Şimdi Ara

honda crv tavsiye edermisiniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
2
Favori
45.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben honda crv almayı düşünüyorum yeni kasa kullanan arkadaslar izlenimlerini anlatır mı acaba motor nasıl mesela kasayı kaldırabiliyor mu hantal mı performans kalite ekonomi yakıt gibi konularda artılar eksiler yardımcı olursanız sevinirim



  • kullanan yok mu acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    kullanan yok mu acaba

    crv 2 kasa kullanıyorum oldukca memnunum. Ki crv 3 kasalar da motor torku bg gücü daha yüksek dizsynda ona göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirES_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    kullanan yok mu acaba

    crv 2 kasa kullanıyorum oldukca memnunum. Ki crv 3 kasalar da motor torku bg gücü daha yüksek dizsynda ona göre

    Alıntıları Göster
    aslında 20 motor 150 beygir 190 torku var 190 tork cok değil bence honda bundan iyisini yapabilir bilerek mi yapmıyorlar acaba diyorum peugeot 1.6 litre dizel 115 beygir yapmış ve 280 torku var böyle seyler yapmalı bence honda yapsa şimdi 20 litre 170 beygir 300 ün üstünde tork mesela yada 400 lerde torku olan bir araç değil mi performansıda düşünse vergiyide




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    aslında 20 motor 150 beygir 190 torku var 190 tork cok değil bence honda bundan iyisini yapabilir bilerek mi yapmıyorlar acaba diyorum peugeot 1.6 litre dizel 115 beygir yapmış ve 280 torku var böyle seyler yapmalı bence honda yapsa şimdi 20 litre 170 beygir 300 ün üstünde tork mesela yada 400 lerde torku olan bir araç değil mi performansıda düşünse vergiyide

    Alıntıları Göster
    dizelin torkuyla benzinli motorun torku birbirinden farklıdır. sadce sunu diyim aynı motor güçğne sahip araclarda hangisinin bg ve torku yüksekse ömrü daha az oluyor. honda motorlarındada böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirES_26

    dizelin torkuyla benzinli motorun torku birbirinden farklıdır. sadce sunu diyim aynı motor güçğne sahip araclarda hangisinin bg ve torku yüksekse ömrü daha az oluyor. honda motorlarındada böyle.

    yanlış anlamadıysam eger eger 2 000.cc 150 beygir 190 torku olan motorun 180 beygir 350 torku olandan daha cok motor ömrü olur değil mi?
  • Sayin dendist performans istiyorsaniz accord alin. Crv de kasa daha agir, accordla crv nin şasesi motoru şanzimani ayni zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirES_26

    dizelin torkuyla benzinli motorun torku birbirinden farklıdır. sadce sunu diyim aynı motor güçğne sahip araclarda hangisinin bg ve torku yüksekse ömrü daha az oluyor. honda motorlarındada böyle.

    yanlış anlamadıysam eger eger 2 000.cc 150 beygir 190 torku olan motorun 180 beygir 350 torku olandan daha cok motor ömrü olur değil mi?

    evet doğrudur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirES_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirES_26

    dizelin torkuyla benzinli motorun torku birbirinden farklıdır. sadce sunu diyim aynı motor güçğne sahip araclarda hangisinin bg ve torku yüksekse ömrü daha az oluyor. honda motorlarındada böyle.

    yanlış anlamadıysam eger eger 2 000.cc 150 beygir 190 torku olan motorun 180 beygir 350 torku olandan daha cok motor ömrü olur değil mi?

    evet doğrudur.

    Alıntıları Göster
    2004 model CR-V satın almak istiyorum ancak performans konusunda tereddütlerim var, bilgisi olan varsa ve cevaplarsa sevinirim,

    otomatik vites, kaç ileri?
    uzun yolda yokuşlarda araç hızlanabiliyormu, hatta dik yokuşlarda istemsizce yavaşlıyor mu?
    sollamaya çıkıldığında aniden ivmelenmek gerekse performansı nasıldır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TcpIp

    Sayin dendist performans istiyorsaniz accord alin. Crv de kasa daha agir, accordla crv nin şasesi motoru şanzimani ayni zaten.

