Şimdi Ara

Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
492
Cevap
7
Favori
253.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla öğle bir yazmışsınız ki .
    gören konuyu anlamayanbilmeyen yıllarca hybrid kullanmışsınız gibi düşüncelerinizi aktardığınızı zannedecek.


    teknik veriler ortada.
    zaten tartışmaya gerek yok.
    ancak %25 kar elde ettiğiniz ancak rüyada görürsünüz .
    önceden arac a ne akdar para bayıldığını hatırlatırım.

    not: kesinlikle önyargılı bir düşünce mantığı ile yazmadım.ancak sadece biraz abartıldığını iddea ediyorum.


    saygılarımla....

    bilginize sunarım.






    quote:

    Orjinalden alıntı: EsesBoston

    Mayis ayinda Honda Hybrid aldim. Su anda 20 bin kilometrede. Iki tane yakit tuketimini hesaplayan sayac var aracta. bir tanesini aldigimdan beri sifirlamadim. 7 litrede su anda. 20 binin 15 bini Istanbul sehiricinde yapildi. Uzun yolda da cogunlukla allah ne verdiyse bastim. Ankara Istanbul ortalama 8.5 litre yakit yaktim. Ama 160in altina hic dusmedim. Uzun yolda 110 ortalama hizla gittigimde 6 litreye dustu. 90la surunce 5.5 civarlarinda oldu tuketim. Istanbul sehiricinde ortalama 7 litre tuketiyor.
    Ancak performans olarak 1.6 motordan cok daha iyi. Uzun yolda cok rahat 200 kilometre hiza cikiyor. Ancak uzun rampalarda cok gaza basarsaniz ve elektrik bataryasi bittiginde direk 1.3 motor oluyor ve arac cok hantallasiyor. Ancak bu 3-4 defa oldu. Mesela Kizilcahamam rampalarinda. Aracin akusu bos degilse ara hizlanmalari kalkisi cok cok iyi.
    Bu teketim degerlerini 1.6 otomatik vitesli araclarla kiyaslayin. Hicbir otomatik vitesli benzinli 1.6 arac Istanbul trafiginde 10 litrenin altina dusmez. Dusururum diyenin alnini karislarim. Yani Hybrid %25 daha ekonomik. Ayrica bakim araligi 20 bin kilometre. Motor omru cok daha uzun. Elektrik motorunun yardimci olmasi sebebiyle benzinli motor yorulmuyor. Fren balatalari ve diskleri diger araclarla kiyaslandiginda cok daha uzun gidiyor. 80-100 bin kilometrede. Sebebi frenlemelerde balata ve disk kullanmiyor. (Ani frenler haric)

    Neden dizel degil hybrid? Benim bu araci alirken aklimda Corolla dizel otomatik vardi. Corolladan vazgecmemin en onemli sebebi yari otomatik olmasi. Toyota Japonyada Amerikada yari otomatik satiyor mu? HAYIR. Turk tuketicisini insan yerine koymayan sirketin arabasini almam. Ondan sonra 40 bin kilometrede bir yari otomatik vitesin balatasini degistirsinler. Ayrica hybridle kiyaslandiginda dizelin isletim maaliyetleri cok daha yuksek. Bir de Turkiyede mazot kalitesi hala cok dusuk. 6 yil Land Rover Discovery TD5 kullandigim icin biliyorum. Basima gelmeyen kalmadi.




  • Emrehanci tarzın hoş değil..Bırak da kullanan insan özgürce kendi yorumunu yazsın..Hala daha 15 milyar farktan bahsediyorsun, aynı donanımda benzinli Civic ancak 6 milyar daha ucuz, bunu yukarda defalarca yazdık okumuyorsun heralde..Teknik veriler ortada diyorsun, elbette ortada..teknik verilere bakarsan çok daha ekonomik..Esesboston'un da dediği gibi kullanım tarzını değiştirebilirsen çok daha ekonomik değerler elde etmek mümkün..Ayrıca bu aracı kullanan herkes çok keyf aldığını söylüyor..50 bin ytl'ye otomatik araba düşünen biri için hiç de fena bir seçim değil..Cebinde 50 bin ytl para olduğunu farzedelim, otomatik bir araba alacaksın, tercihini söylede onun üzerinden tartışalım..Bu şekilde olmuyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 25 Ocak 2008; 21:17:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Emrehanci tarzın hoş değil..Bırak da kullanan insan özgürce kendi yorumunu yazsın..Hala daha 15 milyar farktan bahsediyorsun, aynı donanımda benzinli Civic ancak 6 milyar daha ucuz, bunu yukarda defalarca yazdık okumuyorsun heralde..Teknik veriler ortada diyorsun, elbette ortada..teknik verilere bakarsan çok daha ekonomik..Esesboston'un da dediği gibi kullanım tarzını değiştirebilirsen çok daha ekonomik değerler elde etmek mümkün..Ayrıca bu aracı kullanan herkes çok keyf aldığını söylüyor..50 bin ytl'ye otomatik araba düşünen biri için hiç de fena bir seçim değil..Cebinde 50 bin ytl para olduğunu farzedelim, otomatik bir araba alacaksın, tercihini söylede onun üzerinden tartışalım..Bu şekilde olmuyor..



