Şimdi Ara

...:::HONDA JAZZ FUN CVT SEYİR DEFTERİ:::...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.488
Cevap
25
Favori
172.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 HONDA JAZZ FUN CVT
    ...:::HONDA JAZZ FUN CVT SEYİR DEFTERİ:::...
    ALIŞ : 18 Kasım 2011 - 40.750 TL (22.550 $)
    SATIŞ: 05 Mart 2018 - 63.000 TL (16.500 $)


    TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor: 4 silindir
    Hacim (cc): 1339
    Yakıt türü: Benzin
    Maksimum güç: kW@Dev/Dak (PS) 73 / 6000 rpm (100 PS)
    Maksimum tork: 127 Nm / 4800 rpm
    Şanzıman: Otomatik Sürekli değişken oranlı şanzıman (CVT)
    Süspansiyon (Ön): McPherson kol
    Süspansiyon (Arka): Yarı sabit aks
    ...:::HONDA JAZZ FUN CVT SEYİR DEFTERİ:::...
    Aks mesafesi (mm): 2500
    Ön tekerlek izi (mm): 1476
    Arka tekerlek izi (mm): 1459
    Ağırlık, sürücü hariç (kg): 1107
    Lastikler: 185/55 R16
    Yakıt deposu (lt): 42
    Bagaj hacmi (lt): 399
    Maksimum sürat (km/s): 175
    Hızlanma 0-100 km/s (sn):13

    Yakıt tüketimi (lt/100 km)
    Şehir içi (lt): 6,9
    Şehir dışı (lt): 4,7
    Birleşik (lt): 5,5
    CO2 emisyonları (g/km):128

    DIŞ DONANIM
    16 inç alüminyum alaşımlı jant
    Ayarlanabilir fasılalı silecekler
    Dikiz aynalarında sinyaller
    Panoramik Cam Tavan
    Katlanabilir yan aynalar
    Isıtmalı ve elektrikli yan aynalar
    Otomatik yanan farlar
    Ön sis farları
    Yağmur sensörlü silecekler
    Arka park sensörleri (Serviste takıldı)

    İÇ DONANIM
    60:40 oranında yukarı ve aşağı katlanan, eğim verilebilen esnek arka koltuk düzeni
    12V güç soketi
    Arka kapı içlerinde cepler
    Arka sol koltuğun altında evrak saklama gözü
    AUX girişi
    Çift bölmeli torpido gözü
    Çok fonksiyonlu direksiyon
    Deri direksiyon
    Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
    Elektrikli ön camlar, sürücü tarafı sıkıştırma kontrollü
    Elektrikli arka camlar
    EPS – Elektrik kontrollü direksiyon sistemi
    Hız sabitleyici (Cruise Control)
    Hıza duyarlı müzik sistemi
    Direksiyondan kumandalı müzik sistemi
    Koyu renk arka camlar
    Küçük boy yedek lastik
    Kapı içlerinde cepler
    Ön koltukların arkalarında cepler
    Orta konsolda bardak tutucuları
    Arka kol dayanağında bardak tutucuları
    Önde harita lambaları
    Polen filtreli otomatik klima
    Radyo/CD/MP3 çalar
    Altı adet hoparlör
    Soğutmalı torpido gözü
    USB girişi
    Yol bilgisayarı ve çoklu bilgi ekranı
    Dijital bilgi ekranı
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu

    GÜVENLİK
    ABS fren sistemi
    Acil durum fren desteği (Brake Assist)
    Değişken kodlu Immobilizer
    EBD – Elektronik fren gücü dağıtımı
    Güvenlik alarmı (Sesli uyarı sistemi)
    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları
    Önde Aktif kafalıklar
    Ön emniyet kemerleri uyarı sistemi
    Arka emniyet kemeri uyarı sistemi
    Aktif gergili ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    Tüm koltuklarda 3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
    Perde hava yastıkları
    Sürücü ve yolcu hava yastıkları
    Yolcu hava yastığı iptal fonksiyonu
    Yan hava yastıkları
    Sustalı anahtar
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    VSA (Araç Denge Kontrol Sistemi)



