Şimdi Ara

honda jazz mı seat ibiza mı???? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
5.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    hb civic alacağına istanbula gelince köprüden atla daha iyi hocam.
    galeride neden indirim yapıyorlar. ISHIFT şansımanın kötülüğünden olmasın.
    CVT ile arasında dağlar kadar fark var. honda neden CVT ye dönüyor.
    ISHIFT sorunlarını forumdan takip edebilirsiniz.
    ISIFT elinizde kalır.

    not: hiç bir arabam yok. ama olursa JAZZ CVT olacak

    dostum biliyorum i-shift'in sıkıntılı bi tür olduğunu çok araştırmıştım.. ama sezgin arkadaşım baya bi üstünde durunca dedim hadi en azından bi test sürüşü yapıyım.. yoksa jazz alırsam iki sebepten alıcam birincisi cvt, ikincisi ise şu genişlik-ferahlık olayı ve bunla bağlantılı panoramik tavan.. hadi parasını da geçtim ama jazz'la ilgili içime tek batan şey sadece iç tasarımı.. güzel araba ama meretin iç tasarımını biraz şık, biraz estetik yapsalarmış keşke.. iç tasarımdan kastım özellikle orta konsol.. son derece asimetrik ve biçimsiz bence.. 43 bin lira veriyoruz ama konsol tasarımı anlamında karşılığı bu olmamalı.. ama yakında görmedim belki işçiliği falan iyidir bilemem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    Zaten yoğunlukla gelen renkler gri, siyah ve beyaz

    bence bu araca gri gider

    Gri renkte ilan var. Kişisel tercihler değişebilir. Önceki jazz gri olduğundan dolayı yenisini alırken beyaz rengi tercih etmiştim. Her iki renkte aracı fazlasıyla kendini belli ediyor
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifirdan-tek-farki-500-km-olmasi-72107162/detay

    hocam beyaz da güzel gider özellikle beyaz renk üzerinde cam tavan ve karartırmış arka camlar çok güzel duruyo jazzda.. ama benim de şu anki aracım beyaz olduğu için sıkıldım sanırım beyazdan o yüzden griye yönlenicem galiba alırsam




  • abi ibizanın içine bin. malzeme + simetri + kalite sıfır. jazz ın yanına yaklaşamaz. iç mekan sıkışık
    ben de ibiza fanatiğiyim. jazz dan tek artısı motoru ve şanzımanı olabilir. (belki)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    Zaten yoğunlukla gelen renkler gri, siyah ve beyaz

    bence bu araca gri gider

    Gri renkte ilan var. Kişisel tercihler değişebilir. Önceki jazz gri olduğundan dolayı yenisini alırken beyaz rengi tercih etmiştim. Her iki renkte aracı fazlasıyla kendini belli ediyor
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifirdan-tek-farki-500-km-olmasi-72107162/detay

    hocam beyaz da güzel gider özellikle beyaz renk üzerinde cam tavan ve karartırmış arka camlar çok güzel duruyo jazzda.. ama benim de şu anki aracım beyaz olduğu için sıkıldım sanırım beyazdan o yüzden griye yönlenicem galiba alırsam

    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam. Seat İbizayı tercih ederseniz mutlaka garanti uzatma işlemini yapınız. DSG arıza yapma ihtimali var. O ihtimal düşükte olsa sonuçta kullanırkende insanın kafası rahat olmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    hb civic alacağına istanbula gelince köprüden atla daha iyi hocam.
    galeride neden indirim yapıyorlar. ISHIFT şansımanın kötülüğünden olmasın.
    CVT ile arasında dağlar kadar fark var. honda neden CVT ye dönüyor.
    ISHIFT sorunlarını forumdan takip edebilirsiniz.
    ISIFT elinizde kalır.

    not: hiç bir arabam yok. ama olursa JAZZ CVT olacak

    Arkadaşım i-shift şanzımanın sorunlarıyla ilgili bahsettiğin forumların link'ini alabilir miyim mümkünse ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.dal

