Şimdi Ara

Hotpoint Active Oxygen A+ INOX Buzdolabı incelemesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
71.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bende ariston quadro modeli vardı gece kendi kendine devamlı oturyordu.

    yapamadılar onun karsılıgında bu dolabı yollayacaklar..
  • Merhaba,
    Bende düğün arefesindeyim, beyazesyalara bakıyorum, bu modelin ekransızını beğendik, almayı planlıyoruz ama siz memnunmusunuz? herhangi bir problem yaşadınız mı? Teşekkür ederim.
  • arkadaşlar bu buzdolabına sahip olanlarda son durum nedır bende nıyet ettım almaya kullanıcılar son durumlarını bılgı verırse cok mınnettar olurum . tskler
  • makovad kullanıcısına yanıt
    hotpoınt urunleri aldınız mı?
  • wacgectim bosch aldim hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu buzdolabından almaya karar verdim. Beni etkileyen özelliği active oxygen oldu. fiyatı 2100 kendi bayisinde
  • Benim bu buzdolabında da ses sorunu için servis çağırdım ve neticeleri; Servis bir kere gelip buzluğun sırt duvar bölmesini fanı ile birlikte değiştirdi ve tamam abi bundan sonra ses yapmaz dediler. Aradan 1 Ay geçti ve daha beter bir ses vardı, bende vidyosunu kayıt ettim. Gelen servis " Abi nasıl bir ses ki, ufak tefer olur" demesiyle birlikte telefondaki vidyoyu gösterince, daha vidyonun ilk başında tamam abi durdur, deyip bu sefer ikinci kez aynı parçayı değiştirdiler ve o parçanın yeni versiyon olduğunu bundan sonra asla yapmayacağını söylediler. Bu parçalar değştikten sonra sebze meyve bölümü; sırt duvarına yani, üfleç deliklerine doğru konan malzemeleri dondurmaya başladı. İyice şüplelenmem üzerine buzdolabının içine iki adet ayrı marka dijital termometre koydum. Dış göstergesinde gösteren sıcaklık +5 dereceyken, benim termometremde sıcaklıklarda inanılmaz dalgalanmalar mevcuttu. Bende bunu kapağının açılıp kapanmasına bağlayarak, ölçüm sonuçlarını sabahları ilk kez kapağını açarak yaptığımda günlük değişmekle birlikte şöyle oluyordu Örnek; birinci gün +2, ikincü gün -1, üçüncü gün+6, dördüncü gün +7, beşinci gün +0,7 gibi birbirini tutmayan anormal sonuçlar vermektedir. Buzluk bölümü de dışında -25 göstermesine rağmen içerde -29 ila -27 arası değişiyordu. İkinci kez fan takıl parçanın değişmesine rağmen bir ara yine hafiften bir ses yaptı ama servis çağırmadım. 2 ay sonrada garantisi bitiyor. Asla tavsiye etmeyeceğim bir buzdolabı.




  • mt8 kullanıcısına yanıt
    yaşadığın problemlerin aynısını bende yaşıyorum. üstelik henüz temmuz ayından itibaren buzdolabını aldım ve kullanıyorum. yani sadece 3 aylık. bende ilk videoyu çekip servis çağırdım ve gösterdim. no-frost kısmının oradan kalitesiz bir arka kapağı strafor kaplı içerindeyse ufak bir siyah fan kısmı olan parça değişimi yapıldı. ses düzeldi derken aradan henüz 1 hafta geçmesine rağmen yine ve yeniden aynı sesleri dün geceden itibaren duymaya başladık. videoyu youtube'a koyuyorumki alacak insanlar için fikir teşkil edebilsin. ayrıca hotpoint servisi bu problem karşısında şöyle bir cevap vermek ile yetiniyor; "bu buzdolaplarında yaşadığımız bir problem". Asıl sinir bozucu tarafı ise parça değişimini yapmaya gelen teknik servis personeli ise "beyaz eşya şans işi ağbi" diye bir cevap veriyor. 2bin lira verip, paranızın hakkını bu şekilde ancak alabiliyorsunuz.