    .....BENİM SONRADAN ARACA EKLEDİKLERİM.....
    - LED gündüz lambası (Sinyal lambalarında. Sarı, beyaz renk]
    - Ömür boyu garantili llumar cam filmi (Ön yan camlar)
    - Armster kolçak (Hazneli, yükseklik ve ileri-geri ayarlı)
    - Arabayı açıp kapadığında otomatik katlanır aynalar
    - Geri görüşlü ve ön-arka kayıt yapan dikiz aynası
    - Beyaz LED; park, geri vites ve plaka ışıkları
    - Orijinal 15" honda jazz jantlı kış lastikleri
    - Sök-tak kaput koruma (vinlex)
    - 3D havuzlu kauçuk paspas
    - Cam rüzgarlıkları
    - Kırmızı logolar
    - Marşpiyel
    - Spoiler



    ARAÇ ALINDIKTAN SONRAKİ İZLENİMLERİM

    KONFOR
    * Araç içi SUV kadar (hatta birçok suv'dan bile) geniş ve çok fonksiyonel.
    * Arka koltukların oturma yerinin sinema salonlarındaki koltuklar gibi dikleşmesi birçok büyük eşyayı buraya sığdırmayı kolaylaştırıyor.
    * Arka koltukların yatırılmasıyla düz bir alan oluşuyor ve çok büyük eşyaları (beyaz eşya gibi) buraya sığdırabiliyorsunuz.
    * Süspansiyon sert. Arabaya alıştıkça hiç sıkıntı oluşturmuyor. Hatta hoşuma bile gitmeye başladı. Tatlı sert ;)
    * Otoyolda 160 km/h hıza çıktım. Güven konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    * Kullanım zevki çok yüksek. Sabah olsa da sürsem diye sabırsızlıkla bekliyorum.
    * Motor ve yol sesi yok denecek kadar az. Ancak yüksek süratlerde rüzgar sesini alıyor.
    * CVT sayesinde vites değişimini hissetmek imkansız.
    * S moduna alıp gaza yüklendiğinizde ivmelenmesi çok tatminkar. Sollamaları artık S modunda yapıyorum.
    * Aracı kullanırken insanı yormuyor.

    KAPORTA
    * Arabanın tamamında boya ince. Özellikle uzun yolculuklarda yoldan seken taşlar boyanın kalkmasına neden oluyor. (Yolların kalitesinin artması ve kış yolculukları için yaptırdığım sök-tak kaput koruma sayesinde bu durum eskisi kadar sıkıntı olmuyor.)
    * Çamurluklarda davlumbaz olmadığından taşlı bir yolda ilerlerken taşlar iç döşemeye vuruyor ve ses yapıyor.
    * Kapılar tok değil, hafif.
    * Kapıların menteşe yerlerinde boya ince.
    * Kapıların 90 dereceye yakın açılması güzel. Rahatlıkla arabadan inebiliyorsunuz.
    * Aracın hiçbir yerinden garip bir ses gelmiyor.

    DONANIM
    * Far ve silecek kolu gereksiz ayrıntılarla dolu. Daha sade yapılabilirdi.
    * Cruise control'de üst taraftaki düğmeye basılı tuttuğunuzda hız artıyor, alttaki düğmeye bastığınızda hız azalıyor. Bir nevi el gazı-el freni gibi.
    * Arka cam keşke daha büyük olsaydı. (Yeni birçok hb aracın arka camını gördükten sonra fikrim değişti. Arka cam görüş açısı gayet iyi.)
    * Görüş açısı gayet iyi. Park ederken aynalardan kaldırımı rahat görüyorsunuz.
    * Anlık yakıt tüketimini gösteren grafik ve az yaktığında "eco" uyarısını takip ettiğinizde çok daha az yakıt tüketiyorsunuz.
    * Yağmur sensörüne hız ayarı yapılabildiği için dengesiz çalışma durumu olmuyor.
    * Özellikle yağmurlu havalarda oluşan buğuyu, buğu çözücü düğmeye bastığınızda çok kısa süre içerisinde gideriyor.
    * Panoramik camın perdesini açtığınızda aracın içinin ısınması biraz daha zorlaşıyor. Ama perde çok kalın, kapattığınızda normal bir aracın tavanından bile daha kalın oluyor. Ayrıca perdeyi istediğiniz yere kadar açabiliyorsunuz.
    * Sis farının aydınlatması güzel. Özellikle gece yağmurlu havalarda aracın ön yan çevresini iyi aydınlatıyor.