    Zaten yoğunlukla gelen renkler gri, siyah ve beyaz

    bence bu araca gri gider

    Gri renkte ilan var. Kişisel tercihler değişebilir. Önceki jazz gri olduğundan dolayı yenisini alırken beyaz rengi tercih etmiştim. Her iki renkte aracı fazlasıyla kendini belli ediyor
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifirdan-tek-farki-500-km-olmasi-72107162/detay

    hocam beyaz da güzel gider özellikle beyaz renk üzerinde cam tavan ve karartırmış arka camlar çok güzel duruyo jazzda.. ama benim de şu anki aracım beyaz olduğu için sıkıldım sanırım beyazdan o yüzden griye yönlenicem galiba alırsam

    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam. Seat İbizayı tercih ederseniz mutlaka garanti uzatma işlemini yapınız. DSG arıza yapma ihtimali var. O ihtimal düşükte olsa sonuçta kullanırkende insanın kafası rahat olmalı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    abi ibizanın içine bin. malzeme + simetri + kalite sıfır. jazz ın yanına yaklaşamaz. iç mekan sıkışık
    ben de ibiza fanatiğiyim. jazz dan tek artısı motoru ve şanzımanı olabilir. (belki)

    anladım hocam.. e o zaman bu şartlar altında artık fanatik dğlsindir heralde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    hb civic alacağına istanbula gelince köprüden atla daha iyi hocam.
    galeride neden indirim yapıyorlar. ISHIFT şansımanın kötülüğünden olmasın.
    CVT ile arasında dağlar kadar fark var. honda neden CVT ye dönüyor.
    ISHIFT sorunlarını forumdan takip edebilirsiniz.
    ISIFT elinizde kalır.

    not: hiç bir arabam yok. ama olursa JAZZ CVT olacak

    Arkadaşım i-shift şanzımanın sorunlarıyla ilgili bahsettiğin forumların link'ini alabilir miyim mümkünse ?




    birkaç şikayeti bulup kopyalıyorum önce.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Yakında İ-Shift kalmayacak . Biraz alanların elinde patlamış gibi bir durum olacak ama onun da 2. elde alıcısı çıkar, ne de olsa Honda bu. Bugün çıkan haberlere göre Honda önümüzdeki yılın başından itibaren İngiltere'den başlamak üzere makyajlı jazz'ı artık CVT ile satacak..Müjdeler olsun..yakında jazz almak niyetinde olanlar, kesinlikle CVT'yi beklemenizi öneririm..
    http://www.zercustoms.com/news/Honda-Jazz-Facelift.html
    -----
    daha önce civic kullanmış biri olarak B segmentinde araba ararken hiç düşünmedim jazz aldım. Çok hoş araba, kendisindende dsg performansı beklemiyorum ama araba 1. viteste iken bazen sanki manüel arabada debriyaj kavramamış gibi sarsıyor. Yada nasıl anlatsam sanki acemi bir debriyajı iyi ayarlamamışta stop edecekmiş gibi. Ek olarak 1 den 2. vitese geçişler çok hissediliyor ve araç sanki yığılıyor. Son olarakta 3 günlük arabanın el freni 1-2 yıllık arabaymış gibi gevşedi yani boşluk yaptı. Yorumlarınızı bekliyorum

    _____________________________

    http://forum.donanimhaber.com/m_51390314/mpage_11/key_/tm.htm
    yukarıdaki link den de ISHIRT yorumlarını ara sayfalarda bulabilirsin.

    --

    uzun lafın kısası. ISHIFT bir CVT DEĞİLDİR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    abi ibizanın içine bin. malzeme + simetri + kalite sıfır. jazz ın yanına yaklaşamaz. iç mekan sıkışık
    ben de ibiza fanatiğiyim. jazz dan tek artısı motoru ve şanzımanı olabilir. (belki)

    anladım hocam.. e o zaman bu şartlar altında artık fanatik dğlsindir heralde?

