iyi günler. ben çeşitli sorunlardan dolayı cihazımı servise yollamak istiyorum. ilk defa servise laptopımı vericem dolayısıyla bilgim yok. hangi belgeler isteniyor? cihaz nasıl paketleniyor? hangi adrese yollanıyor? şikayeti özel bir dilekçeye mi yazıyoruz? ortalama ne kadar serviste kalıyor? tüm bu cevapları bilen birisinden öğrenmek isterim
eger hp servis noktalarının oldugu ildeyseniz götürüp elde bırakıyorsunuz. bıraktıgınız zaman ne gibi sorunlarla karşılaştıgınızı soruyorlar yazdırıyorsunuz.
size bir takip numarası veriyorlar. ileriki zamanlarda hp müşteri hizmetlerini arayıp bilgisayarınızın durumunu öğrenebilirsiniz.
laptop ve sarj aleti götürülecek başka birşeye gerek yok.
eger servis noktasının olmadıgı yerdeyseniz hp müşteri hizmetlerini arıyorsunuz arıza kaydı oluşturuyorsunuz. ups kargo gelip özel paketle bilgisayarınızı alıyor.
aynı şekilde size bir takip numarası veriliyor takip ediyorsunuz.
onarım bulundugunuz ildeki servis noktasında yapılamıyorsa istanbula yollanıyor.
444 03 07 HP destek merkezini arıyor ve sorunu anlatıyorsunuz, adınıza kayıt açılıyor, bilgisayarınızın seri numarasını (cihazın altında, faturanızda, kutusunun üstündeki etikette ya da giriş BIOS ekranına girince orada yazar) istiyorlar onu da veriyorsunuz. 1 - 2 gün içinde UPS kargo geliyor, özel kutu getiriyor size sadece bilgisayarınızın içindeki bilgileri yedekleyip makina+pil+adaptör vermek kalıyor. Daha sonra arada bir mesaj yoluyla bilgilendirilirsiniz ya da yukarıdaki numaradan son durumu öğrenebilirsiniz. Ortalama 5-20 gün sürer arıza ve parça durumuna göre.
quote:
Orijinalden alıntı: Mercedes-SLK
eger hp servis noktalarının oldugu ildeyseniz götürüp elde bırakıyorsunuz. bıraktıgınız zaman ne gibi sorunlarla karşılaştıgınızı soruyorlar yazdırıyorsunuz.
size bir takip numarası veriyorlar. ileriki zamanlarda hp müşteri hizmetlerini arayıp bilgisayarınızın durumunu öğrenebilirsiniz.
laptop ve sarj aleti götürülecek başka birşeye gerek yok.
eger servis noktasının olmadıgı yerdeyseniz hp müşteri hizmetlerini arıyorsunuz arıza kaydı oluşturuyorsunuz. ups kargo gelip özel paketle bilgisayarınızı alıyor.
aynı şekilde size bir takip numarası veriliyor takip ediyorsunuz.
onarım bulundugunuz ildeki servis noktasında yapılamıyorsa istanbula yollanıyor.
peki servis noktalarına baktım bana en yakın yer bayraklı/İzmir ama burada "Kurumsal Bilgisayarlar (Masaüstü Bilgisayarlar, Dizüstü Bilgisayarlar "Pavilion modelleri hariç", İş İstasyonları)" ibaresi yer almakta benim bilgisayar dv6 yani bu kapsama girmiyor değil mi? ayrıca servise verirken girişteki şifreyi kaldırmam gerekiyor mu?
quote:
Orijinalden alıntı: amdradeon
quote:
Orijinalden alıntı: Mercedes-SLK
eger hp servis noktalarının oldugu ildeyseniz götürüp elde bırakıyorsunuz. bıraktıgınız zaman ne gibi sorunlarla karşılaştıgınızı soruyorlar yazdırıyorsunuz.
size bir takip numarası veriyorlar. ileriki zamanlarda hp müşteri hizmetlerini arayıp bilgisayarınızın durumunu öğrenebilirsiniz.
laptop ve sarj aleti götürülecek başka birşeye gerek yok.
eger servis noktasının olmadıgı yerdeyseniz hp müşteri hizmetlerini arıyorsunuz arıza kaydı oluşturuyorsunuz. ups kargo gelip özel paketle bilgisayarınızı alıyor.
aynı şekilde size bir takip numarası veriliyor takip ediyorsunuz.
onarım bulundugunuz ildeki servis noktasında yapılamıyorsa istanbula yollanıyor.
peki servis noktalarına baktım bana en yakın yer bayraklı/İzmir ama burada "Kurumsal Bilgisayarlar (Masaüstü Bilgisayarlar, Dizüstü Bilgisayarlar "Pavilion modelleri hariç", İş İstasyonları)" ibaresi yer almakta benim bilgisayar dv6 yani bu kapsama girmiyor değil mi? ayrıca servise verirken girişteki şifreyi kaldırmam gerekiyor mu?
eger kargo yolu ile gönderecekseniz telefondaki müşteri temsilcisi size şifreyi soruyor. Direk elden teslim ederseniz sorunlarınızın yazıldıgı kagıda şifrenizide yazdırıyorsunuz.
hp müşteri hizmetlerini arayın. Eger elden bırakabilecek bir yerdeyseniz elden bırakmanız gerekiyor zaten. Yoksa kargo ile alınıyor.