Şimdi Ara

HONDA:YENİ TEKNOLOJİYE ULAŞMAK ÇOK ZOR(F1) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
4.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Her sene engine of the year ödülleri veriliyor. Neden bir tane honda motoru o listeye giremiyor? Mazdanın motorları o listeye girebiliyorken...

    hondayı savunduğumdan değilde bütün sorun burada mı şimdi honda listeye girerse bütün sorun çözülecek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YA-KU-ZA kullanıcısına yanıt
    Honda geride kaldı diyoruz eski yerinde değil diyoruz.
  • YA-KU-ZA kullanıcısına yanıt
    Sonra çağdışı diyorlar,teknoloji anlayışları süpürge motoruna turbo takmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Tamam haklısın sen japon. 100 bin liraya git atmosferik lpgli hondayı al mis gibi bin sen. Sonra gelip buraya konu açmayın honda niye böyle, neden gitmiyor, nede bağırıyor, neden yokuslari 5000 devir ile cikmak zorundayim ...

    aynen katılıyorum elin leon kullananı gelip burada japon arabasını kötülüyor. senin leon ispanyol arabası ama ispanyol polisi bile kendi arabasını kullanmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FC Galleon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Tamam haklısın sen japon. 100 bin liraya git atmosferik lpgli hondayı al mis gibi bin sen. Sonra gelip buraya konu açmayın honda niye böyle, neden gitmiyor, nede bağırıyor, neden yokuslari 5000 devir ile cikmak zorundayim ...

    aynen katılıyorum elin leon kullananı gelip burada japon arabasını kötülüyor. senin leon ispanyol arabası ama ispanyol polisi bile kendi arabasını kullanmıyor

    Alın bunu dışarı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: FC Galleon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Tamam haklısın sen japon. 100 bin liraya git atmosferik lpgli hondayı al mis gibi bin sen. Sonra gelip buraya konu açmayın honda niye böyle, neden gitmiyor, nede bağırıyor, neden yokuslari 5000 devir ile cikmak zorundayim ...

    aynen katılıyorum elin leon kullananı gelip burada japon arabasını kötülüyor. senin leon ispanyol arabası ama ispanyol polisi bile kendi arabasını kullanmıyor

    Alın bunu dışarı.

    cevap veremiyorsun anlaşılan, neyse konuyu daha fazla dağıtmayalım var sen yoluna git genç adam




  • Aslında söyleyecek çok sözüm var da ilkokuldaki kalem silgi kavgası yapan çocuklar gibi konuya yaklaşıyor insanlar.
    Boş verin hocam bu insanlar lafla bir şeyleri anlamaz. Salın gitsin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Aslında söyleyecek çok sözüm var da ilkokuldaki kalem silgi kavgası yapan çocuklar gibi konuya yaklaşıyor insanlar.
    Boş verin hocam bu insanlar lafla bir şeyleri anlamaz. Salın gitsin :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    Sadece o motoru kullanmıyor. Yıllardır ar-gesini turbo motorlara harcayan markalardan daha iyi motorları da var.



    1.0 129hp, 1.5 182hp, benzinli,

    1.6 160hp motoruyla rakiplerinden geriden gelmesine rağmen daha iyilerini sunuyor sanki.



    Rakipleri gibi bozulur mı arıza çıkarır mı derdini fazla taşımıyorsun, malum Honda sağlamlığı.

    nesi daha iyi? 182 bg ama nedense 125 bg'lik golf'ün son hızı daha iyi.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Hız limitleyici var.
  • Gelsinler bizim sanayi ustalarindan danismanlik hizmeti alsinlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    Sadece o motoru kullanmıyor. Yıllardır ar-gesini turbo motorlara harcayan markalardan daha iyi motorları da var.



    1.0 129hp, 1.5 182hp, benzinli,

    1.6 160hp motoruyla rakiplerinden geriden gelmesine rağmen daha iyilerini sunuyor sanki.



    Rakipleri gibi bozulur mı arıza çıkarır mı derdini fazla taşımıyorsun, malum Honda sağlamlığı.

    nesi daha iyi? 182 bg ama nedense 125 bg'lik golf'ün son hızı daha iyi.

    Tek kriteriniz son hız mı?



    O zaman 1.6 atmosferik olan hepsinden daha iyi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Isin komigi hasegawa san hala tek silndir diyor labatuvar diyor.

    Tik tik dunyaya donun.Herkes macca ile dalga geciyor hondayi gectim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Hız limitleyici var.

    hız limitleyici dediğin 300-500 bg gücü olan araçlara 250 km olarak konur. bu güçte bir araca ne limiti? ve neden 200? hiç sanmam. eğer ki doğruysa da civic'in dede arabası olduğunu tescillemiş olurlar. hız limitleyici olduğuna dair elinde bir kaynak var mı? yoksa sallamaca diyeceğim!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    Sadece o motoru kullanmıyor. Yıllardır ar-gesini turbo motorlara harcayan markalardan daha iyi motorları da var.



