Şimdi Ara

Honda CR-V 2015 4WD REZİLLİK ! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
3
Favori
18.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HONDA CR-V'Yİ ZORLAYAN 4X4 TESTİ
    İsveç'in önde gelen otomobil dergilerinden Teknikens Värld, Honda CR-V'nin dört tekerlekten çekiş sistemini bir kez daha test etti.

    İsveç'in önde gelen otomobil dergilerinden Teknikens Värld, Honda CR-V'nin dört tekerlekten çekiş sistemini bir kez daha test etti. Ülkemizde 1.6 litrelik dizel motor seçeneği ve önden çekişli aktarma ile ilgi görev CR-V, İsveç'teki testlerde 4x4 aktarma sistemine sahip olan 2.2 litrelik dizel versiyonu ile yer aldı. 2015 model yılına sahip olan araç, ön tekerleklerin kaygan zeminde olmasının, simule edildiği testte başarısız bir görüntü çizdi. Ön tekerleklerin patinaja düşmesiyle arka tekerleklerin devreye girerek aracı hareket ettirmesi beklenirken, Honda CR-V 2.2 dizel 4x4, olduğu yerden hareket etmeyi başaramadı. Bu test sonucunda aracı önden çekişli olarak yorumlayan Teknikens Värld yetkilileri, karşılaştırma amaçlı Ford Kuga'yı aynı teste tabi tuttular. Kuga ön tekerlekleri 1/8 tur boşa döndükten hemen sonra motor gücünü arka tekerleklere göndererek testi başarıyla geçti. Teknikens Värld yetkilileri, Honda CR-V ile ilgili olarak 2014 yılında da benzer bir test yaparak aynı sonuca ulaşmışlardı. Bunun sonrasında açıklama yapan Honda İsveç yetkilileri araçta yapacakları yazılım güncellemesi ile bu problemi ortadan kaldıracaklarını duyurmuştu.

    http://www.ototeknikveri.com/haber/2816/honda-cr-vyi-zorlayan-4x4-testi




  • Çok net karalama kampanyası.Eğer AWD yazısını gösterip 4x4 ün aktif olduğunu gösterselerdi inanırdım.Bence o araç 4x2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Çok net karalama kampanyası.Eğer AWD yazısını gösterip 4x4 ün aktif olduğunu gösterselerdi inanırdım.Bence o araç 4x2

    Arkadaşım burda(11 dkkalara bakarsanız) awd yazısı var arkada awd de 11 dk 15 saniyede göstergede yazıyor Bir gariplik var bu honda da ama... Kötülemek için değil hondayı yanlış anlaşılmasın

    http://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    Ama o asil bir caponnn

    Şaka şaka bizi bağlayan 1.6 dizel 2wd modeli malum vergiden ötürü neyi tartışıyoruz ki

    halk arasında genel görüş oluştu; nedense 4 çekerin vergisi fazla sanılıyor.
    ancak durum öyle değil, vergilendirme 2 çekerde ne ise 4 çekerdede aynısı; motor hacmine bakıyor.
    ha
    ticari bir kamyonet alacaksanız ve aynı modelin 4 çekerini almaya kalkarsanız devlet diyorki 4 çekeri ticari saymıyorum yürü ense traşını göreyim, o zaman bu 4 çeker kamyonetide hususi oto vergisine yani motor hacmi vergisine göre alıyorsunuz.

    Şu mesajımı hangi zihniyet hangi amaçla - ler? Burada hatalı bir kelime bilgi yokken bir dünya - gelmesi forum kullanıcılarınin seviyesini açıkça belli etmiştir benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Su sahibinden com reklamindaki 3 tekerlekli 4 ceker olan arac bu mu yoksa ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    Ama o asil bir caponnn

    Şaka şaka bizi bağlayan 1.6 dizel 2wd modeli malum vergiden ötürü neyi tartışıyoruz ki

    halk arasında genel görüş oluştu; nedense 4 çekerin vergisi fazla sanılıyor.
    ancak durum öyle değil, vergilendirme 2 çekerde ne ise 4 çekerdede aynısı; motor hacmine bakıyor.
    ha
    ticari bir kamyonet alacaksanız ve aynı modelin 4 çekerini almaya kalkarsanız devlet diyorki 4 çekeri ticari saymıyorum yürü ense traşını göreyim, o zaman bu 4 çeker kamyonetide hususi oto vergisine yani motor hacmi vergisine göre alıyorsunuz.

    Şu mesajımı hangi zihniyet hangi amaçla - ler? Burada hatalı bir kelime bilgi yokken bir dünya - gelmesi forum kullanıcılarınin seviyesini açıkça belli etmiştir benim için.

    Takmayın hocam önüne geleni eksiliyorlar benim mesajıda eksilerler şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hondanın böyle bir hata yapacağına inanmak istemiyorum.

    Eğer öyle bir hata yaptıysa karizması sarsılır hepimizin gözünde.