    crv almadan önce accord düşünüyordum ve biraz araştırdım güzel bir araba ama aile arabası olarak kullanacaksanız kokpiti çok dar, araç d sınıfı olmasına rağmen arka koltuk diz mesafesi c sınıfı araçlardan bile daha dar, arka koltuğa hiç kullanmam kullanacak çocuklarımda çok küçük onlar için farketmez diyorsanız düşünebilirsiniz fiyat olarakta crv den en az 5 - 6 bin tl daha ucuz donanım olarakta fazlası var eksiği yok (4x4 hariç)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan70

    quote:

    Orijinalden alıntı: TcpIp

    Sayin dendist performans istiyorsaniz accord alin. Crv de kasa daha agir, accordla crv nin şasesi motoru şanzimani ayni zaten.

    crv almadan önce accord düşünüyordum ve biraz araştırdım güzel bir araba ama aile arabası olarak kullanacaksanız kokpiti çok dar, araç d sınıfı olmasına rağmen arka koltuk diz mesafesi c sınıfı araçlardan bile daha dar, arka koltuğa hiç kullanmam kullanacak çocuklarımda çok küçük onlar için farketmez diyorsanız düşünebilirsiniz fiyat olarakta crv den en az 5 - 6 bin tl daha ucuz donanım olarakta fazlası var eksiği yok (4x4 hariç)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar selam ben de vanetik'in yazdıklarına harfiyen katılıyorum.
    Ben de 1995 yılından beri ehliyetli olarak araç kullanan
    ve sırasıyla İtalyan Tipo 1.6 AGT (ilk aracım ve 20 yaşında olmasına rağmen halen sapasağlam o yüzden satmıyoruz),
    Peugeot 106 GTİ, BMW 3.20i, Grand Cherokee 2.7 crd ve son 1 senedir de Captiva High 7K kullandım.
    Bunların içinde dizeli de oldu benzinlisi de, performanslısı da oldu konforlusu da;
    ama benim söyleyebileceğim bugüne kadar ki araçlarım içinde en optimum aracım Captiva'm oldu.
    Bana göre çok problemsiz ve masrafsız bir araç ve şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki Captiva fiyatının hakkını veriyor.
    Bugüne kadar forumda enteresan araçlarla karşılaştırmalar yapanlar yahut da katılmadığım eleştirilerde bulunanlar oldu,
    ancak arkadaşlar bu segmentte bu fiyata şu anda halen Captiva'dan daha iyi bir alternatif yok!
    Ben aracımın maksimizasyonlarını biliyorum ve onun için de Captiva'ma
    ne yere yakın araçlarla otobanda yaptığım 200 üzeri hızları yaptırtmaya çalışıyorum,
    ne de ayrı bir arazi vitesi olan ve yaklaşma-uzaklaşma açıları dahi bizden daha farklı olan arazi araçlarıyla yaptığım
    gerçek off-road gezilerini yaptırtmaya çalışıyorum, yukarıda da dediğim gibi herşeyi optimumda sunan bir araç bizimkisi.

    Bu arada; ön koltuklarda hafıza olmaması, bırakın hafızayı sağ koltuk için elektrikli ayar dahi olmaması,
    koltuk ısıtma fonksiyonunun kademeli ayarının olmaması ve arka koltuklarda hiç ısıtma olmaması,
    sun roof yerine panaromik açılır tavan olmaması, klimanın çift yönlü olmaması ve en arkaya hakimiyetinin olmaması,
    falan gibi eksiklikler yazmayacağım, çünkü bunlar olduğu zaman da aracımızın fiyatı bu olmayacaktı
    ve şunu sizler de biliyorsunuz ki eksik bulmanın sonu yoktur :)

    Fakat, forumda da daha önceden yazıldığı gibi çok basit bir şekilde düzeltilebilinecek olunmasına rağmen müdahale edilmeyen hataları da yok değil!
    Örneğin;
    1- Direksiyondaki tuşların gece aydınlatmasının olmaması,
    2- Radyo seek tuşunun aşağı değil de sadece yukarı frekans arayabilmesi,
    3- Kapılardan biri açıkken hangi kapının açık olduğunun gösterilmemesi,
    4- Kapılar açıldığında öndeki tavan aydınlatmasının yanmaması,
    5- Yol bilgisayarında anlık yakıt tüketiminin yer almaması
    6- Yol bilgisayarının gerçek yakıt tüketimini doğru bir şekilde vermediği gibi
    yaptığı ortalama yakıt hesabının herhangi bir matematiksel formulünün de olmaması,
    7- Camların ve aynaların kumandadan kapatılamaması,
    (Bence bu eksikliklerin tamamı, hem de çok kolay bir şekilde halledilebilinirdi)