    1.0 129hp, 1.5 182hp, benzinli,

    1.6 160hp motoruyla rakiplerinden geriden gelmesine rağmen daha iyilerini sunuyor sanki.



    Rakipleri gibi bozulur mı arıza çıkarır mı derdini fazla taşımıyorsun, malum Honda sağlamlığı.

    nesi daha iyi? 182 bg ama nedense 125 bg'lik golf'ün son hızı daha iyi.

    Tek kriteriniz son hız mı?



    O zaman 1.6 atmosferik olan hepsinden daha iyi :)

    değil tabii ki. ama durmadan temcit pilavı gibi şişirilmiş beygirleri getirirse millet ben de bunu getiririm. diğer kıstaslara geçelim. genel kalite, sürüş kalitesi. eee bunlarda daha mı iyi civic? iyi diyene gülerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    Sadece o motoru kullanmıyor. Yıllardır ar-gesini turbo motorlara harcayan markalardan daha iyi motorları da var.



    1.0 129hp, 1.5 182hp, benzinli,

    1.6 160hp motoruyla rakiplerinden geriden gelmesine rağmen daha iyilerini sunuyor sanki.



    Rakipleri gibi bozulur mı arıza çıkarır mı derdini fazla taşımıyorsun, malum Honda sağlamlığı.

    nesi daha iyi? 182 bg ama nedense 125 bg'lik golf'ün son hızı daha iyi.

    Tek kriteriniz son hız mı?



    O zaman 1.6 atmosferik olan hepsinden daha iyi :)

    değil tabii ki. ama durmadan temcit pilavı gibi şişirilmiş beygirleri getirirse millet ben de bunu getiririm. diğer kıstaslara geçelim. genel kalite, sürüş kalitesi. eee bunlarda daha mı iyi civic? iyi diyene gülerim...

    Tabii ki de daha iyi sürüşü, yol tutuşu, direksiyonu. Golf ile kıyaslayanmaz o derece daha iyi. Aksini iddia eden anlamıyor ya da fanatiktir.



    Siz gidin kendinize gülün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    1.5 turbonun hızlanma değerleri emsali motorlara göre çok daha kötü, beygir sayısına aldanmayın yani. Aynı zamanda bildiğim kadarıyla yakıt tüketiminde de diğerlerine göre kötü. F1 konusuna gelirsek; Takip etmeyenler bilmez ama arkadaşlar özellikle motorda devir değişti. Artık yakıt ikmalinin kalkmasından dolayı yakıt tüketiminin çok ama çok önemli olduğu, aynı zamanda turbo geometrisi ve elektrik destekleri(ers, mgu) entegresinin de bir o kadar önemli olduğu 1.6 V6 turbo hibrid motor dönemi var. Kısaca siz diğerlerinden iki kat güçlü bir motor yapın, eğer diğerlerinden iki kat fazla yakıt yakıyorsa bu gücün de anca çeyreğini kullanabilirsiniz veya paketleme yanlış olsun, turbo ve elektrik motorlarından yeterince destek alamayın yine gücünüzün yarısını kullanabilirsiniz. Yani artık bir tek içten yanmalı, hatta turboyu da eklersek, motor bölümü yok. Artık arabayı hareket ettiren sisteme komple güç ünitesi deniyor. Yani burada firmalar hem elektrik motoru teknolojisini, hem turbo teknolojisini, hem içten yanmalı motor teknolojisini sonuna kadar kullanıp aynı zamanda bunların hepsini çok iyi şekilde birbirine entegre etmek zorunda. Mercedes'in bu dönemde bu kadar iyi olmasının en büyük sebebi olarak da mesela diğerlerine göre daha az yakıt tüketiminin olması diye bir söylenti de dolaşıyor ortalıkta. Kısaca şu an Formula 1'de bulunan bütün motor üreticileri hem elektrik, hem turbo, hem motor, hem de hibrid teknolojilerini sınamış oluyorlar ve bu durumda başta geç girse de 3 senedir üzerine koyamayan Honda'nın bu teknolojilerden ya birinde ya hepsinde ya da bazılarında diğerlerinden çok daha geride olduğunu gösteriyor. Ya da benim tahminim diğerleri ile aynı güçte veya daha güçlü motoru olsa da yakıt tüketimi çok daha fazla olduğu için hiçbir zaman gücünü tam olarak kullanamıyor. Yine de adamlar geri de olsa en azından bu maceraya atılıp kendilerini geliştirmek için bir adım atmışlar demektir. Bu yüzden Honda'yı eleştirmek yerine onlarca markası olup bunlardan bir tanesiyle bile F1'e girmeye çekinen VW'yi eleştirmek daha mantıklı geliyor bana. Güya o kadar teknolojin var, dünyanın en büyük otomobil üreticisisin gir o zaman F1'e de görelim boyunun ölçüsünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lova

