Şimdi Ara

Honda CR-V 2015 4WD REZİLLİK ! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
3
Favori
18.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Senelerdir 4x4 versiyonu satılan bir araç. Bu kadar sene kimse fark etmemiş mi?

    Video saçma bence.

    Senelerdir yaziyoruz zaten 4x1 bu araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOMBO KRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Senelerdir 4x4 versiyonu satılan bir araç. Bu kadar sene kimse fark etmemiş mi?

    Video saçma bence.

    Senelerdir yaziyoruz zaten 4x1 bu araçlar.

    Alıntıları Göster
    Herkes Honda hakkında atıp tutmuş ama kimse araştırmamış. Videoda görünen Honda'dan gelen cevap'a tıklarsanız açıklamaya ulaşabilirsiniz. Bu ve bunun gibi testler 4*4 araçlarda tam olarak aracın yeteneklerini test etmeye yetmiyor. Daha önce bu teste sokulup aynı CRV'nin sonucunu almış çok araç var Audi'nin quatro sistemi gibi. Honda'nın yazdığı açıklamada gerçek hayat koşullarında bunun gibi bir durumun olmasının imkansıza yakın olduğunu bir şekilde az da olsa ön lastiklerin yere tutunacağından arka aksa güç iletileceğinden bahsedilmiş. Arka aksta ise sınırlı tork destekli bir difransiyel kullanmışlar bu testte araç olduğu gibi motorun tüm gücünü arka lastiklere verse difransiyelin ısınarak zarar göreceğinden bahsetmiş. Testi yapan arkadaşlarda biraz art niyetlilermiş daha önce ki CRV testindede aynı sonucu almışlar evet ama onun dışında gerçek hayat testlerinde eski CRV gayet iyi sonuçlar almış (kar ve buzda). Açıklamanın devamında ise İsviçre için özel bir yazılım hazırladıklarını ve bu yazılım ile bu testi geçeceğinden bahsedilmiş tüm CRV sahipleri servislere çağırılmış. Ayrıca aracın tüm dünya genelinde en çok satan SUV olduğu vurgulanmış. (Honda sahibi değilim bu kadar karalama hoşuma gitmedi)

    Özet geçecek olursak bu araç sürekli 4x4 bir araç değil.

    İncelemek isteyenler için link: Honda's Response


    [DHVideo=]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szralp -- 25 Ekim 2014; 20:00:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: szralp

    Herkes Honda hakkında atıp tutmuş ama kimse araştırmamış. Videoda görünen Honda'dan gelen cevap'a tıklarsanız açıklamaya ulaşabilirsiniz. Bu ve bunun gibi testler 4*4 araçlarda tam olarak aracın yeteneklerini test etmeye yetmiyor. Daha önce bu teste sokulup aynı CRV'nin sonucunu almış çok araç var Audi'nin quatro sistemi gibi. Honda'nın yazdığı açıklamada gerçek hayat koşullarında bunun gibi bir durumun olmasının imkansıza yakın olduğunu bir şekilde az da olsa ön lastiklerin yere tutunacağından arka aksa güç iletileceğinden bahsedilmiş. Arka aksta ise sınırlı tork destekli bir difransiyel kullanmışlar bu testte araç olduğu gibi motorun tüm gücünü arka lastiklere verse difransiyelin ısınarak zarar göreceğinden bahsetmiş. Testi yapan arkadaşlarda biraz art niyetlilermiş daha önce ki CRV testindede aynı sonucu almışlar evet ama onun dışında gerçek hayat testlerinde eski CRV gayet iyi sonuçlar almış (kar ve buzda). Açıklamanın devamında ise İsviçre için özel bir yazılım hazırladıklarını ve bu yazılım ile bu testi geçeceğinden bahsedilmiş tüm CRV sahipleri servislere çağırılmış. Ayrıca aracın tüm dünya genelinde en çok satan SUV olduğu vurgulanmış. (Honda sahibi değilim bu kadar karalama hoşuma gitmedi)

    Özet geçecek olursak bu araç sürekli 4x4 bir araç değil.

