Şimdi Ara

HONDA:YENİ TEKNOLOJİYE ULAŞMAK ÇOK ZOR(F1)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
80
Cevap
0
Favori
4.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda F1 şefi Yusuke Hasegawa, mühendislik ekibinin rekabetçi bir Formula 1 güç ünitesi kurma görevini hafife aldığını itiraf etti.

    Honda F1 şefi Hasegawa problemlerin aralık ayı başlarında gözüktüğünü, ellerinde çok büyük bir sorunun bulunduğundan şüphelendiklerini söyledi.

    Autosport'a konuşan Hasegawa: "Büyük ölçüde hayal kırıklığına uğradım. Elbette başarısızlıkların çoğunun güç ünitesi nedeniyle oluştuğunu fark ettik. Her şeyin güç ünitesi yüzünden olduğunu söylemek adil değil. Performans açısından en büyük zayıflığımız güç ünitesi gibi gözüküyor. Büyük bir hayal kırıklığına uğradık."

    "Nitekim kolayca altından kalkabileceğmizi düşünüyorduk fakat yeni teknolojiye ulaşmak çok zordu. Laboratuvar seviyesinde deneyler yaptık. Çok kolay olduğunu düşündük, bu yüzden hata yaptık."

    "Bütün pakette düzeltmelere ihtiyacımız vardı ama bunu yapmadık. Dyno üzerindeki tek silindirde iyi ilerlemeler kaydettik. Ancak V6 motorunu tamamlar tamamlamaz birçok sorun yaşadık."

    "Tek silindirde elde ettiğimiz şey çok iyi seviyede ancak tam olarak aynı özellikleri V6 motoruna aktardığımız zaman çalışmıyor. Fazlasıyla hayal kırıklığına uğradık. Ama bunu fark etmemiz ancak Noel'e denk geldi ve bu da çok geçti."







  • Volkswagen'in 1.6 hitler motoru kaç sene sattığını hatırlıyoruz Amaç zaten üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek. 1.4 tsi 150 hp çıkardığında "vay be, motor" diyenlerin sesi 1.5 turbo 182 hp çıktığından beri ya hiç çıkmıyor ya da cılız çıkıyor. Geçen biri kapıdaki kaynak dikişlerine takmıştı Konu arıyorlar.

    Honda'nın ürettiği motorlar ortada, kendi segmentinde "motor gamı boş kalmasın, şu hacimden de bir motor yapıp satalım" kafasıyla üretilmiş motorlara sahip araçları öven arkadaşlar da açıklamaları görünce dökülmüş buraya. Akbabalık.

    Ayrıca konuyu açan arkadaşın da fiat servisinde çalıştığını belirteyim. Gerçi benim de param olsa ilk açacağım servis fiat olurdu, çok ekmek yedirir adama. Kocaeli körfez sanayi sitesinde çift dükkan alabilmiş ve bunları birleştirmiş iki tane markanın servisi var, biri fiat diğeri renault.

    Arkadaşlar istediğiniz kadar anlatabilirsiniz. Türkiye'de bu yakıt fiyatlarında fabrika çıkış lpg li araç satıyor adamlar. Cayır cayır da satılacak. Beş sene koysun atmosferiği, gene alan olacak. Şikayet etmeniz gereken yer Honda değil. Yakıt fiyatları.

    Yakıt fiyatlarının önemli olmadığı, fakat regülasyonların çok sıkı olduğu, dışarıdan araç satmanın neredeyse dünyada en zor olduğu yerlerden biri olan Amerika'da gidin bakın Japon araçları kaç tane satıyor, fiat-renault- vw kaç tane satıyor ? Alın size wall street journal'dan link.http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html

    Arasanıza burada fiat'ı Porsche bile daha fazla satıyor. Adamları adamdan sayan yok, burada ölücü pazar buldular diye kral oldular başımıza güya