    Bunun dışında biraz daha ciddi eksileri de yok değil;
    1- Soğukken gürültülü çalışan motor,
    2- İçeri gereğinden çok alınan yol sesi,
    3- Zaman zaman dışarıdan aynalardan gelen rüzgar sesi,
    4- Sert plastik nedeniyle göğüsden gelen ses,
    5- Rahat bir oturma pozisyonu yakalayamadığım ve bazen sırt kısmından gıcırdayan ön koltuk,

    Kendimce şöyle bir toparlayacak olursam;
    1- Bana göre kalkışı (bu kilo ve cüssede bir araç için) gayet yeterli
    2- Frenlemeleri ne hikmetse bana hiç güvenli gelmemesine rağmen 3 sefer ihtiyacım oldu, 3.de de gayet başarılı bir şekilde durabildi :)
    3- Aracımızın yüksekliği dikkate alındığında virajlarda da gayet başarılı (özellikle aktif devrilme emniyet sistemi devreye girince fark anlaşılıyor)
    4- Konfor daha iyi olabilirdi (ama bu fiyatın karşılığını veriyor)
    5- Yakıt tüketimi (bana göre en büyük eksisi, umarım yeni motor ve 6 vitesle bu da biraz daha iyileşir) Ş.içi 11-12,5 - Ş.dışı 8,5-10 (gerçek tüketim)
    6- Hafif arazi şartlarında gereğinden fazla zorlanmadıktan sonra gayet başarılı
    7- Kasa olarak sağlam ve güvenlik bence gayet yeterli
    8- O arkadaki 6. ve 7. koltuk gerçekten ihtiyaç anında kurtarıcı ve büyük bir artı
    9- Dizaynı (5 senedir üretimde olan bir araç olmasına rağmen) halen beni etkilemeyi başarıyor!

    Son sözüm; ben paramın karşılığını aldığımı düşünüyorum ve eksilerini de bilmeme rağmen,
    artıları beni daha çok tatmin ettiğinden Captiva'mla mutlu mesut yaşıyorum,
    alacaklara da beklentileri benim gibiyse şiddetle tavsiye ediyorum ;)

    BİR ARKADAS CAPTİVA İÇİN BUNU YAZMIŞ SİZCE HONDA CRV CAPTİVADAN ÜSTÜNMÜDÜR BU SEKİLDE ARTI VE EKSİLERİNİ YAZABİLECEK BİR ARKADAS VAR MIDIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    Arkadaşlar selam ben de vanetik'in yazdıklarına harfiyen katılıyorum.
    Ben de 1995 yılından beri ehliyetli olarak araç kullanan
    ve sırasıyla İtalyan Tipo 1.6 AGT (ilk aracım ve 20 yaşında olmasına rağmen halen sapasağlam o yüzden satmıyoruz),
    Peugeot 106 GTİ, BMW 3.20i, Grand Cherokee 2.7 crd ve son 1 senedir de Captiva High 7K kullandım.
    Bunların içinde dizeli de oldu benzinlisi de, performanslısı da oldu konforlusu da;
    ama benim söyleyebileceğim bugüne kadar ki araçlarım içinde en optimum aracım Captiva'm oldu.
    Bana göre çok problemsiz ve masrafsız bir araç ve şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki Captiva fiyatının hakkını veriyor.
    Bugüne kadar forumda enteresan araçlarla karşılaştırmalar yapanlar yahut da katılmadığım eleştirilerde bulunanlar oldu,
    ancak arkadaşlar bu segmentte bu fiyata şu anda halen Captiva'dan daha iyi bir alternatif yok!
    Ben aracımın maksimizasyonlarını biliyorum ve onun için de Captiva'ma
    ne yere yakın araçlarla otobanda yaptığım 200 üzeri hızları yaptırtmaya çalışıyorum,
    ne de ayrı bir arazi vitesi olan ve yaklaşma-uzaklaşma açıları dahi bizden daha farklı olan arazi araçlarıyla yaptığım
    gerçek off-road gezilerini yaptırtmaya çalışıyorum, yukarıda da dediğim gibi herşeyi optimumda sunan bir araç bizimkisi.

