Şimdi Ara

Honda CR-V 2015 4WD REZİLLİK ! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
3
Favori
19.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    quote:

    Orijinalden alıntı: komkarbey

    Bu videodada 11. dk bakın arka tekerler dönmüyor araç 2 çeker sanki? hatta göstergede awd yanıyor....
    http://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA

    11:45'te Subaru Forester'in yol bilgisayarını görüyoruz, 50 lt/100 km. değeri okunuyor

    evet 11.15 crv 11.45 subaru birde benzin...50ltre olan ama hiç olmasa kimseyi kandırmıyorlar tekerlerin dördü boşada olsa dönüyor crv gibi 2 si dönmemezlik yapmıyor:)




  • Yalannn

    4x2 bu mümkün değil böyle birşey

    Düpedüz şantajjj gibi bişe olmuş
  • Zaten açıklamamda bu tür kilit sistemlerinin elektronik kontrollü olduğunu ve sensörlerle çalıştığını belirtmiştim.Mekanik kilit olayı tamamen farklı olmakla birlikte %100 kilit sistemi neredeyse kullanılmaz.viskoz kavramaya ek olarak yarı kaymalı veya %70-80 gibi kilitleme oranına sahip mekanik difransiyeller sayesinde hem dümenleme hem de çekiş optimal kullanılabilir.Bunların dışında ön ve arka difransiyeller arası tork dağılımı konusu da aynı şekilde hem mekanik hemde elektronik olabilir.Yani araç mekanik olarak %50-%50 gibi bir dağılımla çalışırsa liftteki manzara ile karşılaşmamız mümkün olmaz.Elektronik sistemler ve kontrolleri yazılım ve donanım olarak çalıştığından sizin de paylaştığınız videodaki açıklar olabilir.Hatta bazı mekanik sistemler bile vaadettiği çekişi göstermeyebilir.Bunun için ön-arka aks, çapraz geçiş ve her tekerleğin bağımsız çekişinin test edildiği test sistemleri daha geçerli olacaktı... @ugurozer




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.