    yaşadığım hadiseyi özetlemek istersem henüz 3 aylık buzdolabının 2 hafta önce yaşadığım problemden dolayı değişen parçası bir halta yaramadı. 1 ay içerisinde 2. defa parçası (yarın gelecek olan servis elemanının tespiti üzerine) tekrar değiştirelecek.

    hotpoint servis yetkililerinin söylediklerinden anladığım kadarıyla da bu buzdolabı modelinde fabrikasyon hatası mevcut.

    yaşadığım arızayı bizzat yüklediğim youtube videosundan izleyebilirsiniz.

    buzdolabının iadesi veya daha farklı bir model verilmesi için baya uğraşacağım. çünkü ses gerçekten geceleri uyutmuyor, yataktan kaldırıyor adamı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayh3m -- 27 Ekim 2014; 14:10:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayh3m

    yaşadığın problemlerin aynısını bende yaşıyorum. üstelik henüz temmuz ayından itibaren buzdolabını aldım ve kullanıyorum. yani sadece 3 aylık. bende ilk videoyu çekip servis çağırdım ve gösterdim. no-frost kısmının oradan kalitesiz bir arka kapağı strafor kaplı içerindeyse ufak bir siyah fan kısmı olan parça değişimi yapıldı. ses düzeldi derken aradan henüz 1 hafta geçmesine rağmen yine ve yeniden aynı sesleri dün geceden itibaren duymaya başladık. videoyu youtube'a koyuyorumki alacak insanlar için fikir teşkil edebilsin. ayrıca hotpoint servisi bu problem karşısında şöyle bir cevap vermek ile yetiniyor; "bu buzdolaplarında yaşadığımız bir problem". Asıl sinir bozucu tarafı ise parça değişimini yapmaya gelen teknik servis personeli ise "beyaz eşya şans işi ağbi" diye bir cevap veriyor. 2bin lira verip, paranızın hakkını bu şekilde ancak alabiliyorsunuz.

    yaşadığım hadiseyi özetlemek istersem henüz 3 aylık buzdolabının 2 hafta önce yaşadığım problemden dolayı değişen parçası bir halta yaramadı. 1 ay içerisinde 2. defa parçası (yarın gelecek olan servis elemanının tespiti üzerine) tekrar değiştirelecek.

    hotpoint servis yetkililerinin söylediklerinden anladığım kadarıyla da bu buzdolabı modelinde fabrikasyon hatası mevcut.

    yaşadığım arızayı bizzat yüklediğim youtube videosundan izleyebilirsiniz.

    buzdolabının iadesi veya daha farklı bir model verilmesi için baya uğraşacağım. çünkü ses gerçekten geceleri uyutmuyor, yataktan kaldırıyor adamı.




    Fan motoru arızalı bunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mayh3m kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Ben de iki kere bu ses yüzünden servis çağırmak zorunda kaldım. İlkinde değiştirdiler ve 1 hafta içinde tekrar yaptı. İkinci kez çağırdım ve 3 hafta sonra bir ara kısa bir süre yaptı, biraz sıcaklığı düşürünce kesildi. Bu buzdolabı kesinlikle ayıplı üründür. Eğer mahkemeye verirseniz kesin kazanırsınız, mahkemeyle verirken " tamirini değilde paranızın iadesini gecikme faizi ile birlikte tarafınıza iadesini isteyin " Ayrıcı buzdolabı bilirkişiye giderse hemen yerine yeni bir buzdolabı alın ve maddi tazminat olarak yeni aldığınız buz dolabının miktarını isteyin, faturasını mahkemeye sunun. Aynı tarihlerde aldığınız et, gıda gibi şeylerin de faturasını mahkemeye sunabilirsiniz. Bilirkişiden sizin lehinize sonuç gelirse, kararın bir sonraki süreye kalması için süre isteyin ve bu arada avukat tutun, ( avukatlar tam bu aşamada kesin siz kazanacağınız için sizden vekalet ve avukatlık ücreti almazlar, almayacaklarına dair anlaşma yapıp anında imzalayın, okuyun, bir suretini alın) . Avukat ta ayrıca kendi masraflarını karşı taraftan isteyebilir. Hemde temyize gidildiğinde sizin yerinize artık takip eder. Çektiğiniz video yu kaybetmeyin, bir suretini cd ye yazdırın, mahkemeye delil olarak verin. Servis kağıtlarını kaybetmeyin, birer fotokopisini mahkemeye delil olarak verin. Mahkemeye ilk başvuru dilekçenizde, kesinlikle tamiri değil, para iadesini faizi ile birlikte istemeyi unutmayın. Size anlattıklarımı ben yapmadım, çünkü benim ikinci servis çağırmamdan kısa bir süre sonra garantisi bitti. Bu buzdolabını yeni alacak arkadaşların kesinlikle almamaları, aldılarsa eğer geri iade etmelerini, bu mümkün değilse yasal yollardan geri iade etmelerini tavsiye ederim. Servis kaç sefer gelirse gelsin, buz dolabının sesi kesilmiyor.( ısısını düşürdüğümüzde ses başlıyor). Bu buzdolabının bir diğer hatalı tarafıda dış gösterge ile içindeki gerçek sıcaklık değerlerinin bir birini tutmaması. İçine koyacağınız termometre ile anlayabilirsiniz.Yine bir hatası, üfüreç deliklerine yakın koyduğunuz bazı yiyecekleri donduruyor. Deveye demişler senin neren eğri, demiş ki benim nerem doğru ki demiş. Bu buzdolabının her tarafı hata. Halkımız kanuni yollardan mücadele etmezlerse asla başarılı olamazlar, bu üçkağıtçıların yanlarına kar olarak kalır. Kolay gelsin.