    ABİ PERFORMANS OLARAK İBİZA ÇOK FARKLI GÜZEL BİR ARAÇ. PERFORMANSI İLGİ ÇEKİCİ. 1.2 OLUDĞU İÇİN MTV DE EN AL SEGMENTDE. YANİ 1.4 ARACA GÖRE YILDA 250 TL VERGİ AVANTAJI VAR. (BİLMEM SENİN İÇİN BİRŞEY İFADE EDERMİ. NEDE OLSA ALMANCISIN :-)
    AMA İÇ HACİM VE MALZEME KALİTE SORUNU VAR.
    DİGİTAL KİLİMA BİLE ÖN GOĞÜSE SONRADAN MONTE EDİLMİŞ GİBİ. KIRILACAK GİBİ DURUYOR. İÇ HACİM VE BAGAJ HACMİ KÜÇÜK
    JAZZ I HİÇ DÜŞÜNMÜYORDUM AMA 1 HAFTADIR YOĞUN ŞEKİLDE JAZZ CVT ARAŞTIRIYORUM. KULLANAN ESKİ ARKADAŞLARIMI BİLE ARIYORUM. CVT DEN KİMSENİN ŞİKAYETİ YOK
    YAKIT İBİZADAN DAHA İYİ. DONANIM ZATEN İYİ.

    BENİM FİKRİM JAZZ... HEM HONDA HEM DONANIMI İYİ , HEM GENİŞ, HEM FERAH, HELE DE CAM TAVAN OLURSA (FUN+)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    hb civic alacağına istanbula gelince köprüden atla daha iyi hocam.
    galeride neden indirim yapıyorlar. ISHIFT şansımanın kötülüğünden olmasın.
    CVT ile arasında dağlar kadar fark var. honda neden CVT ye dönüyor.
    ISHIFT sorunlarını forumdan takip edebilirsiniz.
    ISIFT elinizde kalır.

    not: hiç bir arabam yok. ama olursa JAZZ CVT olacak

    Arkadaşım i-shift şanzımanın sorunlarıyla ilgili bahsettiğin forumların link'ini alabilir miyim mümkünse ?




    birkaç şikayeti bulup kopyalıyorum önce.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Yakında İ-Shift kalmayacak . Biraz alanların elinde patlamış gibi bir durum olacak ama onun da 2. elde alıcısı çıkar, ne de olsa Honda bu. Bugün çıkan haberlere göre Honda önümüzdeki yılın başından itibaren İngiltere'den başlamak üzere makyajlı jazz'ı artık CVT ile satacak..Müjdeler olsun..yakında jazz almak niyetinde olanlar, kesinlikle CVT'yi beklemenizi öneririm..
    http://www.zercustoms.com/news/Honda-Jazz-Facelift.html
    -----
    daha önce civic kullanmış biri olarak B segmentinde araba ararken hiç düşünmedim jazz aldım. Çok hoş araba, kendisindende dsg performansı beklemiyorum ama araba 1. viteste iken bazen sanki manüel arabada debriyaj kavramamış gibi sarsıyor. Yada nasıl anlatsam sanki acemi bir debriyajı iyi ayarlamamışta stop edecekmiş gibi. Ek olarak 1 den 2. vitese geçişler çok hissediliyor ve araç sanki yığılıyor. Son olarakta 3 günlük arabanın el freni 1-2 yıllık arabaymış gibi gevşedi yani boşluk yaptı. Yorumlarınızı bekliyorum

    _____________________________

    http://forum.donanimhaber.com/m_51390314/mpage_11/key_/tm.htm
    yukarıdaki link den de ISHIRT yorumlarını ara sayfalarda bulabilirsin.

    --

    uzun lafın kısası. ISHIFT bir CVT DEĞİLDİR.


    Arkadaşım i-shift'in CVT olmadığından haberdarım ama sorun niteliğinde olabilecek senin verdiğin tek bir link var (ilki sorun linki değil).

    Düşük viteslerde dur-kalklarda sarsıntı ve silkeleme bu şanzımanların genel karakteri olabiliyor.

    i-shift'e has bir durum değil yani.