    terapist hocam zannedersem emrehancı hocam imzasındaki aracını yeni almış. sonradan da hybrid almadığına pişman olmuş. ondan bi pişmanlığı var gibi. emrehancı hocam alınma ama dışarıdan bakınca böyle görünüyor...

    benim hondam yok. ama gelecek hybrid de. bu kaçınılmaz. %25 tasarruf bile olsa, ki %25 rakamı aşılır kanaatindeyim, 6 bin ytl farka değer. ayrıca dizelin bakım masrafları, gürültüsü, türkiyedeki düşük yakıt kalitesi de hybrid i avantajlı kılıyor...

    kolay gelsin...




  • aynı donanımda dizel bir araç daha ekonomik oldugu kesın..

    bu zaten petrol devlerının yaptıgı birşey..

    Petrolün vazgeçilmez olduğunu kanıtlamak..
  • Jazz hybrid muhtemeneln önümüzdeki yıl çıkacak..1800 dolar daha pahalı, yakıt tüketimi 56-66 mpg (mile per galon)olacak.. Mevcut jazz'ın ortalaması 48 mpg'dir..http://www.treehugger.com/files/2006/05/honda_fit_crv_hybrids.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 28 Ocak 2008; 1:17:36 >
  • cümlemin sonunda da dile detirdiğim gibi herhangi bir önyargı olarak yada kişiyi kışkırtmak amacı güderek yazılmış bir cümle değildi.

    siz bu şekilde algıladıysanız varsınkonu bu şekilde kalsın.

    sağlık olsun.
    konuyu uzatacak değilim.

    saygılarımla...

    ancak
    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Emrehanci tarzın hoş değil..Bırak da kullanan insan özgürce kendi yorumunu yazsın..Hala daha 15 milyar farktan bahsediyorsun, aynı donanımda benzinli Civic ancak 6 milyar daha ucuz, bunu yukarda defalarca yazdık okumuyorsun heralde..Teknik veriler ortada diyorsun, elbette ortada..teknik verilere bakarsan çok daha ekonomik..Esesboston'un da dediği gibi kullanım tarzını değiştirebilirsen çok daha ekonomik değerler elde etmek mümkün..Ayrıca bu aracı kullanan herkes çok keyf aldığını söylüyor..50 bin ytl'ye otomatik araba düşünen biri için hiç de fena bir seçim değil..Cebinde 50 bin ytl para olduğunu farzedelim, otomatik bir araba alacaksın, tercihini söylede onun üzerinden tartışalım..Bu şekilde olmuyor..





  • sayın "O.B.K "
    hybrid almadığıma kesinlikle pişman değilim.
    evet haklısınız belki hybrid araclar geleceğin araçları olacak.
    ancak şuan ÇOK ERKEN .
    hybrid teknolojisinin çok daha yol alması gerekiyor.nedenlerini önceki günlerde konu üzerine bildiklerimi aktarmıştım.(pasif hybrid teknolojisi adı altında )
    10-15 milyar fark var dediğim de kendi aracıma göre kıyaslamıştım.sedan ın full versiyonuna göre değil.
    kaldıki full versiyonuna göre kıyaslama yaptığınızda hybrid de bir çok aksesuar ın olmadığını anlayacaksınız.
    o aksesuarlarında olmasını istediğinizde benim bahsettiğim rakamlara çok rahat ulaşıyorsunuz.


    anlatabildim ise ne mutlu bana.

    not: yine tekrarlıyorum. size yada kişilere kışkırtmak amacı ile yazılmış önyargılı bir yazma şekli değildi.
    artık nasıl algılıyorsanız o şekilde !!!


    bilginize sunarım.
    saygılarımla...


