Şimdi Ara

HONDA:YENİ TEKNOLOJİYE ULAŞMAK ÇOK ZOR(F1) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
4.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu açan arkadaşın çok iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum.
    zaten açılan konunun ne anlatmak istediği de belli değil

    Honda f1 şefi açıklamalarda bulunmuş vs vs. bu anlatılanlar
    f1 de gayet doğal gayet tabi şeyler.

    Honda F1 de pek başarılı olmasa da mücadele ediyor. Çabalıyor. Formula 1 dediğiniz çok komplike bi olaydır.
    Yanlış hatırlamıyorsam ferrari geçen sene hiç yarış kazanamadı ama bu ferrarinin başarısız olduğu anlamına gelmez.
    Her sene sadece bir şampiyon çıkar.

    Formula 1 de yer alan tüm markalara saygım vardır.

    Her ne olursa olsun formula 1 de mücadele eden bir markayı bu şekilde aklı sıra küçük düşürmeye çalışmak şark kurnazlığıdır.
  • Honda her anlamda geri de kalmış bir eski değersiz bir markadır benim gözümde.. Güzelim McLaren markası bu adamlar yüzünden şamar oglanina döndü motor rekabete tutunmayı bırak daha adam akıllı yarış boyunca hayatta bile kalamıyor yeni sezonun ilk yarışında yine yolda kaldı..



    Beceriksiz bir marka ne bekliyorsun ki yıllardır aynı temel üzerinde giden hiç bir teknolojik atılımda bulunmayan markadan ne beklersin ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BİR MOTOR ÜRETEMEDİNİZ ANASINI SATIYIM KOCA MCLARENİ RENO İLE YARIŞTIRIYORSUNUZ BİZİM GİBİ MCLAREN FANLARINI KANSER EDİYORSUNUZ JAPON DEDİK ÇALIŞKAN DEDİK YAPTIMI TAM YAPAR DEDİK TEPEMİZE BİNDİNİZ ULAN ALONSO ARABAYI SIRTINDA TAŞIYOR RESMEN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda büyütülecek bir marka değil alt tarafı uçak,robot,motosiklet,jeneratör,marine için motor ve ömürlük otomobiller üretiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ferrari'de Renault'da pek iyi sayılmaz. V6 Turbo'yu çözen Mercedes. Motorun kralını yaptılar 4 senedir aynı konseptle devam ediyorlar taş gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Honda büyütülecek bir marka değil alt tarafı uçak,robot,motosiklet,jeneratör,marine için motor ve ömürlük otomobiller üretiyor.





    herkeste bir hondaya geçirme derdi var, motoruna en son laf atılacak marka adamlar her türden motor üretiyor.



    tek eksi yanı şu yeni kasa civic ucubesi gerçekten çirkin bir tasarımı var 2. dünya savaşından kalma köpekbalığı lancer çok daha yakışıklı duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krone K kullanıcısına yanıt
    https://tr.motorsport.com/f1/news/renault-rusya-gp-sinde-2017-mgu-k-sina-gecmeyi-hedefliyor-889948/



    yeni mgu-k 6 kg daha hafif. neredeyse eskisinin yarısı kadar ağırlığa sahip. bu da renault'nun ne kadar agresif bir güç ünitesi yaptığını ve biraz aşırıya kaçtıklarını gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YA-KU-ZA kullanıcısına yanıt
    https://tr.motorsport.com/f1/news/hasegawa-kolay-olacagini-dusunuyorduk-889721/?utm_source=spotim&utm_medium=spotim_recirculation&spotim_referrer=recirculation&spot_im_comment_id=sp_X9ywIwJk_article-889721_c_aVau5p



    Honda F1 şefi Yusuke Hasegawa, mühendislik ekibinin rekabetçi bir Formula 1 güç ünitesi kurma görevini hafife aldığını itiraf etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar f1 i karistirmayin bari sizin kotulediginiz veya kotuleyeceginiz bi cok marka orda hondayi 3 senedir madara etti samar oglanina cevirdi honda muhendisleri ve hondanin calisma prensibi cok fena cuvalladi basarisizliklari cok fazla millet 1000 beygire kapiyi dayadi honda muhtemelen 900lerin basinda belki daha geride dayaniklilik desen çöp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açan kişi ve açılan konuya şaşırdık mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İşte bu kafa 15 yıldır ayni motoru kullanıyor. Sonuç ortada ...

    dedi ispanya çöpçüsü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondanin formula 1 de çuvallamasinin ana nedeni dışarıdan adam çalıştırması sadece japon mühendislerle işi götürmeye çalışıyor.

