdur bilemem ama fiyatı makul ise 1.5 corolla'yı gözü kapalı alırım.

  • civic bakacağınıza 2023 model mg hs luxury tavsiye ederim o fiyatlara, çok daha kaliteli bir araca sahip olursunuz.

  • Piyasa arabası olarak megane 4 tce edc de tercih edebilirsiniz.
    İcon paket toknolojik olarak son derece tatmin edicidir.
    60bin km kullandım bir sıkıntısını görmedim.
    Şehir içi depo hesabı 26km ile 8lt yakıyordu.
    Uzun yolda 110 ile 5,2lt yakıyordu.
    Sessizlik ve konforu gayet iyidir.
    Hiç honda civic kullanmadım ya da binmediğim için kıyaslayamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam civic civic tir değer kaybetmez. Uzun yol atmosferik evet sıkıntı ama şehir içi 10 birim fayda görürken uzun yolda bir birim sıkıntı yapacak. Bence değer. Siz soğrusunu bulmuşsunuz bence paket olarak üst paket bakın motor şanzıman için ise dizelleri belki alternatif olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaj silmelik bir durum yok, Civic'in performansının da kötü olduğunu önceki mesajımda da belirtmiştim. Bence atmosferik motorla LPG olmadığı sürece uğraşılmaz zaten. Civic'teki LPG aracın garantisine dahil olduğu için de pek uğraşılacak bir şey yok. LPG - Benzin farkı değişken olduğu için şimdi az olur ileride artar veya azalır. Şu anki durumda Civic LPG ile ort 1.5 tl/km yaksa Corolla 2.5 tl/km yakacak, ki buda az bir fark değil bence. LPG'nin olması olmamasından iyidir.

    Boş Civic demişsiniz de 2023 Dream Corolla'da park sensörü bile yok, boştan kastınız nedir acaba? Acil frenleme sistemi vesayire de Civic Executive donanımda mevcut.

    Ekleme: Bir de 3 silindir titremesiyle uğraşacaksınız, ha hiçbir sıkıntı yoksa benzinli binerim derseniz de neden turbo benzinli bir araç almayasınız ki?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tureta12 -- 23 Kasım 2024; 13:18:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JeuroS kullanıcısına yanıt

    Haklısınız ama şehir içinde platform farkını o kadar hissedeceğinizi düşünmüyorum, hacimli bir araba olarak işinizi görür. HB-SW karışımı bir model gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Benim gözlemlerim genel olarak 1.0 TSI ile benzer yaktığı şeklinde, bu durumda da turboşarjlı olan motoru tercih ederdim şahsen. 1.6 132 beygirlik Corolla motoru çok daha iyiydi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    Corolla sınıfındaki araçlar için bende turboşarjlı olsun isterim (1.0 olmasın 1.3-1.4 olsun) ama siz çok yakar ve gitmez demişsiniz. corolla'da gidip gitmemesini bilmem kullanmadım da çok ekonomik bir motor olduğu kesin.

  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    Yılda 10 bin km için lpgyle uğraşilmaz

    0 Civic için fabrika garantisi geçerlidir evet,2020 model için değil

    Bomboş civicle flame x pack Corolla aynı para

    1250 liraya c segment dolu turbo araç yok, bomboş bile yok

    Siz yine de mesajı silmeyi düşünün derim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Civiclerin garantisi bakımları serviste yapıldığı sürece 6 yıl, buna LPG tertibatı dahil. Aracın hala garantisi olacak.

    Eco Elegance donanım için konuşuyorum, şehir içi kullanım için gerekli olan her şey var bence.

    Flame X paket Corolla'da Eco Elegance Civic'e ek olarak şunlar var;

    17 inç jantlar, kablosuz şarj ve toyota safety sense (şerit takip, otomatik yanan uzun farlar, adaptif hız sabitleme sistemi ve ön çarpışma önleyici sistem) ve anahtarsız giriş ve çalıştırma

    17 inç jantlar şehir içi kullanım için zaten dezavantaj, safety sense ise güzel ancak ön çarpışma önleyici sistem dışında şehir içinde pek işinize yaramaz. Anahtarsız giriş ve çalıştırma güzel donanımlar bir de bu değebilir, ama gene de mühim değil. Üstelik çok az daha ekleyerek Eco Executive donanım alabiliyorsunuz ve bu donanım paketinde safety sense donanımları dışında hepsi mevcut.

    gel gelelim Flame X-Pack'e Toyota gene park sensörü koymamış, bence şehir içi kullanım için önceliklerden biri olmalı park sensörü, insan en azından arkaya koyar.

    Buyrun 1.0 TSI dolu paket Scala. 1.0 motor diye laf etmeyin emin olun hem Civic'i hem de Corolla'yı performans anlamında katlar.


    Eğer ben DSG ile uğraşamam garantili olsun derseniz 2024 modelinin boş halini bile alabilirsiniz.


    Ha tabii şimdi diyeceksiniz ki Scala C segment mi, şehir içinde zaten bu platform farkını hissetmeyeceğiniz için bence pek bir önemi yok. Sonuçta hacim var mı var. Üretici de C segment diye tanımlıyor.

    Hala mesajı silmemde ısrar ediyor musunuz?  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tureta12 -- 23 Kasım 2024; 18:16:25 >




  • 1.0 motor ara gazlanma konusunda çok iyi. Bence turbolu olsun 1.0 olsun o bile yeter. Corolla'nın motoru 1.5 atmosferik motor için ekonomiktir ve sağlamdır, buna lafım yok ancak 3 silindir olması ve LPG ile tamamen uyumsuz olması sebebiyle Civic'in 1.6 4 silindir atmosferik motoru ile karşılaştırdığınızda biraz geride kalıyor bence. Sonuçta belki siz kullanmazsınız ama ilerideki sahibi LPG ile kullanmak isteyecek ve bu o aracın değerini etkileyecek.