    1.5 turbonun hızlanma değerleri emsali motorlara göre çok daha kötü, beygir sayısına aldanmayın yani. Aynı zamanda bildiğim kadarıyla yakıt tüketiminde de diğerlerine göre kötü. F1 konusuna gelirsek; Takip etmeyenler bilmez ama arkadaşlar özellikle motorda devir değişti. Artık yakıt ikmalinin kalkmasından dolayı yakıt tüketiminin çok ama çok önemli olduğu, aynı zamanda turbo geometrisi ve elektrik destekleri(ers, mgu) entegresinin de bir o kadar önemli olduğu 1.6 V6 turbo hibrid motor dönemi var. Kısaca siz diğerlerinden iki kat güçlü bir motor yapın, eğer diğerlerinden iki kat fazla yakıt yakıyorsa bu gücün de anca çeyreğini kullanabilirsiniz veya paketleme yanlış olsun, turbo ve elektrik motorlarından yeterince destek alamayın yine gücünüzün yarısını kullanabilirsiniz. Yani artık bir tek içten yanmalı, hatta turboyu da eklersek, motor bölümü yok. Artık arabayı hareket ettiren sisteme komple güç ünitesi deniyor. Yani burada firmalar hem elektrik motoru teknolojisini, hem turbo teknolojisini, hem içten yanmalı motor teknolojisini sonuna kadar kullanıp aynı zamanda bunların hepsini çok iyi şekilde birbirine entegre etmek zorunda. Mercedes'in bu dönemde bu kadar iyi olmasının en büyük sebebi olarak da mesela diğerlerine göre daha az yakıt tüketiminin olması diye bir söylenti de dolaşıyor ortalıkta. Kısaca şu an Formula 1'de bulunan bütün motor üreticileri hem elektrik, hem turbo, hem motor, hem de hibrid teknolojilerini sınamış oluyorlar ve bu durumda başta geç girse de 3 senedir üzerine koyamayan Honda'nın bu teknolojilerden ya birinde ya hepsinde ya da bazılarında diğerlerinden çok daha geride olduğunu gösteriyor. Ya da benim tahminim diğerleri ile aynı güçte veya daha güçlü motoru olsa da yakıt tüketimi çok daha fazla olduğu için hiçbir zaman gücünü tam olarak kullanamıyor. Yine de adamlar geri de olsa en azından bu maceraya atılıp kendilerini geliştirmek için bir adım atmışlar demektir. Bu yüzden Honda'yı eleştirmek yerine onlarca markası olup bunlardan bir tanesiyle bile F1'e girmeye çekinen VW'yi eleştirmek daha mantıklı geliyor bana. Güya o kadar teknolojin var, dünyanın en büyük otomobil üreticisisin gir o zaman F1'e de görelim boyunun ölçüsünü.

    Merc.in guclu olmasinin nedeni yillar once kurallari birlikte yazmalari ve cook once ar-ge ye baslamalari.Tabi sonucta basarili bir is cikarmalari konusunda suclanamaz ancak 1000km lik gizli lastik testi yapmalari ve fia nin fake cezasi suclari.

    Honda ise 2.gelen patronlarinin degimiyle kucumsemisler bu isi.Disaridan kulturleri geregi yardim almamislar ve almiyorlar.Sonuc bu.Ana duzlukte en iyi araclatdan 25/30km/s yavaslar tuketimleri cok fazla.
    Patronlari dun verdigi demecte dinamo da tek silindirde iyiyiz diyor ancak bu tek silindiri motor haline getirdigimizde cuvalladik cozum bulursak bundan kurtulacagiz diyor.

    Bu olay amiyane tabirle v-tec acmaya benzemiyor ve bu eskilerde kaldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 7 Nisan 2017; 10:37:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    İşte bu kafa sadece ve sadece vw över vw ile yatar kalkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Hız limitleyici var.

    hız limitleyici dediğin 300-500 bg gücü olan araçlara 250 km olarak konur. bu güçte bir araca ne limiti? ve neden 200? hiç sanmam. eğer ki doğruysa da civic'in dede arabası olduğunu tescillemiş olurlar. hız limitleyici olduğuna dair elinde bir kaynak var mı? yoksa sallamaca diyeceğim!!!

    Forumda konusu var zaten, 200 km ile sınırlı. Videolarda 207 görülüyor kadran sapmasından dolayı. Youtube'da videolar var zaten, araç 207 km hıza kadar seri şekilde gelip takılı kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.