    Orjinalden alıntı: O.B.K




    terapist hocam zannedersem emrehancı hocam imzasındaki aracını yeni almış. sonradan da hybrid almadığına pişman olmuş. ondan bi pişmanlığı var gibi. emrehancı hocam alınma ama dışarıdan bakınca böyle görünüyor...

    benim hondam yok. ama gelecek hybrid de. bu kaçınılmaz. %25 tasarruf bile olsa, ki %25 rakamı aşılır kanaatindeyim, 6 bin ytl farka değer. ayrıca dizelin bakım masrafları, gürültüsü, türkiyedeki düşük yakıt kalitesi de hybrid i avantajlı kılıyor...

    kolay gelsin...






  • iletişimin olumlu seyri güzel.

    mesajınızda geçen "bir çok aksesuar" (sunroof çoğulmudur) ve "çok daha yol alması gerek" ifadelerini netleştirip, "pasif hybrid" teknolojisinin neden amatör,gelişmemiş, erken gibi anlamlara gelecek şekilde nitelendirilebileceğini de destekleyecek açıklamalar yaparsanız, potansiyel kahve muhabbeti, cahil ukalalığı gibi değerlendirmelerdende sıyrılmış olacağınızdan eminim.

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    sayın "O.B.K "
    hybrid almadığıma kesinlikle pişman değilim.
    evet haklısınız belki hybrid araclar geleceğin araçları olacak.
    ancak şuan ÇOK ERKEN .
    hybrid teknolojisinin çok daha yol alması gerekiyor.nedenlerini önceki günlerde konu üzerine bildiklerimi aktarmıştım.(pasif hybrid teknolojisi adı altında )
    10-15 milyar fark var dediğim de kendi aracıma göre kıyaslamıştım.sedan ın full versiyonuna göre değil.
    kaldıki full versiyonuna göre kıyaslama yaptığınızda hybrid de bir çok aksesuar ın olmadığını anlayacaksınız.
    o aksesuarlarında olmasını istediğinizde benim bahsettiğim rakamlara çok rahat ulaşıyorsunuz.


    anlatabildim ise ne mutlu bana.

    not: yine tekrarlıyorum. size yada kişilere kışkırtmak amacı ile yazılmış önyargılı bir yazma şekli değildi.
    artık nasıl algılıyorsanız o şekilde !!!


    bilginize sunarım.
    saygılarımla...


    Orjinalden alıntı: O.B.K




    terapist hocam zannedersem emrehancı hocam imzasındaki aracını yeni almış. sonradan da hybrid almadığına pişman olmuş. ondan bi pişmanlığı var gibi. emrehancı hocam alınma ama dışarıdan bakınca böyle görünüyor...

    benim hondam yok. ama gelecek hybrid de. bu kaçınılmaz. %25 tasarruf bile olsa, ki %25 rakamı aşılır kanaatindeyim, 6 bin ytl farka değer. ayrıca dizelin bakım masrafları, gürültüsü, türkiyedeki düşük yakıt kalitesi de hybrid i avantajlı kılıyor...

    kolay gelsin...








  • iyiye yorumlayan iyiye kötüye yorumlayan kötüye.

    forumlarda kim ne kapmak istiyorsa onu kapıyor.

    kardeş.


    k.i.b


    saygılarımla.....



    Orjinalden alıntı: bsdcux

    iletişimin olumlu seyri güzel.

    mesajınızda geçen "bir çok aksesuar" (sunroof çoğulmudur) ve "çok daha yol alması gerek" ifadelerini netleştirip, "pasif hybrid" teknolojisinin neden amatör,gelişmemiş, erken gibi anlamlara gelecek şekilde nitelendirilebileceğini de destekleyecek açıklamalar yaparsanız, potansiyel kahve muhabbeti, cahil ukalalığı gibi değerlendirmelerdende sıyrılmış olacağınızdan eminim.