    HONDA JAZZ Euro NCAP TESTİ(2009)
    www.euroncap.com
    Official Honda Jazz 2009 safety rating results
    https://www.euroncap.com/en/results/honda/jazz/11043


    HONDA JAZZ Euro NCAP ÇARPIŞMA VİDEOSU(2009)
    http://www.youtube.com/watch?v=mJjUmZKNtbs&feature=player_embedded

    HONDA JAZZ Euro NCAP ESP TEST VİDEOSU(2009)
    http://www.youtube.com/watch?v=N3LV71XFnVc&feature=player_embedded



    KULLANIM KILAVUZU:
    http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/15/140/jazz2009-2013.pdf



    HONDA JAZZ FUN CVT'NİN KULLANIM KILAVUZUNDA YER ALAN BAZI ÖNEMLİ BİLGİLER

    CAM
    Elektrikli camlar ve panoramik cam güneşliği, anahtarsız gecikme fonksiyonuna sahiptir. Kontağı kapattıktan sonraki 10 dak. içinde camları ve güneşliği açıp kapatabilirsiniz. Ön kapılardan birisi açıldığında anahtar gecikme fonksiyonu iptal olur.

    Camların iç kısmında oluşan buğuyu yok etmek için bire on oranında sirke ve su karışımını kullanabilirsiniz.

    Arka cam sileceği ard arda iki kez süpürme yaptıktan sonra 7 saniyede bir çalışır.

    FARLAR
    Aracı uzun bir süre kullanmayacaksanız (bir hafta veya daha fazla) lamba düğmesini AUTO konumunda bırakmayınız.

    Eğer göstergedeki sinyal lambaları yanmıyorsa veya çok hızlı yanıp sönüyorsa, bu genellikle sinyallerden bir tanesinin lambasının yanmış olduğunu gösterir.

    Farlar ve ön sis farları halojen; aynalardaki sinyal lambaları, fren lambaları ve arka cam fren lambası ise led ampullere sahiptir.

    Ön sağ sinyal lambası ampulünü değiştirmek için cam suyu deposunu sökmek zorundasınız.

    MOTOR YAĞI KONTROLÜ
    Motoru ısıtıp kapatınız, yaklaşık 3 dakika bekleyip ardından motordaki yağ seviyesini yağ çubuğuyla kontrol ediniz.

    KLİMA
    Soğuk havalarda klimayı en azından haftada bir kere çalıştırınız. Motor normal çalışma sıcaklığındayken ve sabit bir hızda giderken en azından 10 dakika klimanızı çalıştırınız. Böylece klima yağı sistem içinde dolaşmış olur.

    LASTİK
    Lastiklerdeki hava basıncını lastikler soğukken ölçünüz. Aracınızın en az üç saat parkta kalmış ya da 1,6 km’den daha az yol gitmiş olması gerekir.
    Her zaman aynı hava saatini kullanmalısınız. Bu size, lastik basıncındaki farkın hava saatleri arasındaki farktan değil, lastikten kaynaklandığını anlatmak için bir güvence sağlar.

    Kullanılması gereken jantlar: 15 X 5 ½ J veya 16 X 6J
    Lastikler: 175/65R 15 84H – 175/65R 15 84T – 185/55R 16 83H – 185/55R 16 83T

    GÜVENLİK
    Eğer yanlış anahtar kontağa sokulursa immobilizer devreye girer, motor yakıt sistemi devreden çıkar ve araba çalışmaz.

    Araç maksimum hıza (180 km/h) ulaştığında motorun durup tekrar çalıştığını hissedersiniz. Buna motorun bilgisayar kontrollerindeki bir sınırlayıcı neden olur.