    Fakaaat, Honda çağdışıymış ya hani,

    Jazz 1- 1.4 vtec- i-dsi motor. Dual sequential ignition. Fiat grubu twinspark motorunda iki bujiyi aynı anda çakmayı akıl etmişken japonlar iki buji farklı zamanlarda çakıp alev yayınmasını değiştirdiler. İki bujinin çakma süresi, devre ve yüke bağlı değişiyor. Sonuç? 2800 devirde maksimum tork.http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=77

    Jazz 2- 1.4 i-vtec - 3500 devrin altında iki emme valfinden birini kapatarak, motora giren havanın girdap oluşturmasını sağlayıp alt devirleri beslemek. Yakıt tüketiminde azalma. 3500 devrin üstünde 16 valf çalışan motor. Sonuç ? Şehiriçi bile 6-6.5 gezen, bastığında 1000 kg lık kasayı 100 hp ile itip c segmenti çoğu araca kafa tutan benzinli motor.

    Type-r'ların kimlere neler yaptığını bilmeyen yok. Binek araçlarda atmosferik olarak K20 ye kafa tutabilecek bir motor yaptı mı fiat? Beş silindir motor yapıp hgt'ye koydular. 75.65 mm stroka rağmen devir çeviremediler. Güç 154 hp'de kaldı. Beş silindir motor+ turbo ile 220 hp aldılar, ancak yetiştiler. K20 nin JDM spec versiyonu atmosferik 220 hp

    Bilinmeyenleri anlatayım. Honda civic 1.8 i-vtec. Supap zamanlamasıyla oynayarak 3500 devre kadar düşük yükte ekonomi vtec'ini devreye sokuyor. Motor, hybrid araçlardaki atkinson çevrimini taklit eden miller çevrimiyle çalışıyor. Sonuç ? Şehiriçi 8.4 yakan 140 hp atmosferik motor.

    Honda civic'in hybrid modeli var. CRZ zaten hybrid üretiliyor. Hidrojen yakıt pilli Honda Clarity var. 4 sene üst üste segmentinde en iyi motor ödülü alan , ferrari rekoru egale edene kadar güç/ hacim oranını elinde tutan bir Honda s2000 motoru. Silindir kapatmayı nuhnebiden beri yapan honda accord motorları var, ACT cilere selam olsun. Honda VCM diye aratsınlar. Aytron senna'nın bizzat yapım sürecine dahil olduğu NSX. Bakın işin içine motorsiklet vs dahil etmedim. Sadece arabalar.

    Kısacası zamanında F1 de toz yutturan bir firma, yıllar sonra tekrar geri döndüğünde tökezledi ve bunu gayet dürüst şekilde dile getirdi diye batmaz. Siz bakın kendi işinize, fiat motorlarını adam etmeye çalışın.
  • İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu bilmeyenler olabilir. Honda turbo motorlarlar geliyor diye formula 1'e geri döndü, 2 senedir de sağlam bir yarış çıkaramadı sürekli yolda kaldı veya yarıştan çekildi, Yani tamamlayamadıkları yarış sayısı tamamladıklarından çok daha fazla. Ve şaka yapar gibi Laboratuvar'daki veriler ile yoldaki teknoloji tutmadı diyorlar.
  • Reno.bu yuzden f1 de nal toplatiyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu isin Piri Ferrari. gidip ders alabilirler vututvututcular
  • Yine bir HONDA karalama konusuna hoşgeldiniz.
  • şaşırmamamın nedeni hala 2017 de bile atmosferik 1.6 motor kullanmaları...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 yıldır arge yok aynı motoru yedir millete sonra da sorunsuz araba derler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda karalamak mı? Yahu adamlar kendilerini diyor yeni teknolojiye yetişemedik diye kabak yine benim başıma patlıyor. Açıklamayı ben yapmadım arkadaşlar honda motor şefi yapıyor. Adamlar 40 senedir motor üretmiyor mu dedik? Konu ne siz ne diyorsunuz yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 i-DTEC 160hp 350nm gibi tr şartları için harika motorları var, onu yapacak teknolojiyi iyi bulmuşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    20 yıldır arge yok aynı motoru yedir millete sonra da sorunsuz araba derler

    honda motor çıkarsada senin alacağın motor belli ya 1.4fire+lpg yada vitec+lpg çıkarsada Türkiyede satamayacağı için yine 1.6 atmosferik getirecek.