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    sayın "O.B.K "
    hybrid almadığıma kesinlikle pişman değilim.
    evet haklısınız belki hybrid araclar geleceğin araçları olacak.
    ancak şuan ÇOK ERKEN .
    hybrid teknolojisinin çok daha yol alması gerekiyor.nedenlerini önceki günlerde konu üzerine bildiklerimi aktarmıştım.(pasif hybrid teknolojisi adı altında )
    10-15 milyar fark var dediğim de kendi aracıma göre kıyaslamıştım.sedan ın full versiyonuna göre değil.
    kaldıki full versiyonuna göre kıyaslama yaptığınızda hybrid de bir çok aksesuar ın olmadığını anlayacaksınız.
    o aksesuarlarında olmasını istediğinizde benim bahsettiğim rakamlara çok rahat ulaşıyorsunuz.


    anlatabildim ise ne mutlu bana.

    not: yine tekrarlıyorum. size yada kişilere kışkırtmak amacı ile yazılmış önyargılı bir yazma şekli değildi.
    artık nasıl algılıyorsanız o şekilde !!!


    bilginize sunarım.
    saygılarımla...


    Orjinalden alıntı: O.B.K




    terapist hocam zannedersem emrehancı hocam imzasındaki aracını yeni almış. sonradan da hybrid almadığına pişman olmuş. ondan bi pişmanlığı var gibi. emrehancı hocam alınma ama dışarıdan bakınca böyle görünüyor...

    benim hondam yok. ama gelecek hybrid de. bu kaçınılmaz. %25 tasarruf bile olsa, ki %25 rakamı aşılır kanaatindeyim, 6 bin ytl farka değer. ayrıca dizelin bakım masrafları, gürültüsü, türkiyedeki düşük yakıt kalitesi de hybrid i avantajlı kılıyor...

    kolay gelsin...










  • en ekonomik benzinli CIVIC HYBRID... bi de vergi düzenlemesi yapsalar hibridlere tadından yenmez o zaman..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glaxi -- 29 Ocak 2008; 23:39:22 >
  • 98 civic'ime lpg taktırdım performansında da yakışında da memenunum sanırım havayıda faazla kirletmiorum
  • Benim anlamadığım nokta şu; yeni fuarlarda bütün markalar hibrit teknoloji için yarışa girmişler. Niye acaba her yeni çıkan şeye çamur atmak zoruna hissediyor bazıları? Göz boyama diyerek saçmalayanlar var. Acaba bu araç diğer ülkelerdeki gibi (bir arkadaş değinmiş tebrik ederim) vergi indirimiyle (bizdeki gibi bindirim değil) satılsaydı böyle yorumlar gelir miydi? Kabahati sorumsuz devlette arayacaksınız. Ön ayak olacağı yerde engel olan devlette. Aracın teknolojisi takdire şayan daha nesini tartışıyorsunuz? 10 sene önce dizellere rağbet neydi şimdi ne bilen çok az bunu yorumlar belli ediyor. Hibrit ve hidrojenli yakıt teknolojileri de geleceğin teknolojileridir. Firmalar milyonlarca dolar yatırıyorlar bu işe. Bu devirde kimse göz boyamak için böyle şeyler yapacak kadar büyük hatalar yapmaz. İleriyi daha iyi gören kazanır, tarihte de bunun örneklerini görüyoruz zaten. Biraz saygı bence.




  • Ben Hibridi destekliyorum.
    Hondayı ve bu konudaki diğer üreticileri de takdir ediyorum. Teknolojiyi piyasaya yayıp tüketici bilinci yaratmaya çalışmalarını da takdir ediyorum. Eğer bütçe müsait ise, çevre koruma adına hibrit araba alınması gerektiğini de düşünüyorum.
    Eğer Civic benim ihtiyaçlarımı karşılasaydı, bütçem müsait olduğu için alırdım ama malesef passat aldım.

    Her hafta gidiş geliş 40 km yapıp organik halk pazarına gidiyoruz ve kilo fiyatları normalin %10-20 üzerinde olmasına rağmen organik sebze meyve satın alıyoruz. Bunun hybrid alıp çevreye destek olmaktan pek bir farkı yok.

    Hidrojenle çalışan, birim maliyeti birkaç milyon $ olmasına rağmen sınıfa uygun araç bedellerine firmalara kiralanmak üzere olan araçları da mevcut ABD'de. Geçen sene yazın bolca haber yapılmıştı.