    HAVA YASTIĞI
    Ön hava yastığı açıldığında zarar görmemek için; araç kontrolünü kaybetmeyecek kadar koltuğunuzu arkaya kaydırınız.

    Hava yastıklarının şişme ve sönme süresi saniyenin onda biri kadardır. Bu işlem o kadar çabuk olur ki; yolcular hava yastığının açıldığını sönmüş hava yastıklarını kucaklarında görünceye kadar fark etmezler. Çarpışma sonrasında dumana benzer bir şey görebilirsiniz. Aslında bu hava yastığının yüzeyindeki pudradır.

    Eğer ön koltuk arkalıkları ıslanırsa, yan hava yastığı sistemi düzgün bir şekilde çalışmayabilir.

    EMNİYET KEMERİ
    Arka orta koltukta kullanmak için tavanda yer alan emniyet kemeri iki parçalı yapıya sahiptir; küçük kilit dili ve bağlantı tokası.

    VSA (ESP)
    VSA devreye girdiğinde, motorun gaz pedalına diğer zamanlarda olduğu gibi tepki vermediğini fark edersiniz.
    Aracınızın çamura veya kara saplanması gibi durumlarda VSA sistemini geçici olarak kapatmak aracınızı kurtarmayı kolaylaştırabilir. VSA sistemi kapatıldığında çekiş kontrol sistemi de kapanır. Aracınızı VSA sistemi devredeyken saplandığı yerden kurtaramadığınız zamanlarda, VSA sistemini kapatarak kurtarmayı deneyiniz.

    Aracın farklı ebatlardaki lastik veya jantlarla kullanılması VSA sisteminin arızalanmasına neden olabilir.

    FREN SİSTEMİ
    Karlı veya çakıl taşlı, düzgün olmayan veya gevşek zeminli yollarda, ABS sistemi olan bir araç, ABS’siz bir araca göre durmak için daha fazla mesafeye ihtiyaç duyabilir.

    Frenleri çalıştıran hidrolik sistem iki ayrı devreye sahiptir. Her iki devre, araç üzerinde çapraz olarak çalışır (sol ön devre sağ arka devre ile bağlantılıdır). Eğer herhangi bir devrede bir arıza meydana gelirse hala iki tekerlek ile fren yapılabilir.

    Fren yaptığınızda sürekli metalik bir ses duyarsanız fren balatalarının değişim vakti geldi demektir.

    Otm. Şanzıman araçta, vitesi Park konumuna almadan önce el frenini çekiniz. Bu, aracın hareket etmesini ve park mekanizmasına basınç uygulamasını engeller.

    Her zaman üzerinde DOT3 ve DOT4 işareti bulunan fren hidroliğini kullanınız.

    YAKIT
    Yakıt ikaz lambası yandığında gösterge “0”a gelinceye dek deponuzda 7,9 lt benzin kalmış demektir. Gösterge “0”a geldiğinde depoda çok az yakıt kalmıştır.

    Benzin pompası otomatik olarak durduğunda yakıt doldurma işlemini kesiniz. Depoyu “ağzına kadar” doldurmaya kalkışmayınız. Yakıtın sıcaklık değişmeleriyle genleşebilmesi için yer bırakınız.

    UZAKTAN KUMANDA
    Kapıları uzaktan kumandayla açtığınızda eğer 30 sn. içinde kapılardan birini açmazsanız kapılar otomatik olarak kilitlenecektir. Anahtar kontaktaysa kapılar otomatik kilitlenmez.

    Uzaktan kumandada CR1616 tipi yassı pil kullanılmaktadır.

    KOLTUKLAR
    Araç arka taraftan ciddi bir darbe aldığında boyun yaralanması riskini azaltmak için ön koltuk kafalıkları otomatik olarak ileri doğru hareket eder.

    MÜZİK SİSTEMİ
    USB bellek FAT dosya sistemi ile formatlanmamışsa çalışmaz. USB bellekteki sadece MP3 ve WMA formatlarındaki müzik dosyalarını çalar.