    Benim kastettiğim sorun şunun gibi birşeydi:

    http://www.hakkimiziariyoruz.biz/video.html


    Bu arada 2. linkteki eski civic sahibi (Rahmi) ile aynı mesaj üzerine yazışmışlığım da var :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Daha önce civic kullanmış biri olarak B segmentinde araba ararken hiç düşünmedim jazz aldım. Çok hoş araba, kendisindende dsg performansı beklemiyorum ama araba 1. viteste iken bazen sanki manüel arabada debriyaj kavramamış gibi sarsıyor. Yada nasıl anlatsam sanki acemi bir debriyajı iyi ayarlamamışta stop edecekmiş gibi. Ek olarak 1 den 2. vitese geçişler çok hissediliyor ve araç sanki yığılıyor. Son olarakta 3 günlük arabanın el freni 1-2 yıllık arabaymış gibi gevşedi yani boşluk yaptı. Yorumlarınızı bekliyorum


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Arkadaşım yarı otomatik vitesli araçları tam otomatik mantığında ve de beklentisi içinde kullanmamak neredeyse tüm sorunları çözüyor :)

    Burada amaç emisyon kurallarını karşılayabilen ve de aynı zamanda sürücüleri debriyaj külfetinden kurtaran bir otomatik şanzuman olduğundan Honda Civicteki tam otomatik şanzumanla bir tutmamak lazım bunu.

    Burada mantık, bu aslında düz vitesli bir araç ve de debriyaja basma ve de vites değiştirme işlemini araç benim yerime yapıyor diye düşünmek. Yani araç gerçekten debriyaja basıp kavramayı ayırıyor ve de araç bir alt ya da üst vitese geçince de tekrardan kavramayı bırakıyor.

    Bu sebeple; vites geçişlerinde, özellikle de düşük viteslerde ayağı hafifçe gazdan kaldırarak araca kolaylık sağlamak sizin sinirlerinize de iyi gelecektir.

    Hem Civic hem de yeni ve eski Jazz kullanmış biri olarak dizayn olarak bence yeni Jazz en güzeli. Yakıt tüketimi olarak ta en başarılısı. Ama senin de bahsettiğin birkaç nokta insanı şaşırtıp bazen aracından da soğutabiliyor.


    El freniyle ilgili olarak mutlaka servise git derim.

    ARacın hayırlı olsun bu arada.

    Haluk


    Bu da linki:
    http://forum.donanimhaber.com/m_16562803/tm.htm


    Diğer bazı yarı otomatik şanzımanlar yanında i-shift melek kalır yani.


    Sorunlu demeyelim zira sorunlu deyince bu konuyla ilgili sayfalar dolusu şikayet, mahkeme kararları vb giriyor işin içine.

    Konforlu değil diyelim.

    Vites geçişleri sarsıntılı diyelim.

    Önceden tam otomatik kullananların bir türlü alışamadığı diyelim.

    Ama sorunlu demeyelim.

    Yukarıdaki linkte i-shift sorunlarını ara sayfalarda bulabilirsin dediğin konuyu ben açtım bu arada arkadaşım.

    Senin de yazdığın gibi ishift kesinlikle bir CVT değildir.

    Konu sahibi arkadaşa benim tavsiyem de CVT Jazz alması yönündedir.

    Ama i-shiftli Civic hb, bu şanzımandan beklentilerinizi ve alabileceklerinizi bilmeniz koşuluyla vites performansı açısından başarısız ama diğer yandan da problem çıkartma açısındanda da sorunsuz bir şanzımana sahip güzel bir araçtır.

    ... diyerek konuyu bağlayalım.

    İlgini çekerse otomatik şanzımanlar hakkındaki şu konuya da bakabilirsin.:

    http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Selamlar.