    Cepte kaç para var, bu araba normalden 15 milyar pahalı, aslında az değil fazla yakıyor gibi söylemler ancak günü geçiştirmeye yarar, 10 sene sonra hep beraber yer altında yaşamaya başladığımızda zaten tartışacak birşey de kalmayacak.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    oradaki grafik sadece yavaşlama anlarında bile aküyü şarj edebilen bir elektronik mantık olduğunu gösteriyor.
    sizin dediğiniz gibi ;fren esnasında herhangi bir enerji depolama olayı yok.
    yanlış ifade derken bunu anlatıyorum.

    bilinmeden araştırılmadan bilgilendirilmemesi adına.



    saygılarımla....


    http://www.caranddriver.com/roadtests/10393/honda-civic-hybrid.html

    http://www.businessweek.com/autos/content/aug2007/bw20070823_090165.htm?chan=autos_hybrids+index+page_news+%3Cspan+style%3D%22font-family%3Aarial%3B%22%3E%2B%3C%2Fspan%3E+features

    http://www.cleangreencar.co.nz/page/civic-hybrid-technical-info

    bilinmeden araştırılmadan bilgilendirilmemesi adına.

    alıntı: "Also for the first time on a Honda Hybrid, intelligent brake technology is employed in a new regenerative braking system. A brake pedal sensor detects the driver's braking force and reaction time and then calculates the correct amount of hydraulic braking and regenerative braking required to slow or stop the vehicle. The regenerative braking comes from the electric motor/generator, which helps slow the car down. This assistance cuts down the workload for the hydraulic brakes, thus extending the life of the brakes and their components. At the same time, the Hybrid's electric motor recovers the energy used during deceleration, and uses it to charge the car's high voltage battery."

    alıntı: Partial charging occurs if brakes are not applied, while applying the brakes results in greater deceleration and electricity generation. Regeneration continues until engine speed drops to about 1000 rpm and when the transmission, either manually or automatically, is shifted into neutral.

    anafikir: frene basıldığında araç, frenlemenin ne kadarının normal frenlerle, ne kadarının elektrik motoru tarafından yapılan "regenerative braking" ile yapılacağını hesaplıyor. Regenerative braking termine dikkat: kabaca "tekrar doldurma frenlemesi" olarak çevrilebilir. Bu normal frenlerin ömrünü uzatıyor aynı zamanda da pilleri şarj ediyor.

    regenerative braking:http://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_braking




  • evet lpg kadar yakabilmek için, 15 milyar vermişsin seni kutlarım

    Çevrecilik derseniz LPG den çevrecisi yok


    Daha doğrusu değiştireyim, ortalaması 8 litreymiş şehir içi...

    24 kuruş eder.


    1.6 206 şehir içi yakıt 9 litre. 27 kuruş.


    1.6 lpg Opel Vectra , şehir içi 17-18 kuruş.


    Honda Hybrid almak şu dur;

    Baba benim saçacak 50 liram var nabam?

    Honda Civic Hybrid al


    Ben Hybridi alıp o çirkin jant kapağıyla kullanmam için, benzinli 1.6 dan az olmalı.

    Çevre konusuna gelirsek;

    ABD liler önce KYOTO yu imzalasın, sonra o V8 motorlu kamyonlarını değiştirsinler Hybrid araçlarla , sonra konuşsun sağad solda millet.




  • Arkadaşım, neden anlamıyorsunuz, o araba sırf hybrid olduğu için 50 milyar değil..Donanımı Elegance'ın da üzerinde olduğu için ( sadece sunfoof yok)..Yani gerçek fark 6 milyar..Donanımı ve fiyatı neden bu kadar yüksek derseniz bu Honda'nın satış politikası ve ülkemizin vergi politikası ile ilgili..Şimdi örneğin baz donanımlı bir Hybrid getirselerde fiyatını da 38-40'dan satsalardı, düşünmez miydiniz?? Normal benzinli Civic'in satışını etkilemesin diye fiyatı böyle tutulmuş..Fiyatını fazla bulursun almazsın ama bu Hybrid teknolojisini küçümseme hakkı vermez size..50 milyara sanki teneke satıyorlar da beğenmiyorsunuz..Ayrıca Honda önümüzdeki yıllarda ekonomik fiyatlardan satılacak küçük hybrid modeller planlıyor..O zaman da tü-ka-ka diyebilecek misiniz??