    ayrıca turbo motoruda var hatta hb civic direk turbo motor neden gidip turbo almıyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu adamların 15 yıldır kullandığı motorun anca bakımını yapacak seviyedeyiz.Eleştirirken önce bi kendinize bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    Sadece o motoru kullanmıyor. Yıllardır ar-gesini turbo motorlara harcayan markalardan daha iyi motorları da var.



    1.0 129hp, 1.5 182hp, benzinli,

    1.6 160hp motoruyla rakiplerinden geriden gelmesine rağmen daha iyilerini sunuyor sanki.



    Rakipleri gibi bozulur mı arıza çıkarır mı derdini fazla taşımıyorsun, malum Honda sağlamlığı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Tamam haklısın sen japon. 100 bin liraya git atmosferik lpgli hondayı al mis gibi bin sen. Sonra gelip buraya konu açmayın honda niye böyle, neden gitmiyor, nede bağırıyor, neden yokuslari 5000 devir ile cikmak zorundayim ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    1.6 i-DTEC 160hp 350nm gibi tr şartları için harika motorları var, onu yapacak teknolojiyi iyi bulmuşlar

    o motoru sedan civic'e koymayacak kadar basiretsiz bir firma.
  • bu da bir şey

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Tamam haklısın sen japon. 100 bin liraya git atmosferik lpgli hondayı al mis gibi bin sen. Sonra gelip buraya konu açmayın honda niye böyle, neden gitmiyor, nede bağırıyor, neden yokuslari 5000 devir ile cikmak zorundayim ...

    bu yine mazda'nın yanında honda'nın zevksiz ve çöp olduğu gerçeğini değiştirmiyor.



    Japonlar arasında suzukiyi katmazsam honda sıralama sonunda benim için, bitikleri oynayan mitsubishiden bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adamlar uçak yapıyor, millet gelmiş burda hala atmosferik motor falan diyor. Uçaktaki motor da atmosferikmiş, vutututu da yapıyormuş.
  • LPG'Lİ HONDA MESELESİ:
    1 milyon TL'lik yatırımla Honda Türkiye fabrikasında LPG'li otomobil üretmeye başladı. Böylece Honda dünyasında bir ilk gerçekleşti. Dünyadaki Honda fabrikaları arasında LPG dönüşümü yapılan tek fabrika Türkiye'deki oldu. Bu proje sonrasında Yamasaki, Honda içinde Bay LPG olarak anılmaya başlandı. Honda fabrika çıkışlı LPG'li Civic Sedan'ların satışına 2012'de başlandı. Satışların yüzde 35'inin LPG'li olması beklenirken, bugün bu oran yüzde 70'lere ulaştı. Türkiye, yeni Civic Sedan'la birlikte Honda dünyasında bir adım daha öne çıktı. Honda Türkiye, yeni Civic Sedan'da ilk kez otomobilin geliştirme süreçlerine dahil oldu. Bunun sonucunda Civic Sedan geliştirilirken, Türkiye'nin ihtiyaçları da hesaba katıldı. Örneğin, depodaki otogaz miktarını gösteren ekran, yeni modelde orijinal gösterge paneline yerleştirildi. Yeni Civic Sedan'la birlikte Honda Türkiye Fabrikası, LPG seçeneğiyle birlikte dünyada 4 farklı motor opsiyonuyla Civic üretimi yapan fabrika unvanına sahip oldu.

    http://www.ahaber.com.tr/otomobil/2016/10/17/honda-turkiye-fabrikasi-dunyadaki-tek-fabrika-olacak




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.