    İncelemek isteyenler için link: Honda's Response


    [DHVideo=]

    Alıntıları Göster
    Gerçek yol, gerçek test

    http://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y




  • quote:

    Orijinalden alıntı: szralp

    Herkes Honda hakkında atıp tutmuş ama kimse araştırmamış. Videoda görünen Honda'dan gelen cevap'a tıklarsanız açıklamaya ulaşabilirsiniz. Bu ve bunun gibi testler 4*4 araçlarda tam olarak aracın yeteneklerini test etmeye yetmiyor. Daha önce bu teste sokulup aynı CRV'nin sonucunu almış çok araç var Audi'nin quatro sistemi gibi. Honda'nın yazdığı açıklamada gerçek hayat koşullarında bunun gibi bir durumun olmasının imkansıza yakın olduğunu bir şekilde az da olsa ön lastiklerin yere tutunacağından arka aksa güç iletileceğinden bahsedilmiş. Arka aksta ise sınırlı tork destekli bir difransiyel kullanmışlar bu testte araç olduğu gibi motorun tüm gücünü arka lastiklere verse difransiyelin ısınarak zarar göreceğinden bahsetmiş. Testi yapan arkadaşlarda biraz art niyetlilermiş daha önce ki CRV testindede aynı sonucu almışlar evet ama onun dışında gerçek hayat testlerinde eski CRV gayet iyi sonuçlar almış (kar ve buzda). Açıklamanın devamında ise İsviçre için özel bir yazılım hazırladıklarını ve bu yazılım ile bu testi geçeceğinden bahsedilmiş tüm CRV sahipleri servislere çağırılmış. Ayrıca aracın tüm dünya genelinde en çok satan SUV olduğu vurgulanmış. (Honda sahibi değilim bu kadar karalama hoşuma gitmedi)

    Özet geçecek olursak bu araç sürekli 4x4 bir araç değil.

    İncelemek isteyenler için link: Honda's Response


    [DHVideo=]

    Kesinlikle katılıyorum crv kullanıcısı olarak kitapçığındada yazıyor arka diferansiyel bir süre sonra ısınacağından parçaların soğumasını bekleyip tekrar kullanmaya devam edin yazıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Benim anlamadığım crv den niye öne gitmesi bekleniyor? kuga niye öne gidiyor? sonuçta teker normal yolda gidermiş gibi dönüyor araç bu durumu nasıl ayırt edebilir yada kuga nasıl ayırt ediyor tam bilgim yok ama sanırım burada aracın hareket etmesi için sürekli dört çeker olması gerekiyor belki öyle bir modu ayarı vardır yoksa ben bir mantık göremedim bu testte.Daha iyi bilen birisi bi aydinlatirsa çok iyi olur.

    Bende tam bilmemekle birlikte söyle oldugunu sanıyorum on tekerler dönerken arka teker dönmüyor on tekere doğal olarak aktarma organlarina binen yük azalıyor ya da artıyor bilemiyorum aracin beyni patinaja düştüğünü anlayıp arka tekere iletiyor.
    Cevap gelmemis diye yazdim iyi bilen birisi aydinlatirsa daha iyi olur.




  • Subaru dururken Honda ne yahu?
  • Honda favori aracım değil, almayı da pek düşünmem ama bu testin ciddiyetinden şüphem var. Youtube'u açıp baktığında gerçek koşullarda gereken sistemin nasıl çalıştığı görülebilir. Bu kadar cr-v 4x4 kullanan insan zeki değil de şimdiye kadar fark etmemiş mi? Yahu böyle birşey olsa Amerika'dan Avustralya'ya ve Japonya'ya o aracı üreticinin kafasına atarlar. Tek araç sattırmazlar. Öyle basit değil. Aaa 4x4 deyip aslında 4x2 araç satıyorlarmış diye birşey böyle global şirketlerde olmaz olamaz. Üç tane ne idüğü belirli olmayan tip bir kamera bir de araç buldu diye her dediğine inanacak halimiz de yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EagleWing

    Honda favori aracım değil, almayı da pek düşünmem ama bu testin ciddiyetinden şüphem var. Youtube'u açıp baktığında gerçek koşullarda gereken sistemin nasıl çalıştığı görülebilir. Bu kadar cr-v 4x4 kullanan insan zeki değil de şimdiye kadar fark etmemiş mi? Yahu böyle birşey olsa Amerika'dan Avustralya'ya ve Japonya'ya o aracı üreticinin kafasına atarlar. Tek araç sattırmazlar. Öyle basit değil. Aaa 4x4 deyip aslında 4x2 araç satıyorlarmış diye birşey böyle global şirketlerde olmaz olamaz. Üç tane ne idüğü belirli olmayan tip bir kamera bir de araç buldu diye her dediğine inanacak halimiz de yok.
    CRV belli bir fiyata belli bir kesime hitab ediyor biliyorsunuz. Peki X6 ya nedemeli?