    Direksiyondan radyo istasyonu aramak için CH (+) veya (-) düğmelerine bip sesi duyana kadar basılı tutun.

    MOTORU ÇALIŞTIRMA
    Kontağı çevirdiğinizde araç çalışmazsa yeniden denemek için 10 saniye bekleyiniz.

    SIVILAR
    Yakıt deposu: 42 lt
    Antifiriz: 4,97 lt
    Motor yağı: 4,2 lt
    Otomatik şanzıman yağı: 6,15 lt
    Cam suyu: 2,5 lt
    Belirtilen miktarlar LUC kodlu Çin üretimi araçlar için geçerlidir. Motorda veya yedek depoda kalan sıvılardan dolayı belirtilen miktardan daima daha az sıvı alır.

    ARABAYA UYUMLU PARÇALAR(Arabamda kullandığım)

    Ön Fren Balata:

    Karbonlu Polen Filtre:

    Motor Yağı:
    urun.n11.com
    Eneos Premium Hyper Multi 5w/30 4 Lt (2019 Üretim) - n11.com
    http://urun.n11.com/motor-yagi/eneos-premium-hyper-multi-5w30-4-lt-2017-uretim-P54584090


    Hava Filtresi:

    3D Paspas:
    www.hepsiburada.com
    Honda Jazz 2009 sonrası 3D Havuzlu Ekolojik Araca Özel Fiyatı
    http://www.hepsiburada.com/honda-jazz-2009-sonrasi-3d-havuzlu-ekolojik-araca-ozel-paspas-takimi-p-OTELF16638




    YETKİLİ SERVİS BAKIM MASRAFLARIM
    10.000 km 316 TL (Yağı ben aldım), HONDA SANDIKÇI
    20.000 km 284 TL (Yağ + Polen filtresini ben aldım), HONDA SANDIKÇI
    30.000 km 274 TL (Yağ + Polen filtresini ben aldım), HONDA SANDIKÇI
    40.000 km 420 TL (Yağ + Yağ filtresi + Hava filtresi + Polen filtresini ben aldım. CVT yağı değişti), HONDA SANDIKÇI
    50.000 km 153 TL (Yağ + Hava ve Polen filtresini ben aldım), HONDA SİNAN
    60.000 km 618 TL (Yağ + Hava ve Polen filtresini ben aldım. CVT yağı değişti), HONDA SANDIKÇI



    ORTALAMA YAKIT TÜKETİMİM (100 km/ort.)
    ve Kullandığım MOTOR YAĞLARI

    10.000 km: 5,6 lt - Castrol Edge FST 5W/40
    20.000 km: 5,6 lt - Castrol Edge FST 5W/40
    30.000 km: 5,7 lt - Castrol Edge FST 5W/40
    40.000 km: 5,6 lt - Castrol Edge FST 5W/40
    50.000 km: 5,8 lt - Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W/30
    60.000 km: 5,8 lt - ENEOS Premium Hyper Multi 5W/30
    66.100 km: 5,9 lt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 53*MURAT -- 5 Mart 2018; 20:17:14 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2011-2012 Honda Jazz FUN CVT Seyir Defteri

    Honda Jazz FUN CVT, şehir içi sürüş için tasarlanmış, kompakt ve çevik bir hatchback otomobildir. Kullanıcı yorumları, aracın çevikliği, yakıt verimliliği ve geniş iç mekanından olumlu bahsetmektedir.

    Kullanıcı Yorumları:

    • 2011 Honda Jazz 1.4 FUN kullanıcıları, aracın hafif direksiyon sistemini ve dar alanlarda kolay manevra kabiliyetini övmektedir.
    • 2012 Honda Jazz 1.4 FUN sahipleri, aracın yakıt ekonomisini takdir etmekte, şehir içi kullanımda ortalama 6,5 litre/100 km yakıt tüketimi bildirmektedir.
    • 2009 Honda Jazz 1.4 FUN kullanıcıları, arabanın şaşırtıcı derecede geniş iç mekanından memnun kalmaktadır. Honda'nın "Sihirli Koltuklar" sistemi, çok yönlü kargo yapılandırmalarına olanak tanımaktadır.

