Bildirim
HP Pavilion DV6 Batarya Aniden Bitiyor PC Kapanıyor.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
pil ölmüş.garanti kapsamında pil iste hp den..gönderirler -
Merhaba,
Yüksek ihtimal batarya arıza yapmıştır. Garantiye yollayın, yenisi ile değişim yapılır. -
peki garantiye yollarken laptopla beraber mi yollayacağım yoksa sadece bataryayı mı? laptop bi servise gitti mi hayır gelmiyor -
Bunun en güzel cevabını servisi arayarak öğrenebilirsin.
Şahsıma ait bir den çok HP laptop'um oldu, bir kaçının bataryası arıza yapmıştı ve ben garantiye sadece batarya yı gönderip değişim talebinde bulunmuştum. İlk olarak sen servisi arayarak bilgi edin. -
laptop ile beraber yollanıyor genelde pil ve adaptör...elinizde ne varsa isteniyor sizden...
siz hp müşteri hizmetlerini anlatın.durumu bildirin.pil isteyin.servise vermeden yollayabilirler belki -
Laptop u vermem zaten bilgisayar sonunda kendisi de belirtti pilin geberdiğini pili versem onlar orda test ederler sanırım ?
-
benim dv6 laptopımın adaptörünün kablosunda katlamaktan sebepli kabloda içten bi kırılma vardı.çalışıyordu ancak patlama riski vardı..içteki renkli kablolar sekiz çiziyor içeriden birbirinin üstünden....mecidiyeköy hp total care servis noktasına götürdüm...sadece adaptörü ve pili....pili bahaneyle vermek istedim...amacım adaptörün değiştirilmesiydi...servis laptop olmadan işlem yapamayız dedi.ertesi gün laptopuda aldım yanıma tekrar gittim.adaptörde sorun olmadıgını söylediler.yoktu zaten.servise gönderemeyiz dediler...çalışan bi ürünü.ne demek falan derken benden 100 küsür lira para istediler.soygun vermedim tabi.biraz daha diretince ben ; mecbur gönderdiler laptopu servise...ankaraya...genel merkeze....acil koduyla gönderttim...telefon açarak hp müşteri hizmetlerine....6 günde istanbuldan ankaraya gitti geldi laptop...sonuç : fan temizlendi..bios güncellendi.adaptör ve pil aynen geri geldi ...neyse laptopu aldım eve geldim...bi baktım kasada 1 vida eksik.atherosun 2 kablosundan biri yerinde değil ve kapak altında kalmış..laptopun altında PROTECT SMART kapağının bir köşesi açık müşteri hizmetlerini aradım.böyle böyle dedim.özür dilendi servisteki kontrol mühendisi adına.kabul etmiyorum bana vida yollayın diye diretiyorum telefonda..hakkımda bir şikayet kaydı daha oluşturuldu...3 gün sonra 444 0307 den tekrar aradılar.derdimi dinlediler...
adaptör istediğimi belirttim.laptopun sağlıgını tehdit eden bir durum var diyerek.tamam gönderelim dedi bayan.
bende yüzsüzlük yaparak pil de istedim..1.5 yıllık pil öldü dedim.halbuki 1.5 saat falan gidiyor tam şarjda
bayan ısrar etmeden tabiki efendim.daha önceden pil istemişmisiniz diye kontrol ediyorum dedi.kontrol etti.baktı istememişim
tamam beyefendi 1 de batarya gönderilecek dedi.adresimi aldı. 4 günde UPS ile geldi paket..
TEŞEKKÜRLER HP seviyorum seni
_____________
edit: sen direk bu ekran görüntüsünü müşteri hizmetlerine mail at.ardından telefon aç..böyle böyle de..mail attım de..
isterseniz pili de gönderebilirim de UPS ile...bakalım ne diyecekler müşteri hizmetlerinden....
servise falan bırakma laptopu....sadece pili bırakayım deme gibi bi durum yok.komple laptopuda alıyorlar...malesef
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedman -- 13 Şubat 2012; 21:18:11 >
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- kaynak dosya veya diskten okunamıyor
- laptopta fare imleci hareket etmiyor
- ev telefonundan numara engelleme
- excalibur control center açılmıyor
- bios ekranı gelmiyor
- ingilizce dilinden err_connection_reset çevirisi
- komut istemi
- silinen dosyaları geri getirme
- biosa nasıl girilir windows 10
- pc otomatik kapatma
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X