    Ben hiç honda sahibi olmadım, fakat geçen yıl forester almadan sürekli bayilerde hondalara baktım.

    aracın gögsündeki kullanılan plastik bile çok uyduruktu. hakkaten ucuzluk kokuyordu. hondanın sadece beni tasarımı çok

    etkiliyor .

    2 yıl önce Ankara gölbaşında iki kişi yeni forester ve Crv yi kıyaslama yapıyorlardı. Crv sürekli patinaja düşüyordu.

    Hemen yanlarına gittim (meraklı melehat gibi) hakkaten 45 dakika boyunca test ettiler. ikiside 4 çeker. hemen hemen

    her yerde forester ın üstün bir başarısı vardı. Keşke videolarını çekmiş olsaydım.

    birde kugayı, nissanı, hondayı, mazdayı sürekli her platformda subaruyla kıyaslıyorlar.

    forester i almamdaki en büyük etken buydu. herkesin kendine rakip gördüğü subaru.

    demekki araç çok iyiki herkes kendine rakip görüyor.

    Halbuki subaru zahten butik marka çok araç satma gibi bir derdi yok.

    ben haftanın 3 günü köye gidiyorum heleki kışta ızdırap zahten

    geçen yıl rahat ettim ama fazla kar yağmadı. kuzenimde gelecek ay Crv alıyor (forester a ikna edemedim)

    bir kıyaslayalım size mutlaka resim ve videolarını gönderirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: komkarbey

    Bu videodada 11. dk bakın arka tekerler dönmüyor araç 2 çeker sanki? hatta göstergede awd yanıyor....
    http://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA

    11:45'te Subaru Forester'in yol bilgisayarını görüyoruz, 50 lt/100 km. değeri okunuyor
  • Honda kazık onda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Yazdıklarınıza katılmakla birlikte bir kaç ekleme yapmaknisterim crv safkan 4 ceker değildir.Sıkışma anında gucu önden arkaya aktarım yaparak bir 4 ceker yaratılmış durumda.Bu video da ön tekerleklerde bir guc aktarımı oluşmuyor.Tekerleğin teması noktasındaki silindirlerin dönmesi nedeniyle arkaya aktarım yapacak sistem devreyr girmesi için durum oluşmuyor.Neticede tekerler hareket ediyor araç yol alıyor bşr nevi.
    Başlık biraz agır olmuş yargısız infazda gercekleşmiş.

    Ufak bir yanlışınız var; her tekerlekteki sensörler tur sayısını hesaplar.Başta abs olmak üzere, asr ve esp sistemlerinin bel kemiği bu sensörlerdir.Hondanın imitasyon 4 çekerinde olması gereken öndeki tekerlekler patinaj halindeyken, tur atmaya başlamamış ve yerinde duran arka tekerleklere güç aktarmasıdır.Ancak videoda görüldüğü üzere araç klasik bir önden çeker gibi davranıyor.Sizde bunu denemek için lifte kalkmış aracınızdayekn aracı çalıştırıp vites atarak uygulayabilirsiniz.Bir süre sonra abs, asr(Tc) ve esp ışıkları sürekli yanarak arıza moduna girer.Aracı liftten indirip 50 metre gittikten sonra ışıklar söner ve elektronik sistemler tekrar çalışır.Tabiki video crv yi karalamak için yapılmış olabilir bunu bilmiyorum fakat aşağısında paylaşılan ve rusçadan ingilizceye çevrilmiş videonun kum tepe testinde de aynı durum mevcut.İşin ilginç tarafı çapraz geçiş testinde hondanın elektronik 4 çeker sisteminin neredeyse saat gibi çalışması.Yani difransiyel kilit(elektronik tabiki) sisteminde bir sorun yokken, ön ve arka aks güç dağılımı konusunda sıkıntıda olduğu aşikar.




  • Ne varsa sürekli 4x4 te var, bu araçları 4x4 den ziyade 4x2 diye almak lazım.
  • Subarun'nun ürettiği Awd sistemlerinin tiplerini ve çalışma prensiplerini merak edenler için otomotiv sektörünün içerisinde uzun yıllar yer alan ileri sürüş teknikleri eğitimi de veren Mustafa Tütün Bey'in yazılarını aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

    http://subaru4ever.com/index.php?topic=114.0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    4x4'ün kralı Subarudur ve rakip tanımam.



    o zaman tanıştırayım; toyota land crusier, merc g serisi, land rover defender, jeep wrangler. bunların olduğu yerde subarunun esamesi okunmaz.
  • ne zaman bu adamın suratını görsem o firma adına korkmaya başlıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO

    quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Yazdıklarınıza katılmakla birlikte bir kaç ekleme yapmaknisterim crv safkan 4 ceker değildir.Sıkışma anında gucu önden arkaya aktarım yaparak bir 4 ceker yaratılmış durumda.Bu video da ön tekerleklerde bir guc aktarımı oluşmuyor.Tekerleğin teması noktasındaki silindirlerin dönmesi nedeniyle arkaya aktarım yapacak sistem devreyr girmesi için durum oluşmuyor.Neticede tekerler hareket ediyor araç yol alıyor bşr nevi.
    Başlık biraz agır olmuş yargısız infazda gercekleşmiş.