    Zamanında Toyota da F1 e 1 milyar dolardan fazla kaynak döktü. Kendi rüzgar tünelini bile İnşa etti

    Ama yine çok uluslu çalışmayı reddettiği için tek bir yarış kazanamadan çekildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes in motorunu taklid ettiler ama yemedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Her sene engine of the year ödülleri veriliyor. Neden bir tane honda motoru o listeye giremiyor? Mazdanın motorları o listeye girebiliyorken...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA

    klasik mavu, honda kötüleme konusu



    ama honda 15 senedir aynı motoru kullanıyorculafda gelmiş



    yaw he he, honda nın işi motor üretmek, adamlar marine motordan jeneratöre kadar motor üretiyor, birileri hala 40 senedir aynı motor diyor, başka motor çıkarsa tüm dünya ülkeleri alırda sen neyle alacaksın?



    sen kimsin lpg olmadan benzinli arabayı yürütemiyorsun sonra kalkmış ama honda 15 senelik motor kullanıyor, adamlar ülke şartlarına göre 1 asır geçsede bu motoru kullanır gücünüz buna yetiyor çünkü, önce amerikan vatandaşı olun sonra hondayı eleştirin

    Tamam haklısın sen japon. 100 bin liraya git atmosferik lpgli hondayı al mis gibi bin sen. Sonra gelip buraya konu açmayın honda niye böyle, neden gitmiyor, nede bağırıyor, neden yokuslari 5000 devir ile cikmak zorundayim ...

    Adam robot üretiyor ama araba üretemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    https://tr.motorsport.com/f1/news/renault-rusya-gp-sinde-2017-mgu-k-sina-gecmeyi-hedefliyor-889948/



    yeni mgu-k 6 kg daha hafif. neredeyse eskisinin yarısı kadar ağırlığa sahip. bu da renault'nun ne kadar agresif bir güç ünitesi yaptığını ve biraz aşırıya kaçtıklarını gösteriyor.

    Hiçbir üretici henüz Mercedes'in seviyesine ulaşamadı. Motor kuralları değişene kadar böyle devam eder bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izin

    Bu milletin tahtalarinda bi eksiklik var sanirim ama ben cozemiyorum.

    Hala Civic 1.6 atmosferik diye Civic'i gomuyor. Kardesim istiyorsan 1.5 turbo var, git al.

    Keske Golf'un motor seceneklerinde de simdikilere ilaveten bir tane 1.6 125-140bg atmosferik motor olsaydi.

    Volkswagen'in 1.6 hitler motoru kaç sene sattığını hatırlıyoruz Amaç zaten üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek. 1.4 tsi 150 hp çıkardığında "vay be, motor" diyenlerin sesi 1.5 turbo 182 hp çıktığından beri ya hiç çıkmıyor ya da cılız çıkıyor. Geçen biri kapıdaki kaynak dikişlerine takmıştı Konu arıyorlar.

    Honda'nın ürettiği motorlar ortada, kendi segmentinde "motor gamı boş kalmasın, şu hacimden de bir motor yapıp satalım" kafasıyla üretilmiş motorlara sahip araçları öven arkadaşlar da açıklamaları görünce dökülmüş buraya. Akbabalık.

    Ayrıca konuyu açan arkadaşın da fiat servisinde çalıştığını belirteyim. Gerçi benim de param olsa ilk açacağım servis fiat olurdu, çok ekmek yedirir adama. Kocaeli körfez sanayi sitesinde çift dükkan alabilmiş ve bunları birleştirmiş iki tane markanın servisi var, biri fiat diğeri renault.

    Arkadaşlar istediğiniz kadar anlatabilirsiniz. Türkiye'de bu yakıt fiyatlarında fabrika çıkış lpg li araç satıyor adamlar. Cayır cayır da satılacak. Beş sene koysun atmosferiği, gene alan olacak. Şikayet etmeniz gereken yer Honda değil. Yakıt fiyatları.