    Özellikler:

    • 1.4 litre i-VTEC benzinli motor, 100 hp güç ve 127 Nm tork sunar.
    • Sürekli değişken şanzıman (CVT), yumuşak ve verimli bir sürüş deneyimi sağlar.
    • Elektronik stabilite kontrolü, çekiş kontrolü ve yokuş kalkış desteği dahil olmak üzere gelişmiş güvenlik özellikleri sunar.

    Sonuç:

    Honda Jazz FUN CVT, şehir içi sürüş için mükemmel bir seçimdir. Çevikliği, yakıt verimliliği ve geniş iç mekanı ile kullanıcılar arasında beğeni toplamaktadır. İkinci el araç piyasasında popüler bir seçimdir ve 2011-2012 modellerinde çok sayıda olumlu kullanıcı yorumu bulunmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 41 bin fazla bir rakam olsada 5 10 yıl kullanılırsa dert edilmez.

    Jazz güzel bir araç. Bugün bindim hakanın arabasına. Ben beğendim.
    Alınır diyorum ki az yakanda bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    41 bin fazla bir rakam olsada 5 10 yıl kullanılırsa dert edilmez.

    Jazz güzel bir araç. Bugün bindim hakanın arabasına. Ben beğendim.
    Alınır diyorum ki az yakanda bir araç.
    eski kasa elite model jazz sahibiyim..içi inanılmaz geniş, yakıt tüketimi ise nispeten düşük ve sorunsuz bir araç..ama izalasyon yok denecek kadar az..uzun yolda lastik ve yol sesi rahatsız edici seviyede. yeni kasa jazz hem daha güçlü motora hem de daha çok güzenlik ve konfor donanımına sahip.. bence bu sınıf benzinliler arasında rakipsiz ve tavsiye ederim.. izalosyon durumu yeni kasada nasıl bilmiyorum ama bu sorun genelde japon arabalarında var. keşke cam tavanı sadece gösteriş için olmasaydı ve açılabilseydi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    eski kasa elite model jazz sahibiyim..içi inanılmaz geniş, yakıt tüketimi ise nispeten düşük ve sorunsuz bir araç..ama izalasyon yok denecek kadar az..uzun yolda lastik ve yol sesi rahatsız edici seviyede. yeni kasa jazz hem daha güçlü motora hem de daha çok güzenlik ve konfor donanımına sahip.. bence bu sınıf benzinliler arasında rakipsiz ve tavsiye ederim.. izalosyon durumu yeni kasada nasıl bilmiyorum ama bu sorun genelde japon arabalarında var. keşke cam tavanı sadece gösteriş için olmasaydı ve açılabilseydi..

    Alıntıları Göster
    Cevaplar için tşk.

    Jazz'da süspansiyon sert mi? Çukurları çok hissettiriyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Cevaplar için tşk.

    Jazz'da süspansiyon sert mi? Çukurları çok hissettiriyor mu?

    kardeşimin i-shift fun jazz'ı var. 1 haftadır kullanıyorum, çok keyifli bir araç tavsiye ederim. geniş, rahat, kullanışlı, fonksiyonel.
    istanbul şehir içi trafiği tüketim değeri 100km/6.5lt. süspansiyonlar çok sert değil derin olmayan, hafif çukurlarda fazla hissettirmiyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Cevaplar için tşk.

    Jazz'da süspansiyon sert mi? Çukurları çok hissettiriyor mu?

    kardeşimin i-shift fun jazz'ı var. 1 haftadır kullanıyorum, çok keyifli bir araç tavsiye ederim. geniş, rahat, kullanışlı, fonksiyonel.
    istanbul şehir içi trafiği tüketim değeri 100km/6.5lt. süspansiyonlar çok sert değil derin olmayan, hafif çukurlarda fazla hissettirmiyor....