    Atmosferik motorlar genel olarak gitmiyor, Civic'inki dahil olmak üzere ama en azından 4 silindir + LPG'li olduğundan bir nebze tolere edebiliyorsunuz.

    1.5 Corolla'yı 1 ay boyunca kullandım, düz güzergahlarda 1.0 TSI Scala'dan daha az yakarken yokuşlu güzergahlarda Scala daha az yakıyor.

    Asıl 1.6 Corolla ile 1.6 Civic karşılaştırılabilir bence, ancak o zaman bu karşılaştırmayı Corolla alır.

  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    Ve halen Civic 2020 modelken Corolla 2022 model,ve bakımları serviste yapıldığı sürece 10 yıl garantisi var

    Ve Ekstra donanımı var

    Ve halen 10 bin km için LPG ile, hondanin felç eden bakım fiyatları ile uğraşilmaz.

    2020 model araba zaten pahalı iken üstüne bir de para ekleyip dolusunu almayı teklif etmek pek mantıklı değil

    Gördüğünüz üzere b segment scala da istenmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 23 Kasım 2024; 18:34:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Bakım fiyatları iki marka için de çok pahalı. LPG bakımının fiyata aman aman bir etkisi yok.

    Ha isterseniz Corolla'nın bakımlarını sanayide garantiden çıkıp çok daha ucuza halledersiniz o ayrı.

    Son olarak yazmayı unutmuşum Corolla hacim olarakta Civic'ten daha küçük bir araba (Civic'in bagajı Corolla'dan 47 litre daha büyük ve arka koltuklar Corolla'da baya klostrofobik hissettiriyor.)

    Evet 10 bin km az ancak satarken de LPG'li olduğu için daha çok tercih edilir diye düşünüyorum. Yılda LPG ile Civic'le 15000-20000 TL Corolla ile 25000-30000 TL verirsiniz. Bana yıllık 10 bin az para gibi gelmiyor. Yılda bir bakıma girseniz zaten maksimum 300-400 TL tutuyor LPG filtresi değişimi serviste. Üstelik uzun yola yılda 1-2 defa gitmek isterseniz bile kafanız çok daha rahat olur. İstanbul-Antalya git gel 1400 km, 2100 TL vs 3500 TL mesela.

    Ek olarak şehir içinde kullanılacağı mesafe de önemli. Bu 10 bin günlük 1-2 km'lik yolculuklarla yapılırsa zaten araba LPG'ye geçmez benzin harcar. Ancak haftada 2-3 kere 10-20 km'lik şehir içi yolculuklar yapılıyorsa ideal olur.

    Eğer her gün 1-2 km yolculuk yapılacaksa tabii ki Corolla veya eşdeğer benzinli bir araç tercih edilir.

    Edit: Ha birde bahsettiğiniz gibi daha yeni olduğu için de tercih edilebilir, o da konu sahibinin önceliklerine göre tabii ki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tureta12 -- 23 Kasım 2024; 19:51:17 >




  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt

    Neyse LPG yi de benzinle yakan civicin saçma sapan fiyatlarının olduğunu kabul etmeye başlamışsiniz, bence anlasacagiz az kaldı:)

    2022 dolu Corolla varken 2020 boş Civic almak komik bile değil üzgünüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 23 Kasım 2024; 19:34:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Corolla ve Civic konusunda ikisinin de bazı alanlarda önde olduğu konuların olduğunu düşünüyorum. Ben tasarım ve sürüş hissiyatı olarak Civic'i daha çok beğeniyorum. Corolla'nın paketlerine de pek ısınamadım, mesela flame'da park sensörünün olmaması vs. ilginç geliyor cidden. Civic Elegance da sürüş destek sistemleri konusunda boş, onun dışında makyajlı versiyonunun donanımı yeterli bence. Ön - arka park sensörü şehir içinde önemli zaten.


    Hatchback baksam da pek alternatif yok. Golf Life'a bütçem yetmiyor zaten, temizini bulamam. Leon belki bakılabilir, Scala'ya dediğim gibi ısınamadım bu paraları vereceğimi sanmıyorum. Bunun dışında alternatif de kalmıyor pek.

  • Hiç kafanı karıştırma al geç. Satacağın zaman iyi ki almışım diyeceksin. Eski bir 2011 model FD6 sahibi olarak söylüyorum bunu.


    Sıfır olsun taştan olsun diyenlere de kulak asma. 2019'da Civic'i 73 bin liraya satıp 110 bin liraya sıfır b segment aldım. Bugün sattığım Civic ile benim arabanın fiyatları kafa kafaya geldi. Hani bir hikaye vardı ya ağam biz bu b*ku niye yedik diye. Aynı o hesap oldu benimki de.


    Türkiye'de yaşıyoruz ve gidişat ortada. Zengin değilsen her daim piyasa aracı tercih etmelisin yoksa zar zor yaptığın birikim uçar gider.


    Ekleme: 2019'da Civic'i sattıktan sonra 25 bin liralık altın vardı elimizde ve yeni aracı alırken bozduk üstüne de 10 bin lira kredi çektik. 10 bin lira krediyi boşver sıfır faizdi ama o altınları bozmamış olsam ve eski Civic de hala duruyor olsa şimdi rahat rahat 2020 modelini alırdım. O yüzden sakın ha sakın sıfır olsun b segment olsun diye hareket etme. Temiz, kazasız Civic bulduysan hem de 4 yaşındaysa saniye düşünme al geç.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max Damage -- 24 Kasım 2024; 15:29:49 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.