    Bu arada; ön koltuklarda hafıza olmaması, bırakın hafızayı sağ koltuk için elektrikli ayar dahi olmaması,
    koltuk ısıtma fonksiyonunun kademeli ayarının olmaması ve arka koltuklarda hiç ısıtma olmaması,
    sun roof yerine panaromik açılır tavan olmaması, klimanın çift yönlü olmaması ve en arkaya hakimiyetinin olmaması,
    falan gibi eksiklikler yazmayacağım, çünkü bunlar olduğu zaman da aracımızın fiyatı bu olmayacaktı
    ve şunu sizler de biliyorsunuz ki eksik bulmanın sonu yoktur :)

    Fakat, forumda da daha önceden yazıldığı gibi çok basit bir şekilde düzeltilebilinecek olunmasına rağmen müdahale edilmeyen hataları da yok değil!
    Örneğin;
    1- Direksiyondaki tuşların gece aydınlatmasının olmaması,
    2- Radyo seek tuşunun aşağı değil de sadece yukarı frekans arayabilmesi,
    3- Kapılardan biri açıkken hangi kapının açık olduğunun gösterilmemesi,
    4- Kapılar açıldığında öndeki tavan aydınlatmasının yanmaması,
    5- Yol bilgisayarında anlık yakıt tüketiminin yer almaması
    6- Yol bilgisayarının gerçek yakıt tüketimini doğru bir şekilde vermediği gibi
    yaptığı ortalama yakıt hesabının herhangi bir matematiksel formulünün de olmaması,
    7- Camların ve aynaların kumandadan kapatılamaması,
    (Bence bu eksikliklerin tamamı, hem de çok kolay bir şekilde halledilebilinirdi)

    Bunun dışında biraz daha ciddi eksileri de yok değil;
    1- Soğukken gürültülü çalışan motor,
    2- İçeri gereğinden çok alınan yol sesi,
    3- Zaman zaman dışarıdan aynalardan gelen rüzgar sesi,
    4- Sert plastik nedeniyle göğüsden gelen ses,
    5- Rahat bir oturma pozisyonu yakalayamadığım ve bazen sırt kısmından gıcırdayan ön koltuk,

    Kendimce şöyle bir toparlayacak olursam;
    1- Bana göre kalkışı (bu kilo ve cüssede bir araç için) gayet yeterli
    2- Frenlemeleri ne hikmetse bana hiç güvenli gelmemesine rağmen 3 sefer ihtiyacım oldu, 3.de de gayet başarılı bir şekilde durabildi :)
    3- Aracımızın yüksekliği dikkate alındığında virajlarda da gayet başarılı (özellikle aktif devrilme emniyet sistemi devreye girince fark anlaşılıyor)
    4- Konfor daha iyi olabilirdi (ama bu fiyatın karşılığını veriyor)
    5- Yakıt tüketimi (bana göre en büyük eksisi, umarım yeni motor ve 6 vitesle bu da biraz daha iyileşir) Ş.içi 11-12,5 - Ş.dışı 8,5-10 (gerçek tüketim)
    6- Hafif arazi şartlarında gereğinden fazla zorlanmadıktan sonra gayet başarılı
    7- Kasa olarak sağlam ve güvenlik bence gayet yeterli
    8- O arkadaki 6. ve 7. koltuk gerçekten ihtiyaç anında kurtarıcı ve büyük bir artı
    9- Dizaynı (5 senedir üretimde olan bir araç olmasına rağmen) halen beni etkilemeyi başarıyor!

    Son sözüm; ben paramın karşılığını aldığımı düşünüyorum ve eksilerini de bilmeme rağmen,
    artıları beni daha çok tatmin ettiğinden Captiva'mla mutlu mesut yaşıyorum,
    alacaklara da beklentileri benim gibiyse şiddetle tavsiye ediyorum ;)

    BİR ARKADAS CAPTİVA İÇİN BUNU YAZMIŞ SİZCE HONDA CRV CAPTİVADAN ÜSTÜNMÜDÜR BU SEKİLDE ARTI VE EKSİLERİNİ YAZABİLECEK BİR ARKADAS VAR MIDIR

    Alıntıları Göster
    Suzikide iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Suzikide iyidir

    Alıntıları Göster
    Suzüç de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Suzüç de