    Alıntıları Göster
    yanılmıyorsam jazz b sınıfının en az yakan benzinli aracı
    iç hacmi C sınıfı kadar geniş
    donanımı iyi
    performans idare eder
    CVT iyi bir şanzıman
    otomatik bi B sınıfı için fiyatı bu piyasa koşullarında biraz yüksek
    honda marka imajı iyi
    tipi eh işte( kimine güzel gelebilir) .bütün bunlar düşünüldüğünde bu araç gönül rahatlığıyla alınır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mightywolf35 -- 23 Ekim 2011; 0:21:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 53*MURAT

    Cevaplar için tşk.

    Jazz'da süspansiyon sert mi? Çukurları çok hissettiriyor mu?

    Alıntıları Göster
    Önceki aracım 2008 Jazz elite CVT idi.


    Dün de yeni kasa Jazz Fun CVT test ettim.


    Yeni kasanın süspansiyonları biraz daha sert.


    Ama 16 inch ince sayılabilecek lastiklerle daha iyisini beklememek lazım.


    Zaten bir süre kullandıktan sonra bir miktar yumuşarlar.


    Ağırlıklı olarak şehiriçinde ve uzun süre kullanacaksanız ebatları, donanımı ve sorunsuzluğuyla ideal bir araç.



    Şu konuda bir adet kullanıcının detaylı sayılabilecek bir değerlendirmesi var.

    Ben de test izlenimlerimi yazmaya çalışacağım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_51390314/mpage_1/key_/tm.htm




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • @haluk 23 kardeşim yorumların için teşekkürler.
    Ben senden bi ara YETİ testi istemiştim. Ancak yetinin fiyatı 3-4 bin tl artınca, bir de lpg taktırılamayınca yetiden vazgeçtim. Bende az yakan, içi ferah, bayanların da kullanabileceği JAZZ'ı düşünmeye başladım.
    Senin JAZZ test sürüşü izlenimlerini dört gözle bekliyorum. Bu arada, kolun nasıl, iyileştin mi? Selam ve sevgiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    @haluk 23 kardeşim yorumların için teşekkürler.
    Ben senden bi ara YETİ testi istemiştim. Ancak yetinin fiyatı 3-4 bin tl artınca, bir de lpg taktırılamayınca yetiden vazgeçtim. Bende az yakan, içi ferah, bayanların da kullanabileceği JAZZ'ı düşünmeye başladım.
    Senin JAZZ test sürüşü izlenimlerini dört gözle bekliyorum. Bu arada, kolun nasıl, iyileştin mi? Selam ve sevgiler...

    Ankarada iki skoda bayii var ve birisinin test güzergahı 300 m.
    gidiş bir o kadar da geliş olduğu için oraya gitmiyorum.

    Diğerine en az 5 kez gittim ama her seferinde o an test ettirecek kimse olmadığı için başka bir gün gitmemi istediler. :)

    ilk fırsatta randevulu gideceğim diye diye bugüne geldik.

    Aleti ben de merak ediyorum zaten.

    Jazzı da ilk fırsatta yazacağım.

    Kolumdaki ağrılar boyun
    fıtığı kaynaklı olduğu için ameliyattan sonra geçti çok şükür.

    Şimdi bazen boynumda ağrı oluyor gibi.

    Yeni konan disklerin tam kaynamasi 6 ayı bulurmuş.

    Hayırlısı olsun bakalım.

    Iyi dileklerin için teşekkürler.




  • Bence kesinlikle almalisin. caliatigim yerde 2 kisi ayni anda bir onceki kasayi aramaya basladi 2008 otomatik olani 31 bin tl ye aldi bir tanesi. Arac sifir fiyatindan pahaliya satiliyor. Bu gidisle alirsin 41 e satarsin 45 e. Saka bir yana 2. Eli bu kadar kuvvetli nadir araclardan, imajida iyi alin derim.
  • Honda takas yapıyor mu? Yapıyorsa marka seçiyor mu? Yoksa ölü bir fiyat mı veriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 53*MURAT