  • Üstad ISHIFT in diğer şanzımanların yanında melek kaldığı konusunda kesinlikle hem fikirim.
    otomatik vites herkesin hakkı değil. 1 yıl içerisinde satılan otomobillerin %92,5 i otomatik vites satılan Japonya'nın yaptığı araçdan bahsediyoruz. japon dan daha iyi yapanı beklemek biraz saflık olur. (DSG nin de hakkını teslim edelim)

    benim belirtmek istediğim ISHIFT de şikayetler az da olsa varken CVT den neredeyse hiç bir şikayet gelmiyor. belki ISHIFT kötü derken abartmış olabilirim ama ikimizinde hemfikir olduğu nokta CVT ISHIFT i tokatlar :-) konuyu böyle bağlamış olalım :-)
  • haluk abi bu arada otomatik vites konusundaki uzmanlığına lafım yok abi. haddimizi biliriz. hatta bundan sonra en sıkı takipcinim, araç alırken de kesinlike seninle müzakere edeceğim :-)
    verdiğin link içinde teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    haluk abi bu arada otomatik vites konusundaki uzmanlığına lafım yok abi. haddimizi biliriz. hatta bundan sonra en sıkı takipcinim, araç alırken de kesinlike seninle müzakere edeceğim :-)
    verdiğin link içinde teşekkürler.

    Uzmanlık ciddi bir sıfat ve beni aşar da ilgilendiğim alan diyeyim ben ona. :)


    Sorun ile çalışma karakterlerini birbirinden ayırmak çok önemli.


    Tabii ki i-shift ile CVT'yi konfor açısından aynı cümlede telaffuz bile etmek uygun değil.


    Ama diğer sorunlu şanzımanların yanında i-shift ya da fiat dualogic gerçekten sorunsuz.


    Güzel sözlerin için teşekkür ederim.


    Yardımcı olabileceğim bir konu olursa her zaman beklerim.


    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    haluk abi bu arada otomatik vites konusundaki uzmanlığına lafım yok abi. haddimizi biliriz. hatta bundan sonra en sıkı takipcinim, araç alırken de kesinlike seninle müzakere edeceğim :-)
    verdiğin link içinde teşekkürler.

    Uzmanlık ciddi bir sıfat ve beni aşar da ilgilendiğim alan diyeyim ben ona. :)


    Sorun ile çalışma karakterlerini birbirinden ayırmak çok önemli.


    Tabii ki i-shift ile CVT'yi konfor açısından aynı cümlede telaffuz bile etmek uygun değil.


    Ama diğer sorunlu şanzımanların yanında i-shift ya da fiat dualogic gerçekten sorunsuz.


    Güzel sözlerin için teşekkür ederim.


    Yardımcı olabileceğim bir konu olursa her zaman beklerim.


    Selamlar.


    peki abi, hazır lafı geçmişken 1 soru sorsam.
    bu dualogic gerçekten iyi. mesela aşağaki detaylar FIAT PUNTO ya aittir. hem dizel, hem dualogic. hem de start&stop var.
    fiyat da uygun değil mi. jazz CVT FUN + 43000 TL olmuşken dizel otomatik'e ne dersin. şimdiden teşekkürler.


    5K EASY 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC S&S 42,820 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dualogic gerçekten iyi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83

    haluk abi bu arada otomatik vites konusundaki uzmanlığına lafım yok abi. haddimizi biliriz. hatta bundan sonra en sıkı takipcinim, araç alırken de kesinlike seninle müzakere edeceğim :-)
    verdiğin link içinde teşekkürler.

    Uzmanlık ciddi bir sıfat ve beni aşar da ilgilendiğim alan diyeyim ben ona. :)


    Sorun ile çalışma karakterlerini birbirinden ayırmak çok önemli.


    Tabii ki i-shift ile CVT'yi konfor açısından aynı cümlede telaffuz bile etmek uygun değil.


    Ama diğer sorunlu şanzımanların yanında i-shift ya da fiat dualogic gerçekten sorunsuz.


    Güzel sözlerin için teşekkür ederim.


    Yardımcı olabileceğim bir konu olursa her zaman beklerim.


    Selamlar.