    Ufak bir yanlışınız var; her tekerlekteki sensörler tur sayısını hesaplar.Başta abs olmak üzere, asr ve esp sistemlerinin bel kemiği bu sensörlerdir.Hondanın imitasyon 4 çekerinde olması gereken öndeki tekerlekler patinaj halindeyken, tur atmaya başlamamış ve yerinde duran arka tekerleklere güç aktarmasıdır.Ancak videoda görüldüğü üzere araç klasik bir önden çeker gibi davranıyor.Sizde bunu denemek için lifte kalkmış aracınızdayekn aracı çalıştırıp vites atarak uygulayabilirsiniz.Bir süre sonra abs, asr(Tc) ve esp ışıkları sürekli yanarak arıza moduna girer.Aracı liftten indirip 50 metre gittikten sonra ışıklar söner ve elektronik sistemler tekrar çalışır.Tabiki video crv yi karalamak için yapılmış olabilir bunu bilmiyorum fakat aşağısında paylaşılan ve rusçadan ingilizceye çevrilmiş videonun kum tepe testinde de aynı durum mevcut.İşin ilginç tarafı çapraz geçiş testinde hondanın elektronik 4 çeker sisteminin neredeyse saat gibi çalışması.Yani difransiyel kilit(elektronik tabiki) sisteminde bir sorun yokken, ön ve arka aks güç dağılımı konusunda sıkıntıda olduğu aşikar.

    Alıntıları Göster
    hiçbir 4x4 böyle liftten kurtulsun amacı ile üretilmiyor, böyle lifte soktuğunuzda her 4x4 sisteminin bir açığı var kugayı ön tekerlere bastırdığınızda çıkmış ancak büyük bir ihtimalle komple sağ veya sol tarafı liftle aldığınızda asla çıkamayacak veya çapraz bastırdığınızda asla çıkamayacak, 4x4 sistemleri her daim 4 tekeride çeken bir sistem olamaz eğer öyle olsaydı 4 tekerleği diferansiyel ile birbirine kilitlenmiş sistem olması gerekirdi ve bu şekilde tek tekeri dahi tutunsa heryerden çıkardı ancak bu şekilde çalışan bir sistemi asla virajda istediğiniz yere döndüremezdiniz,

    aracın dış tekerlekler fazla dönme çabası gösterirken içte kalan tekerlkler daha az dönecek ancak diferansiyeli kilitli bir araçta dıştaki tekerlekler içtekilerle aynı turu atacak ve aracı gram döndüremeyeceksiniz direksiyon bir işe yaramayacağı gibi diferansiyele muazzam bir yük binecek ve araç kısa sürede çok büyük hasrlı arızalar gösterecektir.

    aranızda hiç çiftçeker traktör kullanış birisi var mı?

    olsaydı diferansiyel kilidinin ne demek olduğunu ve direksiyonu bir gıdım çevirdiğinizde nasıl devreden çıktığını ve kolay kolay devreye sokulmayacak bir sistem olduğunu çok iyi bilirdi.

    Yazdıklarımın ispatıda bu videodur;




    bu videoda bütün 4x4 lerin diferansiyel açığını bulmuşlar o halde piyasada hiç 4x4 yok hepsi 4x2 leri bütün dünyaya 4x4 diye kakalamış mı diyeceğiz?
    ayrıca subaruyu merak eden arkadaşlarda videonun
    2:30
    8:30
    38:40
    dakikalarında 3 ayrı subaruyu görebilirler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 27 Ekim 2014; 11:59:59 >




  • daha once testte izlemistim hondanin 4 ceker sistemi arazi icin degil guvenli surus icin gelistirilmis.arazide hic bir sey yapamaz crv.anca micirli tasli yolda kullanirsin bunu.araziye cikacaksan forester bakacan
  • Böyle bir dolandırıcılık mı olur? Sadece honda için konuşmuyorum hiçbir marka böyle bir kandırmaca yapmaz. Bu araçlar 4x2 ve 4x4 versiyon olarak satılmıyor mu? Nerden bilelim biz onun 4x4 olduğunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Çok net karalama kampanyası.Eğer AWD yazısını gösterip 4x4 ün aktif olduğunu gösterselerdi inanırdım.Bence o araç 4x2

    Siz heryeri turkiye ile karistiriyorsunuz herhaldeAvrupada bunu yapsalar ortalik ayaga kalkar, honda dergiyi kapattirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eğer test taraflı değil ise tamamen fiyasko olmuş.
  • Testi bilmem de şaka da bi tarafa bence bu adam acayip art niyetli bir insan, piskolojik sıkıntıları var bence
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.