    Bu mesaj silindi.
    yeni cvt şanzımanlı jazz mı almalıyız yoksa 2011 temiz az km'li i shift jazz mı??? (cvt jazz'ların çin üretimi olduğunu da düşünerek)
    kullanıcılar ve iki şanzımanı da test edenlerin bu konudaki fikirlerini alabilir miyiz?
    teşekkürler şimdiden...
  • i-shift şanzıman iyi olsaydı honda cvt'ye dönmezdi zaten. Forumdan takip ettiğim kadarıyla kullanıcıları da i-shiftten memnun değiller gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 53*MURAT

    i-shift şanzıman iyi olsaydı honda cvt'ye dönmezdi zaten. Forumdan takip ettiğim kadarıyla kullanıcıları da i-shiftten memnun değiller gibi.
    memnuniyetsizlik vites geçişleri konusundaki sarsıntı ise benim için problem değil yer yer benim de manuel kullanacağımdan dolayı çok sorun teşkil etmez açıkçası benim için

    benim esas merak ettiğim sorun çıkartıp çıkartmaması konusu eğer sorun çıkartmayan bir yapısı var ise ikinci el düşük km li jazz ile sıfır km si arasında da 10.000 tl ye yakın bir fark var o yüzden değerlendirmeli miyim acaba diye merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelhurricane

    memnuniyetsizlik vites geçişleri konusundaki sarsıntı ise benim için problem değil yer yer benim de manuel kullanacağımdan dolayı çok sorun teşkil etmez açıkçası benim için

    benim esas merak ettiğim sorun çıkartıp çıkartmaması konusu eğer sorun çıkartmayan bir yapısı var ise ikinci el düşük km li jazz ile sıfır km si arasında da 10.000 tl ye yakın bir fark var o yüzden değerlendirmeli miyim acaba diye merak ediyorum

    Alıntıları Göster
    Alda Islatalım :))))




  • Jazzım olmadığı için sorularınızın karşılığını veremeyeceğim.
    Ama ben, bir test sürüşü yaptıktan sonra olumsuz bir izlenimim olmazsa sıfır jazz fun cvt alacağım. Başka bir alternatif göremiyorum maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 53*MURAT

    Jazzım olmadığı için sorularınızın karşılığını veremeyeceğim.
    Ama ben, bir test sürüşü yaptıktan sonra olumsuz bir izlenimim olmazsa sıfır jazz fun cvt alacağım. Başka bir alternatif göremiyorum maalesef.
    Adı gibi (FUN) eğlenceli ve keyifli bir arabadır. 41 bin TL büyük bir rakam gibi gelse de yukarıda arkadaş 5 10 yıl demiş ama bana kalsa 15 yıl da kullanılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Adı gibi (FUN) eğlenceli ve keyifli bir arabadır. 41 bin TL büyük bir rakam gibi gelse de yukarıda arkadaş 5 10 yıl demiş ama bana kalsa 15 yıl da kullanılır.

    Alıntıları Göster
    yok mu arkadaşlar i shift ile cvt yi karşılaştıracak bir kişi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelhurricane

    yok mu arkadaşlar i shift ile cvt yi karşılaştıracak bir kişi

    CVT her türlü daha konforlu daha üstün bir şanzımandır, vites geçişleri hissedilmez, yokuşta kaydırma yapmaz, maliyet ve uzun ömür bakımından da daha ekonomik diye biliyorum... i-shit ise otomatikleştirilmiş debriajlı bir manuel şanzıman bozuntusundan başka birşey değildir

    şimdi bu aracın sahipleri alınmasın ama benim kişisel görüşlerim böyle. Türünün en iyilerinden olarak söylenen auto6r-dualogic-mcp gib şanzımanlar bile küfür kapasitemi artırabiliyor hele toyotanın multimode'dan Allah korusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelhurricane

    yok mu arkadaşlar i shift ile cvt yi karşılaştıracak bir kişi

    Janjan'a ilaveten birkaç şey de ben yazarım birazdan.


    Ama önce Jazz CVT test sürüşünü yazacağım.


    Yarım saat kadar sonra yazmış olurum herhalde.


    Alttaki konuda...


    http://forum.donanimhaber.com/m_51390314/mpage_5//tm.htm
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.