    Haluk Abi,

    Kızdıracağım belki ama yeminlen söylüyorum benim bu i-shift'lere olan güvenim DSG'lerden daha az... Oradan buradan kaynak bulamam belki ama daha önceki konuda da belirtmiştim, yarı-otomatik şanzımanların "çalışma prensibi" sorun çıkartmaya çok meyilli.

    Özellikle sıkışık, sürekli dur kalk içeren ve yüksek eğimli yollarda (hill holder yoksa hele), ne yapacağı belirsiz.

    Konforsuzluğu, sarsıntılı geçişlerini saymıyorum bile. Yani gerçekten yarı-otomatik şanzımanlara alışabilenleri takdir ediyorum. Neyse ki Opel ve Honda gibi üreticiler bazı gerçeklerin farkına vardılar.

    Mis gibi CVT'li Jazz varken sırf bir üst segment olsun diye Civic i-shift almazdım ben mesela.

    Hele hele senin katılmadığın bir Toyota testim vardı ki benim.... 1.4 dizel toyota corolla dizel multimode... 20dk'lık sürüşten sonra ayıptır sorması ne kadar bu araç dedim? 59.000tl dedi görevli. Saygılar deyip indim.

    Ama şunu belirtmem lazım, Honda'nın i-shift'i, Toyota ve Opel'den iyi çalışıyor, PSA grubunun Auto6R'ı kadar iyi gelmemişti bana ama... Dualogicleri ise hatırlamıyorum.... çok oldu kullanalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordlegolas83
    peki abi, hazır lafı geçmişken 1 soru sorsam.
    bu dualogic gerçekten iyi. mesela aşağaki detaylar FIAT PUNTO ya aittir. hem dizel, hem dualogic. hem de start&stop var.
    fiyat da uygun değil mi. jazz CVT FUN + 43000 TL olmuşken dizel otomatik'e ne dersin. şimdiden teşekkürler.


    5K EASY 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC S&S 42,820 TL

    Araç gayet güzel bir araç ve az da yakar.

    Ama bu fiyata 1000 TL ESP paketi de ekletsek bile Jazzda mevcut hız sabitleme, perde havayastığı, cam tavan özellikleri olmayacak.

    Skydome eklenebilir ama o da 2500 TL.


    Hız sabitleme ve cam tavan istemeyenler için güzel bir araç.



    Alternatif olarak 44,680 TL'ye Lounge paketi alınıp perde hava yastıkları, hız sabitleme + başka birkaç özellik daha ekletilebilir.

    Tabii 1000 liralık ESP paketi de şart yine.

    45.680 oluyor o zaman da fiyat.

    Açılabilir cam tavan da alınırsa 48 ediyor.


    Bu sınıfta araç düşünenler bu aracı değerlendirebilirler.




  • jazz al gitsin. yada 44 ü veren 48 verip, civic alır diyesim geliyor :)

    jazz cvt de yokuş kalkış desteği yok ama çok aşırı dik yokuş harici ihtiyacın olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    jazz al gitsin. yada 44 ü veren 48 verip, civic alır diyesim geliyor :)

    jazz cvt de yokuş kalkış desteği yok ama çok aşırı dik yokuş harici ihtiyacın olmaz.

    walla hocam 43ü bile verirsem acaba çok mu para yatırdık bu işe diyerek vericem.. o yüzden civic'e hiç bulaşmıyorum.. + daha fazla yakıt tüketimi de cabası olucak.. o yüzden b segmenti tam donanımlı otomatik vites araç sanırım beni fazlasıyla keser şimdilik..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    jazz al gitsin. yada 44 ü veren 48 verip, civic alır diyesim geliyor :)

    jazz cvt de yokuş kalkış desteği yok ama çok aşırı dik yokuş harici ihtiyacın olmaz.

    walla hocam 43ü bile verirsem acaba çok mu para yatırdık bu işe diyerek vericem.. o yüzden civic'e hiç bulaşmıyorum.. + daha fazla yakıt tüketimi de cabası olucak.. o yüzden b segmenti tam donanımlı otomatik vites araç sanırım beni fazlasıyla keser şimdilik..

    hocam ne oldu sizin araba işi. alındı mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.