Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda ve Ciddiyetsizlikler... Honda Suç onu alanda :D
    Şaka bir yana 6 yıl garanti verip müşteriyi bu kadar mağdur edip doğru düzgün çekici hizmeti dahi veremeyip üstüne ücret isteyen firmanın adıdır hONDA..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arayanbulur -- 30 Ocak 2020; 19:59:10 >
  • Ortadoğu ülkesinde sıradan bir gün..

    Bunları yapanlar hiçbir cumayı da kaçırmazlar ha..

    Ama hücrelerine kadar üçkağıt, dalga dümen, dolandırıcılık işlemiştir..

    E hukuk, kanun, yargı da olmayınca bu şekilde gücü gücüne yetene..

    Bizim gibi ülkelerde o yüzden mutlaka hatırlı, güçlü adam aranır..bir tek o çözer bu rezillikleri..

    Çünkü bu rezillikleri yapanlar allahtan, kanundan, hukuktan, yasadan korkmaz..ama misal se..at p..er gibi biri, ya da bi siyasetçi bi telefonla halleder her şeyi..

    Bir de o açılmayan honda telefonları..

    Lan o telefon nasıl açılmaz.. Sen nasıl vatandaşa böyle ukalaca konuşabilirsin..bunları hangi patron korur, sen müşteriye nasıl böyle konuşursun nasıl demez..inanmıyorum..

    Yetkili serviste takılan aksesuar yüzünden oluşan sorunlardan honda sorumlu değilmiş ama aynı honda yetkili servise "takma bunları" da demezmiş..

    Nerden baksan geri kalmış bir ortadoğu ülkesi hikayesi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konunun başlarında kendi görüşümü belirtmiştim, göçük olayından sonra Honda Türkiye’nin bu ülkede araç satamaması lazımdı. Yasal olarak falan değil, ortak Tüketici bilinciyle hareket eden bizler, ortak kamuoyu tepkisiyle yapmalıydık bunu. Ama biz ne yaptık? Daha fazla civic ile yolları doldurduk. Göçük olayında ilkokul çocuklarının bile üretim hatası diyeceği olayda, yüzlerce araç için kullanıcı hatası diyen bir firmanın, konu sahibinin bahsettiği olayda sorumluluk alması hayatın olağan akışına ters bir durum olurdu. Bnm merak ettiğim Konu sahibinin göçük olayında Honda Türkiye’nin tutumunu biliyor olup olmadığı. (Bu arada Honda’nın Türkiye faaliyetlerini durdurma kararı almasında, Honda Türkiye nin katkısının ne kadar olduğunu merak ediyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceanx35 -- 30 Ocak 2020; 20:16:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortada sorumluluk doğuran hukuki bir olay var. Yapılmış bir işlem. Sonuç olarak, yaptırdığınız işlemlerin inşallah faturası vardır, servisten kayıtlarını da isteyin ve meblaya göre mahkemeye verin. Eğer montajı siz yapmış olsaydınız, evet sorumluluk size aitti. Başka bir firmaya yaptırmış olsaydınız, sorumluluk firmaya ait olacaktı. Burada işlemi yapan yer yetkili servis ise sorumluluk onlara aittir. Yapılan işlemler garantili olmalı diye hatırlıyorum. Siz yetkili servisi ve honda’yı mahkemeye verin, emsal bir karar çıkacağına inanıyorum. Bir avukata danışmanızda fayda var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yalnız hocam, araç çok güzel duruyor
  • Birde böyle şeylerde naçizane, cebinizden yaptırıp fatura alıp sonra dava yoluna gitmeniz daha sağlıklı oluyor. Mesela hocam araç bak tabi ki haklısın tabi ki yapmaları gerekiyor fakat özel bir çekiciyi çağırıp en yakın servise aracı götürüp delillerle dava açacaksın. Serviste tamir edilirken de faturasını alıp otelde kaldığınızda faturasını alıp davanı açacaksın. Servis tamir ettiğini raporu alacaksın davacı edeceğini söylemeyeceksin ansızın vuracaksın. Çünkü mesela belki hata çok başkaydı tam hondalıktı ki yüksek ihtimal böyledir diye tahmin ediyorum ama siz sürekli şikayetten bahsettiğiniz için veya bir sürü fatura çıkacağı için işi modifiyeye bağladılar diye tahmin ediyorum.
  • Honda büyük pişmanlıktır çok geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biz de tekrar Japon'a dönelim diyoruz. Toyota nasıldır millet? Madur eder mi? Yok yani Mazda vardı, adamlar geçen bir mektup göndermişler, aracınızı getirin, 10 yaşını geçen modellerde yolcu hava yastığında sorun çıkabiliyor, değiştirmemiz gerekiyor diye. Sattığın ürünün arkasında durmak böyle bir şey demek ki. :) Bana böyle bir Japon lazım. Uzun yıllar kullanmak için. :)
  • Sizi mağdur eden hondanın kendisi değil, urfa servis, size garantili diyerek yanlış bilgi vermiş.
  • Şunu anlayamıyorum, “Honda Suçlu değil”, “Urfa bayisi suçlu” gibi ifadeler görüyorum. Honda Türkiye’nin neyine güvenerek böyle bir cümle sarfedebiliyorsunuz. Kendi servisinin taktığı orjinal aksesuarı bırakın, bizzat Burada kendi ürettiği araçta çıkan problemi bile kabul etmeyen bir firmadan bahsediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stubbornpride S kullanıcısına yanıt
    Sadece akü değil boya çok narin en ufak şeylere çiziliyor gibi geldi dayanamayıp sattım 2018

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teknode kullanıcısına yanıt
    Leona torbacı arabası dendiğinii görmediğine göre mağarada yaşıyorsun sanırım. Tescilli torbacı arabasıdır kime sorsan aynısını söyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bayiden isteğe bağlı sıfır olarak alınan araca takılabilen aksesuarsa sizin anlamamış olmanıza hak veriyorum ama kablo yolda çıkmadıysa o kadar kontrolden geçen araçta nasıl tespit edilemiyor. Bayiden aldığınız araç sıfır kilometre olması gerekmiyor mu? Test otomobilini mi aldınız o kısmı anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Patatos

    Hocam bayiden isteğe bağlı sıfır olarak alınan araca takılabilen aksesuarsa sizin anlamamış olmanıza hak veriyorum ama kablo yolda çıkmadıysa o kadar kontrolden geçen araçta nasıl tespit edilemiyor. Bayiden aldığınız araç sıfır kilometre olması gerekmiyor mu? Test otomobilini mi aldınız o kısmı anlamadım.
    araç 2.el alınmış

    geçmiş olsun arkadaşa

    yolda kalmak kadar kötü bir durum yoktur herhalde
    Allah'tan aile falan yokmuş yanınızda o zaman insan aracı yakası geliyor.
  • Merak ettigim konu: bunca yasanan kabus gibi kotu seylerden sonra, lanet olsun hondaya deyip aracinizi aldiginiz fiyata satacak misiniz yoksa ben hondamdan ayrilmam yine de seviyorum mu diyeceksiniz?

    1. Sini yaparsaniz helal olsun size diyecem.
    2. Sini yaparsaniz daha nice beterlerini hondayla yasamaya mustehaksiniz bosuna sizlanmayin derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyla alakalı yapılmış olan masraflar, otel vs ne varsa elinizde belge varsa tabii garanti ettiklerine dair bir belge mahkemeye başvur. Davayı direk urfa daki yetkiliye aç, uğraşsınlar kaybedecek bir şeyin yok zaten bu konuda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.