    Alıntıları Göster
    Simdi sirasiyla
    Accord ve CR-V ayni markanin araclari olsalar bile tamamen farkli amaclar icin tasarlanmis araclar, bunlarin ikisini birbiriyle kiyaslamak zaten yanlis olur.
    CRV performans olarak bu sinifta bulunan RAV-4 - qashqai - Grant Vitara - Captiva ( ki captiva o kadar kalitesizki bu sinifa bile koymam sadece ismi gecmis onun icin koyuyorum ) ve digerlerinden 2 gomlek daha ustundur bunu honda crv 2.4 vtec rvsi kullanicisi olarak soyluyorum. ( bundan onceki aracimda yine 2008 crv 2.0 idi )
    Bana sorarsan CR-V araci bir Q5 olamaz, ama suda var bir X3`te CR-V etmez, konunun ozeti bu sekmentte bu paraya alacagin piyasanin en kaliteli araci....
    Gelelim captivaya,
    Arkadas cok sey anlatmis bilmiyorum onun araci ozel uretim olarak USA`dami uretilip geldi? fakat ben bu kadar adi bir plastigi LADA aracinda bile gormedim.. Insan icin tamamen kanser sebebi resmen:))))
    Ben 2 ay captiva kullandim ve bana gore verilen paraya yazik....
    umarim bu goruslerimden alinmamissinizdir sadece kendi goruslerimi buraya yansittim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aasgard

    Simdi sirasiyla
    Accord ve CR-V ayni markanin araclari olsalar bile tamamen farkli amaclar icin tasarlanmis araclar, bunlarin ikisini birbiriyle kiyaslamak zaten yanlis olur.
    CRV performans olarak bu sinifta bulunan RAV-4 - qashqai - Grant Vitara - Captiva ( ki captiva o kadar kalitesizki bu sinifa bile koymam sadece ismi gecmis onun icin koyuyorum ) ve digerlerinden 2 gomlek daha ustundur bunu honda crv 2.4 vtec rvsi kullanicisi olarak soyluyorum. ( bundan onceki aracimda yine 2008 crv 2.0 idi )
    Bana sorarsan CR-V araci bir Q5 olamaz, ama suda var bir X3`te CR-V etmez, konunun ozeti bu sekmentte bu paraya alacagin piyasanin en kaliteli araci....
    Gelelim captivaya,
    Arkadas cok sey anlatmis bilmiyorum onun araci ozel uretim olarak USA`dami uretilip geldi? fakat ben bu kadar adi bir plastigi LADA aracinda bile gormedim.. Insan icin tamamen kanser sebebi resmen:))))
    Ben 2 ay captiva kullandim ve bana gore verilen paraya yazik....
    umarim bu goruslerimden alinmamissinizdir sadece kendi goruslerimi buraya yansittim.

    Alıntıları Göster
    captivadan honda crv ye geçen akrabam var
    bidaha captiva alırsam ... dyo

    hemde captivanın 2 modelini kullandı şimdi honda herşey onda diyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZeKeR

    captivadan honda crv ye geçen akrabam var
    bidaha captiva alırsam ... dyo

    hemde captivanın 2 modelini kullandı şimdi honda herşey onda diyo

    Alıntıları Göster
    Hondayi kullanan bilir burada ne anlatsak bos.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aasgard

    Hondayi kullanan bilir burada ne anlatsak bos.....

    Alıntıları Göster
    İki ayrı motor tipinde İES ve de i-vtec Honda CRV kullanmış biri olarak:
    Bu araçları benzinle kullandığınız sürece sıkıntı yok.
    2002 ve üzeri olanları triger kayışı (lastik) yerine zincir kullandığı için zorladığınız zaman yolda bırakma riski en az olan.
    Yedek parçası KİA ve Hyundai'e göre biraz daha pahalı.
    Honda CRV bildiğim kadarıyla i-vtec motorlarında hala otomatik sibop ayarı yapan özelliğe sahip değil (araca LPG taktırırsanız bu husus çok önemli).
    Bu iki aracımdan sonra 2008 KİA sportage aldım (dizel 4x4), performans olarak HONDA'dan çok daha iyi (özellikle rampada ve arazide).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: youdiditwellslowly

    İki ayrı motor tipinde İES ve de i-vtec Honda CRV kullanmış biri olarak:
    Bu araçları benzinle kullandığınız sürece sıkıntı yok.
    2002 ve üzeri olanları triger kayışı (lastik) yerine zincir kullandığı için zorladığınız zaman yolda bırakma riski en az olan.
    Yedek parçası KİA ve Hyundai'e göre biraz daha pahalı.
    Honda CRV bildiğim kadarıyla i-vtec motorlarında hala otomatik sibop ayarı yapan özelliğe sahip değil (araca LPG taktırırsanız bu husus çok önemli).
    Bu iki aracımdan sonra 2008 KİA sportage aldım (dizel 4x4), performans olarak HONDA'dan çok daha iyi (özellikle rampada ve arazide).