  • bende tam bu ürünü almayı planlıyordum şimdi bu sizin yazdıklarınızı gördüm.

    herkeste bu sorun var mı?

    Alan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Teknosada 3 günlük kdv indirimi kampanyasıyla 1600 TL ye alabiliyorum.

    ne diyorsunuz?
  • ben aldım bile ama 1694 tl 9 taksıt ama yazılanları görünce yarın gidip iptal edesim geldi
  • Ayrica alt ve ust taraf ayri ayri sogutabiliyor mu yoksa eski sistemlerde oldugu gibi mi sitede high defination demis ama aciklamasi yok bu ne anlama geliyor birde bu ozon meselesi var insan sagligina zararli diyorlar dolap iyiden iyiye ucuzladi killanmaya basladim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çağlar43 -- 22 Aralık 2014; 0:27:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biraz önce Hotpoint-Ariston E2BLH 19213 F03 (TK) No-Frost modelini gittiidiyordan 1300 lira ve 100 tl word puan ile 1200 tl ye aldım. Fiyat çok çok uygun. İnşallah bir bit yeniği yoktur.
  • Bende problem devam ediyor ve bir türlü aşamıyoruz. Üstelik servis bu problemi kabul ediyor fakat prosedürün açığını bulmuşlar ve bunu kendilerinin aleyhine kullanıyorlar. Nasıl mı? Sesten dolayı arıza kaydı bırakıyoruz. Servis geliyor ve sözde yazılım güncelleyip, dereceleri en düşük seviyeye çekip gidiyorlar. Bu işlemi yaptığında servis formu kesmiyor. Kesmemesinin nedeni ise aynı sene içinde 3 defa aynı arızadan servis formu kesilirse marka sıfır ürünle değiştirmek zorunda. Bu şekilde form kesmeyerek tüketicinin elinde bir delil olmaması maksadıyla yasa dışı işlem yapıyorlar. 
  • Arkadaşlar ürünü alalı birbuçuk yıldan fazla oldu. Sıfır sıkıntı ile devam ediyorum. Bilginize. Teşekkürler
  • 2 buçuk yıl oldu, sıfır sıkıntı ile yola devam...
  • olaya bagh

    millet bir eşyayı 5 seneden fazla sorunsuz kullandığına kurban kesecek hale gelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ürünün E2BGH 19323 A++ modelini aldım Haziran ayında, almaz olaydım. Vır vır vır fan sesi canıma yetti. Servisi çağırdım fanı değiştirdi, ses artarak çıkmaya başladı, servis görevlisine bu ses de yüksek dedim, normal sesi dedi gitti. Ne yaptıysam bir türlü ilgilenmediler. Ben de Tüketici hakem heyetine başvurdum. Bakacağız,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 Yıl olmuş alalı, mutlu mesut birlikteliğimiz devam etmekte...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.