    Yakıt fiyatlarının önemli olmadığı, fakat regülasyonların çok sıkı olduğu, dışarıdan araç satmanın neredeyse dünyada en zor olduğu yerlerden biri olan Amerika'da gidin bakın Japon araçları kaç tane satıyor, fiat-renault- vw kaç tane satıyor ? Alın size wall street journal'dan link.http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html

    Arasanıza burada fiat'ı Porsche bile daha fazla satıyor. Adamları adamdan sayan yok, burada ölücü pazar buldular diye kral oldular başımıza güya

    Fakaaat, Honda çağdışıymış ya hani,

    Jazz 1- 1.4 vtec- i-dsi motor. Dual sequential ignition. Fiat grubu twinspark motorunda iki bujiyi aynı anda çakmayı akıl etmişken japonlar iki buji farklı zamanlarda çakıp alev yayınmasını değiştirdiler. İki bujinin çakma süresi, devre ve yüke bağlı değişiyor. Sonuç? 2800 devirde maksimum tork.http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=77

    Jazz 2- 1.4 i-vtec - 3500 devrin altında iki emme valfinden birini kapatarak, motora giren havanın girdap oluşturmasını sağlayıp alt devirleri beslemek. Yakıt tüketiminde azalma. 3500 devrin üstünde 16 valf çalışan motor. Sonuç ? Şehiriçi bile 6-6.5 gezen, bastığında 1000 kg lık kasayı 100 hp ile itip c segmenti çoğu araca kafa tutan benzinli motor.

    Type-r'ların kimlere neler yaptığını bilmeyen yok. Binek araçlarda atmosferik olarak K20 ye kafa tutabilecek bir motor yaptı mı fiat? Beş silindir motor yapıp hgt'ye koydular. 75.65 mm stroka rağmen devir çeviremediler. Güç 154 hp'de kaldı. Beş silindir motor+ turbo ile 220 hp aldılar, ancak yetiştiler. K20 nin JDM spec versiyonu atmosferik 220 hp

    Bilinmeyenleri anlatayım. Honda civic 1.8 i-vtec. Supap zamanlamasıyla oynayarak 3500 devre kadar düşük yükte ekonomi vtec'ini devreye sokuyor. Motor, hybrid araçlardaki atkinson çevrimini taklit eden miller çevrimiyle çalışıyor. Sonuç ? Şehiriçi 8.4 yakan 140 hp atmosferik motor.

    Honda civic'in hybrid modeli var. CRZ zaten hybrid üretiliyor. Hidrojen yakıt pilli Honda Clarity var. 4 sene üst üste segmentinde en iyi motor ödülü alan , ferrari rekoru egale edene kadar güç/ hacim oranını elinde tutan bir Honda s2000 motoru. Silindir kapatmayı nuhnebiden beri yapan honda accord motorları var, ACT cilere selam olsun. Honda VCM diye aratsınlar. Aytron senna'nın bizzat yapım sürecine dahil olduğu NSX. Bakın işin içine motorsiklet vs dahil etmedim. Sadece arabalar.

    Kısacası zamanında F1 de toz yutturan bir firma, yıllar sonra tekrar geri döndüğünde tökezledi ve bunu gayet dürüst şekilde dile getirdi diye batmaz. Siz bakın kendi işinize, fiat motorlarını adam etmeye çalışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 6 Nisan 2017; 11:48:16 >




  • Herzaman zirvesinde olmayabilir, bu dogal bisey. 1964 ten beri varlar! Kazandiklari donemleri de var. Formula 1 dusundugunuz gibi kolay bir yaris degildir...Bildigin son teknoloji yarisi...
    Atmosferik motoru deyip duruyorsunuz, Honda'nin sadece Civic modeli yokki firmayi biraz arastirsaydiniz cok sey bulurdunuz...
  • Şu forumda ne zaman teknik muhabbetler dönecek ? yorumlara bak, fikirlerin çıkış noktasına bak. Dümdüz...
  • ysuleymany kullanıcısına yanıt
    Aslinda bu utanilacak birsey. Millet araci benzinde yurutemiyor. Ovunc gibi haber yapmislar birde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.