    hocam performans dışında tüketim (crv lpgli olacak) konfor yalıtım sorunsuzluk ve ikinci eli gibi konularda sportage ve 2007 model executive crv'yi kıyaslayabilir misiniz.birkaç güne araç alacağız ikisinin arasında kaldık düşünceleriniz baya değerli olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    quote:

    Orijinalden alıntı: youdiditwellslowly

    İki ayrı motor tipinde İES ve de i-vtec Honda CRV kullanmış biri olarak:
    Bu araçları benzinle kullandığınız sürece sıkıntı yok.
    2002 ve üzeri olanları triger kayışı (lastik) yerine zincir kullandığı için zorladığınız zaman yolda bırakma riski en az olan.
    Yedek parçası KİA ve Hyundai'e göre biraz daha pahalı.
    Honda CRV bildiğim kadarıyla i-vtec motorlarında hala otomatik sibop ayarı yapan özelliğe sahip değil (araca LPG taktırırsanız bu husus çok önemli).
    Bu iki aracımdan sonra 2008 KİA sportage aldım (dizel 4x4), performans olarak HONDA'dan çok daha iyi (özellikle rampada ve arazide).

    hocam performans dışında tüketim (crv lpgli olacak) konfor yalıtım sorunsuzluk ve ikinci eli gibi konularda sportage ve 2007 model executive crv'yi kıyaslayabilir misiniz.birkaç güne araç alacağız ikisinin arasında kaldık düşünceleriniz baya değerli olacak

    Alıntıları Göster
    Tekrar Merhaba;
    KİA'ların 2007 ve üstünü almakta yarar var çünkü, 2007 yılından itibaren KİA'lara denge programı (ESP) eklendi. 2007 HONDA CRV executive vereceğiniz parayı 2008 Sportage FULL'e vermenizi öneririm. Çünkü iki honda'dan donra ben 2008 Sportage kullanmıştım. KİA dizel olmasına rağmen bence hondalara göre daha sessizdi. Performans olarak da KESİNLİKLE çok daha iyiydi. Executive'de normal CRV'ye göre aksesuar farkı dışında pek fazla bir fark yok bildiğim kadarıyla, yalıtım vs aynı. Burada en öemli husus aracınız ikinci el ise, sizden önceki kullanıcının aracına ne kadar özen gösterdiği. HONDA CRV'lerin Türkiye'deki servisi çok yaygın değil. CRV'yi ben yine de tüplü kullanmamanızı öneririm. Benim 2003 CRV tüplü iken, aynısı sanayide bir ustada vardı o da tüpte ısrar ediyordu. Ancak CRV sahibi usta yılda en fazla 10bin km yol yapıyordu. Bu da LPG'nin araç üzerindeki olumsuz etikisi anlamak için çok kısa bir mesafe bir yıl için. CRV, KİA gibi 4x4 araçları eger dağ bayır gezecekseniz almanızı tavsiye ederim. Aksi takdirde, aerodinamik yapısı bir otomobile göre daha kötü olan yaklaşık 1700-2000 kg'lık bir aracı şehir içinde kullanmak kesinlikle ekonomik değil. Bilmem daha önce tecrübeniz oldu mu? 4x4 araçlara güvenlik açısından normal otomobil lastiği takılmaması lazım çünkü bu araçların yük endeksleri yüksek. Şöyleki normal oto lastiklerinde 4 kat kauçuk kullanılırken 4x4 lastiklede 6 kat kullanılmaktadır. Bu da lastik fiyatını artırmaktadır. Lastik fiyatını da dikkate almanızı öneririm. Herhangi biri" ben normal lastik kullanıyorum" diyebilir ancak, yüksek hız, sert viraj ve arazi koşullarında lastiklere binecek yükü (bildiğim kadarıyla yük endeksi 98 olan latikler lastik başına azami 750 kg yük ile sınırlı) düşünürsek, işin riski ortaya çıkar. Yani isterseniz normal lastik kullansanız bile en azından 40bin km gidecek lastik kesinlikle bunun yarısı kadar bir km'de eskiyiverir. Fiyat konusunda kaba bir rakam verecek olursam, eşimin kullandığı pejo 207'ye 3 sene önce 4 adet vakumlu lastiği 300TL'ye alırken aynı zamanda CRV'ye aldığım bir lastik 300TL'nin üstündeydi. İyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-10A157769