    Edit:
    ...Dif.kilidi yok, yükseklik ayarı yok,low range vitesi yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 25 Ekim 2014; 21:27:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    CRV belli bir fiyata belli bir kesime hitab ediyor biliyorsunuz. Peki X6 ya nedemeli?



    Edit:
    ...Dif.kilidi yok, yükseklik ayarı yok,low range vitesi yok...

    Alıntıları Göster
    4x4'ün kralı Subarudur ve rakip tanımam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    4x4'ün kralı Subarudur ve rakip tanımam.


    Evet kısmen öyle, ama gerçek kral için yuk .videonun 0.30 sn.e bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    4x4'ün kralı Subarudur ve rakip tanımam.


    Evet kısmen öyle, ama gerçek kral için yuk .videonun 0.30 sn.e bak.

    Alıntıları Göster
    Honda'nın arazi için sistemi SH-AWD, maliyeti yüksek olduğu için Acura'da kullanıyor. son derece başarılı bir sistem. Quattro'da mükemmel ama şu videoda gördüğünüz başarısızlığın en önemli nedeni: gereksiz aşırı ağırlığı. Lexus (Toyota) bu testte en baba aracıyla (L.Cruiser) karşımıza çıkmıyor sonuç belli.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    https://www.youtube.com/watch?v=cZrhuSE_ivA

    Bir aracın diferansiyel kilidini tüm tekerleklerde kilitleme şansınız varsa işte bu sonucu alırsınız ancak bunu birkaç km açık unutur ya da aracı bu sistem açıkken rijit bir zeminde sağa sola cevirirseniz bir taraftan kopma gerceklesir. Araba markaları istese bunu belli bir maliyetle ekleyebilir ancak kac sofor bunu sadece dogru zamanda kullanır? İşte buna asla guvenmezler.Diferansiyel kilitli 2 ceker bir aracın dahi hangi engelleri asabilecegini tahmin edemezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 25 Ekim 2014; 23:07:52 >




  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    Yürüyemediğiniz karlı rampada bile..... Vay be..

    Honda sizin için özel bir araba üretmiş olmalı.. Yoksa burada da göstermiş marifetini.. Hemde kar yokken..

    http://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Yürüyemediğiniz karlı rampada bile..... Vay be..

    Honda sizin için özel bir araba üretmiş olmalı.. Yoksa burada da göstermiş marifetini.. Hemde kar yokken..

    http://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 26 Ekim 2014; 0:06:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz





    Alıntıları Göster
    subaru diyip geçelim, çok tartışıldı bu 4x4 çekişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    subaru diyip geçelim, çok tartışıldı bu 4x4 çekişler.

    Alıntıları Göster
    Ne farkedecekse...Günlük hayatta kaç kişiye lazım olacak acaba? 4x4'ün en kral sistemine sahip Range Rover'ların çoğu bile toprak yol bile görmeden ömrünü tamamlarken...


    4x4'e mesleğimiz gereği gerçekten ihtiyacı olan bize, böyle araçlar haram edilmiş zaten güzel yurdumda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Ne farkedecekse...Günlük hayatta kaç kişiye lazım olacak acaba? 4x4'ün en kral sistemine sahip Range Rover'ların çoğu bile toprak yol bile görmeden ömrünü tamamlarken...


    4x4'e mesleğimiz gereği gerçekten ihtiyacı olan bize, böyle araçlar haram edilmiş zaten güzel yurdumda...

    Aynen hocam Türkiye'de Suv alınmasının nedeni "oo cipi var demek bu zengin"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şair-i Maderzat

    Bu segmentin kralı subaru forester dır.
    Şehir içinde jipe binerken kaçınızın 4 çekere ihtiyacı oluyorki allasen. Bunların hiçbiri gözümde jip değil açıkcası arabanın yükseği sadece. Basın gaza gitsin işte görende crv le ofroda gidiyonuz sanacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 26 Ekim 2014; 4:36:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Belki 4bin devirden sonra 4 ceker oluyodur

    hahah
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.