    Yakıt konusuna gelince, en yoğun trafiklerde, en dikkatsiz kullanımlarda yakıtın en fazla 7 lt'yi bulduğu kullanıcıları tarafından söylendi..Üstelik otomatik..Aynı trafikte Civic benzinli otomatiğin tüketiminin 11-12 yaktığını çok iyi biliyorum..Ayrıca nedir bu LPG kıyaslamaları?? 50 ytl'lik arabalara LPG taktıran yok mu, madem LPG hayranısınız, Hybrid'inize LPG taktırmayın diyen mi var?? O zaman 10 kuruşa tüm istanbul'u turlarsınız, fena mı olur..




  • -5





    quote:

    Orjinalden alıntı: sohcoitna

    evet lpg kadar yakabilmek için, 15 milyar vermişsin seni kutlarım

    Çevrecilik derseniz LPG den çevrecisi yok


    Daha doğrusu değiştireyim, ortalaması 8 litreymiş şehir içi...

    24 kuruş eder.


    1.6 206 şehir içi yakıt 9 litre. 27 kuruş.


    1.6 lpg Opel Vectra , şehir içi 17-18 kuruş.


    Honda Hybrid almak şu dur;

    Baba benim saçacak 50 liram var nabam?

    Honda Civic Hybrid al


    Ben Hybridi alıp o çirkin jant kapağıyla kullanmam için, benzinli 1.6 dan az olmalı.

    Çevre konusuna gelirsek;

    ABD liler önce KYOTO yu imzalasın, sonra o V8 motorlu kamyonlarını değiştirsinler Hybrid araçlarla , sonra konuşsun sağad solda millet.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Arkadaşım, neden anlamıyorsunuz, o araba sırf hybrid olduğu için 50 milyar değil..Donanımı Elegance'ın da üzerinde olduğu için ( sadece sunfoof yok)..Yani gerçek fark 6 milyar..Donanımı ve fiyatı neden bu kadar yüksek derseniz bu Honda'nın satış politikası ve ülkemizin vergi politikası ile ilgili..Şimdi örneğin baz donanımlı bir Hybrid getirselerde fiyatını da 38-40'dan satsalardı, düşünmez miydiniz?? Normal benzinli Civic'in satışını etkilemesin diye fiyatı böyle tutulmuş..Fiyatını fazla bulursun almazsın ama bu Hybrid teknolojisini küçümseme hakkı vermez size..50 milyara sanki teneke satıyorlar da beğenmiyorsunuz..Ayrıca Honda önümüzdeki yıllarda ekonomik fiyatlardan satılacak küçük hybrid modeller planlıyor..O zaman da tü-ka-ka diyebilecek misiniz??

    Yakıt konusuna gelince, en yoğun trafiklerde, en dikkatsiz kullanımlarda yakıtın en fazla 7 lt'yi bulduğu kullanıcıları tarafından söylendi..Üstelik otomatik..Aynı trafikte Civic benzinli otomatiğin tüketiminin 11-12 yaktığını çok iyi biliyorum..Ayrıca nedir bu LPG kıyaslamaları?? 50 ytl'lik arabalara LPG taktıran yok mu, madem LPG hayranısınız, Hybrid'inize LPG taktırmayın diyen mi var?? O zaman 10 kuruşa tüm istanbul'u turlarsınız, fena mı olur..







  • Honda Civic Hybrid geçen hafta aldım araç güzel hoşta bagajı küçük ya arka koltuğun arkasına elektrik motorunun bataryasını koymuşlar , bilseydim bukadar küçük belki vaz geçme sebebim bile olabilirdi ama artık aldık ne yapak inşallah az yakar
  • hayırlı olsun kazasız belasız şu anda Türkiye'de alt yapısı olmayan bir araç olduğu için bu sorunlar var yabancı ülkelerde hybrid yeni çıkmış bir ürün değil ve taksiciler bile hybrid civic kullanıyor eğerki bu zamana kadar bir sorun olsaydı heralde ekmek parasını çıkaran otomobilden çıkaran bir kişi böyle bir aracı seçmezdi değilmi?

    bluesahin bey aracın size göre artı ve eksilerini belirtirseniz seviniriz hiç şüphesiz otomatik ve benzinli araçlara göre az yaktığı kesin :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.