    Tekrar Merhaba;
    KİA'ların 2007 ve üstünü almakta yarar var çünkü, 2007 yılından itibaren KİA'lara denge programı (ESP) eklendi. 2007 HONDA CRV executive vereceğiniz parayı 2008 Sportage FULL'e vermenizi öneririm. Çünkü iki honda'dan donra ben 2008 Sportage kullanmıştım. KİA dizel olmasına rağmen bence hondalara göre daha sessizdi. Performans olarak da KESİNLİKLE çok daha iyiydi. Executive'de normal CRV'ye göre aksesuar farkı dışında pek fazla bir fark yok bildiğim kadarıyla, yalıtım vs aynı. Burada en öemli husus aracınız ikinci el ise, sizden önceki kullanıcının aracına ne kadar özen gösterdiği. HONDA CRV'lerin Türkiye'deki servisi çok yaygın değil. CRV'yi ben yine de tüplü kullanmamanızı öneririm. Benim 2003 CRV tüplü iken, aynısı sanayide bir ustada vardı o da tüpte ısrar ediyordu. Ancak CRV sahibi usta yılda en fazla 10bin km yol yapıyordu. Bu da LPG'nin araç üzerindeki olumsuz etikisi anlamak için çok kısa bir mesafe bir yıl için. CRV, KİA gibi 4x4 araçları eger dağ bayır gezecekseniz almanızı tavsiye ederim. Aksi takdirde, aerodinamik yapısı bir otomobile göre daha kötü olan yaklaşık 1700-2000 kg'lık bir aracı şehir içinde kullanmak kesinlikle ekonomik değil. Bilmem daha önce tecrübeniz oldu mu? 4x4 araçlara güvenlik açısından normal otomobil lastiği takılmaması lazım çünkü bu araçların yük endeksleri yüksek. Şöyleki normal oto lastiklerinde 4 kat kauçuk kullanılırken 4x4 lastiklede 6 kat kullanılmaktadır. Bu da lastik fiyatını artırmaktadır. Lastik fiyatını da dikkate almanızı öneririm. Herhangi biri" ben normal lastik kullanıyorum" diyebilir ancak, yüksek hız, sert viraj ve arazi koşullarında lastiklere binecek yükü (bildiğim kadarıyla yük endeksi 98 olan latikler lastik başına azami 750 kg yük ile sınırlı) düşünürsek, işin riski ortaya çıkar. Yani isterseniz normal lastik kullansanız bile en azından 40bin km gidecek lastik kesinlikle bunun yarısı kadar bir km'de eskiyiverir. Fiyat konusunda kaba bir rakam verecek olursam, eşimin kullandığı pejo 207'ye 3 sene önce 4 adet vakumlu lastiği 300TL'ye alırken aynı zamanda CRV'ye aldığım bir lastik 300TL'nin üstündeydi. İyi günler dilerim.

    Alıntıları Göster
    youdiditwellslowly
    Yorumlariniz icin tesekkur ederim arkadasim.
    Surasini kacirdim ben 2008 veya ustu Honda CRV kullandinizmi? araciniz 2003 mod. diye algiladim. Neden diye soracaksaniz sayet ben 2003 Crv kullanmadim fakat 2008 Crv surucusu olarak bu aracin sportage`den daha sessiz oldugunu soyliyebilirim, ki bu normal neticesinde birisi dizel digeri benzinli bir arac.
    Bu araclari araziye cikartmak zaten akil kari bir is degil yani neticesinde stebilize yolda tabiki kullanilabilirler ama dag tas bayir vs. zorlamanin anlami yok sonucta bu sartlara gore uretilmis araclar degiller ( her ne kadar 4x4 olsalarda bunun arazi icin oldugunu sanmayin )
    KIA son yillarda cok iyi araclar yapiyor bilmiyorum kullandinizmi fakat firma icerisinde kullandigim sorento (2012) modelinde bunu anladim.
    Ama suda var Hondaninda bir cizgi ve kalitesi var ben acikca bu kalitenin KIA`dan daha ustun olduguna inaniyorum.
    Nacizane dusuncemi belirttim burada olay arac alicak kiside. Bence ikisinide kullanmali ve aradaki farki insan kendisi belirlemeli.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.